14.6 C
València
Divendres, 6 febrer, 2026

Detingut un jove per agredir el metge que atenia al seu iaio en l’hospital de Manises

Agents de la Policia Nacional han detingut a Quart de Poblet, a l'Horta Oest, a un jove de 20 anys com a presumpte autor d'un delicte d'atemptat contra agent de l'autoritat després de, pel que sembla, colpejar a l'equip mèdic que estava atenent el seu iaio a l'hospital de Manises, segons ha informat la Prefectura Superior en un comunicat. Les investigacions es van iniciar en tindre coneixement els policies que un metge, una infermera i un auxiliar presumptament havien patit una agressió per part d'un familiar d'un dels pacients que es trobava ingressat en el centre hospitalari. Durant les investigacions, els agents van esbrinar que mentre el metge informava els familiars del pronòstic del pacient, un d'ells va començar a posar-se agressiu i pel que sembla va agarrar a la infermera del coll i, seguidament, a l'auxiliar d'Infermeria la va espentar contra una de les parets.

Quan el metge tractava d'entrar a l'habitació, el sospitós, d'origen espanyol, li va propinar una punyada en la cara sense mediar paraula, al mateix temps que els amenaçava de mort. Com a conseqüència de les investigacions, els agents van esbrinar la identitat del sospitós, qui va resultar ser el nét del pacient, que es va presentar en dependències policials, on va ser detingut com a presumpte autor d'un delicte d'atemptat contra agent de l'autoritat.

Últimes notícies

Barcala ha demanat disculpes per l’escàndol de les VPP i ha jurat depurar adjudicacions

L'alcalde d'Alacant ha demanat disculpes per l'escàndol de les VPP a la Platja de Sant Joan i ha jurat que depurarà responsabilitats. Ha anunciat una revisió de 140 adjudicacions amb possible retracte si es confirma frau.

PSPV, Compromís, EU i Vox exigixen la dimissió de l’alcalde d’Alacant per les VPP

PSPV-PSOE, Compromís, EU-Podem i Vox han demanat que Luis Barcala dimitisca per les irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan. El ple extraordinari ha augmentat la pressió després de dimissions ja presentades, inclosa la d'Urbanisme.

Un operari ha resultat ferit per un reble després pel vent durant la rehabilitació de l’edifici incendiat de Campanar

Un treballador ha resultat ferit en ser aconseguit per un reble després per una ràfega de vent mentres es rehabilitava l'edifici de Campanar. El casc va esmorteir el colp; va ser traslladat a l'hospital i està en observació

El vent ha deixat ratxes de 150 km/h a Buñol, nombroses incidències i dos ferits a València

La Comunitat Valenciana seguix en alerta per vent: Buñol ha registrat 150 km/h i a València s'han produït nombrosos incidents i dos ferits. Les autoritats han activat mesures preventives i restriccions puntuals.

Pérez Llorca destaca el front comú amb Andalusia i Múrcia per a defendre l’horta d’Europa

El president de la Generalitat ha subratllat en Fruit Logistica 2026 la coordinació amb Andalusia i Múrcia per a frenar la competència deslleial i ha reclamat controls al Govern.

PSPV, Compromís, EU i Vox exigixen la dimissió de Barcala per les VPP a la Platja de Sant Joan

PSPV-PSOE, Compromís, EU-Podem i Vox han exigit la dimissió de l'alcalde Luis Barcala per les irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan. El ple extraordinari s'ha saldat amb dimissions i obri una crisi en el consistori.

Barcala ha demanat disculpes i ha promés depurar l’adjudicació de les VPP a la Platja de Sant Joan

L'alcalde d'Alacant ha demanat disculpes per l'escàndol de les VPP a la Platja de Sant Joan i ha jurat arribar fins al final. L'Ajuntament ha obert una investigació, revisarà les 140 adjudicacions i aplicarà el dret de retracte si detecta frau.

Dimitix el cap de gabinet d’Indústria de la Generalitat per la polèmica de la vivenda a Alacant

Miguel Ángel Sánchez ha presentat la seua renúncia després de la polèmica per presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques a Alacant. Defén que no va tindre relació amb la promoció ni amb el procediment.