11.8 C
València
Dimecres, 25 febrer, 2026

Detingut un lladre que furtava televisors en cases de Moncofa

 

Un home ha sigut detingut per la Guàrdia Civil com a presumpte autor de sis robatoris amb força i altres dos persones per suposats delictes de receptació després d’haver comprat material furtat en eixos colps. L’actuació es va iniciar quan els agents van tindre coneixement que s’havien produït diversos robatoris en habitatges de la platja de Moncofa, a la Plana Baixa, on després de forçar les contrafinestres de fusta de les façanes, accedien als domicilis per les finestres utilitzant alguna ferramenta per a fer palanca. De dins de la casa sostreien els televisors que trobaven. Per aquest motiu els guàrdies civils van iniciar una investigació per a esclarir els fets i van aconseguir identificar el lladre que havia comés els robatoris. L’home els va cometre en dos dies diferents i emprant el mateix modus operandi en totes les actuacions.

Els agents  van procedir a fer les gestions pertinents per a localitzar-lo i detindre’l, i després d’aconseguir-ho, van continuar investigant el parador dels televisors desapareguts. D’aquesta manera es van recuperar cinc d’ells i van arrestar altres dos persones com a presumptes autores dels delictes de receptació. Els cinc televisors, per altra banda, ja han sigut tornats als seus propietaris. Ara, les diligències instruïdes pels agents de la Guàrdia Civil de Moncofa, han sigut remeses al jutjat d’instrucció de Nules, que és l’encarregat de la causa.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers de València superen 1.100 servicis per vent en menys de dos mesos

El Consorci ha atés 1.110 actuacions per ratxes i objectes desplaçats en un període molt curt, quasi el triple de la mitjana anual. La cadena de huit borrasques ha forçat reforços operatius.

Rescatats quinze migrants d’una pastera a cinc quilòmetres de la costa alacantina

Salvament Marítim ha rescatat a quinze hòmens que viatjaven en una pastera a uns cinc quilòmetres d'Arenals del Sol. Van arribar al port d'Alacant i van ser atesos per Creu Roja.

Una bandera ucraïnesa de 100 metres recorre Alacant en el quart aniversari de la guerra

Una bandera d'Ucraïna de 100 metres ha encapçalat una marxa pacífica a Alacant, amb lectura de manifest i lemes contra l'oblit. La província concentra el 17% de la diàspora a Espanya.

La Generalitat amplia al 20% l’aval de vivenda i eleva a 30 milions el programa de l’IVF

El Consell reforça el programa de l'IVF fins a 30 milions i eleva l'aval al 20% perquè jóvens de 18 a 45 anys accedisquen a finançament del 100% en la seua primera vivenda. La nova convocatòria amplia el preu màxim a 311.000 € i flexibilitza l'edat en municipis afectats per la dana.

La jutgessa de la DANA centra en les víctimes 60 de les 109 pàgines del seu escrit contra Mazón

La instructora remet al TSJCV una exposició raonada sobre la gestió de la DANA i dedica 60 de 109 pàgines a relatar pel seu nom a 230 víctimes. Enlletgix les 'informacions falses' que van sumar morts inexistents i assenyala que un altre cas en estudi podria elevar el balanç a 231.

Pérez Llorca considera que PPCV i Mazón ja van assumir responsabilitats per la DANA

El president ha expressat un profund respecte per les víctimes i ha defés que el PPCV i Carlos Mazón ja van assumir la seua responsabilitat política. També ha evitat valorar les investigacions judicials i ha recordat les mesures adoptades després del temporal.

El PP evita pronunciar-se sobre la petició al TSJCV per a investigar a Carlos Mazón

El síndic popular Fernando Pastor ha reiterat que el partit no comenta decisions judicials. Ha evitat parlar de demanar l'acta a Carlos Mazón fins que es pronuncie el TSJCV.

Dimarts amb sol i lleuger ascens tèrmic en la Comunitat Valenciana

Dimarts amb cels poc nuvolosos o buidats i temperatures en lleuger ascens o sense canvis en la Comunitat Valenciana. Hi haurà boires i bancs de boira en el litoral.