12.6 C
València
Dimecres, 4 febrer, 2026

Detingut un metge a València acusat de posseir i compartir pornografia infantil

Una operació de la Guàrdia Civil d'àmbit nacional s'ha saldat amb la detenció d'un metge de València acusat de posseir i compartir pornografia infantil. A més a més, tal com explica 'Las Provincias', és també professor universitari i ha quedat en llibertat a l'espera del judici després de ser interrogat. 

 

  

  

El presumpte pedòfil va ser detingut el passat dijous per agents de Policia Judicial de la Comandància de la Guàrdia Civil de València enmig d'una investigació contra la pornografia infantil. L'operació també s'ha dut a terme en altres províncies d'Espanya. En este cas, la Guàrdia Civil va comprovar que es tractava d'un metge que treballa en un hospital de València. Per tant, els agents intervingueren el seu ordinador on comprovaren que emmagatzemava fotos i vídeos de contingut pedòfil.

  

  

 

 

Diversos casos de pornografia infantil a València

En un primer moment, se li atribuïx al professional sanitari delictes de possessió i distribució d'este material il·legal però de moment no hi ha indicis que gravara o fotografiara directament als menors que apareixen en les imatges confiscades.

 

Esta ha sigut la segona detenció a València per possibles casos de pornografia infantil, ja que tal com ha publicat este periòdic un altre home ha sigut detingut per amenaçar, extorsionar i insultar a través de les xarxes socials a vore 40 menors en Alacant. 

Últimes notícies

Gener resta 34.576 afiliats en la Comunitat Valenciana i l’atur augmenta en 1.788

La Comunitat Valenciana va tancar gener amb 1.788 aturats més i 34.576 afiliats menys, encara que en termes interanuals hi ha 26.850 aturats menys i 78.188 afiliats més.

No suprimir res del valencià, protegir-lo, sí

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana exposa una idea molt clara i contundent: 'El valencià és de tots o no serà de ningú'

Maig encara el Benidorm Fest amb ‘Toca’m’ i llibertat creativa enfront de OT

Maig porta al Benidorm Fest 2026 'Toca'm' i remarca que, a diferència de 'OT', gaudix de llibertat creativa total. Presentarà un xou dissenyat amb el seu propi equip.

Ratxes molt fortes de ponent a l’interior abans del repunt de les màximes

L'interior de València i Castelló afrontarà de matinada ratxes molt fortes de ponent i un descens tèrmic; el dimecres les màximes repuntaran, sobretot a València.

Dos detinguts pel robatori de material ceràmic en una empresa d’Almassora

La Guàrdia Civil ha arrestat a dos hòmens de 37 i 46 anys per sostraure diverses caixes de material ceràmic després de forçar el perímetre d'una empresa a Almassora. El dispositiu d'investigació va permetre localitzar-los i posar-los a disposició judicial eixa mateixa nit.

L’atur puja al gener en la Comunitat Valenciana i cau l’afiliació, amb millor evolució interanual

La desocupació va augmentar un 0,62% al gener fins a 291.731 persones i l'afiliació va caure un 1,53%. En l'últim any l'atur baixa un 8,43% i l'afiliació puja un 3,63%.

L’Atlètic inscriu a Mendoza sobre la botzina i destaca en un mercat d’hivern auster

L'Atlètic de Madrid va ser protagonista del tancament en registrar a Lookman, Obed Vargas i a Rodrigo Mendoza, confirmat a les 23.57. LaLiga va validar 14 altes en un gener amb 44 operacions i gasto total per davall de 60 milions.

L’Elx reforça el seu centre del camp amb el retorn de Tete Morente fins a 2028

L'Elx ha incorporat a Tete Morente, que torna després d'una etapa en el US Lecce i firma fins a juny de 2028. És el tercer reforç del mercat hivernal.