13.4 C
València
Dijous, 19 febrer, 2026

Detinguda una persona en Elx que es va disfressar d’obrer per a robar en una obra

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), a una persona acusada de cometre diferents robatoris dins d’una obra, a la que havia acudit amb el vestuari dels empleats per a passar desapercebut amb la finalitat de robar diferents ferramentes i materials del lloc.

 

Segons han informat fonts policials, el personal de l’obra es va donar compte dels fets en acabar el seu descans després del menjar, quan van tornar de nou al treball i es van fixar que moltes de les ferramentes havien desaparegut.

 

Un dels empleats va donar-se compte que mentres es trobava menjant havia vist a una persona amb un casc d’obra, amb màscara i amb la mateixa aparença de tots els treballadors. Per esta raó, va pensar que es tractava d’un empleat més.

 

L’home va furtar numeroses ferramentes d’obra

D’esta forma, el presumpte autor dels fets, emparat pel casc i la màscara, mentres els treballadors estaven menjant, va aprofitar per a recórrer l’obra i agafar un gran número de ferramentes i material d’obra.

 

Després de la denúncia, agents del Grup III d’Investigació de la Comissaria de Policia Nacional d’Elx van començar amb les primeres indagacions per a tractar d’identificar a la persona responsable dels fets.

 

En el transcurs de la investigació, els policies van descobrir que dies abans la mateixa obra havia patit un altre robatori. Ràpidament, les autoritats sospitaren que els dos fets podien estar relacionats. En total, el botí ascendiria fins als quasi 2.000 euros.

Les càmeres de seguretat, la prova del delicte

Amb el visionament de les càmeres de seguretat i les declaracions dels testimonis, els agents van completar la investigació fins a conseguir identificar plenament al presumpte autor dels robatoris. El sospitós comptava ja amb antecedents policials per fets similars.

 

Una vegada identificat, els policies van organitzar un dispositiu especial conformat amb agents de paisà i uniforme. D’esta forma, van conseguir detindre al considerat culpable dels fets.

 

El detingut, un home de 39 anys d’edat, ha sigut acusat dels delictes de furt i lloc. A hores d’ara, el sospitós ha passat a disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Elx.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Luís Castro: ‘Si haguérem jugat tota la nit tampoc haguérem marcat’

El tècnic del Llevant va lamentar la falta d'encert després de la derrota davant el Vila-real i va defendre el lliurament de l'equip. Va assenyalar el dol davant el Barça com una final i va explicar la situació de Etta Eyong i la seua clàusula.

Marcelino avisa després del 0-1 al Llevant: la tranquil·litat m’agrada poc

El Vila-real va guanyar 0-1 al Llevant i Marcelino va restar importància a l'avantatge de set punts sobre el Betis. Va celebrar la porteria a zero i va lamentar no sentenciar.

El Vila-real assalta el Ciutat amb un gol de Mikautadze i complica encara més la situació del Llevant

Una miqueta de Mikautadze en el 57 va donar la victòria al Vila-real en el Ciutat de València en el dol ajornat de la jornada 16. Els groguets es van afermar tercers i el Llevant va continuar penúltim.

Mikautadze decidix en Llevant i firma el seu octau gol en LaLiga

El davanter del Vila-real va donar la victòria a domicili amb el seu octau tant del curs. El seu encert li col·loca en el grup de huit gols després de 24 jornades.

Renúncia el regidor de Mobilitat de Castelló investigat per la gestió de multes

Cristian Ramírez ha deixat l'acta i totes les seues responsabilitats després de la reobertura de diligències per les multes de la zona ORA. Al·lega pressió política i prioritza la seua salut mental.

Tres associacions de víctimes del 29-O reclamen a Pérez Llorca mesures més enllà de les ajudes

Tres associacions d'afectats responen a l'ajuda de 80.000 euros per família de les 230 víctimes mortals i demanen reconeixement, responsabilitat i transparència, a més de prevenció i canvi de polítiques.

Detingut l’exmarit i pare de les víctimes com a presumpte autor del doble crim de Xilxes

L'exmarit i pare de la dona i la xiqueta trobades mortes a Xilxes ha sigut detingut com a presumpte autor. La investigació seguix oberta per a determinar si és violència de gènere.

Pérez Llorca defén la gestió del Consell en les vivendes públiques d’Alacant i l’oposició exigix dimissions

En la seua primera sessió de control, Pérez Llorca ha reivindicat la política útil i ha detallat mesures davant les irregularitats en adjudicacions a Alacant, mentres PSPV i Compromís reclamen cessaments i eleccions.