Detingut un jove acusat d’agredir sexualment a una dona a la casa a la qual va entrar a furtar a Llíria

 

La Guàrdia Civil de Llíria va tindre coneixement dels fets esdevinguts el passat 26 de setembre, en la localitat de Llíria, a la comarca de Camp de Túria, sobre la base d’una denúncia després de personar-se la víctima en les dependències oficials indicant que, un home li havia immobilitzat en el llit impedint-li respirar, després de la qual cosa l’autor va aprofitar per a realitzar diversos tocaments de caràcter sexual que li va causar a la víctima diverses lesions, a més de ser requerida per a mantindre relacions sexuals amb el compromís de no furtar-li totes les joies, situació que no va arribar a donar-se perquè la víctima va quedar en un estat de semi-inconsciència el que va provocar la fugida de l’autor, qui finalment va aconseguir furtar diverses joies, diners i entre altres, diversos bitllets de loteria nacional premiats.

  

Fruit de les gestions es va poder identificar al suposat autor, de nacionalitat algeriana que li consten diferents procediments judicials oberts, de similar naturalesa a l’investigat per aquesta unitat, tant de les localitats de València, Sueca, Llíria i Conca. 

 

Detinguda una dona de 35 anys per encobriment

 

El suposat autor dels fets es trobava a Espanya amb una falsa identitat (passaport falsificat), una ordre de prohibició d’entrada, dictada per Àustria i una Ordre Europea de Detenció per a Extradició, en vigor, dictada per les autoritats judicials d’Alemanya, en relació a un supòsit de Robatori amb Violència amb habitants i ús d’arma de foc.

  

Després d’establir el corresponent dispositiu policial per part de personal de l’Equip de Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Llíria i el suport de components de l’Àrea d’Investigació de la Guàrdia Civil d’Aldaia, es procedix a la detenció d’aquests, a una dona de 35 anys i de nacionalitat espanyola per un suposat delicte d’encobriment i a l’home de nacionalitat algeriana de 25 anys, com a presumpte autor dels delictes investigats, a més d’un suposat delicte de falsedat documental i així mateix en relació amb l’Ordre Europea de Detenció per a Extradició.

  

Les diligències instruïdes han sigut entregades en els Jutjats de Primera Instància i Instrucció número 2 de Llíria i Jutjats de Primera Instància i Instrucció número 3 dels de Torrent.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Motxilles, documentació i carteres lideren els objectes perduts en el TRAM d’Alacant en 2025

El TRAM d'Alacant va registrar en 2025 un total de 2.439 objectes perduts, amb motxilles, documentació i carteres com a articles més oblidats pels usuaris.

Un jove detingut i dos ferits greus en una baralla de matinada en una discoteca de Gandia

Un jove de 20 anys ha sigut detingut després d'una violenta baralla en una discoteca de la platja de Gandia que s'ha saldat amb dos ferits, un d'ells operat d'urgència per ferides en el coll.

Girona busca allunyar-se del descens davant un Vila-real que frega la Champions

Girona i Vila-real es mesuren en Montilivi amb objectius molt distints: els locals volen fugir del descens i somiar amb Europa, i els visitants afermar la plaça de Champions.

Retencions en l’A-3 cap a Madrid i boira densa en la V-21 compliquen el retorn de Setmana Santa

Les primeres retencions importants es registren en l'A-3 en sentit Madrid, amb cues que aconseguixen els dotze quilòmetres, mentres un banc de boira en la V-21 ha dificultat la visibilitat durant diverses hores.

Localitzen en internet un manuscrit del segle XVII desaparegut de l’Arxiu de la Seda de València

La Policia de la Generalitat ha localitzat en internet un manuscrit del segle XVII del Gremi de Velluters, desaparegut de l'Arxiu del Col·legi de l'Art Major de la Seda de València a inicis del segle XX i lloc a la venda per 71.900 euros.

Marcelino apel·la a la millor versió del Vila-real per a afermar la tercera plaça a Girona

Marcelino García Toral insistix que el Vila-real ha d'oferir la seua millor versió en el camp del Girona per a fer un pas clau en la lluita per la tercera plaça i la classificació a la Champions.

El Consell eleva un 22% les ajudes a la innovació fins a 59 milions d’euros

El Consell incrementa un 22% el pressupost d'ajudes del Ivace+i Innovació fins a 59 milions, amb menys tràmits i major impacte exigit en les empreses.

Un any i mig després de la dana encara queden 471 ascensors sense reparar a València

La dana d'octubre de 2024 va deixar inutilitzats 7.530 ascensors en vivendes de València i, any i mig després, encara queden 471 per reparar o substituir, molts bloquejats pel cost i la complexitat de les obres.