Detingut un jove per apunyalar un menor en el coll a Altea

Un jove de 18 anys ha sigut detingut per agents de la Guàrdia Civil en Altea, a la Marina Baixa acusat d'un delicte d'homicidi en grau de temptativa per assestar presumptament dos punyalades a un menor de 13 anys en el coll. Segons fonts de la Guàrdia Civil, el jutge ha decretat el seu ingrés en presó sense fiança. La Guàrdia Civil va rebre el passat dimecres l'avís que un menor d'edat es trobava en el Centre de Salut sent atés per dos ferides en el coll que revestien prou gravetat. Segons sembla, els fets van ocórrer quan tornava a sa casa en la Partida Cap Negret d'Altea, moment en què un individu el va apunyalar dos voltes en el coll quan ell intentava entrar la seua bici en el traster. De seguida, degut a la gravetat de les lesions va ser traslladat d'urgència a l'Hospital General de la Vila Joiosa per a la seua intervenció en el quiròfan on van determinar que les ferides eren greus i una d'elles es trobava a escassos mil·límetres de ser mortal i havia afectat el paquet bascular.

Paral·lelament els agents havien iniciat una recerca per a localitzar i esclarir qui havia pogut ser l'autor del crim, sobretot pels voltants de la casa del xiquet. Van localitzar l'autor del crim en un bancal contigu a la casa, i en els voltants de la vivenda també van trobar el mànec de l'arma utilitzada, un mànec de cúter modificat per a poder clavar un punxó. Així mateix, van trobar també una màscara i unes ulleres que portava posades per a evitar ser reconegut segons l'institut armat. La Guàrdia Civil d'Altea va detindre el jove, de tan sols 18 anys, de nacionalitat cubana, acusat d'un delicte d'homicidi en grau de temptativa amb resultat de lesions. El Jutjat d'Instrucció número 1 de Benidorm va decretar el seu ingrés en presó incondicional i sense fiança. La víctima, per la seua banda es troba fora de perill i ja se li ha donat l'alta després de la seua intervenció quirúrgica, segons han assegurat en un comunicat fonts de la Guàrdia Civil.

Últimes notícies

L’incendi de Tírig continua actiu però la nit es preveu favorable

L’incendi forestal de Tírig seguix actiu i ha obligat a evacuar Catí, però la previsió per a esta nit és bona i 250 efectius terrestres continuaran treballant per frenar el foc i protegir vivendes i més de 60 granges.

El vent afluixa en l’incendi de Tírig i dona un respir a l’extinció

Aemet preveu que el vent vaja perdent força esta nit en la zona de l’incendi de Tírig, fet que pot facilitar els treballs d’extinció, centrats sobretot en la protecció de Catí i de les explotacions ramaderes pròximes.

Ordre d’evacuació a Catí per l’incendi forestal de Tírig via Es-Alert

Emergències ha ordenat evacuar Catí per l’avanç de l’incendi forestal de Tírig i ha avisat la població amb un Es-Alert. Els veïns han de eixir per la CV-128 o la N-232 en direcció a Xert i seguir les indicacions de la Guàrdia Civil.

224 vivendes públiques per a famílies vulnerables en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha adjudicat en l’últim any 224 vivendes del parc públic a famílies vulnerables, la majoria a la província de València, amb un servici d’acompanyament social per a garantir una integració estable.

Castelló ultima els preparatius per a viure l’eclipsi solar com un esdeveniment històric

Castelló ha posat en marxa dos grans escenaris a les platges del Gurugú i del Pinar per a seguir l’eclipsi total de sol del 12 d’agost, amb divulgadors científics de primer nivell. L’Ajuntament ha treballat més de dos anys per convertir la cita en un esdeveniment històric.

La belga Skywings obrirà un nou centre de formació al aeroport de Castelló

L’escola de pilotatge belga Skywings ha acordat amb l’aeroport de Castelló obrir un nou centre de formació que reforçarà l’activitat operativa i generarà ocupació al territori. La companyia ja té quatre aeronaus basades a Castelló i uns 60 alumnes belgues hi fan pràctiques cada any.

Els bombers forestals alerten d’una situació crítica en Sgise en plena campanya d’incendis

La Secció Sindical SPPLB Bombers Forestals GVA ha denunciat una situació operativa crítica en Sgise en plena campanya estival d’incendis, amb unitats sota mínims i negociacions laborals bloquejades. El sindicat adverteix de conseqüències greus si la Conselleria no aplica millores i no reforça el dispositiu.

Trobeu mort un home de 45 anys en una hamaca a la platja de La Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha localitzat este diumenge el cos sense vida d’un home de 45 anys en una hamaca d’una platja de La Vila Joiosa, sense signes de violència aparent. La causa de la mort es determinarà amb l’autòpsia a l’Institut Anatòmic Forense.