16.4 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

Detingut un menor per vendre drogues en un botelló a Alacant

 

La Policia Local d’Alacant ha detingut a un menor, home de 17 anys, localitzat al parc La Marjal quan estava realitzant botelló i consumint substàncies estupefaents, per un delicte contra la salut pública, tinença d’estupefaents i com a presumpte traficant de drogues, al qual se li intervé una bàscula de pesatge de precisió, 129 euros fraccionats, i un paquet ocult de 12,8 grams d’haixix.

 

La intervenció es va produir al voltant de les 21 hores en la vesprada d’aquest dimecres, quan un indicatiu de la unitat Fox de la Policia es trobava patrullant en el pla antibotelló, per la zona de l’avinguda d’Oviedo a la platja de Sant Joan. Una vegada en el lloc, i en accedir al parc La Marjal, que és un dels punts de control i vigilància de consum d’alcohol, van observar la presència d’un grup de cinc joves consumint alcohol i fumant, podent apreciar una forta olor d’haixix.

 

Els agents policials van procedir a identificar als joves, tots ells menors d’edat, els quals van ser denunciats i proposats per a sanció per estar realitzant botelló i consumint, que està prohibit. Així mateix, la Policia va preguntar al detingut, que portava una bandolera, si portava algun tipus de substància estupefaent o objecte prohibit, el qual va manifestar no portar res.

 

Un delicte contra la salut pública

La Policia va realitzar una inspecció davant les sospites, localitzant un paquet ocult per dins dels pantalons, amb un tancament hermètic, que contenia diversos trossos de substància vegetal haixix, amb els seus respectius trossos de paper albal, amb un pesatge de 12,8 grams, així com una bàscula i 126 euros fraccionats en bitllets i monedes.

 

Durant el transcurs de la intervenció en entrevistar-se amb el detingut va manifestar als agents en ser preguntat per la substància estupefaent que de tant en tant ven haixix a 5 euros el gram als seus amics.

 

Per tals fets i en apreciar la Policia que les substàncies intervingudes es troben predestinades al tràfic d’estupefaents, així com la resta dels elements localitzats, es va procedir a la detenció d’aquest menor, home de 17 anys per un presumpte delicte contra la salut pública, tinença d’estupefaents i com a presumpte traficant de drogues, que va ser informat dels motius de la seua detenció, així com els drets que li assisteixen, i traslladat a dependències policials.

Últimes notícies

Detinguda una parella per robar amb violència joies a majors en diverses localitats de València

La Guàrdia Civil ha arrestat en Port de Sagunt a una parella per quatre robatoris amb estirada a persones majors a Alfafar, Catarroja, Albal i Benetússer. Operaven amb motocicleta i atacaven quan les víctimes caminaven pel carrer.

Dimitix l’alt càrrec d’Alacant després de sospites en adjudicacions de vivendes públiques

La directora general municipal María Pérez-Hickman ha presentat la seua dimissió per les suposades irregularitats en una promoció pública en La Condomina. L'alcalde Luis Barcala va obrir un expedient d'aclariment i va advertir que portarà a Fiscalia la menor sospita.

Ha dimitit l’alt càrrec d’Alacant vinculada a irregularitats en vivendes públiques

María Pérez-Hickman deixa el seu lloc després de conéixer-se adjudicacions de la promoció pública en La Condomina que van esguitar a càrrecs i familiars. L'alcalde obri un expedient i avisa que portarà 'la menor sospita' a la Fiscalia.

Dos reclamats per Suècia, detinguts en hotels de Múrcia per blanquejar més de 21 milions

Dos hòmens de 34 i 38 anys han sigut detinguts en hotels de Múrcia per orde de Suècia, acusats de blanquejar almenys 21,7 milions entre 2024 i 2025. Se'ls van confiscar mòbils, un portàtil i 200 euros, i han passat a l'Audiència Nacional per a la seua extradició.

La UPV implantarà 10 noves titulacions al seu campus de la Xina des de 2026

La UPV ha aprovat deu titulacions per al seu campus BVPI en Hangzhou, que començaran en 2026 amb docència en anglés. L'accés serà via Gaokao i es preveuen 2000 estudiants.

Mor un mariner en el port de València després d’un desplaçament de contenidors

Un mariner ha mort en el port de València després que es desplaçaren contenidors en el vaixell SVS VEGA, atracat en la terminal APM. La Policia Judicial investiga les causes del sinistre.

CaixaBank eleva el seu benefici a 5.891 milions en 2025, un 1,8% més

L'entitat va guanyar 5.891 milions en 2025, un 1,8% més, recolzada en el creixement del negoci i malgrat la caiguda del marge d'interessos. Proposarà un dividend total de 0,50 € per acció i eleva els seus objectius de rendibilitat per a 2027.

Galícia entra en alerta roja per ones de fins a 9 metres i el temporal activa avisos en 13 comunitats

La Aemet manté a catorze comunitats en avís per vent, neu, pluja i mala mar, amb Galícia en roig per onatge extrem. La cota de neu baixarà al final del dia i el perill d'allaus és limitat en Pics d'Europa.