Detingut un jove per agredir el metge que atenia al seu iaio en l’hospital de Manises

Agents de la Policia Nacional han detingut a Quart de Poblet, a l'Horta Oest, a un jove de 20 anys com a presumpte autor d'un delicte d'atemptat contra agent de l'autoritat després de, pel que sembla, colpejar a l'equip mèdic que estava atenent el seu iaio a l'hospital de Manises, segons ha informat la Prefectura Superior en un comunicat. Les investigacions es van iniciar en tindre coneixement els policies que un metge, una infermera i un auxiliar presumptament havien patit una agressió per part d'un familiar d'un dels pacients que es trobava ingressat en el centre hospitalari. Durant les investigacions, els agents van esbrinar que mentre el metge informava els familiars del pronòstic del pacient, un d'ells va començar a posar-se agressiu i pel que sembla va agarrar a la infermera del coll i, seguidament, a l'auxiliar d'Infermeria la va espentar contra una de les parets.

Quan el metge tractava d'entrar a l'habitació, el sospitós, d'origen espanyol, li va propinar una punyada en la cara sense mediar paraula, al mateix temps que els amenaçava de mort. Com a conseqüència de les investigacions, els agents van esbrinar la identitat del sospitós, qui va resultar ser el nét del pacient, que es va presentar en dependències policials, on va ser detingut com a presumpte autor d'un delicte d'atemptat contra agent de l'autoritat.

Últimes notícies

Xavi Albert assumix la derrota del València Basket a Barcelona després d’arribar al límit

L’entrenador del València Basket, Xavi Albert, admet que costa assumir la derrota ajustada contra el Barça després d’haver portat el rival al límit, però recorda que estos finals entren dins d’una temporada llarga.

El Barça frena el Valencia Basket amb un triple final de Parra (89-86)

El Barça ha derrotat el Valencia Basket per 89-86 en un partit molt intens i ple d’alternatives, decidit per un triple final de Joel Parra. Els taronja, vigents campions de la Lliga Endesa, han tingut un últim llançament per forçar la pròrroga amb Nikola Mirotic.

Extingit l’incendi forestal declarat diumenge a Bocairent

L’incendi forestal declarat este diumenge a Bocairent, en una zona de pinada, s’ha donat per extingit després d’hores de treball terrestre i aeri. En l’extinció han participat efectius de València i Alacant, bombers forestals de la Generalitat i voluntaris locals.

Mor un camioner en caure el camió d’un pont de l’AP-7 a Benicarló

Un home de 46 anys ha mort esta matinada després que el camió que conduïa caiguera des d’un pont de l’AP-7 a Benicarló, des d’uns huit metres d’alçada.

Xàtiva i Carcaixent, entre les quatre temperatures més altes d’Espanya amb 30,1 ºC

Xàtiva i Carcaixent han marcat hui 30,1 ºC, la tercera i quarta temperatura més alta d’Espanya, segons l’AEMET. Altres punts de la Comunitat Valenciana també han registrat valors inusualment elevats per a octubre.

Rescaten un escalador amb una fractura oberta al Penyal d’Ifac

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant han rescaten un escalador amb una fractura oberta en una cama al Penyal d’Ifac, a Calp. L’operatiu ha mobilitzat el Grup de Rescat i l’helicòpter MV9.

Empat sense gols entre l’Elx i el Celta en un duel pla al Martínez Valero

Elx i Celta han empatat 0-0 al Martínez Valero en un partit sense ritme ni ocasions clares, que manté l’equip gallec invicte fora de casa i prolonga els dubtes dels il·licitans com a locals.

El Llevant es juga l’aire davant un Sevilla temible al Ciutat

El Llevant rep esta nit un Sevilla molt sòlid fora de casa, en un partit clau per a fugir del descens i marcat per diversos retrobaments.