Detingut un jove dins d’un contenidor després de furtar-li la bossa de mà a una dona en València

Agents cívics per erradicar la presència de bosses fora dels contenidors

El jove es va amagar en un contenidor en el mateix carrer dels fets | ACN

 

Agents de la Unitat de Convivència i Seguretat (UCOS) de la Policia Local de València han detingut a un home de 20 anys com a presumpte autor d’un robatori amb violència i intimidació. El jove li havia furtat la bossa de mà a una dona després de pegar-li un estiró.

 

La víctima, de 61 anys, estava mirant el mòbil pel carrer Menéndez Pidal de València cap a les 23.15 hores d’este dilluns quan un home va començar a forcejar-la fins que va poder agarrar-li la bossa de mà. L’autor dels fets va fugir del lloc corrent.

 

La Policia va conseguir trobar al presumpte autor amagat en l’interior d’un contenidor en el mateix carrer on s’havien produït els fets, gràcies a la col·laboració dels ciutadans. Els agents el van detindre com a presumpte autor del robatori.

 

 

Aaron Cano, regidor de Protecció Ciutadana de l’Ajuntament de València, ha destacat el treball diari que realitza la Unitat de Convivència i Seguretat i ha agraït la col·laboració ciutadana que va facilitar la detenció del presumpte autor dels fets.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La jutgessa cita com a testimonis a tres alts càrrecs de la Conselleria per les VPP de la Platja de Sant Joan

La jutgessa que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan cita com a testimonis a tres responsables de la Conselleria i reclama aclarir qui va elaborar els informes clau del cas.

Gayà passa noves proves mèdiques després d’un fort colp en el pòmul

José Luis Gayà se sotmet a noves proves mèdiques després del fort colp en el pòmul patit davant el Sevilla, mentres el València espera conéixer la seua evolució per al pròxim partit.

La DANA reobri el debat sobre un Cecopi gestionat només per tècnics

El subdirector d'Emergències de la Generalitat Valenciana defén en el Congrés que la DANA d'octubre de 2024 ha obert el debat sobre un Cecopi amb comandament estrictament tècnic i admet fallades en la percepció de la gravetat de l'episodi.

La jutgessa cita com a testimonis a tres alts càrrecs de la Conselleria per les VPP d’Alacant

La jutgessa que investiga les possibles irregularitats en les vivendes de protecció pública de la Platja de Sant Joan cita com a testimonis a tres alts càrrecs de la Conselleria i demana identificar a més tècnics implicats en els informes.

Tretze detinguts per ús indegut de pirotècnia en les Falles de València

La Policia Nacional va detindre a tretze hòmens, molts d'ells d'Alemanya i Paises Baixos, per l'ús indegut de material pirotècnic durant les Falles 2026 a València i va tramitar 60 propostes de sanció.

El València Basket es juga davant Olympiacos assegurar el play in de l’Eurolliga

El València Basket rep a Olympiacos en el Roig Arena amb l'opció de tallar la seua mala ratxa i deixar pràcticament tancat el play in, i fins i tot continuar aspirant a la passada directa a quarts.

Igualtat advertix a la confraria de Sagunt: el Govern intervindrà si s’impedix processionar a les dones

El Ministeri d'Igualtat anuncia que actuarà després de la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones participen en les processons de Setmana Santa.

Ampli dispositiu de busca per a localitzar a un home desaparegut a Requena

Emergències manté actiu un ampli operatiu terrestre i aeri per a localitzar a un home desaparegut en el llogaret de Casas del Riu, en el terme municipal de Requena.