Detingut un jove acusat d’agredir sexualment a una dona a la casa a la qual va entrar a furtar a Llíria

 

La Guàrdia Civil de Llíria va tindre coneixement dels fets esdevinguts el passat 26 de setembre, en la localitat de Llíria, a la comarca de Camp de Túria, sobre la base d’una denúncia després de personar-se la víctima en les dependències oficials indicant que, un home li havia immobilitzat en el llit impedint-li respirar, després de la qual cosa l’autor va aprofitar per a realitzar diversos tocaments de caràcter sexual que li va causar a la víctima diverses lesions, a més de ser requerida per a mantindre relacions sexuals amb el compromís de no furtar-li totes les joies, situació que no va arribar a donar-se perquè la víctima va quedar en un estat de semi-inconsciència el que va provocar la fugida de l’autor, qui finalment va aconseguir furtar diverses joies, diners i entre altres, diversos bitllets de loteria nacional premiats.

  

Fruit de les gestions es va poder identificar al suposat autor, de nacionalitat algeriana que li consten diferents procediments judicials oberts, de similar naturalesa a l’investigat per aquesta unitat, tant de les localitats de València, Sueca, Llíria i Conca. 

 

Detinguda una dona de 35 anys per encobriment

 

El suposat autor dels fets es trobava a Espanya amb una falsa identitat (passaport falsificat), una ordre de prohibició d’entrada, dictada per Àustria i una Ordre Europea de Detenció per a Extradició, en vigor, dictada per les autoritats judicials d’Alemanya, en relació a un supòsit de Robatori amb Violència amb habitants i ús d’arma de foc.

  

Després d’establir el corresponent dispositiu policial per part de personal de l’Equip de Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Llíria i el suport de components de l’Àrea d’Investigació de la Guàrdia Civil d’Aldaia, es procedix a la detenció d’aquests, a una dona de 35 anys i de nacionalitat espanyola per un suposat delicte d’encobriment i a l’home de nacionalitat algeriana de 25 anys, com a presumpte autor dels delictes investigats, a més d’un suposat delicte de falsedat documental i així mateix en relació amb l’Ordre Europea de Detenció per a Extradició.

  

Les diligències instruïdes han sigut entregades en els Jutjats de Primera Instància i Instrucció número 2 de Llíria i Jutjats de Primera Instància i Instrucció número 3 dels de Torrent.

 

Últimes notícies

Pilar Bernabé presenta el seu projecte per a ser alcaldessa dels 87 barris de València en 2027

Pilar Bernabé ha registrat la seua candidatura a les primàries del PSPV per a encapçalar la llista a l’alcaldia de València en 2027, amb un projecte centrat en habitatge, renaturalització i atenció als 87 barris de la ciutat.

Pilar Bernabé es presenta a València com el seu projecte vital i promet posar la ciutat al centre

Pilar Bernabé ha registrat la seua candidatura a les primàries del PSPV per a l’alcaldia de València en 2027 i ha promés centrar totes les seues polítiques en la ciutat, amb mesures sobre vivenda, turisme i renaturalització urbana.

El Torrent arranca fort i es col·loca líder del grup VI de Tercera

El Torrent s'ha situat com a primer líder del grup VI de Tercera Federació després de golejar l'Español de San Vicente en una jornada inaugural amb remuntades i finals ajustats.

Vuit dels onze fitxatges del Levante ja s’han estrenat en LALIGA

El Levante ha fet jugar huit dels onze reforços incorporats este estiu en el seu retorn a Primera, després dels debuts de Yanis Musuayi i Dani Requena en l’empat sense gols davant el Málaga.

El Vila-real busca a Dortmund el primer triomf en un debut de Champions

El Vila-real visita el Borussia Dortmund amb l’objectiu d’aconseguir per fi una victòria en el seu partit inaugural de la Lliga de Campions, un repte que se li ha resistit en les cinc participacions anteriors.

Més d’1,7 milions de persones passen pel Roig Arena en el seu primer any a València

El Roig Arena de València ha tancat el seu primer any amb més d’1,7 milions d’assistents en 310 esdeveniments, entre partits del Valencia Basket, grans concerts, espectacles i actes corporatius, i s’ha situat en els principals rànquings internacionals de recintes.

Hosbec exigix canvis urgents en l’Imserso i avisa d’un risc per a 15.000 llocs de feina

Hosbec reclama un gir en la gestió del programa de turisme social de l'Imserso, una actualització urgent de preus i adverteix d'un possible 'efecte desert' en diversos destins de la Comunitat Valenciana.

Una nova anàlisi de sang obri vies per a seguir la malaltia de Huntington

Investigadors d’ISABIAL i de la UMH han aplicat per primera vegada un anàlisi molecular de cèl·lula única en sang per a estudiar la malaltia de Huntington i avançar en la cerca de biomarcadors mínimament invasius.