Detingut després de masturbar-se en diversos parcs infantils a València

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 45 anys, d’origen uruguaià, com a presumpte autor d’un delicte d’exhibicionisme, després de pel que sembla masturbar-se alhora que caminava per tres parcs infantils de la ciutat, tots ells amb presència de menors d’edat.

Els fets van ocórrer aquest dissabte, sobre les huit i mitja de la vesprada, quan els agents van ser comissionats per la Sala del 091 perquè acudiren a un parc del districte valencià de Trànsits, on pel que sembla un home s’hi hauria masturbat davant la presència de menors.

Una vegada en el lloc, els agents van esbrinar que un home estaria caminant després de dos dones, mostrant el seu penis alhora que li ho grapejava. L’home, realitzant aquesta acció, hauria travessat fins a tres parcs infantils, que en aqueix moment es trobaven amb gran quantitat de xiquets.

En arribar a la zona, els policies no van localitzar al sospitós, però després de donar diverses batudes, ho van trobar sense roba interior i amb els seus genitals anara de la bragueta. Els agents ho van detindre com a presumpte autor d’un delicte d’exhibicionisme.

Es dona, a més, la circumstància que durant el trasllat policial de l’arrestat a una comissaria,  aquest  contínuament expressava frases obscenes cap a les dones que veia per la via pública.

El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Generalitat mobilitza 421 milions per a ajudar famílies i empreses davant la crisi per la guerra de l’Iran

El Consell pacta amb sindicats i patronal 27 mesures que inclouen ajudes a hipoteques, lloguer, transport, autònoms i finançament bonificat

Juan Roig confia en medalles del Projecte FER a Los Angeles 2028

Juan Roig destaca la cultura de l'esforç del Projecte FER i expressa la seua confiança que diversos dels esportistes becats aconseguisquen medalla en els Jocs Olímpics de Los Angeles 2028.

Projecte FER 2026 presenta el seu programa de beques amb 140 esportistes sota el lema Basat en somni reals

El Projecte FER 2026 llança la seua catorzena edició amb 140 esportistes becats i l'objectiu a mitjà termini dels Jocs Olímpics de Los Angeles 2028, reforçant a més l'impacte de la marató i mitja marató com a eixos de mecenatge esportiu.

CCOO reclama a la Generalitat aplicar enguany la jornada de 35 hores al personal públic

CCOO PV reclama a la Generalitat Valenciana que pose en marxa este mateix any la jornada de 35 hores setmanals per a tot el seu personal públic, tal com arreplega l'acord de legislatura de 2024.

El València Basket busca apurar les seues opcions de ser segon davant un IDK obligat a guanyar

El València Basket visita a un IDK Euskotren que es juga continuar viu en la lluita pel play off, mentres les valencianes apuren les seues opcions d'arrabassar la segona plaça al Spar Girona.

Cambra València anticipa una desacceleració econòmica per l’impacte de la guerra a l’Iran

Cambra València preveu que l'economia de la Comunitat cresca entre un 2 i un 2,5% enguany, per davall del 3% estimat inicialment, a causa de l'encariment energètic i a la incertesa generada per la guerra a l'Iran.

Pérez Llorca nega cap retall al jutjat de la dana i el PSPV l’acusa d’afeblir la investigació

El president defensa que Catarroja manté tots els mitjans sol·licitats, mentre Diana Morant reclama restituir de manera immediata els recursos del jutjat

Mazón recorre el veto a personar-se en la causa de la DANA per la seriosa indefensió que denúncia

La defensa de Carlos Mazón ha recorregut davant l'Audiència Provincial de València la decisió de la jutgessa de Catarroja que li impedix personar-se en la causa per la DANA, en considerar que li provoca una seriosa indefensió processal.