Detingut un lladre que furtava televisors en cases de Moncofa

 

Un home ha sigut detingut per la Guàrdia Civil com a presumpte autor de sis robatoris amb força i altres dos persones per suposats delictes de receptació després d’haver comprat material furtat en eixos colps. L’actuació es va iniciar quan els agents van tindre coneixement que s’havien produït diversos robatoris en habitatges de la platja de Moncofa, a la Plana Baixa, on després de forçar les contrafinestres de fusta de les façanes, accedien als domicilis per les finestres utilitzant alguna ferramenta per a fer palanca. De dins de la casa sostreien els televisors que trobaven. Per aquest motiu els guàrdies civils van iniciar una investigació per a esclarir els fets i van aconseguir identificar el lladre que havia comés els robatoris. L’home els va cometre en dos dies diferents i emprant el mateix modus operandi en totes les actuacions.

Els agents  van procedir a fer les gestions pertinents per a localitzar-lo i detindre’l, i després d’aconseguir-ho, van continuar investigant el parador dels televisors desapareguts. D’aquesta manera es van recuperar cinc d’ells i van arrestar altres dos persones com a presumptes autores dels delictes de receptació. Els cinc televisors, per altra banda, ja han sigut tornats als seus propietaris. Ara, les diligències instruïdes pels agents de la Guàrdia Civil de Moncofa, han sigut remeses al jutjat d’instrucció de Nules, que és l’encarregat de la causa.

Últimes notícies

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.

Hosbec alerta que pujar l’IVA turístic seria com posar-se aranzels a un mateix

La patronal hotelera Hosbec rebutja qualsevol pujada de l’IVA en allotjament i restauració, adverteix de la pèrdua de competitivitat internacional i subratlla l’impacte sobre ocupació i inversió a la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca alerta de danys irreparables al camp valencià pels retalls de la UE en la PAC

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, advertix a Brussel·les que els possibles retalls en els fons de la futura PAC podrien causar danys irreparables al camp valencià i reclama protecció per a joves, jubilats i sectors clau com la ceràmica.

Els sindicats reclamen a Educació el document final abans de tornar a negociar la vaga docent

STEPV, CCOO i UGT demanen a la Conselleria d'Educació que els remeta el text complet amb els huit punts de l'acord abans de la reunió d'este divendres a les 14.00 hores per a abordar la vaga indefinida del professorat públic.