Detingut en Oliva per 4 robatoris amb violència a 4 dones en la Marina Alta

Imagen de archivo de dos agentes de la Guardia Civil

Imatge d’arxiu de dos agent de la Guàrdia Civil | Europa Press / Óscar J.Barroso

 

Un home, de 42 anys i origen espanyol, ha sigut detingut en Oliva, en la comarca de la Safor (València), com a presumpte autor de quatre delictes de robatori amb violència i intimidació comesos contra quatre dones, veïnes de les poblacions de Beniarbeig, Pego i Pedreguer, en la comarca de la Marina Alta (Alacant). El presumpte autor dels robatoris ja ha ingressat en presó provisional sense fiança.

 

Agents de l’Equip d’Investigació de la Guàrdia Civil del Vergel van conéixer que s’havien produït una sèrie de robatoris amb violència en diferents localitats de la Marina Alta a finals d’este passat mes de setembre, segons ha avançat ‘Información’. A més, tots ells seguien el mateix modus operandi, o això els pareixia als agents.

 

Les quatre víctimes afirmen que un home, amb casc de moto, les havia sorprés mentres anaven a soles pel carrer i les havia intimidat amb una navalla per a que li donaren tot el que duien damunt. A més a més, el presumpte autor dels fets, havia utilitzat en alguna ocasió una violència desmesurada, pegant-lis colps en la cara per a donar amb un botí que no era massa gran.

 

Finalment, els agents van poder donar amb el presumpte autor d’estos fets en Oliva, només uns dies després de les denúncies. L’ara detingut ho ha sigut per quatre delictes de robatori amb violència i intimidació i ja ha sigut posat a disposició judicial, que ha decretat l’ingrés en presó.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Lleuger descens de les temperatures i possibles ruixats esta vesprada a l’interior de Castellon

La Comunitat Valenciana vivira una jornada de cels poc nuvolosos, lleuger descens de les maximas en Castellon i possibilitat de ruixats amb tempesta esta vesprada a l'interior nord.

Sis sindicalistes es tanquen en Educació després d’una nova ruptura de la negociació de la vaga docent

Sis sindicalistes de STEPV, UGT i CCOO es tanquen en la Conselleria d'Educació després de trencar-se de nou la negociació per a posar fi a la vaga indefinida del professorat públic no universitari valencià.

Amaia enlluerna amb veu i complicitat en un Roig Arena entregat

Amaia oferix en el Roig Arena de València un concert íntim i festiu alhora, en el penúltim directe del seu gira Arenas amb el disc Si òbric els ulls no és real.

Els sis sindicalistes tancats en Educació abandonen la Conselleria després de trencar amb la negociació

Els sis representants de STEPV, UGT i CCOO que van romandre tancats en la Conselleria d'Educació han eixit de les instal·lacions de matinada i anuncien que no acudiran a la taula sectorial convocada per a este dilluns.

Ortí es nega a reobrir la negociació salarial i obliga els sindicats a desallotjar la Conselleria

La consellera d'Educació Carmen Ortí tanca la porta a reobrir la negociació salarial reclamada per STEPV, CCOO i UGT i ordena als sindicats abandonar l'edifici després d'hores de tancament.

Educació defén que no decidix sota pressió i tanca la negociació salarial amb part dels sindicats

La Conselleria d'Educació insistix que no pren decisions sota pressió, dona per tancada la pujada salarial pactada amb CSIF i ANPE i emplaça a la resta de sindicats a continuar negociant la resta de reivindicacions en taules temàtiques.

El Govern investiga l’agressió d’un policia a una dona en una protesta de professors a València

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana investiga l'actuació d'un agent de la Policia Nacional que va espentar per l'esquena a una dona durant una protesta de professors a València.

El València atropella al Barça en el Palau i assegura el factor pista en el play-off

El València Basket pansa per damunt del Barça en el Palau (77-102), exposa totes les debilitats blaugranes i assegura la segona plaça de la Lliga Endesa amb factor pista en el play-off.