Detingut per entregar a la Policia Nacional 410 grams de marihuana que acabava de comprar en València

 

Els agents de la Policia Nacional han detingut en València a un xic de 21 anys, d’origen romanés, com a presumpte autor d’un delicte contra la salut pública, després de localitzar-li en una bolsa de deport que portava entre les seues cames 410 grams de marihuana.

 

La patrulla ha donat l’alt al cotxe ja que cap dels ocupants tenia posada la mascareta i el detingut portava un peu per fora de la finestreta.

 

Ha manifestat voluntàriament els fets

Els fets s’han produït cap a les 17.00 hores, quan els agents han observat un cotxe en el carrer Escalante amb carrer María Cuber, en el qual viatjaven dos xics sense usar la mascareta. Immediatament els policies els han donat l’alt, demanant als dos ocupants que es col·locaren la mascareta, entregant en este moment, un d’ells una bolsa de deport plena de marihuana, manifestant voluntàriament que acabava de comprar-la.

 

Els agents han comprovat el contingut de la bolsa, verificant que efectivament es tractava de marihuana, que finalment tenia un pes de 410 grams.

 

Els agents han interrogat a l’altre ocupant del vehicle, si tenia alguna relació amb la substància, manifestant este que no tenia coneixement del que portava en la bolsa, sent ratificat pel sospitós, que ha sigut detingut com a presumpte autor d’un delicte contra la salut pública. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

La calor ofegant dispara fins als 38,2 graus les màximes a Anna i generalitza els més de 30 a la Comunitat

Les temperatures han superat els 30 graus en pràcticament tots els municipis de la Comunitat Valenciana i han arribat als 38,2 graus a Anna, en una jornada de calor extrema que ha deixat també tres morts atribuïbles a l’onada de calor.

L’incendi de vegetació de Torrent queda estabilitzat i ja sense mitjans aeris

L’incendi de vegetació declarat a la zona de Cumbres de Calicanto, a Torrent, ha quedat estabilitzat i els set mitjans aeris mobilitzats s’han retirat després de l’activació del nivell 1 del PEIF.

Sis mitjans aeris lluiten contra un incendi de vegetació a Torrent

Sis mitjans aeris i diversos efectius terrestres treballen en l’extincio d’un incendi de vegetacio declarat a Torrent, que ha obligat a activar la situacio 1 del Pla Especial front al Risc d’Incendis Forestals.

Panyols blancs a la plaça dels Estels per a la mascletà d’Alto Palancia que tanca les Fogueres

Pirotècnia Alto Palancia, de Castelló, ha tancat el concurs de mascletaes de les Fogueres de Sant Joan d’Alacant amb un espectacle de més de sis minuts i 150 quilos de pólvora que ha fet onejar panyols blancs a la plaça dels Estels.

Cau un lladre de vehicles i el seu còmplice després d’una onada de robatoris a Cabo de Palos i El Algar

La Guàrdia Civil ha detingut el presumpte autor d’una dotzena de robatoris vinculats a vehicles en zones del Mar Menor i investiga el seu principal col·laborador. Els robatoris, comesos sobretot a Cabo de Palos i El Algar, inclouen sostracció de vehicles, diners en efectiu i loteria.

Nou morts pel calor extrem en la Comunitat Valenciana, cinc d’elles a la província de València

La Comunitat Valenciana ha registrat nou morts atribuïdes a l’onada de calor des del 30 de maig, cinc d’elles a la província de València i totes en persones majors de 65 anys.

Micó exige a Sánchez reaccionar davant la corrupció encara que ja puga ser tard

Águeda Micó reprova a Pedro Sánchez la falta de resposta contundent davant els casos de corrupció que afecten el PSOE i li retreu les quatre setmanes que ha tardat a comparéixer al Congrés.

La nit de Sant Joan de 2026 a València, quasi tan calorosa com el rècord de 2003

La nit de Sant Joan de 2026 ha sigut la segona més calorosa registrada a València, amb una mínima de 22,8 graus, i deixa també valors molt alts a Castelló, Alacant i l’interior.