10 C
València
Dimarts, 2 desembre, 2025

Detingut un jove per apunyalar un menor en el coll a Altea

Un jove de 18 anys ha sigut detingut per agents de la Guàrdia Civil en Altea, a la Marina Baixa acusat d'un delicte d'homicidi en grau de temptativa per assestar presumptament dos punyalades a un menor de 13 anys en el coll. Segons fonts de la Guàrdia Civil, el jutge ha decretat el seu ingrés en presó sense fiança. La Guàrdia Civil va rebre el passat dimecres l'avís que un menor d'edat es trobava en el Centre de Salut sent atés per dos ferides en el coll que revestien prou gravetat. Segons sembla, els fets van ocórrer quan tornava a sa casa en la Partida Cap Negret d'Altea, moment en què un individu el va apunyalar dos voltes en el coll quan ell intentava entrar la seua bici en el traster. De seguida, degut a la gravetat de les lesions va ser traslladat d'urgència a l'Hospital General de la Vila Joiosa per a la seua intervenció en el quiròfan on van determinar que les ferides eren greus i una d'elles es trobava a escassos mil·límetres de ser mortal i havia afectat el paquet bascular.

Paral·lelament els agents havien iniciat una recerca per a localitzar i esclarir qui havia pogut ser l'autor del crim, sobretot pels voltants de la casa del xiquet. Van localitzar l'autor del crim en un bancal contigu a la casa, i en els voltants de la vivenda també van trobar el mànec de l'arma utilitzada, un mànec de cúter modificat per a poder clavar un punxó. Així mateix, van trobar també una màscara i unes ulleres que portava posades per a evitar ser reconegut segons l'institut armat. La Guàrdia Civil d'Altea va detindre el jove, de tan sols 18 anys, de nacionalitat cubana, acusat d'un delicte d'homicidi en grau de temptativa amb resultat de lesions. El Jutjat d'Instrucció número 1 de Benidorm va decretar el seu ingrés en presó incondicional i sense fiança. La víctima, per la seua banda es troba fora de perill i ja se li ha donat l'alta després de la seua intervenció quirúrgica, segons han assegurat en un comunicat fonts de la Guàrdia Civil.

Últimes notícies

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.

Troben mort a un home de 75 anys en una vivenda de València després d’un incendi

Un home de 75 anys ha sigut trobat sense vida en un pis de València després de l'extinció d'un incendi. La Policia ha activat el protocol per a morts i manté oberta la investigació.

El cap de Gabinet de Mazón nega que es reclamara la presència del president en el Cecopi

José Manuel Cuenca va defendre davant la comissió del Congrés que el cap del Consell va estar informat durant la DANA i que ningú li va requerir acudir al Cecopi. L'oposició li va retraure no interrompre l'agenda d'eixe dia.

Arranca el juí del cas Aigües de Calp per anomalies en la xarxa d’aigua 21 anys després

L'Audiència d'Alacant ha iniciat la vista contra huit acusats per presumptes irregularitats en l'adjudicació i execució d'obres de l'aigua a Calp. El juí s'ha obert amb testimonis i les declaracions dels processaments s'han fixat per a mediats de setmana.

Rescaten el cadàver d’un home en el riu Segura a Orihuela

Bombers han recuperat el cos d'un home de 47 anys del riu Segura a Orihuela. La Policia Nacional ha obert una investigació sense signes aparents de violència.

Marcelino, nomenat millor entrenador de novembre en LaLiga

El tècnic del Vila-real ha sigut triat millor entrenador de novembre després d'un ple de victòries que ha impulsat a l'equip al tercer lloc, a dos punts del Barcelona. Es va imposar en la votació final a Simeone i Flic.

Salomé Pradas i Cayetano García compareixeran davant la comissió de la DANA el 15 de desembre

La Mesa de la comissió del Congrés ha fixat per al dia 15 les compareixences de Salomé Pradas (11.00) i Cayetano García (15.30) en la investigació sobre la DANA. Les sessions es desenrotllaran amb torns de preguntes de tots els grups.