Detingut un jove després d’apunyalar a un altre en el coll i l’espatlla a València

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 20 anys, d’origen nigerià, com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa, després d’apunyalar a un jove en el coll i en l’espatlla.

Un home va estar apunyalat

Els fets van ocórrer el passat 4 de juliol, sobre dos quarts de set del matí, quan els agents van ser comissionats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un carrer del districte valencià de Marítim, on pel que sembla un home havia estat apunyalat.

La víctima va ser traslladada a un centre hospitalari

Una vegada allí, els policies van observar un gran rastre de sang sobre la via pública i van esbrinar que la víctima ja havia estat traslladada fins a un centre hospitalari.

Les causes del succés

Les primeres recerques dels agents van permetre saber que moments abans s’hauria produït una discussió entre el sospitós i un amic de la víctima, i després de recriminar-li este últim que el dia anterior li furtés la seua gorra. En este moment, diverses persones, que acompanyaven a l’ara detingut, haurien començat a agredir-ho.

La víctima hauria intentat socórrer al seu amic, moment en el qual també l’haurien agredit, fugint del lloc i sent perseguida pel sospitós durant més d’un quilòmetre. Finalment, el jove, cansat, va deixar de córrer i es va enfrontar al seu agressor, moment en el qual este li hauria apunyalat en el coll i en l’espatlla amb un objecte punxant.

El jove agredit, que presentava una ferida de més de 10 centímetres de longitud en el coll i una punxant en l’espatlla, va ser traslladat fins a un centre hospitalari, on va haver de ser intervingut quirúrgicament. Dies després, la víctima va haver de reingressar a l’hospital, ja que va sofrir un pneumotòrax per complicacions respiratòries a causa de la ferida en l’espatlla.

Les recerques dels agents han permés finalment localitzar i detenir al sospitós com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa, així com intervenir un obrellaunes de grans dimensions amb un dels extrems esmolat, per si hagués estat l’objecte emprat en l’agressió.

L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Els bombers apaguen de matinada un incendi en un abocador de Caudete de las Fuentes

Els bombers del Consorci Provincial de València han apagat de matinada un incendi declarat dimarts en un abocador de Caudete de las Fuentes, després de diverses hores de treball.

Més de cent atesos en la Nit de Sant Joan a les platges de València, amb sis hospitalitzats

Cruz Roja ha atés 114 persones en la Nit de Sant Joan a les platges de València, sobretot per intoxicacions i cremades, i sis han acabat a l’hospital.

Brussel·les injecta 846 milions per a la reconstrucció després de la dana del 2024 a la Comunitat Valenciana

La Comissió Europea ha autoritzat el pagament de 846 milions del Fons de Solidaritat de la UE per a reparar els danys de la dana d’octubre del 2024 a la Comunitat Valenciana, que va causar 230 morts i greus destrosses en infraestructures bàsiques.

La dana de 2024 inspira art i reflexió col·lectiva en un nou projecte de la UPV

La Universitat Politècnica de València presenta el projecte DANAda, amb un vídeo i una exposició que transformen l’impacte de la dana d’octubre de 2024 en una reflexió artística sobre resiliència i adaptació al canvi climàtic, amb connexió al projecte europeu The HuT.

De Larrea acabarà als Mavericks després d’un traspàs múltiple en el draft de l’NBA

Sergio De Larrea, base del Valencia Basket, ha acabat als Dallas Mavericks després de ser triat pels Lakers i traspassat als Knicks; Aday Mara ha sigut número 12 pels Thunder i Karim López ha fet història per a Mèxic com a primer nascut al país escollit en una primera ronda de l’NBA.

Biblioteques i centres culturals: els refugis climàtics que molts valencians ja usen sense saber-ho

Veïns del Cabanyal i d'altres barris de València han convertit biblioteques i centres culturals en refugis climàtics quotidians per a escapar de les onades de calor, tot i que molts encara desconeixen esta etiqueta oficial.

Una pirotècnia de Lleó dispararà per primera vegada la palmera de les Fogueres d’Alacant

La pirotècnia Pibierzo, de Villaverde de la Abadía (El Bierzo, Lleó), dispararà esta mitjanit la palmera de la nit de la cremà, un dels moments més emblemàtics de les Fogueres de Sant Joan, en la primera ocasió que no recau en una empresa vinculada a Alacant o a la Comunitat Valenciana.

Nit sufocant a Benidorm amb mínimes de fins a 27,2 graus

La Comunitat Valenciana ha patit una altra nit tropical i tòrrida, amb una mínima de 27,2 graus a Benidorm i valors molt elevats en altres localitats del litoral i de les capitals de província.