Detingut un jove després d’apunyalar a un altre en el coll i l’espatlla a València

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 20 anys, d’origen nigerià, com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa, després d’apunyalar a un jove en el coll i en l’espatlla.

Un home va estar apunyalat

Els fets van ocórrer el passat 4 de juliol, sobre dos quarts de set del matí, quan els agents van ser comissionats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un carrer del districte valencià de Marítim, on pel que sembla un home havia estat apunyalat.

La víctima va ser traslladada a un centre hospitalari

Una vegada allí, els policies van observar un gran rastre de sang sobre la via pública i van esbrinar que la víctima ja havia estat traslladada fins a un centre hospitalari.

Les causes del succés

Les primeres recerques dels agents van permetre saber que moments abans s’hauria produït una discussió entre el sospitós i un amic de la víctima, i després de recriminar-li este últim que el dia anterior li furtés la seua gorra. En este moment, diverses persones, que acompanyaven a l’ara detingut, haurien començat a agredir-ho.

La víctima hauria intentat socórrer al seu amic, moment en el qual també l’haurien agredit, fugint del lloc i sent perseguida pel sospitós durant més d’un quilòmetre. Finalment, el jove, cansat, va deixar de córrer i es va enfrontar al seu agressor, moment en el qual este li hauria apunyalat en el coll i en l’espatlla amb un objecte punxant.

El jove agredit, que presentava una ferida de més de 10 centímetres de longitud en el coll i una punxant en l’espatlla, va ser traslladat fins a un centre hospitalari, on va haver de ser intervingut quirúrgicament. Dies després, la víctima va haver de reingressar a l’hospital, ja que va sofrir un pneumotòrax per complicacions respiratòries a causa de la ferida en l’espatlla.

Les recerques dels agents han permés finalment localitzar i detenir al sospitós com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa, així com intervenir un obrellaunes de grans dimensions amb un dels extrems esmolat, per si hagués estat l’objecte emprat en l’agressió.

L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Policia investiga si un cadàver trobat a Alacant és de l’empresari vinculat al cas Sala

La Policia Nacional analitza si el cadàver trobat en una vivenda de la partida de Bacarot correspon a Jesús Tavira, empresari desaparegut i relacionat amb la investigació per l'assassinat de la viuda de Vicente Sala en 2016.

Nunn amarga al València Basket en un final d’infart en l’Eurolliga

Kendrick Nunn, autor de 21 punts, va decidir el primer partit de quarts d'Eurolliga amb un tir lliure a dos segons del final que va deixar sense premi la remuntada del València Basket davant el Panathinaikos.

Barrachina responsabilitza al president de la CHJ de la gestió de la presa de Buseo durant la dana

Miguel Barrachina sosté en Les Corts que la gestió de la presa de Buseo durant la dana de 2024 corresponia al comité presidit per Miguel Polo, mentres l'oposició l'acusa d'eludir responsabilitats i insistix en la seua dimissió.

Martínez Mus contraposa la reconstrucció del Consell al 2% d’execució de la CHJ després de la dana

Vicente Martínez Mus defén en Les Corts la ràpida mobilització de recursos del Consell després de la dana, mentres critica que la Confederació Hidrogràfica del Xúquer només haja executat el 2% de les actuacions previstes.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada millor acció de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com a millor jugada de l'Eurolliga, sota el premi Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Dela estarà disponible per a jugar en La Ceràmica malgrat les molèsties en el aductor

El defensa del Llevant Adrián de la Font, Dela, podrà estar disponible per al partit del dissabte davant el Vila-real en La Ceràmica després de confirmar les proves mèdiques que no patix lesió important en el aductor.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada la millor de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com la millor jugada de l'Eurolliga i reconeguda com a Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Les víctimes de la dana retrauen als consellers la seua gestió del 29 d’octubre de 2024

Mig centenar de víctimes de la dana es concentra davant Les Corts per a recordar als consellers que, al seu juí, no van estar a l'altura el 29 d'octubre de 2024 i exigir responsabilitats polítiques.