Detingut després de masturbar-se en diversos parcs infantils a València

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 45 anys, d’origen uruguaià, com a presumpte autor d’un delicte d’exhibicionisme, després de pel que sembla masturbar-se alhora que caminava per tres parcs infantils de la ciutat, tots ells amb presència de menors d’edat.

Els fets van ocórrer aquest dissabte, sobre les huit i mitja de la vesprada, quan els agents van ser comissionats per la Sala del 091 perquè acudiren a un parc del districte valencià de Trànsits, on pel que sembla un home s’hi hauria masturbat davant la presència de menors.

Una vegada en el lloc, els agents van esbrinar que un home estaria caminant després de dos dones, mostrant el seu penis alhora que li ho grapejava. L’home, realitzant aquesta acció, hauria travessat fins a tres parcs infantils, que en aqueix moment es trobaven amb gran quantitat de xiquets.

En arribar a la zona, els policies no van localitzar al sospitós, però després de donar diverses batudes, ho van trobar sense roba interior i amb els seus genitals anara de la bragueta. Els agents ho van detindre com a presumpte autor d’un delicte d’exhibicionisme.

Es dona, a més, la circumstància que durant el trasllat policial de l’arrestat a una comissaria,  aquest  contínuament expressava frases obscenes cap a les dones que veia per la via pública.

El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Fugida d’un bou i diverses vaquetes durant els festejos taurins de Gátova

L’Ajuntament de Gátova ha informat que un bou s’ha escapat durant les festes taurines del municipi i continua en llibertat en la zona d’El Rodeno, mentres les vaquetes ja estan controlades a l’Alameda.

Quique Llopis es retira de la Liga Diamant de Londres per molèsties als isquios

L’atleta valencià Quique Llopis ha decidit no córrer els 110 metres tanques de la Liga Diamant de Londres per unes molèsties als isquios, a pocs dies del Campionat d’Espanya de Màlaga.

Rescatades onze persones en afonar-se un catamarà prop de l’illa de Tabarca

Onze persones han sigut rescatades il·leses després que un catamarà haja començat a afonar-se front a l’illa de Tabarca, a Santa Pola. Salvament Marítim i Bombers d’Alicante han coordinat un dispositiu amb vaixells i helicòpter.

Aemet activa avís taronja dilluns a l’interior nord de València per màximes de 39 graus

Aemet ha activat per a dilluns l’avís taronja a l’interior nord de València per màximes de 39 graus i manté també avisos grocs per calor i tempestes a diverses zones de la Comunitat Valenciana diumenge i dilluns.

Begoña Carrasco promet seguir fent de Castelló una terra d’oportunitats fins a 2027

L’alcaldessa de Castelló i candidata del PP a la reelecció en 2027, Begoña Carrasco, ha reafirmat el seu compromís de continuar transformant la ciutat en una terra d’oportunitats, amb menys impostos, més vivenda i millors servicis.

L’esclafit de Josele Ballester al British Open el col·loca en la lluita pels llocs capdavanters

El castellonenc Josele Ballester ha firmat -4 en la tercera ronda del British Open, és -3 en el total i aspira a ficar-se entre els vint primers en el seu segon Abiert Britànic, disputat a Royal Birkdale.

The Prodigy tancarà el 30 aniversari del FIB 2026 amb un cartell ple de clàssics

El FIB 2026 acomiada este dissabte la seua 30a edició a Benicàssim amb The Prodigy com a cap de cartell i un programa que recupera bandes històriques del festival, junt amb referents de l’indie estatal.

El Palau i les principals estacions s’il·luminaran amb la bandera d’Espanya per la final del Mundial 2026

La Generalitat il·luminarà este cap de setmana el Palau i estacions de Metrovalencia i TRAM d’Alacant amb la bandera d’Espanya per donar suport a la selecció en la final del Mundial 2026 davant d’Argentina als Estats Units.