17.8 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

Detingut un jove per agredir el metge que atenia al seu iaio en l’hospital de Manises

Agents de la Policia Nacional han detingut a Quart de Poblet, a l'Horta Oest, a un jove de 20 anys com a presumpte autor d'un delicte d'atemptat contra agent de l'autoritat després de, pel que sembla, colpejar a l'equip mèdic que estava atenent el seu iaio a l'hospital de Manises, segons ha informat la Prefectura Superior en un comunicat. Les investigacions es van iniciar en tindre coneixement els policies que un metge, una infermera i un auxiliar presumptament havien patit una agressió per part d'un familiar d'un dels pacients que es trobava ingressat en el centre hospitalari. Durant les investigacions, els agents van esbrinar que mentre el metge informava els familiars del pronòstic del pacient, un d'ells va començar a posar-se agressiu i pel que sembla va agarrar a la infermera del coll i, seguidament, a l'auxiliar d'Infermeria la va espentar contra una de les parets.

Quan el metge tractava d'entrar a l'habitació, el sospitós, d'origen espanyol, li va propinar una punyada en la cara sense mediar paraula, al mateix temps que els amenaçava de mort. Com a conseqüència de les investigacions, els agents van esbrinar la identitat del sospitós, qui va resultar ser el nét del pacient, que es va presentar en dependències policials, on va ser detingut com a presumpte autor d'un delicte d'atemptat contra agent de l'autoritat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana va registrar un 0,85% més de naixements en 2025, per davall de la mitjana nacional

La Comunitat Valenciana va augmentar els naixements un 0,85% en 2025, per davall del 0,99% nacional. Amb 35.822 enllumenaments, va aportar el 11,15% del total a Espanya.

Pérez Llorca anuncia 80.000 euros d’ajuda per a famílies de les víctimes de la DANA

El president ha anunciat una ajuda directa de 80.000 euros destinada als familiars de les persones mortes per la DANA del 29 d'octubre de 2024 a la província de València. El missatge arriba en la seua primera sessió de control en Les Corts.

El primer ple de l’any de Les Corts Valencianes ha començat amb la presa de possessió d’una nova diputada

El primer ple de l'any i del nou període de sessions ha començat amb la presa de possessió de Raquel Cámara com a nova diputada del PSPV-PSOE, en substitució de Sonia Borruey. La renúncia de Borruey es va produir després del seu nomenament com a directora general de GESPA, un càrrec incompatible amb l'acta.

La Comunitat Valenciana lidera al gener l’augment de passatgers aeris internacionals amb un 7,7%

Espanya va rebre 6,7 milions de passatgers procedents d'aeroports internacionals al gener, un 5,2% més interanual. La Comunitat Valenciana va ser la regió amb major alça, del 7,7%.

Finalitza la guerra en l’obra de teamLab en el Centre d’Art Hortensia Herrero

La instal·lació interactiva 'The World of Irreversible Change' del CAHH ha posat fi a la seua guerra interna després de més de dos dies de combats i obri una fase de regeneració lligada al clima de València.

Detingut l’exmarit de la dona assassinada a Xilxes per infringir l’orde d’allunyament

La Guàrdia Civil ha detingut a l'exmarit per infringir una orde d'allunyament vigent fins a 2027. Els cossos de la dona i la seua filla de 12 anys van ser trobats amb signes de violència i la Policia Judicial investiga.

Tècnics avaluen el retorn dels desallotjats per una solsida a Puçol

Els tècnics municipals revisaran este dimecres les vivendes desallotjades al carrer Sant Pere per a decidir si els veïns poden tornar. No hi ha ferits i 25 persones han sigut reallotjades en un hotel.

Cas Yelmo, Necessitat de canvis legals per a ‘les altres llengües’

Leo Giménez es lingüista y reclama un reforç legal del pluralisme lingüístic i del dret d’usar el valencià sense que això supose traves