Detingut un menor que conduïa el cotxe de son pare després d’una persecució policial de Redován a Orihuela

Ejemplo de shortcode con estilo
  La Policia Local de Redován, en el Baix Segura (Alacant), ha detingut a un menor d’edat en Orihuela, la mateixa comarca, acusat d’un delicte contra la seguretat viària per fer maniobres perilloses en la plaça de la Pau de Redován amb un cotxe sense les llums reglamentàries.   El xic es va donar a […]

 

La Policia Local de Redován, en el Baix Segura (Alacant), ha detingut a un menor d’edat en Orihuela, la mateixa comarca, acusat d’un delicte contra la seguretat viària per fer maniobres perilloses en la plaça de la Pau de Redován amb un cotxe sense les llums reglamentàries.

 

El xic es va donar a la fugida al costat d’un acompanyant quan es va iniciar una persecució policial fins a Orihuela per la CV-91 gràcies a l’avís d’un veí, informa el cos municipal en un comunicat. Durant la seua fugida per carrers de Redován, el conductor es va saltar diferents senyals de ‘stop’ de manera temerària i va fer maniobres d’amenaça de col·lisió contra el cotxe de la Policia.

 

El menor va continuar per fora de Redován, primer per la CV-919 i després per la CV-91 en direcció a Orihuela, circulant en diferents ocasions pel carril esquerre i obligant als conductors que anaven en direcció contrària a esquivar-li per a evitar accidents.

 

El pare de menor va escapar

En l’entrada d’Orihuela, en el barri dels Horts, el cotxe es va detindre bruscament, fent l’efecte d’estar avariat. Un cotxe patrulla va intentar tallar-li el pas després d’avisar tant a la Policia Nacional com a la Local.

 

En eixe moment, l’acompanyant del conductor –encara no identificat– va eixir del cotxe i es va donar a la fugida. El menor, després d’un forcejament violent amb un agent que va entrar per la porta, va continuar la seua fugida, iniciant-se una nova persecució a peu.

 

Finalment va ser pillat, reduït i detingut per tres agents dins del recinte firal dels Horts. Davant de la seua forta resistència, tant ell com un dels policies locals van ser atesos en el centre de salut Álvarez de la Riva d’Orihuela per ferides lleus. El cotxe era de son pare i va ser traslladat al dipòsit municipal de Callosa de Segura, en la mateixa comarca.

Últimes notícies

El litoral sud de València queda en avís groc per pluges

Aemet ha rebaixat a groc l’avís al litoral sud de València, amb acumulats possibles de 20 l/m² en una hora. També hi ha alerta al nord d’Alacant.

L’atur suma 6.716 persones més a la Comunitat Valenciana

L’atur ha crescut en 6.716 persones durant octubre a la Comunitat Valenciana. El total arriba a 303.502 persones desocupades.

Ruixats forts al sud i cel molt ennuvolat hui

El sud tindrà ruixats localment forts i persistents, sobretot al litoral de València i al nord d’Alacant. També es preveuen canvis en el vent i l’estat de la mar.

El sud de València continua en alerta per pluges intenses

El litoral sud de València manté l’avís taronja fins a les 12.00 de dimecres per acumulacions de 100 l/m². També hi ha avisos grocs a zones costaneres de València i Alacant.

Castelló és una de les ciutats espanyoles amb els habitatges més barats

Castelló de la Plana destaca entre les 23 àrees urbanes espanyoles analitzades per la OCDE. Comprar-hi un habitatge requerix 4,85 anys menys d’ingressos que la mitjana.

Óscar Puente dimitix després de dos accidents ferroviaris amb 115 morts

El ministre de Transports deixa el Govern i renuncia a encapçalar la candidatura del PSOE per Valladolid després de la tragèdia d'Urda, que ha causat 69 víctimes mortals

Moleiro demana perdó després del 0-6 del Villarreal

Moleiro ha demanat perdó a l’afició després de la derrota per 0-6 del Villarreal davant del París Saint-Germain en la Lliga de Campions. El migcampista ha assenyalat la falta d’actitud i ha demanat aprendre del partit abans del compromís de diumenge.

El Villarreal cau per 0-6 davant el París Saint-Germain

El París Saint-Germain ha golejat el Villarreal per 0-6 en la Liga de Campeones, amb un 0-4 al descans. Fabián Ruiz ha sigut el jugador més destacat del conjunt francés.