Detingut un lladre que furtava televisors en cases de Moncofa

 

Un home ha sigut detingut per la Guàrdia Civil com a presumpte autor de sis robatoris amb força i altres dos persones per suposats delictes de receptació després d’haver comprat material furtat en eixos colps. L’actuació es va iniciar quan els agents van tindre coneixement que s’havien produït diversos robatoris en habitatges de la platja de Moncofa, a la Plana Baixa, on després de forçar les contrafinestres de fusta de les façanes, accedien als domicilis per les finestres utilitzant alguna ferramenta per a fer palanca. De dins de la casa sostreien els televisors que trobaven. Per aquest motiu els guàrdies civils van iniciar una investigació per a esclarir els fets i van aconseguir identificar el lladre que havia comés els robatoris. L’home els va cometre en dos dies diferents i emprant el mateix modus operandi en totes les actuacions.

Els agents  van procedir a fer les gestions pertinents per a localitzar-lo i detindre’l, i després d’aconseguir-ho, van continuar investigant el parador dels televisors desapareguts. D’aquesta manera es van recuperar cinc d’ells i van arrestar altres dos persones com a presumptes autores dels delictes de receptació. Els cinc televisors, per altra banda, ja han sigut tornats als seus propietaris. Ara, les diligències instruïdes pels agents de la Guàrdia Civil de Moncofa, han sigut remeses al jutjat d’instrucció de Nules, que és l’encarregat de la causa.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El MACA complix 15 anys amb més de 920.000 visitants i s’aferma com a referent cultural

El MACA celebra el seu 15 aniversari amb més de 920.000 visitants i rècord en 2025. El museu reforça el seu paper amb 66 exposicions, programes educatius i nous fons.

35 tapes com a reclam turístic en la Ruta de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 plats i tapes en restaurants d'Alacant i es prolongarà fins al 2 d'abril, amb propostes de mar i horta. La iniciativa busca atraure visitants en vespres de Setmana Santa i reinterpreta receptes tradicionals en clau actual.

Marián Cano ressalta el pes de la indústria de l’esport en l’economia de la Comunitat Valenciana

La consellera Marián Cano ha defés en Forinvest la indústria de l'esport com a sector estratègic en la Comunitat, amb prop del 2% del PIB i 4.700 empreses. Ha subratllat l'estirada del turisme esportiu i el retorn fiscal dels grans esdeveniments.

La infanta Elena presencia la seua primera mascletà després de ser rebuda a l’Ajuntament de València

La infanta Elena ha sigut rebuda a l'Ajuntament de València abans d'assistir a la seua primera mascletà, l'onzena de les Falles 2026, a càrrec de Pirotècnia Tomás. La visita ha coincidit amb la seua participació en Forinvest i ha inclòs reconeixements a les tradicions i a iniciatives socials després de la dana.

Troben mort a un home de 68 anys en un carrer d’Alacant sense signes de violència

Un vianant va alertar al 112 a les 9.17 després de localitzar a un home defallit en La Florida. No hi ha signes aparents de violència i l'autòpsia ho aclarirà.

Trenta-cinc tapes com a reclam en la Ruta gastronòmica de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 tapes i plats en restaurants d'Alacant fins al 2 d'abril, amb receptes tradicionals reinterpretades i producte local.

Intervingudes set reproduccions no autoritzades de Yturralde i Chillida

La Policia de la Generalitat ha intervingut set còpies no autoritzades d'obres de José María Yturralde i Eduardo Chillida a València; el venedor ha sigut investigat. Dos rèpliques ja s'havien venut i les peces queden custodiades en Fira València.

Pedro Martínez demana defensa sòlida per a tindre opcions davant el Reial Madrid

El tècnic del València Basket va subratllar que la defensa i el control del ritme seran determinants davant un rival de gran qualitat. Va negar qualsevol ànim de revenja i va assumir la baixa de Kameron Taylor excepte recuperació quasi total.