Detingut un jove després d’apunyalar a un altre en el coll i l’espatlla a València

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 20 anys, d’origen nigerià, com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa, després d’apunyalar a un jove en el coll i en l’espatlla.

Un home va estar apunyalat

Els fets van ocórrer el passat 4 de juliol, sobre dos quarts de set del matí, quan els agents van ser comissionats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un carrer del districte valencià de Marítim, on pel que sembla un home havia estat apunyalat.

La víctima va ser traslladada a un centre hospitalari

Una vegada allí, els policies van observar un gran rastre de sang sobre la via pública i van esbrinar que la víctima ja havia estat traslladada fins a un centre hospitalari.

Les causes del succés

Les primeres recerques dels agents van permetre saber que moments abans s’hauria produït una discussió entre el sospitós i un amic de la víctima, i després de recriminar-li este últim que el dia anterior li furtés la seua gorra. En este moment, diverses persones, que acompanyaven a l’ara detingut, haurien començat a agredir-ho.

La víctima hauria intentat socórrer al seu amic, moment en el qual també l’haurien agredit, fugint del lloc i sent perseguida pel sospitós durant més d’un quilòmetre. Finalment, el jove, cansat, va deixar de córrer i es va enfrontar al seu agressor, moment en el qual este li hauria apunyalat en el coll i en l’espatlla amb un objecte punxant.

El jove agredit, que presentava una ferida de més de 10 centímetres de longitud en el coll i una punxant en l’espatlla, va ser traslladat fins a un centre hospitalari, on va haver de ser intervingut quirúrgicament. Dies després, la víctima va haver de reingressar a l’hospital, ja que va sofrir un pneumotòrax per complicacions respiratòries a causa de la ferida en l’espatlla.

Les recerques dels agents han permés finalment localitzar i detenir al sospitós com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa, així com intervenir un obrellaunes de grans dimensions amb un dels extrems esmolat, per si hagués estat l’objecte emprat en l’agressió.

L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El PSPV porta al TSJ al conseller de Sanitat per ocultar pagaments a la sanitat privada

El PSPV ha presentat un recurs davant el TSJ contra el conseller de Sanitat per negar-se a detallar en Les Corts els pagaments a empreses de la sanitat privada en 2024 i 2025.

Una campanya itinerant porta la cultura preventiva i l’autoprotecció als municipis valencians

La Conselleria d'Emergències i Interior posa en marxa una campanya itinerant amb un autobús interactiu per a reforçar la cultura preventiva i l'autoprotecció davant catàstrofes en municipis de la Comunitat Valenciana.

La Generalitat porta a Europa el seu pla de parcs inundables al Túria i el Pedrís

La Generalitat ha presentat davant institucions europees el seu projecte de parcs inundables metropolitans en les riberes del Túria i del Pedrís, un corredor verd de 1.500 hectàrees i més de 72 quilòmetres pensat com a defensa natural enfront de futures riuades.

L’aeroport de Castelló suma sis noves rutes regulars i aconseguix 16 connexions enguany

L'aeroport de Castelló incorpora entre maig i juliol sis noves rutes regulars, aconseguix les 16 connexions programades enguany i reforça la seua aliança amb el sector turístic provincial.

Detingut a Camp de Túria per una ona de robatoris, incendis i la mort de dos gossos

La Guàrdia Civil ha arrestat a un home de 41 anys a què s'atribuïxen sis robatoris amb força en domicilis, diversos incendis provocats i la mort de dos gossos a la comarca de Camp de Túria.

La Generalitat impulsa la licitació del nou edifici de consultes externes de l’Hospital de Sagunt

La Generalitat impulsa la licitació d'un nou edifici de consultes externes a l'Hospital de Sagunt, amb una inversió de 28 milions i prop de 9.500 m² per a ampliar la capacitat assistencial.

Sanitat trau a concurs el transport sanitari en la Comunitat per més de 580 milions

La Conselleria de Sanitat ha licitat el servici de transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana per més de 580 milions, amb un contracte de quatre anys ampliable fins a quasi 858 milions.

Dani Fernández patix un trencament de lligament en el muscle després d’una caiguda en ple concert a València

Dani Fernández patix un trencament de lligament en un muscle després de caure's de l'escenari durant el seu concert en el Roig Arena de València. El cantant va haver de parar el xou, però va tornar mitja hora després amb el braç en cabestrell per a acabar l'actuació i serà operat d'urgència.