Detingut un menor que conduïa el cotxe de son pare després d’una persecució policial de Redován a Orihuela

 

La Policia Local de Redován, en el Baix Segura (Alacant), ha detingut a un menor d’edat en Orihuela, la mateixa comarca, acusat d’un delicte contra la seguretat viària per fer maniobres perilloses en la plaça de la Pau de Redován amb un cotxe sense les llums reglamentàries.

 

El xic es va donar a la fugida al costat d’un acompanyant quan es va iniciar una persecució policial fins a Orihuela per la CV-91 gràcies a l’avís d’un veí, informa el cos municipal en un comunicat. Durant la seua fugida per carrers de Redován, el conductor es va saltar diferents senyals de ‘stop’ de manera temerària i va fer maniobres d’amenaça de col·lisió contra el cotxe de la Policia.

 

El menor va continuar per fora de Redován, primer per la CV-919 i després per la CV-91 en direcció a Orihuela, circulant en diferents ocasions pel carril esquerre i obligant als conductors que anaven en direcció contrària a esquivar-li per a evitar accidents.

 

El pare de menor va escapar

En l’entrada d’Orihuela, en el barri dels Horts, el cotxe es va detindre bruscament, fent l’efecte d’estar avariat. Un cotxe patrulla va intentar tallar-li el pas després d’avisar tant a la Policia Nacional com a la Local.

 

En eixe moment, l’acompanyant del conductor –encara no identificat– va eixir del cotxe i es va donar a la fugida. El menor, després d’un forcejament violent amb un agent que va entrar per la porta, va continuar la seua fugida, iniciant-se una nova persecució a peu.

 

Finalment va ser pillat, reduït i detingut per tres agents dins del recinte firal dels Horts. Davant de la seua forta resistència, tant ell com un dels policies locals van ser atesos en el centre de salut Álvarez de la Riva d’Orihuela per ferides lleus. El cotxe era de son pare i va ser traslladat al dipòsit municipal de Callosa de Segura, en la mateixa comarca.

Últimes notícies

La pluja permet estabilitzar l’incendi forestal de Tuéjar després de cremar 835 hectàrees

L’incendi forestal declarat dimarts a Tuéjar s’ha donat per estabilitzat gràcies a les fortes pluges de la vesprada, després de calcinar 835 hectàrees i amb evacuats que podran tornar a casa prompte.

Com la nutrició de precisió vol acabar arribant al plat del consumidor

Especialistes i empreses han analitzat a València com aconseguir que la nutrició de precisió i la innovació alimentària arriben realment al plat del consumidor, amb l’ajuda de formació, regulació i dades.

Les sales de cinema valencianes poden perdre més d’un milió en ajudes per un canvi de criteri estatal

Les sales de cinema de la Comunitat Valenciana es juguen 1,07 milions d’euros en ajudes després d’un canvi de criteri del Govern central, i el Consell ha anunciat recursos jurídics i una estratègia conjunta amb altres autonomies per a defensar la continuïtat de la finançació.

La valenciana Laura Pérez s’endinsa en la memòria infantil amb la novel·la gràfica ‘El iglú’

La il·lustradora valenciana Laura Pérez, Premi Eisner 2026, presenta 'El iglú', una novel·la gràfica gairebé muda sobre infància, records i desarrelament, creada amb el guionista Guillermo Corral van Damme i ambientada a la ciutat suïssa de La Chaux-de-Fonds.

Rescaten un home en caure per un barranc de 30 metres a l’Alqueria d’Asnar

Un helicòpter del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha rescatat un home que ha caigut per un barranc d’uns 30 metres a l’Alqueria d’Asnar i l’ha traslladat a l’Hospital d’Alcoi.

Investiguen l’origen humà de l’incendi forestal de Tuéjar, encara actiu

L’incendi forestal declarat a Tuéjar continua actiu però amb evolució favorable i s’han descartat causes naturals en el seu origen, després de calcinar 835 hectàrees del paratge, part de la reserva de la Biosfera de l’Alt Túria.

Així serà el desembassament preventiu a la presa de Buseo i com pot afectar els pobles riu avall

La Generalitat ha informat els ajuntaments situats riu avall de la presa de Buseo d’un desembassament preventiu de cabal i els demana reforçar la vigilància i avisar la població en zones pròximes al riu.

AVE defensa que la campanya de suport a Ceuta és seua i d’adhesió voluntària

L’Associació Valenciana d’Empresaris assegura que la campanya ‘Todos somos caballas’ és una iniciativa pròpia, de caràcter social i amb participació voluntària dels clubs, després de la polèmica pels gestos d’alguns futbolistes i les crítiques a Ez Abde al Marroc.