Detenen a un dels lladres del patinet que robava en centres comercials de Castelló

 

La Policia Nacional ha detingut a una persona, com a presumpta autora de cinc delictes de furt en diferents pàrquings de centres comercials de Castelló.

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, el sospitós que anava acompanyat per una altra persona, recorrien els aparcaments, esperant el més mínim descuit de les seues víctimes, per a robar-los del cotxe, o de la seua pròpia mà, carteres o bosses de mà.

 

Després d’un dels robatoris, els presumptes autors dels fets van arribar a usar les targetes de crèdit per a pagar en un supermercat. Després del furt, fugien precipitadament del lloc en un patinet elèctric.

 

Descobert el lloc del primer robatori

Els agents de la Policia Nacional han descobert que el primer robatori es va produir el passat 28 d’octubre en el pàrquing d’una àrea comercial al sud de la ciutat, en el que aprofitant un descuit de la víctima li van agarrar la cartera del vehicle.

 

Després d’este fet, els sospitosos van dur a terme altres tres robatoris, dos en aparcaments d’àrees comercials i el tercer en l’aparcament d’un concessionari.

 

El dia 2 de desembre, van sostraure el que podria ser una altra eina més per a facilitar la comissió d’estos furts, un altre patinet elèctric que es trobava aparcat en un centre comercial.

 

Busquen al segon autor dels fets

Després de la intensa investigació policial, els agents han conseguit localitzar, identificar i detindre a un dels possibles autors d’estos fets, al que a demés se li va confiscar el patinet furtat.

 

L’acusat que compta amb antecedents policials ha sigut posat a la disposició de l’Autoritat Judicial qui ha ordenat el seu ingrés a la presó. La investigació policial continua oberta, per a la localització del segon autor.

Últimes notícies

Les víctimes de la dana de València envien un missatge de suport a Veneçuela pel terratrémol

Les principals associacions de víctimes de la dana de València han mostrat la seua solidaritat amb Veneçuela després del terratrémol, amb un manifest en què compartixen el dolor de les famílies i reclamen més ajuda humanitària internacional.

Mor un jove motorista de 20 anys en un accident a la CV-400 a Paiporta

Un jove de 20 anys ha mort després que el ciclomotor que conduïa ha col·lisionat per abast amb un turisme a la CV-400, a l’altura de Paiporta. El sinistre, ocorregut cap a les 16.40 hores, està sota investigació de la Guàrdia Civil.

Torres defensa Zapatero i reclama no interferir en les investigacions judicials

El ministre Angel Victor Torres assegura en Algemesi que, des que fa politica, no es fica ni prejuzga les investigacions judicials i reclama respectar la separacio de poders arran de la causa sobre les joies de José Luis Rodriguez Zapatero.

La Generalitat critica que els nous fons per a la dependència arriben tard i malament

La consellera de Serveis Socials, Elena Albalat, assegura que els 535 milions d’euros addicionals per a la dependència que rebrà la Comunitat Valenciana entre 2026 i 2027 són insuficients, arriben tard i no garantixen el finançament al 50 % que marca la llei.

Així canviarà el Batxillerat valencià per a adaptar-se a les PAU i a la norma estatal

El Consell ha modificat el currículum de Batxillerat per a harmonitzar-lo amb la normativa estatal i garantir la igualtat en les PAU, amb nous continguts i matèries i una aplicació progressiva a partir del curs 2026-2027.

Pérez Llorca replica que és incongruent exigir-li negociar un model de finançament rebutjat per 16 autonomies

Juanfran Pérez Llorca critica en Algemesí que Arcadi España li exigisca negociar un model de finançament autonòmic que, segons assegura, rebutgen 16 de les 17 autonomies.

El Suprem ratifica els quasi huit anys de presó per a Marcos Benavent en el primer juí d’Imelsa

El Tribunal Suprem ha confirmat la sentència de l’Audiència de València que imposa set anys i 10 mesos de presó a Marcos Benavent, l’autodenominat ‘yonqui del dinero’, en el primer juí del cas Imelsa, amb una reducció parcial només de costes i d’una de les penes als condemnats.

Els ajuntaments valencians esperen agilitzar 1.100 milions en obres posdana

El Govern d’Espanya ha validat 1.100 milions d’euros en obres municipals posdana de 2024, però el Consell reclama canvis normatius per a poder executar-les més ràpidament als ajuntaments valencians.