Detingut un metge a València acusat de posseir i compartir pornografia infantil

Una operació de la Guàrdia Civil d'àmbit nacional s'ha saldat amb la detenció d'un metge de València acusat de posseir i compartir pornografia infantil. A més a més, tal com explica 'Las Provincias', és també professor universitari i ha quedat en llibertat a l'espera del judici després de ser interrogat. 

 

  

  

El presumpte pedòfil va ser detingut el passat dijous per agents de Policia Judicial de la Comandància de la Guàrdia Civil de València enmig d'una investigació contra la pornografia infantil. L'operació també s'ha dut a terme en altres províncies d'Espanya. En este cas, la Guàrdia Civil va comprovar que es tractava d'un metge que treballa en un hospital de València. Per tant, els agents intervingueren el seu ordinador on comprovaren que emmagatzemava fotos i vídeos de contingut pedòfil.

  

  

 

 

Diversos casos de pornografia infantil a València

En un primer moment, se li atribuïx al professional sanitari delictes de possessió i distribució d'este material il·legal però de moment no hi ha indicis que gravara o fotografiara directament als menors que apareixen en les imatges confiscades.

 

Esta ha sigut la segona detenció a València per possibles casos de pornografia infantil, ja que tal com ha publicat este periòdic un altre home ha sigut detingut per amenaçar, extorsionar i insultar a través de les xarxes socials a vore 40 menors en Alacant. 

Últimes notícies

Corberán admet vergonya per la imatge del València a Riazor

Carlos Corberán ha qualificat de vergonyosa la primera part del València a Riazor, en la derrota 3-1 contra el Deportivo. L’entrenador ha assumit la responsabilitat i ha criticat la falta d’activació i actitud competitiva del seu equip.

Dos gols en pròpia porta condemnen el Valencia a Riazor

El Valencia ha tornat a oferir una mala imatge a Riazor i ha perdut 3-1 davant el Deportivo, amb dos gols en pròpia porta de César Tárrega i Diakhaby. L’equip gallec ha celebrat així la seua primera victòria en Primera huit anys després, i continua invicte este curs.

Busquen aclarir la mort d’un home trobat al riu Xúquer a Sueca

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un home, encara sense identificar, localitzat este diumenge flotant al riu Xúquer al seu pas per Sueca. Els agents analitzen si va morir per accident, causes naturals o altres circumstàncies.

El Levante fitxa cedit el francés Axel Tape fins a final de temporada

El Levante UD ha tancat la incorporació en qualitat de cedit del centrecampista francés Axel Tape, de 19 anys, procedent del Bayer 04 Leverkusen fins a final de temporada.

Pego arriba als 37 graus i encapçala la pujada de temperatures a la Comunitat

Les màximes han pujat fins a 7 graus en municipis com Pego, que ha registrat 37 graus. A les comarques de València també s’han superat els 36 graus en alguns punts.

Enric Mas es corona en Aitana i es posa líder de la Vuelta

El mallorquí Enric Mas s’ha imposat en l’Alto de Aitana, ha estrenat el mallot roig i arriba al primer descans com a nou líder sòlid de la Vuelta 2026.

Set migrants arriben en pastera a una platja de Santa Pola en ple migdia

Una pastera amb set migrants d’origen magribí ha arribat este migdia a la platja de Santa Pola del Este, plena de banyistes. Els hòmens, alguns possiblement menors, han fugit pel passeig marítim fins que els han localitzat les forces de seguretat.

Mor un home en colpejar-se el cap al Pou Clar d’Ontinyent

Un home d’entre 35 i 40 anys ha mort este divendres al paratge del Pou Clar d’Ontinyent després de colpejar-se el cap amb una roca mentre estava amb la família.