Detingut el jugador japonés del TAU Castelló acusat de violació

 

Agents de la Policia Nacional han detingut al jugador japonés del TAU Castelló, Isao Kinoshita, com a presumpte autor d’un delicte d’agressió sexual. Segons ha avançat ‘El Periódico Mediterráneo’, una jove de 21 anys va denunciar l’esportista, de 24 per una violació. La víctima va comunicar als agents que els fets van tindre lloc el passat 3 de desembre en Castelló capital. Segons la víctima, el jugador de bàsquet la va forçar a tindre relacions sexuals sense el seu consentiment, per la qual cosa ella va decidir alertar les autoritats i iniciar el procés legal. 

La policia va detindre el jugador després de la denúncia de la xica, i aquest va ser traslladat a la comissaria provincial on va permanéixer fins a aquest diumenge que va ser posar a disposició judicial. L’encarregat del cas, el Jutjat d’Instrucció número 3 de Castelló, en funcions de guàrdia, va acordar abans-ahir la llibertat provisional per a l’esportista detingut, amb l’obligació de comparéixer els dies 1 i 15 de casa mes en la seu judicial, segons ha confirmat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV). La víctima deurà sotmetre’s a un reconeixement forense i serà citada per a declarar en els jutjats de la capital. El jugador japonés va arribar a l’equip castellonenc el passat estiu, després d’haver estat en altres de la província.

El club en assabentar-se de la notícia, ha emés un comunicat respecte a la situació del seu jugador i la presa o no de mesures disciplinària: « (…) El club davant aquesta situació no ha adoptat cap mesura disciplinària contra el jugador, sent per tant respectuosos amb la presumpció d’innocència i quedant a l’espera del que resolga el jutjat que s’encarrega del cas per a adoptar algun tipus de mesura si fora necessària. No obstant, el club està en contra de qualsevol conducta no respectuosa front a la dona».

Últimes notícies

Les sol·licituds d’asil cauen un 12,6 % a la Comunitat Valenciana fins a les 6.976

Les peticions d’asil a la Comunitat Valenciana han baixat d’un any a l’altre de 7.981 a 6.976, un 12,6 % menys, sobretot per l’enduriment de polítiques migratòries i normatives com el Reglament d’Estrangeria.

La visita de l’ambaixador xinés obri noves oportunitats comercials i culturals per a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca ha rebut l’ambaixador de la República Popular de la Xina a Espanya per a reforçar les inversions, el comerç i els intercanvis culturals amb la Comunitat Valenciana.

Així serà la rebaixa de l’IRPF valencià que el Consell vol portar prompte a Les Corts

La nova llei d’Acompanyament dels comptes de la Generalitat per a 2026 preveu una rebaixa dels tipus autonòmics de l’IRPF en pràcticament tots els trams, amb especial impacte en les rendes mitjanes i baixes, i canvis en successions i donacions per a afavorir el relleu en l’empresa familiar.

Les persones amb discapacitat guanyen drets a la Comunitat Valenciana amb les últimes lleis del Consell

El Consell reforça la protecció de les persones amb discapacitat, especialment sordcegues, amb noves lleis sobre gossos d assistència i accessibilitat universal consensuades amb ONCE i CERMI.

Condemnat a més de 23 anys de presó per maltractar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi

Un home de 56 anys ha acceptat 23 anys, 6 mesos i un dia de presó per maltractar, amenaçar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi. La sentència també condemna un amic seu per encobriment i fixa altes indemnitzacions per a la família de la víctima.

Derribo del bloc ‘Txernòbil’ de Campanar per a fer 133 vivendes noves

L'Ajuntament de València ha iniciat el derribo del bloc conegut com 'Txernòbil', a Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena de protecció pública, dins del PAI Pare Doménech.

Derribem el bloc ‘Txernòbil’ de Campanar: així seran les 133 noves vivendes

L’Ajuntament de València ha iniciat el derribament del bloc conegut com ‘Txernòbil’, al barri de Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena d’elles de protecció pública, i a una profunda reurbanització de l’entorn.

Onada de protestes este dimecres davant Les Corts per taxis, concertada i serveis socials

Taxistes, patronal de VTC, docents de la concertada, personal de centres socials i la Xarxa pel Finançament Just han convocat este dimecres diverses concentracions davant Les Corts per a pressinar el Consell i els grups parlamentaris.