Detingut per mostrar les seues parts íntimes enmig del carrer a menors en Alzira

Igualtat elabora un protocol per als menors desprotegits en famílies afectades pel coronavirus

Imatge d’arxiu | Europa Press

 

Este dissabte la Policia Local d’Alzira, en la comarca de la Ribera (València), ha detingut a un xic de 24 anys que s’exhibia mostrant les seues parts íntimes davant de menors, al mateix temps que es tocava davant d’ells. L’exhibicionista anava a zones a on solen anar les famílies amb els xiquets i les xiquetes.

 

Segons informa el diari ‘Levante-EMV’, van ser els pares d’uns xiquets els que van avisar a la policia del que estava passant, ja que van presenciar com el xic mostrava els seus genitals. Davant d’esta situació, van avisar als agents i els van facilitar una descripció de l’ara detingut.

 

Una volta alertats, els agents de la Policia Local van anar a buscar per la zona en la que els pares havien dit que estava el xic, encara que no el van trobar. Hores més tard, una altra mare va telefonar al cos de seguretat per a explicar que havia vist a un xic exhibint-se sexualment davant de la seua filla, pel que els agents policials van tornar a eixir a buscar-lo però tampoc el van encontrar.

 

Davant d’estos fets, la Policia Local va canviar l’estratègia i va organitzar un pla de vigilància secreta per la zona a on el xic solia anar a exhibir-se. Va ser en eixe moment quan, una hora després, van pillar a l’exhibicionista i el van detindre. 

Últimes notícies

Corberán valora l’empat: partit equilibrat i exigència de Mestalla

Carlos Corberán ha qualificat d’equilibrat l’empat del València CF contra el Celta de Vigo i ha admés que l’equip va defensar més del que volia. El tècnic ha defensat la línia de cinc, ha reclamat reforços i ha mostrat respecte per l’exigència de Mestalla.

Javi Guerra dona per bo l’empat del València contra el Celta a Mestalla

El migcampista del València Javi Guerra ha valorat com a just l’empat sense gols contra el Celta en l’estrena de LALIGA a Mestalla i ha demanat el suport de l’afició per al pròxim partit de lliga.

Empat gris a Mestalla en l’estrena de Lliga entre Valencia i Celta

Valencia CF i Celta de Vigo han inaugurat la seua temporada de Lliga amb un empat sense gols a Mestalla, en un partit gris i escàs d’ocasions, marcat també per la melancolia pel compte arrere cap a l’adéu de l’actual estadi.

Contingut l’incendi de Segorbe, que manté 630 hectàrees cremades però continua actiu

Els bombers han aconseguit contindre l’avanç de l’incendi de Segorbe, que es manté en 630 hectàrees cremades però continua actiu i no està estabilitzat. Gátova seguirà desallotjada almenys fins diumenge per seguretat.

Presó provisional per al jove de 22 anys acusat de matar el seu oncle a Massanassa

El Tribunal de Instància de Catarroja ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al jove de 22 anys detingut per la mort del seu oncle, de 43 anys, apunyalat en la via pública a Massanassa després d’una discussió en un bar.

L’incendi de Segorbe entra esta vesprada en les hores de més risc i manté mil veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dijous a Segorbe ha calcinat més de 600 hectàrees, ha obligat a desallotjar un miler de persones a Gátova i entra esta vesprada en les hores de més risc. Uns 350 efectius i 25 mitjans aeris treballen per contindre un perímetre d’uns 15 quilòmetres.

El Metropolitano jutja Julián Alvarez en un duel clau entre Atlético i Villarreal

Julián Alvarez torna hui al Metropolitano enmig de la polèmica pel seu frustrat fitxatge pel Barcelona, en un partit en què l’Atlético rep un Villarreal que ja el va golejar 5-1 en la passada lliga.

El Barça de Flick inicia la defensa del títol en un Martínez Valero al límit

El Barcelona de Hansi Flick comença la defensa del títol de LaLiga EA Sports al camp de l’Elche, amb una plantilla reforçada però encara sense davanter centre pur tancat.