Detingut un jove per apunyalar un menor en el coll a Altea

Un jove de 18 anys ha sigut detingut per agents de la Guàrdia Civil en Altea, a la Marina Baixa acusat d'un delicte d'homicidi en grau de temptativa per assestar presumptament dos punyalades a un menor de 13 anys en el coll. Segons fonts de la Guàrdia Civil, el jutge ha decretat el seu ingrés en presó sense fiança. La Guàrdia Civil va rebre el passat dimecres l'avís que un menor d'edat es trobava en el Centre de Salut sent atés per dos ferides en el coll que revestien prou gravetat. Segons sembla, els fets van ocórrer quan tornava a sa casa en la Partida Cap Negret d'Altea, moment en què un individu el va apunyalar dos voltes en el coll quan ell intentava entrar la seua bici en el traster. De seguida, degut a la gravetat de les lesions va ser traslladat d'urgència a l'Hospital General de la Vila Joiosa per a la seua intervenció en el quiròfan on van determinar que les ferides eren greus i una d'elles es trobava a escassos mil·límetres de ser mortal i havia afectat el paquet bascular.

Paral·lelament els agents havien iniciat una recerca per a localitzar i esclarir qui havia pogut ser l'autor del crim, sobretot pels voltants de la casa del xiquet. Van localitzar l'autor del crim en un bancal contigu a la casa, i en els voltants de la vivenda també van trobar el mànec de l'arma utilitzada, un mànec de cúter modificat per a poder clavar un punxó. Així mateix, van trobar també una màscara i unes ulleres que portava posades per a evitar ser reconegut segons l'institut armat. La Guàrdia Civil d'Altea va detindre el jove, de tan sols 18 anys, de nacionalitat cubana, acusat d'un delicte d'homicidi en grau de temptativa amb resultat de lesions. El Jutjat d'Instrucció número 1 de Benidorm va decretar el seu ingrés en presó incondicional i sense fiança. La víctima, per la seua banda es troba fora de perill i ja se li ha donat l'alta després de la seua intervenció quirúrgica, segons han assegurat en un comunicat fonts de la Guàrdia Civil.

Últimes notícies

Mor atropellat a l’A-70 a Alacant per un conductor begut i drogat en plena operació eixida

Una persona ha mort aquest divendres atropellada a l’A-70, a l’altura de Villafranqueza (Alacant), després d’una col·lisió per abast. El conductor que l’ha atropellat ha donat positiu en alcohol i drogues i s’enfronta a delictes greus contra la seguretat viària.

Així quedarà la setmana escolar de Falles 2027 a València: lliure des del 15 de març

El Consell Escolar Municipal de València ha proposat que els col·legis tinguen festa el dilluns 7 de desembre i tota la setmana de Falles 2027, a canvi de fer classe el 22 i 23 de desembre.

La Comunitat Valenciana s’enfronta a una nova onada de calor amb més de 40 graus al prelitoral

Aemet preveu a inicis de la pròxima setmana un nou episodi d’onada de calor a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 40 graus al prelitoral i més de 35 graus en punts del litoral, acompanyades de tempestes vespertines i un fort ambient de basca.

Cutanda reclama deixar treballar jutges i institucions en el cas de les VPP de Les Naus

La portaveu del govern d'Alacant, Cristina Cutanda (PP), reclama esperar les investigacions judicials i de les comissions sobre les VPP de Les Naus davant la petició de l'oposició de convocar una comissió municipal urgent amb la compareixença de l'alcalde Luis Barcala.

Citen com a testimoni el vicesecretari municipal d’Alacant pel cas de les vivendes públiques

La jutgessa que investiga l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan d’Alacant ha citat com a testimonis el vicesecretari municipal i el cap de Disciplina Urbanística, i ha reclamat tota la documentació sobre la venda de la parcel·la.

De l’eufòria a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez del Valencia Basket per fitxar pel Real Madrid tanca una segona etapa idèntica a la primera: il·lusió, èxits esportius i un final carregat de tensió i decepció a la grada taronja.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa intensa al València Basket

Pedro Martínez ha decidit eixir del València Basket rumb al Real Madrid, després de repetir un cicle d’il·lusió, títols i eixida polèmica com ja va passar en la seua primera etapa.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa tan exitosa com polèmica al València Basket

La marxa de Pedro Martínez al Real Madrid trenca l’acord fins a 2028 amb el València Basket i reprodueix el patró d’il·lusió, títols i final polèmic de la seua primera etapa al club taronja.