Detingut per furtar violentament caixes de marisc en botigues de congelats en la Ribera Alta

 

La Guàrdia Civil dins dels servicis establits de manera permanent, en el marc del pla d’actuacions per a la prevenció del comerç segur en establiments, ha detingut a un home com a presumpte autor de delictes de robatori amb violència, en diferents localitats de la Ribera Alta.

 

La Guàrdia Civil de Carcaixent ha iniciat un operatiu a fi de poder identificar i detindre a l’autor o autors dels fets delictius, des de finals del mes d’octubre, de robatori amb violència i intimidació i furt.

 

Fruit de les gestions realitzades pels responsables d’este operatiu s’ha conseguit esclarir algus fets, i procedir contra el presumpte autor. Des de finals d’octubre, s’han anat interposant algunes denúncies relatives al robatori amb violència i intimidació, i furt en diferents establiments comercials de venda de congelats, afectant les localitats d’Alberic, Guadassuar, Carlet, l’Alcudia i Carcaixent.

 

Modus operandi

L’autor principal dels fets entrava en els establiments, entaulava conversa amb l’empleada i li sol·licitava tres caixes de marisc, d’alt cost. Una volta l’empleada treia la mercaderia sol·licitada, l’autor algunes voltes usant la violència, li donava una estirada a la mateixa i eixia corrent d’este lloc. A demés, no dubtava en violentar a les treballadores si oposaven resistència, ocasionant lesions a algunes d’estes.

 

Fruit de les gestions fetes pels responsables d’este operatiu es ha conseguit detindre a un xic de 29 anys de nacionalitat espanyola, com a presumpte autor de 7 delictes, sent estos de robatori amb violència i intimidació i furt.

Últimes notícies

Cap de setmana estable i amb pols en suspensió abans d’una forta onada de calor

La Comunitat Valenciana viurà un cap de setmana d’oratge estable, amb pols en suspensió i temperatures sense grans canvis, abans d’una onada de calor a partir de dilluns que deixarà màximes per damunt dels 40 graus i nits tòrrides, segons Aemet.

La valenciana Metrika encén el nou Sónar unificat des de Fira Gran Via

La cantant valenciana Metrika ha obert la primera jornada del nou Sónar unificat a la Fira Gran Via de L Hospitalet amb un directe irreverent de reggaeton i dembow, en una edició marcada pel trasllat temporal des de Montjuïc per les obres del centenari de l Exposició Internacional de 1929.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions autonòmiques l’any que ve.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions del pròxim any a la Comunitat Valenciana.

El Barça colp València Basket en la pròrroga i es queda el factor pista de la final

El Barça ha guanyat València Basket per 112-113 en la pròrroga en el primer partit de la final de la Lliga Endesa i es queda el factor pista. La sèrie continuarà al Roig Arena este dissabte abans de viatjar a Barcelona per als pròxims duels.

Els sindicats veuen insuficient la nova redistribució de places d’inclusió educativa fins a 2030

Educació ha plantejat una nova redistribució de 1.249 places per a inclusió educativa fins al curs 2030/31, però els sindicats la consideren insuficient i reclamen negociar també plantilles i ràtios amb un calendari clar.

Fort incendi en una nau de banys a Xàtiva obliga a confinar veïns per la fumera tòxica

Un incendi molt evolucionat en una nau de la firma Hidronatur a Xàtiva ha generat una gran fumera. Les autoritats han demanat als veïns que tanquen finestres i reduïsquen l’activitat física per precaució.

Esclat pirotècnic a Alacant amb 6.000 trons en la primera mascletà de Fogueres 2026

La plaça dels Luceros d’Alacant ha acollit la primera mascletà de les Fogueres de 2026, disparada per Pirotecnia Mediterráneo, amb més de 6.000 trons aeris, 75 quilos de pólvora i un pic de 121,8 decibels.