Detingut en Oliva per 4 robatoris amb violència a 4 dones en la Marina Alta

Imagen de archivo de dos agentes de la Guardia Civil

Imatge d’arxiu de dos agent de la Guàrdia Civil | Europa Press / Óscar J.Barroso

 

Un home, de 42 anys i origen espanyol, ha sigut detingut en Oliva, en la comarca de la Safor (València), com a presumpte autor de quatre delictes de robatori amb violència i intimidació comesos contra quatre dones, veïnes de les poblacions de Beniarbeig, Pego i Pedreguer, en la comarca de la Marina Alta (Alacant). El presumpte autor dels robatoris ja ha ingressat en presó provisional sense fiança.

 

Agents de l’Equip d’Investigació de la Guàrdia Civil del Vergel van conéixer que s’havien produït una sèrie de robatoris amb violència en diferents localitats de la Marina Alta a finals d’este passat mes de setembre, segons ha avançat ‘Información’. A més, tots ells seguien el mateix modus operandi, o això els pareixia als agents.

 

Les quatre víctimes afirmen que un home, amb casc de moto, les havia sorprés mentres anaven a soles pel carrer i les havia intimidat amb una navalla per a que li donaren tot el que duien damunt. A més a més, el presumpte autor dels fets, havia utilitzat en alguna ocasió una violència desmesurada, pegant-lis colps en la cara per a donar amb un botí que no era massa gran.

 

Finalment, els agents van poder donar amb el presumpte autor d’estos fets en Oliva, només uns dies després de les denúncies. L’ara detingut ho ha sigut per quatre delictes de robatori amb violència i intimidació i ja ha sigut posat a disposició judicial, que ha decretat l’ingrés en presó.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ryan destaca el punt d’or davant Osasuna i el creiximent defensiu del Llevant

El porter australià Mathew Ryan ha remarcat les sensacions positives del Llevant després de l’empat sense gols contra Osasuna a El Sadar, on ha sigut clau sota pals.

Osasuna punxa davant un Llevant resistent en un empat sense gols

Osasuna ha empatat 0-0 amb el Llevant en un Sadar ple, després de dominar bona part del partit i topar una vegada i una altra amb un inspirat Ryan. Els granotes, molt sòlids arrere, s'han emportat un punt sense quasi crear perill en atac.

Kayne Van Oevelen reforça la porteria del València cedit per l’Ipswich Town

El València CF ha incorporat el porter neerlandés Kayne Van Oevelen cedit per l’Ipswich Town per a esta temporada i sense opció de compra. El jove guardameta arriba després de destacar amb el FC Volendam en l’Eredivisie 2023-24.

La Delegación del Govern descarta requisaments d’estelades en l’Elx-Barça i obri investigació

La Delegación del Govern en la Comunitat Valenciana ha obert una investigació interna sobre l’actuació policial en l’Elx-Barça i ha negat que s’hi requisaren estelades, malgrat les denúncies de partits i del FC Barcelona.

El Govern desmenteix la confiscació d’estelades en el partit Elx-Barça i obri una investigació

La Delegación del Gobierno nega que la Policia Nacional confiscara estelades en el partit Elx-Barcelona i ha obert una investigació interna per aclarir l’actuació dels agents, criticada per partits independentistes i pel FC Barcelona.

Els apartaments turístics de Benicalap continuen avant: l’Ajuntament garantix que tenen llicència

L’Ajuntament de València assegura que les obres per a convertir baixos de Benicalap en apartaments turístics compten amb llicència després d’una modificació del projecte. Urbanisme defensa que s’aplica una normativa molt exigent i recorda la reducció d’apartaments turístics a la ciutat.

Un nou pla millorarà l’atenció al dolor crònic a la Comunitat Valenciana

Sanitat ha dissenyat un pla específic per a unificar i millorar l’atenció al dolor en totes les etapes de la vida, amb especial focus en el dolor crònic i la coordinació entre nivells assistencials.

La IA arriba als Espais Labora per a traduir en temps real 47 idiomes

Tres Espais Labora d’Alacant, València i Torrevieja han posat en marxa un projecte pilot pioner a Espanya que utilitza Intel·ligència Artificial per a oferir traducció i interpretació simultània en 47 idiomes a persones que no parlen ni castellà ni valencià.