Detingut un metge a València acusat de posseir i compartir pornografia infantil

Una operació de la Guàrdia Civil d'àmbit nacional s'ha saldat amb la detenció d'un metge de València acusat de posseir i compartir pornografia infantil. A més a més, tal com explica 'Las Provincias', és també professor universitari i ha quedat en llibertat a l'espera del judici després de ser interrogat. 

 

  

  

El presumpte pedòfil va ser detingut el passat dijous per agents de Policia Judicial de la Comandància de la Guàrdia Civil de València enmig d'una investigació contra la pornografia infantil. L'operació també s'ha dut a terme en altres províncies d'Espanya. En este cas, la Guàrdia Civil va comprovar que es tractava d'un metge que treballa en un hospital de València. Per tant, els agents intervingueren el seu ordinador on comprovaren que emmagatzemava fotos i vídeos de contingut pedòfil.

  

  

 

 

Diversos casos de pornografia infantil a València

En un primer moment, se li atribuïx al professional sanitari delictes de possessió i distribució d'este material il·legal però de moment no hi ha indicis que gravara o fotografiara directament als menors que apareixen en les imatges confiscades.

 

Esta ha sigut la segona detenció a València per possibles casos de pornografia infantil, ja que tal com ha publicat este periòdic un altre home ha sigut detingut per amenaçar, extorsionar i insultar a través de les xarxes socials a vore 40 menors en Alacant. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Benidorm obri gratis l’aparcament de Ponent pel aluvion turistico de Setmana Santa

L'Ajuntament de Benidorm ha posat en servici l'aparcament de Ponent, amb 397 places i ús gratuït, per a absorbir el fort augment de trafique durant la Setmana Santa.

AVA-ASAJA alerta que la burocràcia en les ajudes a fertilitzants deixarà fora a milers d’agricultors valencians

AVA-ASAJA denuncia que el sistema telemàtic i els requisits econòmics per a sol·licitar les ajudes per l'encariment dels fertilitzants deixaran sense suport a milers d'agricultors valencians, especialment xicotets productors i persones majors.

Catalá reivindica el dret de tots a dirigir-se als tribunals com consideren oportú

L'alcaldessa de València evita pronunciar-se sobre els processos judicials oberts i subratlla que totes les persones tenen dret a relacionar-se amb els tribunals per a defendre els seus interessos com estimen oportú.

Educació proposa als sindicats un calendari de negociació que arranca amb les retribucions

Educació planteja als sindicats un calendari de quatre reunions entre abril i juliol que comença per les retribucions, mentres STEPV manté la preparació d'una vaga indefinida al maig.

Bernabé acusa a Mazón de bloquejar a la justícia i exigix al PP que deixe de protegir-li

Pilar Bernabé acusa a Carlos Mazón de continuar entorpint la investigació sobre la gestió de la dana i reclama al PP que li retire l'acta de diputat per a recuperar la confiança política.

El TSJCV confirma 9 anys de presó a un educador per violar a una jove tutelada

El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana ratifica la condemna de nou anys de presó a un educador per agredir sexualment a una jove tutelada per la Generalitat, i només modifica el repartiment de les costes processals.

Luís Castro reivindica al Llevant abans de visitar a una Reial Societat en ratxa

Luís Castro afirma que, encara que la Reial Societat travessa un gran moment i és molt fort a Anoeta, el Llevant arriba preparat, en bona dinàmica i amb competència interna a l'alça.

Pedro Martínez demana ambició i cautela abans del dol d’Eurolliga davant la Virtus

Pedro Martínez reclama al València Basket màxima ambició per a barallar pel top 4 de l'Eurolliga, però avisa que la igualtat pot deixar-los fins i tot fora del play in.