11 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

Detingut per furtar violentament caixes de marisc en botigues de congelats en la Ribera Alta

 

La Guàrdia Civil dins dels servicis establits de manera permanent, en el marc del pla d’actuacions per a la prevenció del comerç segur en establiments, ha detingut a un home com a presumpte autor de delictes de robatori amb violència, en diferents localitats de la Ribera Alta.

 

La Guàrdia Civil de Carcaixent ha iniciat un operatiu a fi de poder identificar i detindre a l’autor o autors dels fets delictius, des de finals del mes d’octubre, de robatori amb violència i intimidació i furt.

 

Fruit de les gestions realitzades pels responsables d’este operatiu s’ha conseguit esclarir algus fets, i procedir contra el presumpte autor. Des de finals d’octubre, s’han anat interposant algunes denúncies relatives al robatori amb violència i intimidació, i furt en diferents establiments comercials de venda de congelats, afectant les localitats d’Alberic, Guadassuar, Carlet, l’Alcudia i Carcaixent.

 

Modus operandi

L’autor principal dels fets entrava en els establiments, entaulava conversa amb l’empleada i li sol·licitava tres caixes de marisc, d’alt cost. Una volta l’empleada treia la mercaderia sol·licitada, l’autor algunes voltes usant la violència, li donava una estirada a la mateixa i eixia corrent d’este lloc. A demés, no dubtava en violentar a les treballadores si oposaven resistència, ocasionant lesions a algunes d’estes.

 

Fruit de les gestions fetes pels responsables d’este operatiu es ha conseguit detindre a un xic de 29 anys de nacionalitat espanyola, com a presumpte autor de 7 delictes, sent estos de robatori amb violència i intimidació i furt.

Últimes notícies

El Reial Madrid remunta al València Basket (94-79) i reforça el seu lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va voltejar un 17 a baix i es va imposar 94-79 al València Basket per a afermar-se líder de la Lliga Endesa. Hezonja, Llull i Krämer van guiar la reacció.

El Reial Madrid remunta al València (94-79) i consolida el lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va derrotar 94-79 al València després de neutralitzar un inici irresistible des del triple. Hezonja va liderar la reacció i l'equip viatjarà a la Copa com a cap de sèrie.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits del València Basket

L'entrenador dirigix el seu partit 231 davant el Reial Madrid i empata amb Miki Vukovic en el ránking de trobades del club. Ja lidera en victòries amb 171.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits al València Basket

L'entrenador del València Basket aconseguix els 231 partits oficials dirigits i empata amb Miki Vukovic en el primer lloc de l'històric del club. Ja lidera en victòries amb 171 i és el primer a sumar més d'un títol amb l'equip masculí.

Hugo Duro agraïx els aplaudiments després dels xiulets en el seu retorn al Coliseum

El davanter del València va ser rebut amb xiulets i també amb aplaudiments en la seua tornada al Coliseum. Després del partit, va agrair el suport i va desitjar sort al Getafe.

València trenca huit mesos sense guanyar fora amb un 0-1 a Getafe

El València es va imposar 0-1 al Getafe i va firmar el seu primer triomf a domicili de la temporada. El resultat curta onze partits sense guanyar fora i la sequera en el Coliseum des de 2018.

Tárrega va patir un gir en el genoll i Corberán demana un central per al València

César Tárrega es va retirar a la mitja hora després d'un gir en el genoll davant el Getafe. Corberán va explicar l'antecedent d'edema ossi i va reclamar fitxar un central davant les baixes.

Corberán enaltix a Gayà com a exemple de sentiment valencianista

València va guanyar 0-1 al Getafe amb un gol decisiu de Gayà, la seua primera victòria a domicili del curs. Corberán va destacar el lideratge del capità i la necessitat de sumar.