Detingut un menor que conduïa el cotxe de son pare després d’una persecució policial de Redován a Orihuela

Ejemplo de shortcode con estilo
  La Policia Local de Redován, en el Baix Segura (Alacant), ha detingut a un menor d’edat en Orihuela, la mateixa comarca, acusat d’un delicte contra la seguretat viària per fer maniobres perilloses en la plaça de la Pau de Redován amb un cotxe sense les llums reglamentàries.   El xic es va donar a […]

 

La Policia Local de Redován, en el Baix Segura (Alacant), ha detingut a un menor d’edat en Orihuela, la mateixa comarca, acusat d’un delicte contra la seguretat viària per fer maniobres perilloses en la plaça de la Pau de Redován amb un cotxe sense les llums reglamentàries.

 

El xic es va donar a la fugida al costat d’un acompanyant quan es va iniciar una persecució policial fins a Orihuela per la CV-91 gràcies a l’avís d’un veí, informa el cos municipal en un comunicat. Durant la seua fugida per carrers de Redován, el conductor es va saltar diferents senyals de ‘stop’ de manera temerària i va fer maniobres d’amenaça de col·lisió contra el cotxe de la Policia.

 

El menor va continuar per fora de Redován, primer per la CV-919 i després per la CV-91 en direcció a Orihuela, circulant en diferents ocasions pel carril esquerre i obligant als conductors que anaven en direcció contrària a esquivar-li per a evitar accidents.

 

El pare de menor va escapar

En l’entrada d’Orihuela, en el barri dels Horts, el cotxe es va detindre bruscament, fent l’efecte d’estar avariat. Un cotxe patrulla va intentar tallar-li el pas després d’avisar tant a la Policia Nacional com a la Local.

 

En eixe moment, l’acompanyant del conductor –encara no identificat– va eixir del cotxe i es va donar a la fugida. El menor, després d’un forcejament violent amb un agent que va entrar per la porta, va continuar la seua fugida, iniciant-se una nova persecució a peu.

 

Finalment va ser pillat, reduït i detingut per tres agents dins del recinte firal dels Horts. Davant de la seua forta resistència, tant ell com un dels policies locals van ser atesos en el centre de salut Álvarez de la Riva d’Orihuela per ferides lleus. El cotxe era de son pare i va ser traslladat al dipòsit municipal de Callosa de Segura, en la mateixa comarca.

Últimes notícies

Vox iniciarà la campanya a Madrid i la tancarà a València

Vox començarà la campanya de les generals del 29N a Madrid el 13 de novembre i la tancarà a València el dia 27.

La dimissió de Óscar Puente marca la resposta a l’accident d’Urda

Arcadi España ha defensat la dimissió de Óscar Puente després de l’accident ferroviari d’Urda i ha destacat la necessitat de recuperar la confiança en el tren.

Arcadi España alerta pels 3.669 milions valencians

Arcadi España sosté que un govern de PP i Vox no aprovaria un nou model de finançament ni aportaria 3.669 milions a la Comunitat Valenciana.

La desena jornada de Tercera Federación intensifica la lluita per l’ascens

Huit equips estan separats per dos punts en la lluita pels llocs de promoció. La jornada es disputa dissabte 7 i diumenge, amb duels directes per l’ascens i la permanència.

Vinícius es perdrà el duel de Mestalla per la seua sanció

Vinícius no jugarà dissabte a Mestalla perquè complirà el quart i últim partit de sanció. L’expulsió de 2025 i els episodis anteriors mantenen viva la seua relació conflictiva amb l’estadi.

La campanya de Fran Sol per a la família de Jesús de Miguel frega els 100.000 euros

La iniciativa per a ajudar la família de Jesús de Miguel s’acosta als 100.000 euros i aspira a arribar als 110.000. Prop d’un miler de persones hi han col·laborat.

La Tercera Federación, més igualada que mai en el grup VI

Huit equips del grup VI estan separats per només dos punts, mentre el Villarreal C lidera amb huit victòries en nou jornades.

El Govern obliga les almàsseres a guardar el 12 % de l’oli d’oliva declarat des de novembre

La mesura afecta també les almàsseres valencianes i mantindrà una part de la producció fora del mercat fins al 30 de setembre de 2027