14.9 C
València
Divendres, 28 novembre, 2025

Detingut un jove per apunyalar un menor en el coll a Altea

Un jove de 18 anys ha sigut detingut per agents de la Guàrdia Civil en Altea, a la Marina Baixa acusat d'un delicte d'homicidi en grau de temptativa per assestar presumptament dos punyalades a un menor de 13 anys en el coll. Segons fonts de la Guàrdia Civil, el jutge ha decretat el seu ingrés en presó sense fiança. La Guàrdia Civil va rebre el passat dimecres l'avís que un menor d'edat es trobava en el Centre de Salut sent atés per dos ferides en el coll que revestien prou gravetat. Segons sembla, els fets van ocórrer quan tornava a sa casa en la Partida Cap Negret d'Altea, moment en què un individu el va apunyalar dos voltes en el coll quan ell intentava entrar la seua bici en el traster. De seguida, degut a la gravetat de les lesions va ser traslladat d'urgència a l'Hospital General de la Vila Joiosa per a la seua intervenció en el quiròfan on van determinar que les ferides eren greus i una d'elles es trobava a escassos mil·límetres de ser mortal i havia afectat el paquet bascular.

Paral·lelament els agents havien iniciat una recerca per a localitzar i esclarir qui havia pogut ser l'autor del crim, sobretot pels voltants de la casa del xiquet. Van localitzar l'autor del crim en un bancal contigu a la casa, i en els voltants de la vivenda també van trobar el mànec de l'arma utilitzada, un mànec de cúter modificat per a poder clavar un punxó. Així mateix, van trobar també una màscara i unes ulleres que portava posades per a evitar ser reconegut segons l'institut armat. La Guàrdia Civil d'Altea va detindre el jove, de tan sols 18 anys, de nacionalitat cubana, acusat d'un delicte d'homicidi en grau de temptativa amb resultat de lesions. El Jutjat d'Instrucció número 1 de Benidorm va decretar el seu ingrés en presó incondicional i sense fiança. La víctima, per la seua banda es troba fora de perill i ja se li ha donat l'alta després de la seua intervenció quirúrgica, segons han assegurat en un comunicat fonts de la Guàrdia Civil.

Últimes notícies

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant per l'estirada de la bossa d'una dona que portava quasi 6.000 euros; en la fugida va anar deixant bitllets. La Policia va recuperar més de 5.800 euros i ho va posar a disposició judicial.

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant com a presumpte autor de l'estirada a una dona que portava prop de 6.000 euros. En la fugida va anar deixant bitllets fins a ser arrestat.

Desarticulada a Alacant una xarxa de ciberestafes capaç d’enviar milions de SMS i telefonades fraudulentes

La xarxa utilitzava una infraestructura tecnològica de gran capacitat per suplantar organismes oficials i enganyar les víctimes

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida a Alacant

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després d'arrabassar d'una tirada la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. En la fugida va anar deixant bitllets i es van recuperar més de 5.800 euros.

Les pensions contributives pujaran un 2,7% en 2026 per mantindre el poder adquisitiu

L’augment garantirà fins a 572 euros més a l’any per a la pensió mitjana de jubilació

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després d'arrabassar la bossa a una dona amb quasi 6.000 euros. Va deixar bitllets pel camí i va ser aconseguit als pocs minuts.

Mor una dona de 32 anys en un xoc frontal a Cullera

Un home de 56 anys resulta ferit en l’accident, que ha tingut lloc cap a les 17.15 hores i ha requerit la intervenció dels serveis d’emergència i dels bombers

Juanfran Pérez Llorca és elegit nou president de la Generalitat amb els vots del PP i Vox

El secretari general del Partit Popular a la Comunitat Valenciana obté 53 suports i jurarà el càrrec dimarts que ve en Les Corts