Detenen a un dels lladres del patinet que robava en centres comercials de Castelló

 

La Policia Nacional ha detingut a una persona, com a presumpta autora de cinc delictes de furt en diferents pàrquings de centres comercials de Castelló.

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, el sospitós que anava acompanyat per una altra persona, recorrien els aparcaments, esperant el més mínim descuit de les seues víctimes, per a robar-los del cotxe, o de la seua pròpia mà, carteres o bosses de mà.

 

Després d’un dels robatoris, els presumptes autors dels fets van arribar a usar les targetes de crèdit per a pagar en un supermercat. Després del furt, fugien precipitadament del lloc en un patinet elèctric.

 

Descobert el lloc del primer robatori

Els agents de la Policia Nacional han descobert que el primer robatori es va produir el passat 28 d’octubre en el pàrquing d’una àrea comercial al sud de la ciutat, en el que aprofitant un descuit de la víctima li van agarrar la cartera del vehicle.

 

Després d’este fet, els sospitosos van dur a terme altres tres robatoris, dos en aparcaments d’àrees comercials i el tercer en l’aparcament d’un concessionari.

 

El dia 2 de desembre, van sostraure el que podria ser una altra eina més per a facilitar la comissió d’estos furts, un altre patinet elèctric que es trobava aparcat en un centre comercial.

 

Busquen al segon autor dels fets

Després de la intensa investigació policial, els agents han conseguit localitzar, identificar i detindre a un dels possibles autors d’estos fets, al que a demés se li va confiscar el patinet furtat.

 

L’acusat que compta amb antecedents policials ha sigut posat a la disposició de l’Autoritat Judicial qui ha ordenat el seu ingrés a la presó. La investigació policial continua oberta, per a la localització del segon autor.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Morant exigix al Consell que explique què farà amb els fons no usats per a la reconstrucció

Diana Morant reclama al Consell que aclarisca el destí de més de 1.500 milions d'euros no utilitzats en la reconstrucció i anuncia una nova etapa política des del PSPV-PSOE.

Les bates blanques es mobilitzen a València per a exigir millores laborals i un estatut propi

Milers de metges es manifesten a València per a reclamar una jornada de 35 hores, un estatut professional propi i condicions laborals dignes que frenen la saturació del sistema sanitari.

L’Institut de les Dones impulsa el quart Pla Estratègic d’Igualtat amb el moviment feminista

L'Institut de les Dones avança cap a l'IV Pla Estratègic d'Igualtat mitjançant un procés participatiu amb el moviment feminista i agents socials en tot el territori.

La urbanització de l’entorn de La Fe a València estarà llesta per Nadal i sumarà 244 vivendes protegides

L'Ajuntament preveu finalitzar per Nadal la urbanització del sector Sud PRR-7 de Malilla, al costat de l'hospital La Fe, amb 5 milions d'inversió i 244 vivendes de protecció pública.

Policia i sanitaris atenen un part al costat d’una carretera a Carlet

Agents de la Policia Local de Carlet, la Guàrdia Civil i una unitat del SAMU atenen un part extrahospitalari al costat d'una carretera i traslladen a mare i bebé a l'hospital en bon estat.

Emergències estudia amb el sector d’unflables noves mesures per a reforçar la seguretat

La Conselleria d'Emergències i Interior i el sector d'instal·lacions unflables estudien canvis normatius, cursos de formació i certificacions obligatòries per a millorar la seguretat en la Comunitat Valenciana.

Dos anys de presó per agredir sexualment a una dona amb discapacitat intel·lectual a Alcoi

L'Audiència d'Alacant condemna a dos anys de presó i cinc d'allunyament i llibertat vigilada a un home que va agredir sexualment de forma continuada a una dona amb un 65% de discapacitat intel·lectual.

Sanitat ordena retirar una crema depilatòria de Deliplus per dubtes sobre la seua seguretat

Sanitat ha ordenat el cessament de venda i retirada d'una crema depilatòria Deliplus de Mercadona al no poder garantir un ús segur, per risc de sobreexposicion en zones àmplies del cos.