Investiguen a l’amo d’un gos cec rescatat en estat molt greu en Alacant

 

La Unitat Canina de la Policia Local d’Alacant va rescatar a un gos «en estat molt greu, deshidratat i moribund», a més d’amb possibles malalties en la pell el passat dissabte, 28 de setembre. Els agents han localitzat a l’amo, a qui se li imputa un presumpte delicte d’abandó i maltracte animal.

 

La Unitat Canina de la Policia Local va localitzar dissabte passat al gos, de xicoteta grandària, després d’una investigació. Després de l’operatiu de rescat, la Unitat Canina va procedir a la lectura del xip i van poder localitzar al propietari de l’animal. Una volta en sa casa, els agents van observar que este animal era cec i que podria tindre una malaltia en la pell, com sarna o leishmaniosi. D’esta manera, van sol·licitar de forma urgent la presència de la protectora d’animals que es va fer càrrec del gos.

 

L’amo de l’animal està sent investigat per un presumpte delicte d’abandó i maltracte animal. Una volta acabades les diligències i preses les declaracions, l’expedient es traslladarà al Jutjat, segons ha informat la Policia Local en un comunicat.

 

El regidor de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant, José Ramón González, ha agraït a la Unitat Canina l’«excel·lent treball que està desenvolupant diàriament en la ciutat», al mateix temps que ha assenyalat que la col·laboració ciutadana «és imprescindible» i ha sol·licitat als ciutadans que «si observen algun animal que està patint maltractament, donen avís a la Policia per a poder actuar».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

De la Font reivindica als golejadors d’Espanya després del 3-0 a Sèrbia

Luis de la Font defén que a Espanya no li falten golejadors després del 3-0 a Sèrbia i destaca el doblet de Oyarzabal, l'estrena golejadora de Víctor Muñoz i l'alt nivell dels seus porters.

Louzán insistix que Espanya ha d’acollir la final del Mundial 2030

Rafael Louzán celebra el bon nivell de la selecció espanyola davant Sèrbia i defén que la final del Mundial 2030 es dispute a Espanya, encara que recorda que la decisió correspon a la FIFA.

Víctor Muñoz i Christian Mosquera celebren un debut somiat amb Espanya davant Sèrbia

Víctor Muñoz marca en la seua estrena amb la selecció absoluta i destaca el suport del vestuari, mentres Christian Mosquera celebra un debut molt especial prop de casa en el 3-0 a Sèrbia.

Víctor Muñoz celebra el seu debut somiat amb Espanya davant Sèrbia

Víctor Muñoz debuta amb la selecció espanyola marcant en el 3-0 a Sèrbia i destaca el suport dels seus companys i la confiança del seleccionador en ple camí cap al Mundial 2026.

Espanya s’exhibix davant Sèrbia amb un 3-0 i encarrila el seu camí cap al Mundial

La selecció espanyola va firmar un convincent 3-0 davant Sèrbia a Vila-real amb doblet de Oyarzabal i estrena golejadora de Víctor Muñoz, reforçant les seues sensacions abans del Mundial.

Les pèrdues condemnen al València Basket en la segona pròrroga davant el Partizan

El València Basket malgasta diversos avantatges de fins a deu i dotze punts en la pista del Partizan i cedix 110-104 en la segona pròrroga, frenant la seua baralla pel play in de l'Eurolliga.

Espanya es lluïx davant Sèrbia amb un 3-0 i consolida el seu camí cap al Mundial

La selecció espanyola va firmar un sòlid 3-0 davant Sèrbia en un amistós que De la Font va plantejar com a part del Mundial, amb doblet de Oyarzabal i debut golejador de Víctor Muñoz.

Les 22 pèrdues condemnen al València Basket en la segona pròrroga davant el Partizan

Les 22 pèrdues de pilota impedixen al València Basket tancar un dol que va dominar durant molts minuts i acaba perdent 110-104 davant el Partizan en la segona pròrroga.