Detingut un jove per apunyalar un menor en el coll a Altea

Un jove de 18 anys ha sigut detingut per agents de la Guàrdia Civil en Altea, a la Marina Baixa acusat d'un delicte d'homicidi en grau de temptativa per assestar presumptament dos punyalades a un menor de 13 anys en el coll. Segons fonts de la Guàrdia Civil, el jutge ha decretat el seu ingrés en presó sense fiança. La Guàrdia Civil va rebre el passat dimecres l'avís que un menor d'edat es trobava en el Centre de Salut sent atés per dos ferides en el coll que revestien prou gravetat. Segons sembla, els fets van ocórrer quan tornava a sa casa en la Partida Cap Negret d'Altea, moment en què un individu el va apunyalar dos voltes en el coll quan ell intentava entrar la seua bici en el traster. De seguida, degut a la gravetat de les lesions va ser traslladat d'urgència a l'Hospital General de la Vila Joiosa per a la seua intervenció en el quiròfan on van determinar que les ferides eren greus i una d'elles es trobava a escassos mil·límetres de ser mortal i havia afectat el paquet bascular.

Paral·lelament els agents havien iniciat una recerca per a localitzar i esclarir qui havia pogut ser l'autor del crim, sobretot pels voltants de la casa del xiquet. Van localitzar l'autor del crim en un bancal contigu a la casa, i en els voltants de la vivenda també van trobar el mànec de l'arma utilitzada, un mànec de cúter modificat per a poder clavar un punxó. Així mateix, van trobar també una màscara i unes ulleres que portava posades per a evitar ser reconegut segons l'institut armat. La Guàrdia Civil d'Altea va detindre el jove, de tan sols 18 anys, de nacionalitat cubana, acusat d'un delicte d'homicidi en grau de temptativa amb resultat de lesions. El Jutjat d'Instrucció número 1 de Benidorm va decretar el seu ingrés en presó incondicional i sense fiança. La víctima, per la seua banda es troba fora de perill i ja se li ha donat l'alta després de la seua intervenció quirúrgica, segons han assegurat en un comunicat fonts de la Guàrdia Civil.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Temps inestable i ruixats en la Comunitat Valenciana en el primer gran pont de maig

La Comunitat Valenciana afronta el primer cap de setmana llarg de maig amb inestabilitat, ruixats, possibles tempestes, pols en suspensió i temperatures sense grans canvis.

La Comunitat Valenciana lidera la pujada del preu de la vivenda al costat de Cantàbria amb un 17,4% al febrer

El preu de la vivenda en la Comunitat Valenciana va repuntar un 17,4% al febrer, el segon major augment autonòmic, en un context de caiguda de compravendes i encariment general del metre quadrat a Espanya.

CaixaBank eleva el seu benefici trimestral a 1.572 milions, un 7% més per l’estirada comercial

CaixaBank tanca el primer trimestre amb un benefici net de 1.572 milions, un 7% més, impulsat per la major activitat comercial i els ingressos per servicis en un entorn d'incertesa geopolítica.

Hui és el millor dia per a triar on veure l’eclipsi total de Sol del 12 d’agost

Esta vesprada el Sol estarà quasi en la mateixa posició que durant l'eclipsi total del 12 d'agost, una oportunitat clau per a comprovar si el lloc triat oferix una visió buidada.

Els sindicats convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats d'ensenyança STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida del professorat valencià a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria de docents després d'una consulta interna.

Els sindicats docents convoquen una vaga indefinida en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria del professorat.

Morant exigix al Consell que explique què farà amb els fons no usats per a la reconstrucció

Diana Morant reclama al Consell que aclarisca el destí de més de 1.500 milions d'euros no utilitzats en la reconstrucció i anuncia una nova etapa política des del PSPV-PSOE.

Les bates blanques es mobilitzen a València per a exigir millores laborals i un estatut propi

Milers de metges es manifesten a València per a reclamar una jornada de 35 hores, un estatut professional propi i condicions laborals dignes que frenen la saturació del sistema sanitari.