Detingut per entregar a la Policia Nacional 410 grams de marihuana que acabava de comprar en València

 

Els agents de la Policia Nacional han detingut en València a un xic de 21 anys, d’origen romanés, com a presumpte autor d’un delicte contra la salut pública, després de localitzar-li en una bolsa de deport que portava entre les seues cames 410 grams de marihuana.

 

La patrulla ha donat l’alt al cotxe ja que cap dels ocupants tenia posada la mascareta i el detingut portava un peu per fora de la finestreta.

 

Ha manifestat voluntàriament els fets

Els fets s’han produït cap a les 17.00 hores, quan els agents han observat un cotxe en el carrer Escalante amb carrer María Cuber, en el qual viatjaven dos xics sense usar la mascareta. Immediatament els policies els han donat l’alt, demanant als dos ocupants que es col·locaren la mascareta, entregant en este moment, un d’ells una bolsa de deport plena de marihuana, manifestant voluntàriament que acabava de comprar-la.

 

Els agents han comprovat el contingut de la bolsa, verificant que efectivament es tractava de marihuana, que finalment tenia un pes de 410 grams.

 

Els agents han interrogat a l’altre ocupant del vehicle, si tenia alguna relació amb la substància, manifestant este que no tenia coneixement del que portava en la bolsa, sent ratificat pel sospitós, que ha sigut detingut com a presumpte autor d’un delicte contra la salut pública. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.