Detingut en Oliva per 4 robatoris amb violència a 4 dones en la Marina Alta

Imagen de archivo de dos agentes de la Guardia Civil

Imatge d’arxiu de dos agent de la Guàrdia Civil | Europa Press / Óscar J.Barroso

 

Un home, de 42 anys i origen espanyol, ha sigut detingut en Oliva, en la comarca de la Safor (València), com a presumpte autor de quatre delictes de robatori amb violència i intimidació comesos contra quatre dones, veïnes de les poblacions de Beniarbeig, Pego i Pedreguer, en la comarca de la Marina Alta (Alacant). El presumpte autor dels robatoris ja ha ingressat en presó provisional sense fiança.

 

Agents de l’Equip d’Investigació de la Guàrdia Civil del Vergel van conéixer que s’havien produït una sèrie de robatoris amb violència en diferents localitats de la Marina Alta a finals d’este passat mes de setembre, segons ha avançat ‘Información’. A més, tots ells seguien el mateix modus operandi, o això els pareixia als agents.

 

Les quatre víctimes afirmen que un home, amb casc de moto, les havia sorprés mentres anaven a soles pel carrer i les havia intimidat amb una navalla per a que li donaren tot el que duien damunt. A més a més, el presumpte autor dels fets, havia utilitzat en alguna ocasió una violència desmesurada, pegant-lis colps en la cara per a donar amb un botí que no era massa gran.

 

Finalment, els agents van poder donar amb el presumpte autor d’estos fets en Oliva, només uns dies després de les denúncies. L’ara detingut ho ha sigut per quatre delictes de robatori amb violència i intimidació i ja ha sigut posat a disposició judicial, que ha decretat l’ingrés en presó.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Policia ha desarticulat una xarxa que va captar a 55 dones ucraïneses per a estafar 4,7 milions en apostes en línia

La Policia Nacional ha desmantellat a Alacant i València una organització ucraïnesa que va captar a 55 dones per a obrir comptes i moure 4,7 milions estafats a plataformes d'apostes. L'operació Gira-sols suma 12 detinguts per tràfic, frau informàtic i blanqueig.

Barcala afirma estar a la sencera disposició de Les Corts per a donar totes les explicacions per les VPP de la Platja de Sant...

L'alcalde d'Alacant ha reiterat que està a la sencera disposició de la comissió que es constituïx el dijous en Les Corts per les irregularitats en les VPP de la Platja de Sant Joan. Diu que facilitarà tota la informació i que l'objectiu és aclarir l''escàndol' i garantir la fi social de les vivendes.

Pérez Llorca anuncia que un jutjat de Ceuta recolza el recurs contra el repartiment de menors migrants

El president ha informat en Les Corts d'una fallada del Jutjat contenciós administratiu núm. 1 de Ceuta favorable a la Generalitat i ha criticat la política migratòria estatal. També ha detallat mesures autonòmiques en matèria de protecció de menors i seguretat.

Un jutjat de Ceuta avala el rebuig del Consell al repartiment de menors, segons Pérez Llorca

Pérez Llorca ha anunciat en Les Corts que el Jutjat contenciós administratiu núm. 1 de Ceuta recolza el recurs de la Generalitat contra el decret estatal de repartiment de menors no acompanyats.

Les Corts rebutgen la petició de Compromís de llevar privilegis als expresidents

El ple de Les Corts ha rebutjat la reforma de Compromís per a suprimir avantatges dels expresidents i manté oficina, xofera, dos assessors i opció al CJC. La majoria de PP i Vox ha frenat comissions d'investigació i han tirat avant iniciatives de PP i Vox.

Avís groc este divendres en la Comunitat Valenciana per pluges de 20 l/m² en una hora

Aemet ha establit per a este divendres l'avís groc en la Comunitat Valenciana per precipitacions de 20 l/m² en una hora, amb tempestes ocasionals. A Alacant hi haurà a més avís costaner per vent del sud-oest de 50-60 km/h i ones de 3 m; este dijous hi ha avisos per pluja en Castellon, València i el litoral nord d'Alacant.

Pérez Llorca insta l’oposició a aclarir irregularitats en vivendes protegides i no protegir els seus

Pérez Llorca ha demanat a l'oposició col·laboració per a esclarir possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes protegides i evitar blindatges partidistes. La sessió de control en Les Corts ha pujat de to amb crítiques de PSPV i Compromís i crits de 'Barcala dimissió'.

L’aeroport de Castelló creix un 22% al febrer i firma la seua millor dada del mes

L'aeroport de Castelló va tancar febrer amb 12.689 passatgers, un 22% més i la seua millor dada per a este mes. En el bimestre suma 24.809 viatgers i prepara 16 rutes en 2026.