Detinguda una persona en Elx que es va disfressar d’obrer per a robar en una obra

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), a una persona acusada de cometre diferents robatoris dins d’una obra, a la que havia acudit amb el vestuari dels empleats per a passar desapercebut amb la finalitat de robar diferents ferramentes i materials del lloc.

 

Segons han informat fonts policials, el personal de l’obra es va donar compte dels fets en acabar el seu descans després del menjar, quan van tornar de nou al treball i es van fixar que moltes de les ferramentes havien desaparegut.

 

Un dels empleats va donar-se compte que mentres es trobava menjant havia vist a una persona amb un casc d’obra, amb màscara i amb la mateixa aparença de tots els treballadors. Per esta raó, va pensar que es tractava d’un empleat més.

 

L’home va furtar numeroses ferramentes d’obra

D’esta forma, el presumpte autor dels fets, emparat pel casc i la màscara, mentres els treballadors estaven menjant, va aprofitar per a recórrer l’obra i agafar un gran número de ferramentes i material d’obra.

 

Després de la denúncia, agents del Grup III d’Investigació de la Comissaria de Policia Nacional d’Elx van començar amb les primeres indagacions per a tractar d’identificar a la persona responsable dels fets.

 

En el transcurs de la investigació, els policies van descobrir que dies abans la mateixa obra havia patit un altre robatori. Ràpidament, les autoritats sospitaren que els dos fets podien estar relacionats. En total, el botí ascendiria fins als quasi 2.000 euros.

Les càmeres de seguretat, la prova del delicte

Amb el visionament de les càmeres de seguretat i les declaracions dels testimonis, els agents van completar la investigació fins a conseguir identificar plenament al presumpte autor dels robatoris. El sospitós comptava ja amb antecedents policials per fets similars.

 

Una vegada identificat, els policies van organitzar un dispositiu especial conformat amb agents de paisà i uniforme. D’esta forma, van conseguir detindre al considerat culpable dels fets.

 

El detingut, un home de 39 anys d’edat, ha sigut acusat dels delictes de furt i lloc. A hores d’ara, el sospitós ha passat a disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Elx.

Últimes notícies

Axel Werner renova amb l’Elx fins a 2028 i se’n va cedit a Rosario Central

El porter argentí Axel Werner ha renovat amb l’Elx fins a juny de 2028 i jugarà cedit la pròxima temporada en Rosario Central, on ja ha militat anteriorment.

Mor un home ofegat al riu Xúquer mentre es banyava a Sumacàrcer

Els Bombers del Consorci Provincial de València han localitzat sense vida un home que havia desaparegut mentre es banyava al riu Xúquer, al terme de Sumacàrcer. La víctima és el segon mort en pocs dies en este municipi mentre es banyava al mateix riu.

Localitzen sense vida l’home de 66 anys amb demència desaparegut a Aldaia

Els Bombers del Consorci Provincial de València han trobat mort l’home de 66 anys amb demència que havia desaparegut divendres a Aldaia, després d’un ampli dispositiu de recerca en zones agrícoles.

Pols en suspensió i nits molt càlides a València per l’oratge de nord-est

El vent de nord-est ha deixat este diumenge mínimes molt altes a la Marina Baixa, núvols baixos a València i nord d’Alacant i menys visibilitat per pols en suspensió. Este dilluns hi haurà avís groc a l’interior de València per màximes de fins a 38 graus.

El foc de Lucena del Cid queda controlat i la Generalitat activa mitjans a Cabanes

L’incendi forestal declarat divendres a Lucena del Cid (Castelló) ha quedat controlat i en Fase 3 del PEIF, mentres Emergències ha mobilitzat mitjans aeris i terrestres per un altre foc de vegetació a Cabanes.

L’Operació Pas de l’Estret supera els 450.000 passatgers amb xifres molt semblants a les de 2025

L’Operació Pas de l’Estret ha registrat 458.150 passatgers i 115.002 vehicles des del 15 de juny, amb un lleuger descens respecte a les mateixes dates de 2025 però amb una fluïdesa general en ports i frontera.

Jorge Rodríguez alerta que el municipalisme ‘ha deixat de fer gràcia i comença a fer por’ als grans partits

El secretari general d'Ens Uneix, Jorge Rodríguez, assegura que el municipalisme guanya força a la Comunitat Valenciana i ja ‘comença a fer por’ als partits tradicionals, amb més de 60 alcaldies sota l’òrbita d’Unión Municipalista.

Reb alta el corredor de Moixent ferit amb traumatisme cranial als Sanfermins

El veí de Moixent ferit amb un traumatisme cranial en l’encierro d’este diumenge ha rebut l’alta, mentres continuen ingressats diversos corredors, entre ells un alacantí en Medicina Intensiva.