Detingut a Portugal el pare dels menors desapareguts a Tenerife

 

El pare que havia desaparegut amb els seus dos fills alemanys i es buscava a l’illa de Tenerife en les últimes setmanes ha sigut detingut a Portugal. La detenció s’ha produït a primera hora d’aquest dimarts, després que aquest pare, d’origen albanés, però resident a Alemanya, viatjarà a Tenerife amb els seus dos fills al desembre de 2020, mentre que la seua parella va interposar una denúncia pel civil al país alemany al gener de 2021, si bé en cap moment, apunten fonts del cas, es va registrar una ordre de cerca per sostracció de menors.

Davant aquesta denúncia, el mes de maig el Jutjat d’Instrucció número 2 de Santa Cruz de Tenerife li va cridar per a comparéixer amb els menors, fet que es va produir al juny i va anar llavors quan es va dictar sentència i li van donar deu dies perquè entregara als xiquets a la seua parella, temps que caducava el 21 de juny.

 

No obstant això, l’ara arrestat abans del 21 de juny va viatjar fins a Lisboa. Així, pel fet que desconeixia el parador dels seus fills, la mare va viatjar fins a Espanya per a interposar una denúncia per maltractaments, mentre que el jutjat va instar la Policia Nacional a investigar el cas aproximadament el mes d’agost.

 

Una vegada que els agents espanyols descobreixen que l’home es troba a Portugal, se sol·licita la cooperació de les autoritats  portugueses, culminant la investigació amb l’arrest del pare dels menors. Quant als menors, indiquen que es troben bé.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Xarxa Elèctrica reforça la xarxa de transport a València en repotenciar la línia Godelleta-Requena de 400 kV

Xarxa Elèctrica ha conclòs la repotenciació de la línia de 400 kV entre Requena i Godelleta, augmentant la seua capacitat de transport i reforçant el subministrament elèctric a la província de València.

El Port d’Alacant recolza un de cada cinc projectes de la convocatòria Ports 4.0

L'Autoritat Portuària d'Alacant ha avalat 19 dels 91 projectes comercials presentats a la convocatòria nacional Ports 4.0 i suma 35 iniciatives innovadores secundades si s'inclouen les idees.

Ramazani sosté el gol dels extrems del València en plena sequera

Els extrems del València encadenen diversos mesos sense gol i cedixen quasi tota la responsabilitat ofensiva en banda a Largie Ramazani, que acumula cinc tants de lliga.

Pérez Llorca defén que els actuals pressupostos li eviten pressions mentres prepara nous comptes

Juanfran Pérez Llorca assegura que els pressupostos de la Generalitat continuen garantint la capacitat inversora i que això li permet negociar sense presses unes noves comptes amb els grups parlamentaris.

Pérez Llorca promet continuar baixant impostos i defén el seu model fiscal en la campanya de la renda

Juanfran Pérez Llorca reivindica una política fiscal que, segons afirma, permet baixar impostos i augmentar la recaptació, i anuncia noves deduccions autonòmiques en la campanya de la renda en la Comunitat Valenciana.

L’Elx confia a recuperar a Héctor Fort per a rebre a l’Atlètic

Elx accelera la recuperació del lateral Héctor Fort després de la seua lesió de muscle i confia a tindre-ho disponible per al dol del 22 d'abril davant l'Atlètic de Madrid, pendent encara del vistiplau del Barcelona.

Detinguts tres hòmens per un punt de venda d’objectes robats en una vivenda d’Alacant

La Policia Nacional ha detingut a tres hòmens per un punt de venda i receptació d'objectes robats en una vivenda de la zona nord d'Alacant, on es van intervindre nombrosos efectes sostrets.

Paiporta impulsa el reciclatge d’aparells electrònics amb una campanya en el comerç local

Paiporta impulsa el reciclatge d'aparells elèctrics i electrònics amb una campanya de conscienciació secundada per la Generalitat i el comerç local, que reforça la reconstrucció després de la dana de 2024.