13.1 C
València
Divendres, 13 febrer, 2026

Detingut un lladre que furtava televisors en cases de Moncofa

 

Un home ha sigut detingut per la Guàrdia Civil com a presumpte autor de sis robatoris amb força i altres dos persones per suposats delictes de receptació després d’haver comprat material furtat en eixos colps. L’actuació es va iniciar quan els agents van tindre coneixement que s’havien produït diversos robatoris en habitatges de la platja de Moncofa, a la Plana Baixa, on després de forçar les contrafinestres de fusta de les façanes, accedien als domicilis per les finestres utilitzant alguna ferramenta per a fer palanca. De dins de la casa sostreien els televisors que trobaven. Per aquest motiu els guàrdies civils van iniciar una investigació per a esclarir els fets i van aconseguir identificar el lladre que havia comés els robatoris. L’home els va cometre en dos dies diferents i emprant el mateix modus operandi en totes les actuacions.

Els agents  van procedir a fer les gestions pertinents per a localitzar-lo i detindre’l, i després d’aconseguir-ho, van continuar investigant el parador dels televisors desapareguts. D’aquesta manera es van recuperar cinc d’ells i van arrestar altres dos persones com a presumptes autores dels delictes de receptació. Els cinc televisors, per altra banda, ja han sigut tornats als seus propietaris. Ara, les diligències instruïdes pels agents de la Guàrdia Civil de Moncofa, han sigut remeses al jutjat d’instrucció de Nules, que és l’encarregat de la causa.

Últimes notícies

Més de 140 servicis de bombers per les ratxes de vent en la Comunitat Valenciana

Els bombers han atés més de 140 servicis en la Comunitat Valenciana pel vent, amb ratxes de fins a 60 km/h hui. El dissabte s'esperen pics de 100-120 km/h i ja hi ha mesures preventives.

Dos persones han mort i set han resultat ferides en l’incendi d’una vivenda a Xàbia

Una dona de 71 anys i un home de 42 han mort després de declarar-se un incendi en la segona planta d'un edifici de cinc altures a Xàbia. Unes 40 persones han sigut evacuades mentres s'investiguen les causes.

Vollering s’exhibix a Gandia i recupera el jersei taronja de líder

La campiona d'Europa es va imposar en solitari en l'obertura a Gandia després d'atacar a Barxeta. Defén el títol i arranca líder amb 52 segons.

La consellera de Cultura destaca la creativitat valenciana després de 40 nominacions als Goya 2026

Carmen Ortí ha posat en valor l'empenyiment de l'audiovisual valencià després d'una trobada amb els nominats. La Comunitat suma 40 nominacions i 18 produccions, 11 amb ajudes.

L’Elx busca frenar la seua caiguda davant un Osasuna en ratxa

L'Elx rep a Osasuna este divendres (21.00) amb l'obligació de tallar sis jornades sense guanyar i diverses baixes, davant un rival que suma 10 de 12 punts.

Incendi en un edifici de set plantes a Xàbia: els bombers treballen per a sufocar-ho

Els bombers intenten sufocar un incendi declarat en un edifici de set plantes a Xàbia. S'han evacuat veïns fins a la sexta planta i l'operatiu seguix actiu.

Thomas Partey, acusat de dos nous càrrecs de violació a Londres

Dos nous càrrecs de violació presentats a Londres amplien el cas contra el migcampista del Vila-real: ja suma set per tres dones i una agressió sexual. El jugador es va declarar no culpable de les acusacions inicials i haurà de comparéixer el 13 de març.

Sense rastre de Mariano García Calatayud quatre anys després de la seua detenció a Ucraïna

Quatre anys després de ser detingut per forces russes a Kherson, no hi ha notícies de Mariano García Calatayud. El seu entorn manté la busca i alerta per la seua salut.