Detingut per furtar violentament caixes de marisc en botigues de congelats en la Ribera Alta

 

La Guàrdia Civil dins dels servicis establits de manera permanent, en el marc del pla d’actuacions per a la prevenció del comerç segur en establiments, ha detingut a un home com a presumpte autor de delictes de robatori amb violència, en diferents localitats de la Ribera Alta.

 

La Guàrdia Civil de Carcaixent ha iniciat un operatiu a fi de poder identificar i detindre a l’autor o autors dels fets delictius, des de finals del mes d’octubre, de robatori amb violència i intimidació i furt.

 

Fruit de les gestions realitzades pels responsables d’este operatiu s’ha conseguit esclarir algus fets, i procedir contra el presumpte autor. Des de finals d’octubre, s’han anat interposant algunes denúncies relatives al robatori amb violència i intimidació, i furt en diferents establiments comercials de venda de congelats, afectant les localitats d’Alberic, Guadassuar, Carlet, l’Alcudia i Carcaixent.

 

Modus operandi

L’autor principal dels fets entrava en els establiments, entaulava conversa amb l’empleada i li sol·licitava tres caixes de marisc, d’alt cost. Una volta l’empleada treia la mercaderia sol·licitada, l’autor algunes voltes usant la violència, li donava una estirada a la mateixa i eixia corrent d’este lloc. A demés, no dubtava en violentar a les treballadores si oposaven resistència, ocasionant lesions a algunes d’estes.

 

Fruit de les gestions fetes pels responsables d’este operatiu es ha conseguit detindre a un xic de 29 anys de nacionalitat espanyola, com a presumpte autor de 7 delictes, sent estos de robatori amb violència i intimidació i furt.

Últimes notícies

CSIF es desmarca de les protestes docents i aposta per negociar amb Educació

CSIF, un dels convocants de la vaga indefinida del professorat no universitari en la Comunitat Valenciana, desconvoca les protestes per a prioritzar la negociació amb la Conselleria d'Educació després d'aconseguir un acord de pujada salarial i altres millores.

Directors de centres reclamen a Educació una resposta urgent després de tretze dies de vaga

Directors de centres públics de la Comunitat Valenciana exigixen a la Conselleria d'Educació una resposta urgent per a desbloquejar la vaga indefinida, alertant que estan al límit i que el final de curs pot quedar seriosament afectat.

València llança València Conviu perquè majors i jóvens compartisquen vivenda i temps

L'Ajuntament de València impulsa València Conviu, un programa intergeneracional que unix a majors que viuen solos amb universitaris que necessiten allotjament assequible.

CGT demana personar-se com a acusació popular en el cas de les vivendes dels Naus

El sindicat CGT sol·licita personar-se com a acusació popular en la causa per l'adjudicació de les vivendes públiques dels Naus a la Platja de Sant Joan d'Alacant, ja sota investigació judicial i amb diverses dimissions polítiques.

La Policia investiga l’apunyalament d’un jove en l’avinguda Blasco Ibáñez de València

La Policia Nacional investiga l'apunyalament d'un jove de 21 anys en l'avinguda Blasco Ibáñez de València, ocorregut de matinada i sense detencions de moment.

Les hipoteques sobre vivenda es disparen un 18,2% al març en la Comunitat Valenciana

Les hipoteques sobre vivendes en la Comunitat Valenciana van augmentar un 18,2% al març, fins a 5.592 operacions, en un context de fort repunt a nivell estatal i predomini del tipus fix.

La Universitat de València es consolida entre les deu universitats amb millor rendiment acadèmic

La Universitat de València figura en el grup de les deu universitats amb millor rendiment acadèmic en l'últim rànquing CYD, que avalua docència, investigació, internacionalització, transferència i ús dels seus egressats.

Educació i sindicats encaren la seua sèptima reunió per a atallar la vaga docent en la Comunitat

Educació i els sindicats docents celebren la seua sèptima reunió per a intentar desconvocar la vaga indefinida en l'ensenyança pública no universitària valenciana, amb el focus en plantilles i infraestructures.