Detingut un menor per vendre drogues en un botelló a Alacant

 

La Policia Local d’Alacant ha detingut a un menor, home de 17 anys, localitzat al parc La Marjal quan estava realitzant botelló i consumint substàncies estupefaents, per un delicte contra la salut pública, tinença d’estupefaents i com a presumpte traficant de drogues, al qual se li intervé una bàscula de pesatge de precisió, 129 euros fraccionats, i un paquet ocult de 12,8 grams d’haixix.

 

La intervenció es va produir al voltant de les 21 hores en la vesprada d’aquest dimecres, quan un indicatiu de la unitat Fox de la Policia es trobava patrullant en el pla antibotelló, per la zona de l’avinguda d’Oviedo a la platja de Sant Joan. Una vegada en el lloc, i en accedir al parc La Marjal, que és un dels punts de control i vigilància de consum d’alcohol, van observar la presència d’un grup de cinc joves consumint alcohol i fumant, podent apreciar una forta olor d’haixix.

 

Els agents policials van procedir a identificar als joves, tots ells menors d’edat, els quals van ser denunciats i proposats per a sanció per estar realitzant botelló i consumint, que està prohibit. Així mateix, la Policia va preguntar al detingut, que portava una bandolera, si portava algun tipus de substància estupefaent o objecte prohibit, el qual va manifestar no portar res.

 

Un delicte contra la salut pública

La Policia va realitzar una inspecció davant les sospites, localitzant un paquet ocult per dins dels pantalons, amb un tancament hermètic, que contenia diversos trossos de substància vegetal haixix, amb els seus respectius trossos de paper albal, amb un pesatge de 12,8 grams, així com una bàscula i 126 euros fraccionats en bitllets i monedes.

 

Durant el transcurs de la intervenció en entrevistar-se amb el detingut va manifestar als agents en ser preguntat per la substància estupefaent que de tant en tant ven haixix a 5 euros el gram als seus amics.

 

Per tals fets i en apreciar la Policia que les substàncies intervingudes es troben predestinades al tràfic d’estupefaents, així com la resta dels elements localitzats, es va procedir a la detenció d’aquest menor, home de 17 anys per un presumpte delicte contra la salut pública, tinença d’estupefaents i com a presumpte traficant de drogues, que va ser informat dels motius de la seua detenció, així com els drets que li assisteixen, i traslladat a dependències policials.

Últimes notícies

La investigació per la DANA a València incorpora l’alcalde pedani de la Torre com a testimoni

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA ha citat com a testimoni l’alcalde pedani de la Torre, ha demanat la factura del mòbil de María José Catalá i més documentació a l’Ajuntament de València.

El PSPV planteja uns comptes per a 2027 que incorporen els 3.699 milions de la nova finançació

El PSPV ha registrat un pressupost alternatiu per a 2026 que reorienta 753 milions a sanitat, educació, vivenda i serveis socials, i que fixa les bases per a incorporar en 2027 els 3.699 milions previstos en el nou model de finançament autonòmic proposat pel Govern central.

Les màximes freguen els 41 graus en el quart dia d’ona de calor a la Comunitat

L’ona de calor continua a la Comunitat Valenciana amb 40,8 graus a Orihuela i valors pròxims als 40 en comarques de València, Alacant i Castelló, segons Avamet i Aemet.

La calor extrema es dona una treva en la Comunitat Valenciana este divendres

L’ola de calor que ha deixat més de 45 graus en la Comunitat Valenciana acaba este divendres, amb una baixada generalitzada de temperatures, especialment al sud i a l’interior de València.

L’alcalde de Xest denuncia que no va rebre cap avís de la Generalitat durant la DANA

José Morell ha declarat com a testimoni que ni ell ni l’Ajuntament de Xest van rebre cap comunicació del Consell durant la DANA del 29 d’octubre, tot i els nombrosos rescats al municipi.

La vaga ferroviària del 15 de juliol deixarà sense servei 328 trens de mitjana i llarga distància

La vaga convocada pel Sindicat Ferroviari per al 15 de juliol obligarà a cancel·lar 328 trens de mitjana, alta i llarga distància, amb serveis mínims del 73 % en alta velocitat i del 66 % en mitjana distància.

Les exportacions espanyoles de components per al calcer pugen quasi un 3 % en 2025 i retallen a la mitat el dèficit

Les vendes exteriors espanyoles de components per al calcer han arribat als 1.695,3 milions d’euros en 2025, un 2,9 % més que en 2024, mentres el dèficit comercial del sector s’ha reduït un 54 %, fins als 67,5 milions.

El Valencia Basket tanca les eixides amb huit baixes i uns cinc milions ingressats

El Valencia Basket ha donat per conclòs el capítol d’eixides que preveia, amb huit baixes en la plantilla i uns cinc milions d’euros ingressats principalment per clàusules de rescissió.