Detingut un menor per vendre drogues en un botelló a Alacant

 

La Policia Local d’Alacant ha detingut a un menor, home de 17 anys, localitzat al parc La Marjal quan estava realitzant botelló i consumint substàncies estupefaents, per un delicte contra la salut pública, tinença d’estupefaents i com a presumpte traficant de drogues, al qual se li intervé una bàscula de pesatge de precisió, 129 euros fraccionats, i un paquet ocult de 12,8 grams d’haixix.

 

La intervenció es va produir al voltant de les 21 hores en la vesprada d’aquest dimecres, quan un indicatiu de la unitat Fox de la Policia es trobava patrullant en el pla antibotelló, per la zona de l’avinguda d’Oviedo a la platja de Sant Joan. Una vegada en el lloc, i en accedir al parc La Marjal, que és un dels punts de control i vigilància de consum d’alcohol, van observar la presència d’un grup de cinc joves consumint alcohol i fumant, podent apreciar una forta olor d’haixix.

 

Els agents policials van procedir a identificar als joves, tots ells menors d’edat, els quals van ser denunciats i proposats per a sanció per estar realitzant botelló i consumint, que està prohibit. Així mateix, la Policia va preguntar al detingut, que portava una bandolera, si portava algun tipus de substància estupefaent o objecte prohibit, el qual va manifestar no portar res.

 

Un delicte contra la salut pública

La Policia va realitzar una inspecció davant les sospites, localitzant un paquet ocult per dins dels pantalons, amb un tancament hermètic, que contenia diversos trossos de substància vegetal haixix, amb els seus respectius trossos de paper albal, amb un pesatge de 12,8 grams, així com una bàscula i 126 euros fraccionats en bitllets i monedes.

 

Durant el transcurs de la intervenció en entrevistar-se amb el detingut va manifestar als agents en ser preguntat per la substància estupefaent que de tant en tant ven haixix a 5 euros el gram als seus amics.

 

Per tals fets i en apreciar la Policia que les substàncies intervingudes es troben predestinades al tràfic d’estupefaents, així com la resta dels elements localitzats, es va procedir a la detenció d’aquest menor, home de 17 anys per un presumpte delicte contra la salut pública, tinença d’estupefaents i com a presumpte traficant de drogues, que va ser informat dels motius de la seua detenció, així com els drets que li assisteixen, i traslladat a dependències policials.

Últimes notícies

Cinc detinguts en una macrooperació contra el narcotràfic amb 4 tones d’haixix a València

Cinc persones han sigut detingudes en una operació policial contra el narcotràfic en què s’han intervingut quatre tones d’haixix en una nau industrial de Silla. La investigació continua oberta i sota secret de sumari, dirigida des de Madrid pel Tribunal Central d’Instància.

Un accident en la A-7 a Paterna col·lapsa la via amb 6 km d’aturades

Un accident de trànsit en la A-7 a l’altura de Paterna ha generat sis quilòmetres de retencions en sentit Barcelona esta vesprada de dilluns, després de tallar-se el carril dret al punt quilomètric 324,500.

José María Chiquillo assumirà una direcció en l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons el DOGV.

José María Chiquillo s’incorpora com a directiu a l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons publica el DOGV, després d’una trajectòria política i institucional vinculada a València i a l’àmbit internacional.

Mompó no descarta ser candidat del PP a la Generalitat: ‘No hi ha jugador de futbol que no vullga ser titular’

El president de la Diputació de València, Vicent Mompó, no s'ha descartat com a candidat del PP a la Generalitat i ha defés la gestió provincial en la DANA durant un esmorzar informatiu d'AMDComVal.

Un nou campus gratuït de programació arribarà a Alacant a partir de 2027

La Generalitat i la Fundació Telefónica posaran en marxa el campus 42 Alicante en l’antic edifici de Correus, amb formació gratuïta en programació, IA i ciberseguretat finançada amb 10,3 milions d’euros.

La pel·lícula valenciana ‘La violinista’ fa història en Annecy com a primer llargmetratge espanyol premiat

La consellera Carmen Ortí ha rebut a València la productora Paloma Mora per celebrar el Cristal a millor llargmetratge d’animació que ha aconseguit 'La violinista' en el Festival d’Annecy, el primer per a una pel·lícula espanyola en este certamen.

‘La violinista’, primera pel·líçula espanyola premiada a Annecy, triomfa amb segell valencià

La pel·lícula d’animació ‘La violinista’, amb participació de la productora valenciana TV ON Producciones i suport de l’Institut Valencià de Cultura, s’ha convertit en la primera cinta espanyola guanyadora del Cristal al millor llargmetratge al Festival d’Annecy. La consellera Carmen Ortí ha rebut la productora Paloma Mora i ha destacat el valor històric del reconeixement.