16.3 C
València
Dijous, 18 desembre, 2025

Detingut en Oliva per 4 robatoris amb violència a 4 dones en la Marina Alta

Imagen de archivo de dos agentes de la Guardia Civil

Imatge d’arxiu de dos agent de la Guàrdia Civil | Europa Press / Óscar J.Barroso

 

Un home, de 42 anys i origen espanyol, ha sigut detingut en Oliva, en la comarca de la Safor (València), com a presumpte autor de quatre delictes de robatori amb violència i intimidació comesos contra quatre dones, veïnes de les poblacions de Beniarbeig, Pego i Pedreguer, en la comarca de la Marina Alta (Alacant). El presumpte autor dels robatoris ja ha ingressat en presó provisional sense fiança.

 

Agents de l’Equip d’Investigació de la Guàrdia Civil del Vergel van conéixer que s’havien produït una sèrie de robatoris amb violència en diferents localitats de la Marina Alta a finals d’este passat mes de setembre, segons ha avançat ‘Información’. A més, tots ells seguien el mateix modus operandi, o això els pareixia als agents.

 

Les quatre víctimes afirmen que un home, amb casc de moto, les havia sorprés mentres anaven a soles pel carrer i les havia intimidat amb una navalla per a que li donaren tot el que duien damunt. A més a més, el presumpte autor dels fets, havia utilitzat en alguna ocasió una violència desmesurada, pegant-lis colps en la cara per a donar amb un botí que no era massa gran.

 

Finalment, els agents van poder donar amb el presumpte autor d’estos fets en Oliva, només uns dies després de les denúncies. L’ara detingut ho ha sigut per quatre delictes de robatori amb violència i intimidació i ja ha sigut posat a disposició judicial, que ha decretat l’ingrés en presó.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Bernabé promet un protocol antiassetjament infal·lible en el PSOE i exemplaritat per a protegir les dones

Bernabé ha anunciat que el PSOE reforçarà el seu protocol enfront de l'assetjament sexual per a fer-lo 'infal·lible' i actuar de manera 'exemplaritzant'. També ha carregat contra la gestió de la dana i el paper de Mazón.

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’acudir a Moncloa com a president de Vox

La líder del PSPV-PSOE ha retret a Juanfran Pérez Llorca que acudira a la reunió amb Pedro Sánchez alineat amb els postulats de Vox i sense defendre, al seu juí, les prioritats de la societat valenciana.

Morant demana als edils d’Almussafes respecte a la denunciant i acatar el decidit

La ministra i líder del PSPV-PSOE ha instat els regidors d'Almussafes a respectar a la denunciant d'assetjament sexual i laboral i complir les resolucions del partit. Ha defés la prioritat de protegir la víctima i la tolerància zero davant la violència contra les dones.

El PP assegura que Feijóo col·laborarà amb la justícia encara que no té constància de la citació

El PP ha reiterat que Alberto Núñez Feijóo declararà i respondrà a totes les preguntes, malgrat no haver rebut notificació formal. La jutgessa ha fixat la seua compareixença com a testimoni i s'han sol·licitat les seues comunicacions del 29 d'octubre vinculades a Carlos Mazón.

Mig centenar de tractors recorre València per a denunciar l’ofec al camp

Uns 300 agricultors i 50 tractors han marxat per València per a denunciar retallades, burocràcia i acords comercials que, al seu juí, asfixien al sector. La mobilització ha arrancat en el Palau de la Generalitat i ha conclòs davant la Delegació del Govern amb discursos i advertiments de noves protestes.

Pérez Llorca reclama al Govern mecanismes legals per a accelerar les obres de la dana

El president ha demanat a l'Executiu central mecanismes legals i tràmits d'urgència per a agilitzar les obres en municipis afectats per la dana. Ha defés el diàleg i el respecte a l'ordenament jurídic.

La Generalitat mantindrà els descomptes en transport i la gratuïtat per a afectats per les inundacions

Juanfran Pérez Llorca ha assegurat que l'Executiu valencià manté les rebaixes en la xarxa pública i la gratuïtat per als damnificats del 29 d'octubre de 2024.

Benidorm Fest 2026 presenta les seues cançons i novetats després de deslligar-se d’Eurovisió

El festival ha donat a conéixer els seus 18 temes per a febrer i ha detallat canvis d'identitat, premis i infraestructura. És la primera edició separada d'Eurovisió.