Detingut per mostrar les seues parts íntimes enmig del carrer a menors en Alzira

Igualtat elabora un protocol per als menors desprotegits en famílies afectades pel coronavirus

Imatge d’arxiu | Europa Press

 

Este dissabte la Policia Local d’Alzira, en la comarca de la Ribera (València), ha detingut a un xic de 24 anys que s’exhibia mostrant les seues parts íntimes davant de menors, al mateix temps que es tocava davant d’ells. L’exhibicionista anava a zones a on solen anar les famílies amb els xiquets i les xiquetes.

 

Segons informa el diari ‘Levante-EMV’, van ser els pares d’uns xiquets els que van avisar a la policia del que estava passant, ja que van presenciar com el xic mostrava els seus genitals. Davant d’esta situació, van avisar als agents i els van facilitar una descripció de l’ara detingut.

 

Una volta alertats, els agents de la Policia Local van anar a buscar per la zona en la que els pares havien dit que estava el xic, encara que no el van trobar. Hores més tard, una altra mare va telefonar al cos de seguretat per a explicar que havia vist a un xic exhibint-se sexualment davant de la seua filla, pel que els agents policials van tornar a eixir a buscar-lo però tampoc el van encontrar.

 

Davant d’estos fets, la Policia Local va canviar l’estratègia i va organitzar un pla de vigilància secreta per la zona a on el xic solia anar a exhibir-se. Va ser en eixe moment quan, una hora després, van pillar a l’exhibicionista i el van detindre. 

Últimes notícies

Mónica Oltra planteja un espai comú neutre a València per a una candidatura que “salve el poble”

Mónica Oltra, que serà ratificada dissabte com a candidata a l’alcaldia de València per a 2027, ha defensat crear un espai comú neutre sobre la base de Compromís per a articular una candidatura ampla que priorise la vida humana i l’accés a una vivenda digna i assequible.

El Sindicat d’Estudiants denuncia que l’edil de Vox Juanma Badenas ha irromput en la seua seu a València

El Sindicat d’Estudiants ha denunciat que el regidor de Vox a València Juanma Badenas ha entrat il·legalment al seu local cedit per l’Ajuntament, ha trencat el pany i ha registrat les instal·lacions. L’organització parla de violació de drets fonamentals i anuncia accions legals i mobilitzacions.

Comença la neteja dels baixos incendiats a València després de desallotjar 90 veïns

L’Ajuntament de València ha reallotjat esta nit una norantena de persones desallotjades per un incendi als baixos d’un edifici del carrer Picayo, mentre este dissabte han començat els treballs de neteja i reparació.

Nit tòrrida a Sagunt amb una mínima de 24,6 graus i pujades generalitzades

La passada matinada s’han registrat novament nits tòrrides a la Comunitat Valenciana, amb Sagunt al capdavant amb 24,6 graus de mínima i avisos per calor extrema a l’interior de la província de València.

Temperatures màximes altes este primer dissabte de juliol a l’interior i prelitoral de València

L’interior i el prelitoral de la província de València afronten este primer dissabte de juliol amb cels poc nuvolosos i temperatures màximes elevades, segons Aemet, i vent fluix de component este i sud-est.

L’incendi de vegetació de Peníscola queda estabilitzat i els bombers continuen treballant a terra

L’incendi declarat divendres a la vesprada en una zona d’interfície de Peníscola ha quedat estabilitzat de matinada, però els mitjans terrestres continuen treballant en les tasques d’extinció.

Mor atropellat a l’A-70 a Alacant per un conductor begut i drogat en plena operació eixida

Una persona ha mort aquest divendres atropellada a l’A-70, a l’altura de Villafranqueza (Alacant), després d’una col·lisió per abast. El conductor que l’ha atropellat ha donat positiu en alcohol i drogues i s’enfronta a delictes greus contra la seguretat viària.

Així quedarà la setmana escolar de Falles 2027 a València: lliure des del 15 de març

El Consell Escolar Municipal de València ha proposat que els col·legis tinguen festa el dilluns 7 de desembre i tota la setmana de Falles 2027, a canvi de fer classe el 22 i 23 de desembre.