Detingut un lladre que furtava televisors en cases de Moncofa

 

Un home ha sigut detingut per la Guàrdia Civil com a presumpte autor de sis robatoris amb força i altres dos persones per suposats delictes de receptació després d’haver comprat material furtat en eixos colps. L’actuació es va iniciar quan els agents van tindre coneixement que s’havien produït diversos robatoris en habitatges de la platja de Moncofa, a la Plana Baixa, on després de forçar les contrafinestres de fusta de les façanes, accedien als domicilis per les finestres utilitzant alguna ferramenta per a fer palanca. De dins de la casa sostreien els televisors que trobaven. Per aquest motiu els guàrdies civils van iniciar una investigació per a esclarir els fets i van aconseguir identificar el lladre que havia comés els robatoris. L’home els va cometre en dos dies diferents i emprant el mateix modus operandi en totes les actuacions.

Els agents  van procedir a fer les gestions pertinents per a localitzar-lo i detindre’l, i després d’aconseguir-ho, van continuar investigant el parador dels televisors desapareguts. D’aquesta manera es van recuperar cinc d’ells i van arrestar altres dos persones com a presumptes autores dels delictes de receptació. Els cinc televisors, per altra banda, ja han sigut tornats als seus propietaris. Ara, les diligències instruïdes pels agents de la Guàrdia Civil de Moncofa, han sigut remeses al jutjat d’instrucció de Nules, que és l’encarregat de la causa.

Últimes notícies

Els incendis forestals cremen més de 152.000 hectàrees a Espanya, sis vegades més que en 2025

Els incendis forestals han cremat 152.678 hectàrees a Espanya fins al 26 de juliol, sis vegades més que en el mateix període de 2025, i han disparat els grans focs i els anomenats incendis de sexta generació.

Alquiler més barat i més vivenda assequible: així serà el nou decret

El Govern central ultima un decret llei que preveu pròrrogues obligatòries de dos anys als contractes, regula l’alquiler de temporada i d’habitacions i establix incentius fiscals als propietaris que abaixen la renda. El text també puja l’IVA dels pisos turístics al 21 % i inclou canvis en la llei del sòl, encara en debat polític.

Les autonomies es mouen davant la pressió turística i el repunt dels pisos turístics

L’augment del turisme i dels pisos turístics ha intensificat el debat a Espanya, amb protestes més fortes a Balears, Canàries o Barcelona, mentre en la Comunitat Valenciana i altres territoris la contestació és mínima i se centra en l’habitatge.

Vint mitjans aeris es reforcen en l’incendi de la Vall d’Uixó i els terrestres es concentren en Betxí

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control, amb més de 16.000 persones desallotjades i els treballs centrats ara en Betxí. Este diumenge s’incorporen vint mitjans aeris i es manté un ampli dispositiu terrestre, inclosa la UME.

La nit dona un xicotet respir al gran incendi de la Vall d’Uixó però seguix fora de control

La nit ha sigut lleugerament més favorable en la Vall d’Uixó i la Serra d’Espadà, però l’incendi forestal continua actiu, sense control i amb condicions encara adverses de temperatura, humitat i vent.

L’erosió costanera pel canvi climàtic ja colpeja tots els continents

La tercera edició del World Ocean Assessment alerta que l’erosió costanera causada pel canvi climàtic afecta totes les zones del món, augmenta la contaminació per plàstics i creix el paper clau de l’aqüicultura en la seguretat alimentària futura.

Nit de por a la Vall d’Uixò amb el foc acostant-se al nucli urbà

La Vall d'Uixò ha passat una nit llarga i complicada pel gran incendi forestal iniciat dissabte, que ha obligat a desallotjar entre 7.000 i 8.000 veïns i ha acostat el foc al nucli urbà.

Els mitjans aeris tornen a actuar en l’incendi de la Vall d’Uixó, encara fora de control

Els mitjans aeris s’han reincorporat este diumenge a l’extinció de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones en una quinzena de municipis de Castelló.