Detingut un menor que conduïa el cotxe de son pare després d’una persecució policial de Redován a Orihuela

 

La Policia Local de Redován, en el Baix Segura (Alacant), ha detingut a un menor d’edat en Orihuela, la mateixa comarca, acusat d’un delicte contra la seguretat viària per fer maniobres perilloses en la plaça de la Pau de Redován amb un cotxe sense les llums reglamentàries.

 

El xic es va donar a la fugida al costat d’un acompanyant quan es va iniciar una persecució policial fins a Orihuela per la CV-91 gràcies a l’avís d’un veí, informa el cos municipal en un comunicat. Durant la seua fugida per carrers de Redován, el conductor es va saltar diferents senyals de ‘stop’ de manera temerària i va fer maniobres d’amenaça de col·lisió contra el cotxe de la Policia.

 

El menor va continuar per fora de Redován, primer per la CV-919 i després per la CV-91 en direcció a Orihuela, circulant en diferents ocasions pel carril esquerre i obligant als conductors que anaven en direcció contrària a esquivar-li per a evitar accidents.

 

El pare de menor va escapar

En l’entrada d’Orihuela, en el barri dels Horts, el cotxe es va detindre bruscament, fent l’efecte d’estar avariat. Un cotxe patrulla va intentar tallar-li el pas després d’avisar tant a la Policia Nacional com a la Local.

 

En eixe moment, l’acompanyant del conductor –encara no identificat– va eixir del cotxe i es va donar a la fugida. El menor, després d’un forcejament violent amb un agent que va entrar per la porta, va continuar la seua fugida, iniciant-se una nova persecució a peu.

 

Finalment va ser pillat, reduït i detingut per tres agents dins del recinte firal dels Horts. Davant de la seua forta resistència, tant ell com un dels policies locals van ser atesos en el centre de salut Álvarez de la Riva d’Orihuela per ferides lleus. El cotxe era de son pare i va ser traslladat al dipòsit municipal de Callosa de Segura, en la mateixa comarca.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El doblet d’Iván Romero rellança al Llevant i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

Dos gols d'Iván Romero van donar la victòria al Llevant davant el Sevilla (2-0) i deixen al conjunt granota a només dos punts d'una permanència que marca el propi equip andalús.

Vox exigix a la Generalitat valenciana que reclame prioritat nacional en ajudes i servicis públics

Vox registra en Les Corts una proposta de tramitació urgent perquè la Generalitat demane al Govern central prioritzar als espanyols en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i endurir l'accés d'immigrants sense residència legal.

Iván Romero impulsa al Llevant amb un doblet i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

El Llevant es va imposar 2-0 al Sevilla gràcies a dos gols d'Iván Romero, que acosten als granotas a només dos punts d'un rival directe per la permanència en LaLiga.

Vox demana a la Generalitat que reclame al Govern prioritat nacional en ajudes i vivenda

Vox ha registrat en Les Corts una proposició no de llei perquè la Generalitat reclame al Govern central prioritat nacional en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i un enduriment de l'accés d'estrangers irregulars a prestacions i sanitat.

Iván Romero impulsa al Llevant cap a la salvació al descans davant el Sevilla

El Llevant marxa al descans 1-0 enfront del Sevilla gràcies a un potent gol d'Iván Romero que, de mantindre's el marcador, li acostaria a només dos punts de la permanència.

Llevant i Sevilla repetixen onze en un dol decisiu per la permanència

Llevant i Sevilla afronten en el Ciutat de València un xoc directe per la permanència apostant pels mateixos onces que els van donar el triomf en l'última jornada.

Mor un treballador atropellat pel remolc d’un tractor en una finca de Polinyà de Xúquer

Un treballador de 46 anys mor en ser atropellat pel remolc d'un tractor en una finca agrícola de Polinyà de Xúquer després d'un intent fallit de reanimació pels servicis d'emergència.

Una menor de 14 anys resulta ferida en ser atropellada en la vorera a Alacant

Una menor de 14 anys ha sigut hospitalitzada després de ser atropellada per un cotxe que va invadir la vorera en el barri de Pau 2, a Alacant. La jove va patir un fort colp, encara que en principi no revist gravetat.