Detingut per entregar a la Policia Nacional 410 grams de marihuana que acabava de comprar en València

 

Els agents de la Policia Nacional han detingut en València a un xic de 21 anys, d’origen romanés, com a presumpte autor d’un delicte contra la salut pública, després de localitzar-li en una bolsa de deport que portava entre les seues cames 410 grams de marihuana.

 

La patrulla ha donat l’alt al cotxe ja que cap dels ocupants tenia posada la mascareta i el detingut portava un peu per fora de la finestreta.

 

Ha manifestat voluntàriament els fets

Els fets s’han produït cap a les 17.00 hores, quan els agents han observat un cotxe en el carrer Escalante amb carrer María Cuber, en el qual viatjaven dos xics sense usar la mascareta. Immediatament els policies els han donat l’alt, demanant als dos ocupants que es col·locaren la mascareta, entregant en este moment, un d’ells una bolsa de deport plena de marihuana, manifestant voluntàriament que acabava de comprar-la.

 

Els agents han comprovat el contingut de la bolsa, verificant que efectivament es tractava de marihuana, que finalment tenia un pes de 410 grams.

 

Els agents han interrogat a l’altre ocupant del vehicle, si tenia alguna relació amb la substància, manifestant este que no tenia coneixement del que portava en la bolsa, sent ratificat pel sospitós, que ha sigut detingut com a presumpte autor d’un delicte contra la salut pública. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

L’incendi de la Devesa de El Saler continua fora de control després de calcinar 31 hectàrees

L’incendi forestal declarat este dijous a la Devesa de El Saler continua actiu i sense control després de cremar 31,38 hectàrees. Més de 250 efectius, 12 mitjans aeris i 40 terrestres treballen en l’extinció, mentre s’han evacuat la pedania, càmpings i diversos recursos naturals.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims no podran tornar a casa esta nit perquè l’incendi continua actiu i amb risc per canvi de vent. 250 professionals treballen en l’extinció al parc natural de l’Albufera i les carreteres CV-500 i CV-421 continuen tallades.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims per l’incendi forestal no podran tornar esta nit, ja que el foc continua actiu i treballen 250 efectius en l’extinció al parc natural de l’Albufera.

El canvi de vent complica l’incendi d’El Saler en una hora clau

L’incendi forestal declarat en la Devesa d’El Saler afronta des de les 19.00 hores una hora clau per un canvi de vent que pot portar el foc cap al mar o cap al nucli urbà. Tots els mitjans aeris disponibles i un pelotó complet de la UME treballen en el front principal del foc.

El Villarreal coneix els rivals en la fase lliga de la Champions

El Villarreal ha quedat encadrat en un exigent grup de la nova fase lliga de la Lliga de Campions, on s'enfrontarà a PSG, Liverpool, Borussia Dortmund, Manchester United, Nápoles, Fenerbahce, Sabah i Slavia Praga, segons ha determinat el sorteig celebrat a Mònaco.

L’incendi d’El Saler arrasa 48 hectàrees però no entra al nucli urbà

L’incendi forestal declarat a El Saler ha cremat 48 hectàrees i continua sense control, però no ha entrat al nucli urbà, evacuat de manera preventiva junt amb diversos càmpings.

Tunde deixa el Levante i fitxa pel West Brom per tres milions

El Levante ha venut l’extrem Kareem Tunde, de 21 anys i format en la pedrera granota, al West Bromwich Albion per una quantitat pròxima als tres milions d’euros.

Oriol Rey ressalta el canvi d’actitud del Llevant després del 3-0 contra l’Espanyol

El centrecampista del Llevant Oriol Rey ha posat en valor el canvi d’actitud de l’equip després del 3-0 encaixat davant l’Espanyol i ha destacat la unió del vestuari en el seu partit número cent com a granota.