Detingut un metge a València acusat de posseir i compartir pornografia infantil

Una operació de la Guàrdia Civil d'àmbit nacional s'ha saldat amb la detenció d'un metge de València acusat de posseir i compartir pornografia infantil. A més a més, tal com explica 'Las Provincias', és també professor universitari i ha quedat en llibertat a l'espera del judici després de ser interrogat. 

 

  

  

El presumpte pedòfil va ser detingut el passat dijous per agents de Policia Judicial de la Comandància de la Guàrdia Civil de València enmig d'una investigació contra la pornografia infantil. L'operació també s'ha dut a terme en altres províncies d'Espanya. En este cas, la Guàrdia Civil va comprovar que es tractava d'un metge que treballa en un hospital de València. Per tant, els agents intervingueren el seu ordinador on comprovaren que emmagatzemava fotos i vídeos de contingut pedòfil.

  

  

 

 

Diversos casos de pornografia infantil a València

En un primer moment, se li atribuïx al professional sanitari delictes de possessió i distribució d'este material il·legal però de moment no hi ha indicis que gravara o fotografiara directament als menors que apareixen en les imatges confiscades.

 

Esta ha sigut la segona detenció a València per possibles casos de pornografia infantil, ja que tal com ha publicat este periòdic un altre home ha sigut detingut per amenaçar, extorsionar i insultar a través de les xarxes socials a vore 40 menors en Alacant. 

Últimes notícies

Els partits es mouen per pactar els pressupostos buscant el millor per a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca confia que tots els partits de Les Corts buscaran el millor per a la Comunitat Valenciana en la negociació dels pressupostos, defensa la seguretat al metro 20 anys després de l’accident i carrega contra la candidatura de Diana Morant.

Carbonell garanteix plantilles molt competitives en el Valencia Basket malgrat les eixides clau

El director general del Valencia Basket, Enric Carbonell, assegura que el club mantindrà el seu model actual i disposarà d’un pressupost major per a configurar plantilles molt competitives tant en el primer equip masculí com en el femení, malgrat les eixides de jugadors importants i del tècnic Pedro Martínez.

Pérez Llorca critica la rapidesa de la regularització extraordinària d’immigrants

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha criticat des de Benidorm la rapidesa de la regularització extraordinària d’immigrants, qüestionada pel Tribunal Suprem, i ha remarcat el seu respecte a la decisió final de la Justícia.

El Valencia Basket dona per perdut Pedro Martínez, que apunta al Reial Madrid

El Valencia Basket ha assumit que Pedro Martínez eixirà del club després de comunicar-los que vol marxar i que té un acord amb el Reial Madrid, tot i haver renovat fins a 2028 fa només uns mesos.

Consum compra més de 8.720 tones de fruita d’os per a la campanya d’estiu

La cooperativa incrementa un 11% les compres respecte a 2025 i preveu superar els 1,13 milions de quilos procedents de la Comunitat Valenciana

El PSPV denuncia Carlos Mazón al Suprem per fals testimoni sobre la DANA

El PSPV-PSOE ha presentat una querella al Tribunal Suprem contra l'expresident de la Generalitat Carlos Mazón per fals testimoni en la comissió d'investigació de la DANA al Congrés, basant-se en contradiccions amb la investigació judicial de Catarroja i missatges de WhatsApp del Govern valencià.

Els dies més calorosos impulsen l’activitat física moderada entre els adolescents

Un estudi amb participació de la Universitat de València revela que els dies més calorosos augmenten l’activitat física moderada entre adolescents, mentre que la pràctica d’exercici vigorós disminuïx.

Els dies més calorosos impulsen l’activitat física moderada entre els adolescents

Un estudi liderat per la Universitat de València constata que els dies més calorosos augmenta l’activitat física moderada en adolescents, mentre que les activitats més intenses disminuïxen.