Detingut el jugador japonés del TAU Castelló acusat de violació

 

Agents de la Policia Nacional han detingut al jugador japonés del TAU Castelló, Isao Kinoshita, com a presumpte autor d’un delicte d’agressió sexual. Segons ha avançat ‘El Periódico Mediterráneo’, una jove de 21 anys va denunciar l’esportista, de 24 per una violació. La víctima va comunicar als agents que els fets van tindre lloc el passat 3 de desembre en Castelló capital. Segons la víctima, el jugador de bàsquet la va forçar a tindre relacions sexuals sense el seu consentiment, per la qual cosa ella va decidir alertar les autoritats i iniciar el procés legal. 

La policia va detindre el jugador després de la denúncia de la xica, i aquest va ser traslladat a la comissaria provincial on va permanéixer fins a aquest diumenge que va ser posar a disposició judicial. L’encarregat del cas, el Jutjat d’Instrucció número 3 de Castelló, en funcions de guàrdia, va acordar abans-ahir la llibertat provisional per a l’esportista detingut, amb l’obligació de comparéixer els dies 1 i 15 de casa mes en la seu judicial, segons ha confirmat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV). La víctima deurà sotmetre’s a un reconeixement forense i serà citada per a declarar en els jutjats de la capital. El jugador japonés va arribar a l’equip castellonenc el passat estiu, després d’haver estat en altres de la província.

El club en assabentar-se de la notícia, ha emés un comunicat respecte a la situació del seu jugador i la presa o no de mesures disciplinària: « (…) El club davant aquesta situació no ha adoptat cap mesura disciplinària contra el jugador, sent per tant respectuosos amb la presumpció d’innocència i quedant a l’espera del que resolga el jutjat que s’encarrega del cas per a adoptar algun tipus de mesura si fora necessària. No obstant, el club està en contra de qualsevol conducta no respectuosa front a la dona».

Últimes notícies

Arresten a Benidorm un home per intentar ofegar una jove en l’aigua i un xiquet en l’arena

Un home està en presó provisional després d’intentar ofegar una jove en l’aigua i, minuts després, un xiquet en l’arena de la platja de Ponent de Benidorm. Diverses persones, entre elles el cap de socorristes, el van reduir fins a l’arribada de la Policia Local de Platges.

El Barça i el Bidasoa Irún obrin les semifinals de la Copa del Rei a Alacant

El Barça, vigent campió, goleja el Recoletas Atlético Valladolid i el Bidasoa Irún supera el Bathco Torrelavega per a convertir-se en els primers semifinalistes de la Copa del Rei d handbol al Centre de Tecnificació d Alacant.

Investiguen si uns ossos trobats en Dénia són d’un jove assassinat pel seu pare el 1994

La Policia Nacional analitza uns ossos humans localitzats baix el sòl d’una vivenda de Dénia per a comprovar si pertanyen a un jove desaparegut el 1994 després de la confessió en el llit de mort del seu pare.

Detingut un aficionat pels greus desordres previs al València-Barça a Mestalla

La Policia Nacional ha detingut a València un home identificat com un dels aficionats més actius en els greus desordres públics previs al partit València-Barcelona disputat a Mestalla el passat 23 de maig.

La CHJ invertix 1,3 milions per a reforçar la seguretat al barranc del Poyo a Riba-roja

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha destinat 1,3 milions d'euros a una nova mota de protecció al barranc del Poyo, al seu pas pel polígon industrial La Reva de Riba-roja de Túria, per a millorar la capacitat hidràulica i reduir el risc d'inundacions en una zona clau per a l'economia local.

Una tronada de matinada deixa 94 l/m² en tres hores a Ribera de Cabanes

Les pluges de la passada matinada han descarregat amb força al litoral de Castelló, amb 94 litres per metre quadrat en tres hores a Ribera de Cabanes i més de 60 l/m² en diversos municipis d’Alacant.

Les temperatures cauen quasi 14 graus en només 24 hores a Alcoi

Les temperatures del migdia han baixat una mitjana de 9,2 graus en només 24 hores a la Comunitat Valenciana, amb un descens excepcional de 13,9 graus a Alcoi, segons Aemet.

Detenen l’exmilitar Patricia Campos per un presumpte maltractament als seus fills que ella nega

La castellonenca Patricia Campos i la seua dona han sigut detingudes per la Guàrdia Civil i investigades per un presumpte delicte continuat de maltractament als seus dos fills adoptats, uns fets que la parella rebutja de manera categòrica.