Detenen a un dels lladres del patinet que robava en centres comercials de Castelló

 

La Policia Nacional ha detingut a una persona, com a presumpta autora de cinc delictes de furt en diferents pàrquings de centres comercials de Castelló.

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, el sospitós que anava acompanyat per una altra persona, recorrien els aparcaments, esperant el més mínim descuit de les seues víctimes, per a robar-los del cotxe, o de la seua pròpia mà, carteres o bosses de mà.

 

Després d’un dels robatoris, els presumptes autors dels fets van arribar a usar les targetes de crèdit per a pagar en un supermercat. Després del furt, fugien precipitadament del lloc en un patinet elèctric.

 

Descobert el lloc del primer robatori

Els agents de la Policia Nacional han descobert que el primer robatori es va produir el passat 28 d’octubre en el pàrquing d’una àrea comercial al sud de la ciutat, en el que aprofitant un descuit de la víctima li van agarrar la cartera del vehicle.

 

Després d’este fet, els sospitosos van dur a terme altres tres robatoris, dos en aparcaments d’àrees comercials i el tercer en l’aparcament d’un concessionari.

 

El dia 2 de desembre, van sostraure el que podria ser una altra eina més per a facilitar la comissió d’estos furts, un altre patinet elèctric que es trobava aparcat en un centre comercial.

 

Busquen al segon autor dels fets

Després de la intensa investigació policial, els agents han conseguit localitzar, identificar i detindre a un dels possibles autors d’estos fets, al que a demés se li va confiscar el patinet furtat.

 

L’acusat que compta amb antecedents policials ha sigut posat a la disposició de l’Autoritat Judicial qui ha ordenat el seu ingrés a la presó. La investigació policial continua oberta, per a la localització del segon autor.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Antonio Tejero ha mort en el seu domicili d’Alzira als 93 anys

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira, on rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera. Tenia 93 anys.

Mor en Alzira Antonio Tejero, figura del 23F, als 93 anys

Antonio Tejero ha mort a Alzira als 93 anys. El decés arriba l'endemà passat del 45 aniversari del 23F i coincidix amb la desclassificació de documents.

Antonio Tejero ha mort als 93 anys en el seu domicili d’Alzira

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira als 93 anys. Rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera.

Mor Antonio Tejero als 93 anys el mateix dia de la desclassificació del 23F

Antonio Tejero ha mort als 93 anys a Alzira. La seua defunció coincidix amb la desclassificació dels documents del 23F, que detallen la temptativa i el seu paper.

Mor Antonio Tejero als 93 anys a Alzira, figura del 23F

L'extinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort als 93 anys a Alzira. El decés ha coincidit amb la desclassificació de documents del 23F.

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.