Investiguen a l’amo d’un gos cec rescatat en estat molt greu en Alacant

 

La Unitat Canina de la Policia Local d’Alacant va rescatar a un gos «en estat molt greu, deshidratat i moribund», a més d’amb possibles malalties en la pell el passat dissabte, 28 de setembre. Els agents han localitzat a l’amo, a qui se li imputa un presumpte delicte d’abandó i maltracte animal.

 

La Unitat Canina de la Policia Local va localitzar dissabte passat al gos, de xicoteta grandària, després d’una investigació. Després de l’operatiu de rescat, la Unitat Canina va procedir a la lectura del xip i van poder localitzar al propietari de l’animal. Una volta en sa casa, els agents van observar que este animal era cec i que podria tindre una malaltia en la pell, com sarna o leishmaniosi. D’esta manera, van sol·licitar de forma urgent la presència de la protectora d’animals que es va fer càrrec del gos.

 

L’amo de l’animal està sent investigat per un presumpte delicte d’abandó i maltracte animal. Una volta acabades les diligències i preses les declaracions, l’expedient es traslladarà al Jutjat, segons ha informat la Policia Local en un comunicat.

 

El regidor de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant, José Ramón González, ha agraït a la Unitat Canina l’«excel·lent treball que està desenvolupant diàriament en la ciutat», al mateix temps que ha assenyalat que la col·laboració ciutadana «és imprescindible» i ha sol·licitat als ciutadans que «si observen algun animal que està patint maltractament, donen avís a la Policia per a poder actuar».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Més mitjans contra l’incendi de Tuéjar en activar-se la situació 2 del pla forestal

L’incendi forestal declarat a Tuéjar ha obligat a activar la situació 2 del Pla Especial de Incendis Forestals i a reforçar de manera notable els mitjans aeris i terrestres, inclosa la UME.

La calor torna a colpejar l’interior de València amb 37,6 graus a Xàtiva

Les màximes han pujat fins a 3 graus en punts de l’interior de la província de València, amb 37,6 graus a Xàtiva, segons Aemet. En la ciutat de València el termòmetre també ha pujat fins als 32,3 graus.

Mompó i Pradas tornaran al Congrés per la comissió de la DANA el 28 de setembre

El president de la Diputació de València, Vicente Mompó, i l’exconsellera Salomé Pradas compareixeran de nou el 28 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, dins d’una nova ronda de testimonis sobre la gestió de la tragèdia.

Deu mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Tuéjar

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Tuéjar ha mobilitzat deu mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres per a intentar la seua extinció.

València tanca 26 col·legis de zones inundables des de les 14 h per alerta taronja

L'Ajuntament de València suspén des de les 14 hores de dimecres les activitats en 26 centres educatius de zones inundables i afectades per la DANA i paralitza també l'esport a l'aire lliure, mercats i actes municipals.

L’oposició exigeix fer públic el dosier sobre Pérez Llorca mentre el PP el resta importància

PSPV i Compromís reclamen conéixer el suposat dosier intern del PP sobre Juanfran Pérez Llorca, mentre el PP el qualifica de xafardeig i Vox apel·la a la presumpció d’innocència.

Exonerats els consellers no executius de Banco de Valencia pel cas Grand Coral

Una vintena de consellers no executius de Banco de Valencia i Bancaja han quedat exonerats en el juí pel cas Grand Coral després que la Fiscalia Anticorrupció i l’Advocacia de l’Estat hagen retirat totes les acusacions. Els principals acusats han admés els fets i han defensat que els consellers només coneixien la informació que els traslladava el comitè de Riscos.

Alerta taronja este dimecres per fortes pluges a la província de València

Emergències ha activat per a este dimecres l’alerta taronja en tota la província de València per fortes pluges i tempestes, amb fins a 80 l/m2 en poques hores i possibilitat de granís de fins a quatre centímetres.