Detingut després de masturbar-se en diversos parcs infantils a València

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 45 anys, d’origen uruguaià, com a presumpte autor d’un delicte d’exhibicionisme, després de pel que sembla masturbar-se alhora que caminava per tres parcs infantils de la ciutat, tots ells amb presència de menors d’edat.

Els fets van ocórrer aquest dissabte, sobre les huit i mitja de la vesprada, quan els agents van ser comissionats per la Sala del 091 perquè acudiren a un parc del districte valencià de Trànsits, on pel que sembla un home s’hi hauria masturbat davant la presència de menors.

Una vegada en el lloc, els agents van esbrinar que un home estaria caminant després de dos dones, mostrant el seu penis alhora que li ho grapejava. L’home, realitzant aquesta acció, hauria travessat fins a tres parcs infantils, que en aqueix moment es trobaven amb gran quantitat de xiquets.

En arribar a la zona, els policies no van localitzar al sospitós, però després de donar diverses batudes, ho van trobar sense roba interior i amb els seus genitals anara de la bragueta. Els agents ho van detindre com a presumpte autor d’un delicte d’exhibicionisme.

Es dona, a més, la circumstància que durant el trasllat policial de l’arrestat a una comissaria,  aquest  contínuament expressava frases obscenes cap a les dones que veia per la via pública.

El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Cremà infantil convertix en cendra més de 380 minifallas plenes de jocs, riures i somnis

Més de 380 falles infantils de València han cremat en la Cremà, culminant un any de treball artístic i emocions per a milers de xiquets, amb la secció Especial i la falla municipal com a grans focus.

Emilio de Just curta l’última orella de la fira de Falles en una vesprada amb opcions de major triomf

Emilio de Justo va tallar l'última orella de la fira de Falles de València després d'una seriosa correguda de Núñez del Cuvillo, marcada pel vent i per bous amb opcions de major èxit.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València tanquen hui els seus dies grans amb la mascletà i la Cremà de quasi 760 monuments, en una edició massiva i sense incidents rellevants que deixa diversos debats pendents.

L’Ofrena de València suma més de 114.000 falleres i fallers, un 10% més que en 2025

L'Ofrena de flors a la Verge dels Desemparats reunix enguany 114.275 falleres i fallers, amb un creixement del 10% i més de deu mil participants addicionals.

Identificat un menor per agredir amb un bat de beisbol a una dona a Torrent

La Policia Nacional investiga l'agressió amb un bat de beisbol a una dona de 52 anys en el portal del seu edifici a Torrent i ha identificat a un menor de 17 anys com a presumpte autor.

Dos detinguts a Albatera després d’un control amb metamfetamina i haixix

Dos persones són detingudes a Albatera després de trobar-se metamfetamina, haixix, pastilles i diners en efectiu en un control de trànsit conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local.

Detinguda a Alacant per injectar àcid hialurònic a una menor sense titulació ni permís patern

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona de 40 anys per presumpte intrusisme laboral i lesions després d'injectar àcid hialurònic en els llavis d'una menor sense titulació mèdica ni consentiment dels seus progenitors.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València culminen hui amb la mascletà i la Cremà de prop de 760 monuments, en una edició marcada per l'auge turístic i els reptes de gestió per a pròxims anys.