9.1 C
València
Dissabte, 22 novembre, 2025

Detingut en Oliva per 4 robatoris amb violència a 4 dones en la Marina Alta

Imagen de archivo de dos agentes de la Guardia Civil

Imatge d’arxiu de dos agent de la Guàrdia Civil | Europa Press / Óscar J.Barroso

 

Un home, de 42 anys i origen espanyol, ha sigut detingut en Oliva, en la comarca de la Safor (València), com a presumpte autor de quatre delictes de robatori amb violència i intimidació comesos contra quatre dones, veïnes de les poblacions de Beniarbeig, Pego i Pedreguer, en la comarca de la Marina Alta (Alacant). El presumpte autor dels robatoris ja ha ingressat en presó provisional sense fiança.

 

Agents de l’Equip d’Investigació de la Guàrdia Civil del Vergel van conéixer que s’havien produït una sèrie de robatoris amb violència en diferents localitats de la Marina Alta a finals d’este passat mes de setembre, segons ha avançat ‘Información’. A més, tots ells seguien el mateix modus operandi, o això els pareixia als agents.

 

Les quatre víctimes afirmen que un home, amb casc de moto, les havia sorprés mentres anaven a soles pel carrer i les havia intimidat amb una navalla per a que li donaren tot el que duien damunt. A més a més, el presumpte autor dels fets, havia utilitzat en alguna ocasió una violència desmesurada, pegant-lis colps en la cara per a donar amb un botí que no era massa gran.

 

Finalment, els agents van poder donar amb el presumpte autor d’estos fets en Oliva, només uns dies després de les denúncies. L’ara detingut ho ha sigut per quatre delictes de robatori amb violència i intimidació i ja ha sigut posat a disposició judicial, que ha decretat l’ingrés en presó.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Puente carrega contra el franquisme i demana al PP deixar de blanquejar la dictadura

Óscar Puente ha rebutjat que la dictadura tinga 'llums i ombres' i ha demanat al PP que deixe de blanquejar-la. Ha vinculat a més el cas del fiscal general amb un retrocés en Justícia.

Antoñito Molina plena el Roig Arena de València amb la seua gira Em Promet

Antoñito Molina ha convertit el Roig Arena en una celebració col·lectiva amb una de les últimes parades de la seua gira Em Promet, amb entrades esgotades i un repertori corejat.

València escenifica un rescat en altura en la Setmana de Prevenció d’Incendis

L'Ajuntament ha realitzat un simulacre de rescat en altura dins de la XX Setmana de la Prevenció d'Incendis. El cap de setmana inclou demostracions, unitat canina i tallers.

Torrons Picó fa nevar a Múrcia i complix el somni d’un xiquet de 7 anys

La firma de Xixona va organitzar una nevada festiva en Torreagüera per a anunciar al guanyador del seu concurs de redacció Tot és possible per Nadal. El premi inclou un lot de torrons i 2.000 euros en material per al col·legi del menor.

Les mínimes continuen baixant: quasi -5 °C a Ademuz i sota zero a l’interior

Les mínimes han descendit de nou en la Comunitat Valenciana, amb el valor més baix a Ademuz (-4,8 °C) i diversos municipis de l'interior sota zero.

El València rep al Girona, en alerta per la derrota a Granada i el triomf del rival davant el Barça

El líder de la Lliga Endesa rep al Girona amb la lliçó de Granada encara recent i l'avís del recent triomf gironí davant el Barça. Arriba reforçat per una victòria exigent en l'Eurolliga davant Estrella Roja.

Una exposició a Quart de Poblet homenatja dones silenciades i represaliades

La mostra 'Dones empresonades, entre moltes altres' reunix 28 obres a la Casa de Cultura de Quart de Poblet i s'emmarca en les accions del 25N.

Alacant, primer ‘lloc de memòria democràtica’ valencià pel seu paper com a bastió republicà en 1939

Alacant és des d'este dissabte el primer punt de la Comunitat Valenciana declarat com a 'lloc de memòria democràtica'. La distinció reconeix la seua condició d'últim bastió republicà i activa accions de senyalització i difusió en el Mercat Central, el port i la tomba de Miguel Hernández