Detingut després de masturbar-se en diversos parcs infantils a València

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 45 anys, d’origen uruguaià, com a presumpte autor d’un delicte d’exhibicionisme, després de pel que sembla masturbar-se alhora que caminava per tres parcs infantils de la ciutat, tots ells amb presència de menors d’edat.

Els fets van ocórrer aquest dissabte, sobre les huit i mitja de la vesprada, quan els agents van ser comissionats per la Sala del 091 perquè acudiren a un parc del districte valencià de Trànsits, on pel que sembla un home s’hi hauria masturbat davant la presència de menors.

Una vegada en el lloc, els agents van esbrinar que un home estaria caminant després de dos dones, mostrant el seu penis alhora que li ho grapejava. L’home, realitzant aquesta acció, hauria travessat fins a tres parcs infantils, que en aqueix moment es trobaven amb gran quantitat de xiquets.

En arribar a la zona, els policies no van localitzar al sospitós, però després de donar diverses batudes, ho van trobar sense roba interior i amb els seus genitals anara de la bragueta. Els agents ho van detindre com a presumpte autor d’un delicte d’exhibicionisme.

Es dona, a més, la circumstància que durant el trasllat policial de l’arrestat a una comissaria,  aquest  contínuament expressava frases obscenes cap a les dones que veia per la via pública.

El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez carrega contra el president del Panathinaikos després de la derrota del València Basket en l’Eurolliga

Pedro Martínez va elogiar el nivell del Panathinaikos després de l'ajustada derrota del València Basket, però va arremetre amb duresa contra el president del club grec i va demanar a l'Eurolliga que actue.

Ataman denuncia que la Policia vol detindre al president del Panathinaikos després de guanyar a València

Ergin Ataman va denunciar que diversos agents de Policia van intentar detindre al president del Panathinaikos i a un membre del seu cos tècnic després del triomf per 105-107 davant el València Basket, en una compareixença sense preguntes.

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.