Detingut després de masturbar-se en diversos parcs infantils a València

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 45 anys, d’origen uruguaià, com a presumpte autor d’un delicte d’exhibicionisme, després de pel que sembla masturbar-se alhora que caminava per tres parcs infantils de la ciutat, tots ells amb presència de menors d’edat.

Els fets van ocórrer aquest dissabte, sobre les huit i mitja de la vesprada, quan els agents van ser comissionats per la Sala del 091 perquè acudiren a un parc del districte valencià de Trànsits, on pel que sembla un home s’hi hauria masturbat davant la presència de menors.

Una vegada en el lloc, els agents van esbrinar que un home estaria caminant després de dos dones, mostrant el seu penis alhora que li ho grapejava. L’home, realitzant aquesta acció, hauria travessat fins a tres parcs infantils, que en aqueix moment es trobaven amb gran quantitat de xiquets.

En arribar a la zona, els policies no van localitzar al sospitós, però després de donar diverses batudes, ho van trobar sense roba interior i amb els seus genitals anara de la bragueta. Els agents ho van detindre com a presumpte autor d’un delicte d’exhibicionisme.

Es dona, a més, la circumstància que durant el trasllat policial de l’arrestat a una comissaria,  aquest  contínuament expressava frases obscenes cap a les dones que veia per la via pública.

El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PPCV demana a Compromís mesures contundents després de la detenció d’un regidor a Altea

Joserra González de Zárate ha exigit a Compromís actuar amb rapidesa i coherència després de la detenció d'un edil a Altea per un presumpte delicte de violència contra la seua parella.

Primera jornada de vaga mèdica en la Comunitat Valenciana: 90% segons CESM i 8,85% segons Sanitat

La primera jornada de la setmana d'aturs contra la reforma de l'estatut marc ha sigut seguida per un 90% segons el sindicat i per un 8,85% segons Sanitat. La protesta coincidix amb les Falles i suma actes simbòlics per a visibilitzar el malestar per la sobrecàrrega i les guàrdies de 24 hores.

El TSJCV arxiva i inadmet la querella contra la jutgessa de Catarroja i el seu marit

La Sala civil i Penal tanca la via penal contra la magistrada i el seu espòs per falta d'indicis. Tatxa de 'qüestionable' els àudios i de 'desorbitada' la nul·litat demanada.

El TSJCV rebutja investigar a Mazón per la seua gestió de la dana

El Tribunal Superior valencià ha descartat per unanimitat obrir una investigació penal a Carlos Mazón per la gestió de la dana al no veure base delictiva. La Sala conclou que no hi ha un 'fonament sòlid i objectiu' en els fets remesos per la jutgessa de Catarroja.

MariLuz, 85 anys i més de 60 desfilant en l’Ofrena: espera que no siga l’últim

Amb 85 anys, MariLuz Marín tornarà a desfilar en l'Ofrena floral, una tradició que manté des de les seues noces i que hui compartix amb fills i nets. Cus els seus vestits, es declara valenciana de cor i confia a continuar vivint-ho.

La renúncia de la Corunya impulsa al Nou Mestalla com a seu del Mundial 2030

la Corunya ha renunciat a ser seu del Mundial 2030 i obri una vacant que reaviva l'opció del Nou Mestalla. La decisió prioritza la reforma integral de Riazor.

Farmamundi i la Generalitat repartixen a Líban aliments i kits d’higiene a famílies desplaçades

Farmamundi i la Generalitat han activat una resposta d'emergència a Líban per a assistir a més de 20.000 persones desplaçades amb aliments i articles d'higiene. La intervenció prioritza a dones, menors i col·lectius vulnerables en Chouf, Hasbaya i Rachaya.

La renúncia de la Corunya impulsa les opcions del Nou Mestalla per al Mundial 2030

la Corunya ha renunciat a ser seu del Mundial 2030 i allibera una plaça que reforça la candidatura del Nou Mestalla. La decisió arriba per les exigències de la FIFA.