Detingut un menor que conduïa el cotxe de son pare després d’una persecució policial de Redován a Orihuela

 

La Policia Local de Redován, en el Baix Segura (Alacant), ha detingut a un menor d’edat en Orihuela, la mateixa comarca, acusat d’un delicte contra la seguretat viària per fer maniobres perilloses en la plaça de la Pau de Redován amb un cotxe sense les llums reglamentàries.

 

El xic es va donar a la fugida al costat d’un acompanyant quan es va iniciar una persecució policial fins a Orihuela per la CV-91 gràcies a l’avís d’un veí, informa el cos municipal en un comunicat. Durant la seua fugida per carrers de Redován, el conductor es va saltar diferents senyals de ‘stop’ de manera temerària i va fer maniobres d’amenaça de col·lisió contra el cotxe de la Policia.

 

El menor va continuar per fora de Redován, primer per la CV-919 i després per la CV-91 en direcció a Orihuela, circulant en diferents ocasions pel carril esquerre i obligant als conductors que anaven en direcció contrària a esquivar-li per a evitar accidents.

 

El pare de menor va escapar

En l’entrada d’Orihuela, en el barri dels Horts, el cotxe es va detindre bruscament, fent l’efecte d’estar avariat. Un cotxe patrulla va intentar tallar-li el pas després d’avisar tant a la Policia Nacional com a la Local.

 

En eixe moment, l’acompanyant del conductor –encara no identificat– va eixir del cotxe i es va donar a la fugida. El menor, després d’un forcejament violent amb un agent que va entrar per la porta, va continuar la seua fugida, iniciant-se una nova persecució a peu.

 

Finalment va ser pillat, reduït i detingut per tres agents dins del recinte firal dels Horts. Davant de la seua forta resistència, tant ell com un dels policies locals van ser atesos en el centre de salut Álvarez de la Riva d’Orihuela per ferides lleus. El cotxe era de son pare i va ser traslladat al dipòsit municipal de Callosa de Segura, en la mateixa comarca.

Últimes notícies

Els exàmens de selectivitat arranquen en catorze comunitats i es prolonguen fins al dijous

Més de 300.000 estudiants afronten des de hui la prova d'accés a la universitat en catorze comunitats, amb un model d'exàmens més pràctic i noves mesures per a evitar les còpies.

Una pastera amb més de vint migrants arriba a una platja de Calp en plena demà

Una pastera amb més de vint migrants, tots hòmens i en aparent bon estat de salut, va arribar a primera hora del matí a la platja de la Fossa, a Calp. La Guàrdia Civil es va fer càrrec del grup i el seu trasllat al port d'Alacant va quedar previst per a rebre assistència sociosanitària.

Vox garantix que la prioritat nacional queda blindada en els pressupostos de la Generalitat per a 2026

Vox assegura que la prioritat nacional queda arreplegada en els Pressupostos de la Generalitat per a 2026, amb condicions més estrictes d'arrelament per a accedir a vivenda i ajudes socials.

La reunió telemàtica d’Educació sobre ràtios arranca sense UGT ni CCOO

La primera reunió telemàtica entre Educació i els sindicats docents per a negociar les ràtios se celebra sense la participació d'UGT ni CCOO, que reclamen una negociació directa.

Els jurats dels Premis Jaume I alerten de l’impacte de la desinformació i reclamen una IA ètica

Els jurats dels Premis Rei Jaume I, entre ells 25 Nobel, advertixen del mal de la desinformació per a la ciència i demanen normes ètiques per a la intel·ligència artificial.

El professorat valencià encadena 17 dies de vaga amb manifestacions i acampada a València

El professorat de l'ensenyança pública no universitària de la Comunitat Valenciana acumula 17 dies lectius de vaga indefinida, amb manifestacions en les tres províncies, una acampada en el centre històric de València i noves reunions telemàtiques amb Educació.

Desarticulada a Castelló una trama que va contractar 52 mòbils d’alta gamma de manera fraudulenta

La Guàrdia Civil ha destapat a Castelló una trama que usava dades fiscals i mercantils d'empreses per a contractar 52 mòbils d'alta gamma, valorats en uns 80.000 euros, i revendre'ls en el mercat de segona mà.

Jornada de calor intensa al sud i vent molt fort a l’interior nord de Castelló

La Comunitat Valenciana afronta un dimarts de màximes en clar ascens en el sud i ratxes de vent molt forts a l'interior nord de Castelló abans d'un notable descens tèrmic demà, sobretot en la mitat sud.