Detenen a un dels lladres del patinet que robava en centres comercials de Castelló

 

La Policia Nacional ha detingut a una persona, com a presumpta autora de cinc delictes de furt en diferents pàrquings de centres comercials de Castelló.

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, el sospitós que anava acompanyat per una altra persona, recorrien els aparcaments, esperant el més mínim descuit de les seues víctimes, per a robar-los del cotxe, o de la seua pròpia mà, carteres o bosses de mà.

 

Després d’un dels robatoris, els presumptes autors dels fets van arribar a usar les targetes de crèdit per a pagar en un supermercat. Després del furt, fugien precipitadament del lloc en un patinet elèctric.

 

Descobert el lloc del primer robatori

Els agents de la Policia Nacional han descobert que el primer robatori es va produir el passat 28 d’octubre en el pàrquing d’una àrea comercial al sud de la ciutat, en el que aprofitant un descuit de la víctima li van agarrar la cartera del vehicle.

 

Després d’este fet, els sospitosos van dur a terme altres tres robatoris, dos en aparcaments d’àrees comercials i el tercer en l’aparcament d’un concessionari.

 

El dia 2 de desembre, van sostraure el que podria ser una altra eina més per a facilitar la comissió d’estos furts, un altre patinet elèctric que es trobava aparcat en un centre comercial.

 

Busquen al segon autor dels fets

Després de la intensa investigació policial, els agents han conseguit localitzar, identificar i detindre a un dels possibles autors d’estos fets, al que a demés se li va confiscar el patinet furtat.

 

L’acusat que compta amb antecedents policials ha sigut posat a la disposició de l’Autoritat Judicial qui ha ordenat el seu ingrés a la presó. La investigació policial continua oberta, per a la localització del segon autor.

Últimes notícies

Exhibició del València Basket contra el Joventut i a un pas de la final de l’ACB

El València Basket ha derrotat l’Asisa Joventut per 90-76 al Roig Arena, posa el 2-0 en la semifinal de la Lliga Endesa i es queda a un triomf de la final.

Controlat l’incendi forestal de Serra i reobert el trànsit marítim al Port de Sagunt

L’incendi declarat este divendres a Serra s’ha estabilitzat cap a les 20.00 hores després d’una evolució positiva, fet que ha permés retirar els dos mitjans aeris del MITECO i reobrir el trànsit marítim al Port de Sagunt.

LIFE Intemares impulsa que quasi una quarta part de la mar espanyola estiga protegida

El projecte europeu LIFE Intemares ha ajudat a passar del 8 % al 22,5 % d’àrea marina protegida a Espanya des de 2017 i ha permés declarar 12 nous espais marins de la Red Natura 2000.

Set mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Serra

Set mitjans aeris i nombroses unitats terrestres treballen en l’extinció d’un incendi forestal declarat esta vesprada al terme municipal de Serra, prop de la carretera CC-3341.

El professorat manté la pressió: STEPV i UGT veuen insuficients les mesures de la Generalitat

STEPV i UGT asseguren que la vaga indefinida del professorat valencià ha funcionat, però adverteixen que la mobilització continuarà perquè consideren insuficients les mesures anunciades per la Generalitat.

La Audiencia obliga la jutgessa a mantindre la transcripció de les declaracions del cas DANA

La Audiencia de València ha donat la raó a l’exconsellera de Justícia Salomé Pradas i ha ordenat a la jutgessa instructora del cas DANA que no interrompisca la transcripció de les declaracions a partir del 30 de juny de 2026. La decisió deixa sense efecte l’ordre inicial del jutjat de Catarroja, que preveia aturar este treball arran del cessament de quatre funcionàries assignades a la causa.

Paiporta afronta la renovació total del clavegueram amb 90 milions després de la DANA

Paiporta preveu reconstruir 22,46 quilometres de clavegueram en quatre anys amb una inversio de mes de 90 milions, en una actuacio considerada sense precedents a Espanya després de la DANA de 2024.

Colón estrena reforma este dilluns amb el nou segell urbà Valentia

La reurbanització del carrer Colón de València comença dilluns 15 de juny com a primera obra del Pla Valentia, amb cinc mesos de treballs, més espai per a vianants i un nou segell identitari al paviment.