13.6 C
València
Divendres, 16 gener, 2026

Detingut per mostrar les seues parts íntimes enmig del carrer a menors en Alzira

Igualtat elabora un protocol per als menors desprotegits en famílies afectades pel coronavirus

Imatge d’arxiu | Europa Press

 

Este dissabte la Policia Local d’Alzira, en la comarca de la Ribera (València), ha detingut a un xic de 24 anys que s’exhibia mostrant les seues parts íntimes davant de menors, al mateix temps que es tocava davant d’ells. L’exhibicionista anava a zones a on solen anar les famílies amb els xiquets i les xiquetes.

 

Segons informa el diari ‘Levante-EMV’, van ser els pares d’uns xiquets els que van avisar a la policia del que estava passant, ja que van presenciar com el xic mostrava els seus genitals. Davant d’esta situació, van avisar als agents i els van facilitar una descripció de l’ara detingut.

 

Una volta alertats, els agents de la Policia Local van anar a buscar per la zona en la que els pares havien dit que estava el xic, encara que no el van trobar. Hores més tard, una altra mare va telefonar al cos de seguretat per a explicar que havia vist a un xic exhibint-se sexualment davant de la seua filla, pel que els agents policials van tornar a eixir a buscar-lo però tampoc el van encontrar.

 

Davant d’estos fets, la Policia Local va canviar l’estratègia i va organitzar un pla de vigilància secreta per la zona a on el xic solia anar a exhibir-se. Va ser en eixe moment quan, una hora després, van pillar a l’exhibicionista i el van detindre. 

Últimes notícies

El València encadena 5 anys sense perdre fora en Copa i més de 20 sense caure davant rivals de menor categoria

El València es va ficar en quarts després d'imposar-se al Burgos en El Cultivable i enllaça cinc anys invicte a domicili en la Copa del Rei. A més, acumula més de dos dècades sense caure davant equips de menor categoria.

Brabec assesta un colp definitiu i recupera el lideratge; Schareina s’aferma tercer

Ricky Brabec es va imposar en l'etapa 12 i va recuperar el lideratge del Dakar mancant una jornada. Tosha Schareina va ser tercer en l'etapa i va amarrar la tercera plaça general.

Marcelino veu en el Betis un examen per a reafirmar la candidatura del Vila-real a la Champions

El tècnic del Vila-real va assegurar que guanyar al Betis suposaria un altre colp sobre la taula i consolidaria la baralla per la Lliga de Campions davant un rival directe.

Detingut a Alacant després d’oblidar en un cotxe robat l’acte judicial que acabava de rebre

Un home de 41 anys ha sigut arrestat a Alacant després de deixar en un vehicle forçat l'acte de llibertat que li havien notificat hores abans. El document i una bossa policial amb les seues pertinences li van vincular a diversos robatoris en cotxes.

L’ocupació turística va marcar rècord en 2025 i la Comunitat Valenciana va liderar el creixement

L'ocupació turística va aconseguir 2,75 milions d'afiliats en 2025, un 2,4% més i el 12,7% del total. La Comunitat Valenciana va encapçalar l'avanç en percentatge.

Segona detenció d’una falsa doctora per teràpies inventades i receptes sense llicència

La Guàrdia Civil ha detingut de nou a Burgos a una dona que es feia passar per metgessa, al costat del seu fill i la seua exparella, per receptar sense llicència i vendre teràpies falses. Almenys deu víctimes a Astúries, Burgos, Guipúscoa i València han denunciat, i la investigació continua oberta.

Cap de setmana amb pluges, neu en el nord de Castelló i màximes en descens

El cap de setmana deixarà precipitacions en tota la Comunitat, amb episodis intensos en el nord de Castelló i cota de neu de 1.000-1.200 m. Les màximes baixaran i el vent anirà rolando, afavorint més nuvolositat.

0-1: El València pren avantatge al descans a Burgos

El València s'ha anat al vestuari per davant gràcies a una cabotada de Rubén Iranzo als deu minuts. El Burgos va generar ocasions, però l'eficàcia visitant va marcar la diferència.