Detingut un jove després d’apunyalar a un altre en el coll i l’espatlla a València

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 20 anys, d’origen nigerià, com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa, després d’apunyalar a un jove en el coll i en l’espatlla.

Un home va estar apunyalat

Els fets van ocórrer el passat 4 de juliol, sobre dos quarts de set del matí, quan els agents van ser comissionats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un carrer del districte valencià de Marítim, on pel que sembla un home havia estat apunyalat.

La víctima va ser traslladada a un centre hospitalari

Una vegada allí, els policies van observar un gran rastre de sang sobre la via pública i van esbrinar que la víctima ja havia estat traslladada fins a un centre hospitalari.

Les causes del succés

Les primeres recerques dels agents van permetre saber que moments abans s’hauria produït una discussió entre el sospitós i un amic de la víctima, i després de recriminar-li este últim que el dia anterior li furtés la seua gorra. En este moment, diverses persones, que acompanyaven a l’ara detingut, haurien començat a agredir-ho.

La víctima hauria intentat socórrer al seu amic, moment en el qual també l’haurien agredit, fugint del lloc i sent perseguida pel sospitós durant més d’un quilòmetre. Finalment, el jove, cansat, va deixar de córrer i es va enfrontar al seu agressor, moment en el qual este li hauria apunyalat en el coll i en l’espatlla amb un objecte punxant.

El jove agredit, que presentava una ferida de més de 10 centímetres de longitud en el coll i una punxant en l’espatlla, va ser traslladat fins a un centre hospitalari, on va haver de ser intervingut quirúrgicament. Dies després, la víctima va haver de reingressar a l’hospital, ja que va sofrir un pneumotòrax per complicacions respiratòries a causa de la ferida en l’espatlla.

Les recerques dels agents han permés finalment localitzar i detenir al sospitós com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa, així com intervenir un obrellaunes de grans dimensions amb un dels extrems esmolat, per si hagués estat l’objecte emprat en l’agressió.

L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

La Malva-rosa s’atura per a viure l’eclipsi total de sol

Milers de persones han convertit la platja de la Malva-rosa en un amfiteatre a cel obert per a seguir l’eclipsi solar total, en un ambient de silenci, emoció i festa que s’ha estés fins a Alboraia i Port Saplaya.

El Valencia Basket incorpora l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit

El Valencia Basket ha tancat l’arribada de l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit per una campanya, ampliable fins a la temporada 2026-27 si es ratifica.

Una errada de Rivero castiga la unitat B del València contra el Terol

El València CF ha caigut 0-1 davant el CD Teruel en un amistós a Paterna, amb un equip ple de canterans, per una eixida en fals de Cristian Rivero.

Un incendi arrasa 34 vehicles a Peníscola i deixa diversos ferits

Un incendi iniciat en un cotxe a Peníscola ha acabat calcinant 34 vehicles i ha provocat diversos ferits, mentres els bombers han evitat que el foc afectara vivendes pròximes.

Un incendi originat en un cotxe mobilitza tres aeronaus a Peníscola

Tres mitjans aeris i diversos efectius terrestres combaten un incendi declarat en una zona d’interfície urbana-forestal de Peníscola, originat en un vehicle i que ha afectat altres cotxes i vegetació pròxima. El municipi és un dels nou punts oficials d’observació de l’eclipsi solar programat per a esta vesprada a la Comunitat Valenciana.

Mario Kempes tornarà a Mestalla al setembre per a celebrar 50 anys de la seua arribada

Mario Alberto Kempes ha anunciat que viatjarà a València els dies 25 i 26 de setembre per a celebrar els 50 anys de la seua arribada a Mestalla i ha agraït de nou l’afecte de l’afició, de la qual assegura que continua sent ‘hincha’.

Izpisúa reivindica envellir amb salut i no només allargar la vida

El científic Juan Carlos Izpisúa ha defensat a Benidorm que la recerca sobre envelliment ha de prioritzar viure millor, no només viure més anys. L’Ajuntament li ha entregat la Distinció Europa per la seua trajectòria en biologia regenerativa i medicina avançada.

Elx es prepara per a una Nit de l’Albà històrica amb rècord de pólvora i palmeres

Elx ultima la Nit de l'Albà d'este dijous 13 d'agost, amb 2,8 tones de pólvora, més de 88.000 unitats pirotècniques i 312 palmeres, i una Palmera de la Mare de Déu formada per 1.080 cohetons.