Detingut un menor per vendre drogues en un botelló a Alacant

 

La Policia Local d’Alacant ha detingut a un menor, home de 17 anys, localitzat al parc La Marjal quan estava realitzant botelló i consumint substàncies estupefaents, per un delicte contra la salut pública, tinença d’estupefaents i com a presumpte traficant de drogues, al qual se li intervé una bàscula de pesatge de precisió, 129 euros fraccionats, i un paquet ocult de 12,8 grams d’haixix.

 

La intervenció es va produir al voltant de les 21 hores en la vesprada d’aquest dimecres, quan un indicatiu de la unitat Fox de la Policia es trobava patrullant en el pla antibotelló, per la zona de l’avinguda d’Oviedo a la platja de Sant Joan. Una vegada en el lloc, i en accedir al parc La Marjal, que és un dels punts de control i vigilància de consum d’alcohol, van observar la presència d’un grup de cinc joves consumint alcohol i fumant, podent apreciar una forta olor d’haixix.

 

Els agents policials van procedir a identificar als joves, tots ells menors d’edat, els quals van ser denunciats i proposats per a sanció per estar realitzant botelló i consumint, que està prohibit. Així mateix, la Policia va preguntar al detingut, que portava una bandolera, si portava algun tipus de substància estupefaent o objecte prohibit, el qual va manifestar no portar res.

 

Un delicte contra la salut pública

La Policia va realitzar una inspecció davant les sospites, localitzant un paquet ocult per dins dels pantalons, amb un tancament hermètic, que contenia diversos trossos de substància vegetal haixix, amb els seus respectius trossos de paper albal, amb un pesatge de 12,8 grams, així com una bàscula i 126 euros fraccionats en bitllets i monedes.

 

Durant el transcurs de la intervenció en entrevistar-se amb el detingut va manifestar als agents en ser preguntat per la substància estupefaent que de tant en tant ven haixix a 5 euros el gram als seus amics.

 

Per tals fets i en apreciar la Policia que les substàncies intervingudes es troben predestinades al tràfic d’estupefaents, així com la resta dels elements localitzats, es va procedir a la detenció d’aquest menor, home de 17 anys per un presumpte delicte contra la salut pública, tinença d’estupefaents i com a presumpte traficant de drogues, que va ser informat dels motius de la seua detenció, així com els drets que li assisteixen, i traslladat a dependències policials.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detingut a Alacant un ucraïnés buscat per Alemanya per presumpte espionatge per a Rússia

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a un ciutadà ucraïnés reclamat per Alemanya per presumpte espionatge relacionat amb el subministrament de drons a Ucraïna. L'operació, coordinada amb les autoritats alemanyes, inclou també la detenció d'una col·laboradora romanesa.

Deu comunitats en avís per vent, onatge, pluja i neu, amb Catalunya i Castelló en risc important

Deu comunitats mantenen avisos per vent, onatge, pluja i neu, amb Catalunya i Castelló en nivell taronja per ratxes molt fortes i ones que poden aconseguir els 10 metres.

Les dones continuen entropessant amb vetos en la Setmana Santa malgrat dècades d’avanços

La participació de les dones en la Setmana Santa ha avançat amb confraries mixtes i quadrilles femenines, però persistixen vetos i plets que aconseguixen fins i tot a Estrasburg.

Quart dia de busca de l’home desaparegut en el llogaret de Casas del Riu a Requena

El dispositiu de rescat manté per quart dia consecutiu la busca d'un home desaparegut en el llogaret de Casas del Riu, a Requena, amb mitjans terrestres i drons.

Carlos Mazón evita valorar la seua citació judicial per respecte al procés de la DANA

Carlos Mazón refusa comentar la seua citació com a testimoni per la gestió de la DANA de València de 2024, en la qual van morir 230 persones, al·legant respecte al procés judicial.

El València Basket defén el seu paper de favorit davant el Ensino Lugo en la Copa de la Reina

El València Basket arriba als quarts de final de la Copa de la Reina davant el Ensino Lugo amb l'etiqueta de favorit i l'oportunitat de rescabalar-se després de l'eliminació del passat any. El conjunt taronja busca trobar en el torneig estabilitat i un impuls anímic en una temporada marcada pels alts i baixos.

L’oposició exigix a Mazón que diga la veritat en el seu testifical per la dana

PSPV i Compromís celebren que la jutgessa cite com a testimoni a Carlos Mazón per la gestió de la dana i li recorden que està obligat a dir la veritat, mentres PP i Vox demanen respecte a les decisions judicials.

PP i Vox reivindiquen l’alleujament fiscal de les noves deduccions enfront de les acusacions de populisme

El ple de Les Corts debat la convalidació de dos decrets que amplien les deduccions fiscals en la Comunitat Valenciana per gastos sanitaris i de música, mesures que PP i Vox presenten com a alleujament per a la classe mitjana i que l'oposició titlla de populisme fiscal i regal a les rendes altes.