9.5 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

Detingut el jugador japonés del TAU Castelló acusat de violació

 

Agents de la Policia Nacional han detingut al jugador japonés del TAU Castelló, Isao Kinoshita, com a presumpte autor d’un delicte d’agressió sexual. Segons ha avançat ‘El Periódico Mediterráneo’, una jove de 21 anys va denunciar l’esportista, de 24 per una violació. La víctima va comunicar als agents que els fets van tindre lloc el passat 3 de desembre en Castelló capital. Segons la víctima, el jugador de bàsquet la va forçar a tindre relacions sexuals sense el seu consentiment, per la qual cosa ella va decidir alertar les autoritats i iniciar el procés legal. 

La policia va detindre el jugador després de la denúncia de la xica, i aquest va ser traslladat a la comissaria provincial on va permanéixer fins a aquest diumenge que va ser posar a disposició judicial. L’encarregat del cas, el Jutjat d’Instrucció número 3 de Castelló, en funcions de guàrdia, va acordar abans-ahir la llibertat provisional per a l’esportista detingut, amb l’obligació de comparéixer els dies 1 i 15 de casa mes en la seu judicial, segons ha confirmat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV). La víctima deurà sotmetre’s a un reconeixement forense i serà citada per a declarar en els jutjats de la capital. El jugador japonés va arribar a l’equip castellonenc el passat estiu, després d’haver estat en altres de la província.

El club en assabentar-se de la notícia, ha emés un comunicat respecte a la situació del seu jugador i la presa o no de mesures disciplinària: « (…) El club davant aquesta situació no ha adoptat cap mesura disciplinària contra el jugador, sent per tant respectuosos amb la presumpció d’innocència i quedant a l’espera del que resolga el jutjat que s’encarrega del cas per a adoptar algun tipus de mesura si fora necessària. No obstant, el club està en contra de qualsevol conducta no respectuosa front a la dona».

Últimes notícies

1-1: Pepelu salva un punt per al València de penal en el 87 davant l’Elx

El València va dominar i va generar ocasions, però va empatar 1-1 gràcies a un penal transformat per Pepelu en el 87 després del 0-1 de Diang. L'equip seguirà en descens malgrat el punt.

Pepelu empata de penal en el 87 i el València rescata un punt davant l’Elx

Pepelu va empatar de penal en el 87 després del gol de Diang en el 75; el València va dominar però va fallar en la definició i dormirà en la zona roja.

El València perdona a l’Elx en una primera part marcada per les molèsties físiques (0-0)

El València va ser superior però va fallar en la definició i va marxar 0-0 al descans davant l'Elx a Mestalla. Thierry es va retirar amb molèsties i Dimitrievski va seguir després de ser atés.

Mestalla guarda un minut de silenci per Fernando Martín i la seua família

Mestalla va guardar un minut de silenci abans del València-Elx en record de Fernando Martín i la seua família, morts en un naufragi a Indonèsia. L'homenatge va incloure a Enrique Collar

Pedro Martínez demana calma després de dos derrotes seguides del València Basket

El tècnic del València Basket va demanar calma després de caure davant Unicaja pocs dies després de la derrota en Eurolliga davant el Mònaco i va defendre l'esforç de l'equip.

70-76: Unicaja trenca la imbatibilidad del Roig Arena amb un Audige decisiu

Unicaja es va imposar 70-76 a València Basket amb 20 punts de Chase Audige, que va jugar en una nit molt emotiva. L'equip malagueny va canviar el partit després del descans i va ser el primer a guanyar en el nou Roig Arena en la acb.

70-76: El València s’apaga i cedix l’invicte del Roig Arena davant un Unicaja guiat per Audige

Unicaja es va emportar un triomf de prestigi en el Roig Arena (70-76) amb un Audige determinant i un València penalitzat pel seu desencert exterior. Va ser la primera derrota local en el nou pavelló en la acb.

Moleiro i Gerard Moreno desmunten a l’Alabés amb un 3-1

El Vila-real es va imposar 3-1 a l'Alabés després d'una primera part embossada. Moleiro va obrir el marcador i va assistir a Mikautadze; Gerard Moreno va firmar el segon.