Detingut un jove dins d’un contenidor després de furtar-li la bossa de mà a una dona en València

Agents cívics per erradicar la presència de bosses fora dels contenidors

El jove es va amagar en un contenidor en el mateix carrer dels fets | ACN

 

Agents de la Unitat de Convivència i Seguretat (UCOS) de la Policia Local de València han detingut a un home de 20 anys com a presumpte autor d’un robatori amb violència i intimidació. El jove li havia furtat la bossa de mà a una dona després de pegar-li un estiró.

 

La víctima, de 61 anys, estava mirant el mòbil pel carrer Menéndez Pidal de València cap a les 23.15 hores d’este dilluns quan un home va començar a forcejar-la fins que va poder agarrar-li la bossa de mà. L’autor dels fets va fugir del lloc corrent.

 

La Policia va conseguir trobar al presumpte autor amagat en l’interior d’un contenidor en el mateix carrer on s’havien produït els fets, gràcies a la col·laboració dels ciutadans. Els agents el van detindre com a presumpte autor del robatori.

 

 

Aaron Cano, regidor de Protecció Ciutadana de l’Ajuntament de València, ha destacat el treball diari que realitza la Unitat de Convivència i Seguretat i ha agraït la col·laboració ciutadana que va facilitar la detenció del presumpte autor dels fets.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Corberán promet que el València ho donarà tot per Europa davant el Barcelona

Carlos Corberán assegura que el València ho donarà tot per a aconseguir la classificació a la Lliga Conferència, encara que reconeix que no depenen de si mateixos i han de guanyar al Barcelona i esperar altres resultats.

Castro afronta davant el Betis el partit decisiu per a la permanència del Llevant

Luís Castro reconeix que el Llevant arriba a l'escenari que desitjava, depenent de si mateix davant el Betis per a certificar la permanència, i exigix al seu equip màxima concentració.

El València es juga la Conference davant un Barcelona ja campió

El València necessita guanyar a un Barcelona ja sense objectius i esperar les ensopegades de Getafe i Raig per a aconseguir la plaça de Lliga Conferència en l'última jornada.

Morant acusa a Pérez Llorca d’absentar-se de la crisi educativa i compara la seua actitud amb la de Mazón en la dana

Diana Morant retrau a Juanfran Pérez Llorca que no s'implique en la vaga del professorat i li critica per no revertir beneficis fiscals ni subvencions, mentres exigix explicacions pel cas de les vivendes públiques dels Naus a Alacant.

Set de cada deu directives valencianes treballen en empreses liderades per dones

Quasi el 70% de les empresàries i directives de la Comunitat Valenciana desenrotllen la seua carrera en companyies encapçalades per dones, un entorn que impulsa noves oportunitats i referents femenins.

Un milió d’euros per a modernitzar el regadiu del nispro a Callosa d’en Sarrià

El Govern destina un milió d'euros a implantar tecnologia de reg de precisió en els cultius de nispro i alvocat de Callosa d'en Sarrià, amb l'objectiu d'optimitzar l'ús de l'aigua i reforçar la sostenibilitat del camp valencià.

Morant qüestiona la Justícia per no citar a Mazón ni com investigat ni com a testimoni per la DANA

Diana Morant critica que la Justícia no cite a Carlos Mazón ni com investigat ni com a testimoni per la DANA d'octubre de 2024 i es pregunta si eixa decisió suposa impunitat.