Detenen a un dels lladres del patinet que robava en centres comercials de Castelló

 

La Policia Nacional ha detingut a una persona, com a presumpta autora de cinc delictes de furt en diferents pàrquings de centres comercials de Castelló.

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, el sospitós que anava acompanyat per una altra persona, recorrien els aparcaments, esperant el més mínim descuit de les seues víctimes, per a robar-los del cotxe, o de la seua pròpia mà, carteres o bosses de mà.

 

Després d’un dels robatoris, els presumptes autors dels fets van arribar a usar les targetes de crèdit per a pagar en un supermercat. Després del furt, fugien precipitadament del lloc en un patinet elèctric.

 

Descobert el lloc del primer robatori

Els agents de la Policia Nacional han descobert que el primer robatori es va produir el passat 28 d’octubre en el pàrquing d’una àrea comercial al sud de la ciutat, en el que aprofitant un descuit de la víctima li van agarrar la cartera del vehicle.

 

Després d’este fet, els sospitosos van dur a terme altres tres robatoris, dos en aparcaments d’àrees comercials i el tercer en l’aparcament d’un concessionari.

 

El dia 2 de desembre, van sostraure el que podria ser una altra eina més per a facilitar la comissió d’estos furts, un altre patinet elèctric que es trobava aparcat en un centre comercial.

 

Busquen al segon autor dels fets

Després de la intensa investigació policial, els agents han conseguit localitzar, identificar i detindre a un dels possibles autors d’estos fets, al que a demés se li va confiscar el patinet furtat.

 

L’acusat que compta amb antecedents policials ha sigut posat a la disposició de l’Autoritat Judicial qui ha ordenat el seu ingrés a la presó. La investigació policial continua oberta, per a la localització del segon autor.

Últimes notícies

Mónica Oltra trenca el seu silenci i anuncia que es presenta a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra posa fi a quasi quatre anys de silenci polític i anuncia que serà candidata a l'Alcaldia de València per Iniciativa-Compromís després del seu processament judicial encara pendent de juí.

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la política per a optar a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia el seu retorn a la primera línia política i confirma que es presentarà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys quasi en silenci i amb un juí oral pendent.

Papi Robles recolza el retorn de Mónica Oltra i confia a recuperar l’alcaldia de València en 2027

La portaveu de Compromís a l'Ajuntament de València, Papi Robles, celebra el retorn de Mónica Oltra a la primera línia política i la veu com la millor opció per a recuperar l'alcaldia en 2027.

Diana Morant insistix en el rebuig a la guerra i acusa el PP d’alinear-se amb Trump i Netanyahu

Diana Morant defén el rebuig a la guerra i el respecte al dret internacional, vincula el conflicte a l'Iran amb un greu cost humà i critica al PP per la seua postura exterior i la seua gestió de les crisis.

Ruga i Wilhelm dominen la Pujada Vertical al Gran Hotel Bali en la seua vintena edició

Fábio Ruga revalida triomf i Annemarie Wilhelm s'estrena com a campiona de la Pujada Vertical al Gran Hotel Bali, en una edició amb 550 participants i domini estranger en l'elit.

Rovira reclama a Arcadi España un fons d’anivellament transitori per a la Comunitat Valenciana

Rovira exigix al nou ministre d'Hisenda, Arcadi España, un fons d'anivellament transitori i major sensibilitat amb l'infrafinançament de la Comunitat Valenciana.

Cristhian Mosquera entra en la història del futbol alacantí amb el seu debut amb Espanya

El central de l'Arsenal Cristhian Mosquera s'estrena amb la selecció espanyola absoluta davant Sèrbia i es convertix en el quinzé futbolista nascut a la província d'Alacant que vist la samarreta nacional.

El Vila-real s’acosta a la seua tercera temporada amb més de vint triomfs en Lliga

El Vila-real afronta el tram final de la temporada amb 18 triomfs després de 29 jornades i té a tir superar les vint victòries en Lliga per tercera vegada en la seua història.