Detingut per entregar a la Policia Nacional 410 grams de marihuana que acabava de comprar en València

 

Els agents de la Policia Nacional han detingut en València a un xic de 21 anys, d’origen romanés, com a presumpte autor d’un delicte contra la salut pública, després de localitzar-li en una bolsa de deport que portava entre les seues cames 410 grams de marihuana.

 

La patrulla ha donat l’alt al cotxe ja que cap dels ocupants tenia posada la mascareta i el detingut portava un peu per fora de la finestreta.

 

Ha manifestat voluntàriament els fets

Els fets s’han produït cap a les 17.00 hores, quan els agents han observat un cotxe en el carrer Escalante amb carrer María Cuber, en el qual viatjaven dos xics sense usar la mascareta. Immediatament els policies els han donat l’alt, demanant als dos ocupants que es col·locaren la mascareta, entregant en este moment, un d’ells una bolsa de deport plena de marihuana, manifestant voluntàriament que acabava de comprar-la.

 

Els agents han comprovat el contingut de la bolsa, verificant que efectivament es tractava de marihuana, que finalment tenia un pes de 410 grams.

 

Els agents han interrogat a l’altre ocupant del vehicle, si tenia alguna relació amb la substància, manifestant este que no tenia coneixement del que portava en la bolsa, sent ratificat pel sospitós, que ha sigut detingut com a presumpte autor d’un delicte contra la salut pública. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.