Detingut per furtar violentament caixes de marisc en botigues de congelats en la Ribera Alta

 

La Guàrdia Civil dins dels servicis establits de manera permanent, en el marc del pla d’actuacions per a la prevenció del comerç segur en establiments, ha detingut a un home com a presumpte autor de delictes de robatori amb violència, en diferents localitats de la Ribera Alta.

 

La Guàrdia Civil de Carcaixent ha iniciat un operatiu a fi de poder identificar i detindre a l’autor o autors dels fets delictius, des de finals del mes d’octubre, de robatori amb violència i intimidació i furt.

 

Fruit de les gestions realitzades pels responsables d’este operatiu s’ha conseguit esclarir algus fets, i procedir contra el presumpte autor. Des de finals d’octubre, s’han anat interposant algunes denúncies relatives al robatori amb violència i intimidació, i furt en diferents establiments comercials de venda de congelats, afectant les localitats d’Alberic, Guadassuar, Carlet, l’Alcudia i Carcaixent.

 

Modus operandi

L’autor principal dels fets entrava en els establiments, entaulava conversa amb l’empleada i li sol·licitava tres caixes de marisc, d’alt cost. Una volta l’empleada treia la mercaderia sol·licitada, l’autor algunes voltes usant la violència, li donava una estirada a la mateixa i eixia corrent d’este lloc. A demés, no dubtava en violentar a les treballadores si oposaven resistència, ocasionant lesions a algunes d’estes.

 

Fruit de les gestions fetes pels responsables d’este operatiu es ha conseguit detindre a un xic de 29 anys de nacionalitat espanyola, com a presumpte autor de 7 delictes, sent estos de robatori amb violència i intimidació i furt.

Últimes notícies

Santi Cazorla penja les botes després de 23 anys al futbol professional

Santi Cazorla, capità i símbol del Real Oviedo i mite del Villarreal, ha confirmat la seua retirada als 41 anys després de 23 temporades al futbol professional.

Lliure amb càrrecs el conductor begut que ha ferit greu una motorista en pràctiques i ha fugit a El Campello

Un home de 32 anys ha ferit de gravetat una alumna d’autoescola que feia pràctiques de moto a El Campello i ha fugit. Quadruplicava la taxa d’alcohol i ha quedat en llibertat amb càrrecs a l’espera de juí.

La campanya l’Espera Infinita denuncia el deteriorament de Rodalia a la província de València

El president provincial del PP de València, Vicent Mompó, ha llançat a Gandia la campanya l'Espera Infinita per a denunciar retards, cancel·lacions i averies constants a les línies de Rodalia, que considera un abandó del Govern central.

Braxton Key deixa el Valencia Basket després de rebutjar la renovació

Braxton Key ha finalitzat contracte amb el Valencia Basket i no ha acceptat l’oferta de renovació del club, després d’una temporada clau en els èxits a l’Eurolliga i la Lliga Endesa.

València restaura el monument a les víctimes del metro en el 20é aniversari de la tragèdia

L’Ajuntament de València ha completat la rehabilitació integral del monument a les víctimes de l’accident de metro de 2006, consensuada amb l’associació de víctimes i l’artista autora, coincidint amb el 20é aniversari del sinistre.

25 consultoris de platja i 85 milions per a reforçar la sanitat en zones turístiques este estiu

Sanitat obrirà entre juliol i setembre 25 consultoris auxiliars de platja i reforçarà 74 centres d’Atenció Primària amb un pressupost de 85,2 milions d’euros. Puçol mantindrà obert el seu consultori de platja tot l’any per a atendre l’augment de població.

Museus de Valladolid, León, Màlaga, València i Madrid incorporen 62 obres d’art recuperades a Itàlia

Un total de 62 peces d’art, valorades en més de tres milions d’euros i procedents de tràfic il·lícit, s’han reintegrat a museus d’Espanya, inclosos centres de València, Madrid, Valladolid, León i Màlaga, després de l’operació Altarpiece de la Guàrdia Civil.

Detinguda a Alacant per llogar un pis en condicions infrahumanes a immigrants sense papers

Una dona de 56 anys ha sigut detinguda a Alacant per utilitzar la seua vivenda com a pis patera per a immigrants en situació irregular, cobrar-los 10 euros al dia i amenaçar de mort els agents que l’investigaven.