Detingut un jove dins d’un contenidor després de furtar-li la bossa de mà a una dona en València

Agents cívics per erradicar la presència de bosses fora dels contenidors

El jove es va amagar en un contenidor en el mateix carrer dels fets | ACN

 

Agents de la Unitat de Convivència i Seguretat (UCOS) de la Policia Local de València han detingut a un home de 20 anys com a presumpte autor d’un robatori amb violència i intimidació. El jove li havia furtat la bossa de mà a una dona després de pegar-li un estiró.

 

La víctima, de 61 anys, estava mirant el mòbil pel carrer Menéndez Pidal de València cap a les 23.15 hores d’este dilluns quan un home va començar a forcejar-la fins que va poder agarrar-li la bossa de mà. L’autor dels fets va fugir del lloc corrent.

 

La Policia va conseguir trobar al presumpte autor amagat en l’interior d’un contenidor en el mateix carrer on s’havien produït els fets, gràcies a la col·laboració dels ciutadans. Els agents el van detindre com a presumpte autor del robatori.

 

 

Aaron Cano, regidor de Protecció Ciutadana de l’Ajuntament de València, ha destacat el treball diari que realitza la Unitat de Convivència i Seguretat i ha agraït la col·laboració ciutadana que va facilitar la detenció del presumpte autor dels fets.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Dos detinguts a Albatera després d’un control amb metamfetamina i haixix

Dos persones són detingudes a Albatera després de trobar-se metamfetamina, haixix, pastilles i diners en efectiu en un control de trànsit conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local.

Detinguda a Alacant per injectar àcid hialurònic a una menor sense titulació ni permís patern

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona de 40 anys per presumpte intrusisme laboral i lesions després d'injectar àcid hialurònic en els llavis d'una menor sense titulació mèdica ni consentiment dels seus progenitors.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València culminen hui amb la mascletà i la Cremà de prop de 760 monuments, en una edició marcada per l'auge turístic i els reptes de gestió per a pròxims anys.

Pérez Llorca viu amb emoció l’Ofrena a la Verge dels Desemparats en un dia molt important

El president de la Generalitat Juanfran Pérez Llorca desfila en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat, destacant el privilegi de participar al costat de la seua filla en un dia molt important per a ell.

La Cantina planta una falla per a no oblidar la DANA i homenatjar les víctimes

El centre de voluntariat La Cantina planta per segon any la falla No oblidar la DANA en Russafa com a monument a la memòria i homenatge a les víctimes de les inundacions.

Pérez Llorca viu una Ofrena molt emotiva al costat de la seua filla en les Falles de València

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, participa en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat i destaca el privilegi de viure-la al costat de la seua filla.

València entra en la recta final de les Falles amb la ciutat abarrotada de turistes

València afronta els últims dies de les Falles de 2026 amb la ciutat saturada de visitants, alta ocupació turística i un calendari festiu intens que culmina en la Nit del Foc i la Cremà.

APTUR CV denuncia sabotatges en 450 vivendes turístiques de València després de les Falles

APTUR CV denuncia una onada de vandalisme en panys i façanes d'unes 450 vivendes turístiques a València durant els últims dies de les Falles, amb danys que xifra en 250.000 euros i un impacte en la convivència veïnal i la imatge de la ciutat.