Anuncios

Investiguen a l’amo d’un gos cec rescatat en estat molt greu en Alacant

 

La Unitat Canina de la Policia Local d’Alacant va rescatar a un gos «en estat molt greu, deshidratat i moribund», a més d’amb possibles malalties en la pell el passat dissabte, 28 de setembre. Els agents han localitzat a l’amo, a qui se li imputa un presumpte delicte d’abandó i maltracte animal.

 

La Unitat Canina de la Policia Local va localitzar dissabte passat al gos, de xicoteta grandària, després d’una investigació. Després de l’operatiu de rescat, la Unitat Canina va procedir a la lectura del xip i van poder localitzar al propietari de l’animal. Una volta en sa casa, els agents van observar que este animal era cec i que podria tindre una malaltia en la pell, com sarna o leishmaniosi. D’esta manera, van sol·licitar de forma urgent la presència de la protectora d’animals que es va fer càrrec del gos.

 

L’amo de l’animal està sent investigat per un presumpte delicte d’abandó i maltracte animal. Una volta acabades les diligències i preses les declaracions, l’expedient es traslladarà al Jutjat, segons ha informat la Policia Local en un comunicat.

 

El regidor de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant, José Ramón González, ha agraït a la Unitat Canina l’«excel·lent treball que està desenvolupant diàriament en la ciutat», al mateix temps que ha assenyalat que la col·laboració ciutadana «és imprescindible» i ha sol·licitat als ciutadans que «si observen algun animal que està patint maltractament, donen avís a la Policia per a poder actuar».

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mor l’operari d’una grua en quedar atrapat pel seu vehicle a Vallada

Un treballador de 32 anys ha mort en una zona rural de Vallada després de quedar atrapat pel camió grua amb el qual intentava alçar un tractor bolcat. Bombers i servicis sanitaris només van poder confirmar la defunció.

Rego, Oltra, Montero i Janja da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Rosângela Janja da Silva reclamen unió enfront de la violència política contra les dones i més presència femenina en els espais de decisió.

Rego, Oltra, Montero i Janja Da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Janja Da Silva reclamen a València que les dones s'unisquen enfront de la violència política i reforcen la seua presència en els espais de decisió.

Héctor Fort rep l’alta i es prepara per a tornar amb l’Elx davant l’Atlètic

Héctor Fort rep l'alta competitiva tres mesos després d'operar-se del muscle i es mostra amb ganes de tornar a jugar amb l'Elx en el dol davant l'Atlètic de Madrid.

Tunde reforça l’optimisme del Llevant: la permanència, cada vegada més a prop

Kareem Tunde es mostra convençut que el Llevant aconseguirà la permanència en Primera i crida a mantindre la unió del vestuari abans del dol clau davant el Sevilla.

Ernest Urtasun se suma a la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández el 24 d’abril

El ministre de Cultura, Ernest Urtasun, participarà el 24 d'abril en la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández a Orihuela, garantida després del finançament del Ministeri de Cultura.

Ingressat a Maldives un jove metge alacantí després de l’atac d’un tauró

Un metge de 31 anys de l'Hospital General Doctor Balmis d'Alacant ha resultat greument ferit després de patir l'atac d'un tauró durant una excursió aquàtica en la seua lluna de mel a les illes Maldives.

El TSJCV tomba la suspensió de llicències de canvi d’ús per a pisos turístics a València

El TSJCV anul·la la decisió de l'Ajuntament de València de suspendre les llicències de canvi d'ús per a pisos turístics, però manté la moratòria sobre noves edificacions hoteleres.