Detinguda una persona en Elx que es va disfressar d’obrer per a robar en una obra

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), a una persona acusada de cometre diferents robatoris dins d’una obra, a la que havia acudit amb el vestuari dels empleats per a passar desapercebut amb la finalitat de robar diferents ferramentes i materials del lloc.

 

Segons han informat fonts policials, el personal de l’obra es va donar compte dels fets en acabar el seu descans després del menjar, quan van tornar de nou al treball i es van fixar que moltes de les ferramentes havien desaparegut.

 

Un dels empleats va donar-se compte que mentres es trobava menjant havia vist a una persona amb un casc d’obra, amb màscara i amb la mateixa aparença de tots els treballadors. Per esta raó, va pensar que es tractava d’un empleat més.

 

L’home va furtar numeroses ferramentes d’obra

D’esta forma, el presumpte autor dels fets, emparat pel casc i la màscara, mentres els treballadors estaven menjant, va aprofitar per a recórrer l’obra i agafar un gran número de ferramentes i material d’obra.

 

Després de la denúncia, agents del Grup III d’Investigació de la Comissaria de Policia Nacional d’Elx van començar amb les primeres indagacions per a tractar d’identificar a la persona responsable dels fets.

 

En el transcurs de la investigació, els policies van descobrir que dies abans la mateixa obra havia patit un altre robatori. Ràpidament, les autoritats sospitaren que els dos fets podien estar relacionats. En total, el botí ascendiria fins als quasi 2.000 euros.

Les càmeres de seguretat, la prova del delicte

Amb el visionament de les càmeres de seguretat i les declaracions dels testimonis, els agents van completar la investigació fins a conseguir identificar plenament al presumpte autor dels robatoris. El sospitós comptava ja amb antecedents policials per fets similars.

 

Una vegada identificat, els policies van organitzar un dispositiu especial conformat amb agents de paisà i uniforme. D’esta forma, van conseguir detindre al considerat culpable dels fets.

 

El detingut, un home de 39 anys d’edat, ha sigut acusat dels delictes de furt i lloc. A hores d’ara, el sospitós ha passat a disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Elx.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Enagás garantix el subministrament de gas a Espanya malgrat la tensió en el Golf

El conseller delegat de Enagás ha assegurat que Espanya no tindrà problemes de subministrament gràcies a la baixa dependència de Catar i a reserves al 58%. Advertix de tensions de preus després de quasi duplicar-se en una setmana, encara que inferiors a 2022.

Carrera, Buenavida, Araújo i Fam entren en la llista d’Espanya per al Premundial de Puerto Rico

Raquel Carrera torna i encapçala una convocatòria continuista per al Premundial de Puerto Rico, amb cinc interiors i forta presència del València Basket. Espanya afronta un calendari exigent amb dos places en joc a més dels Estats Units.

Abascal compara el cas de la regidora del PP de Palència amb el d’Alacant i el titlla de ‘horrible’

Abascal ha equiparat la compra d'una VPO per una regidora del PP a Palència amb les adjudicacions d'Alacant i l'ha titllat de 'horrible'. Ha carregat contra el 'bipartidisme' i les ajudes en campanya que interpreta com 'comprar vots'.

El Llevant atribuïx a l’ajust de 16,2 milions la caiguda del seu límit de gasto a 17,4 milions

LaLiga ha retallat el topall de gasto del Llevant de 35,5 a 17,4 milions després d'aflorar 16,2 milions en pèrdues no registrades. El club queda amb el menor marge de Primera.

Més de 650 assistents analitzen a València els reptes del sector portuari

Més de 650 assistents han participat en la inauguració del primer Congrés Nacional Portuari a València, que durant tres dies aborda els reptes del sector. El pla preveu 7.000 milions fins a 2029 amb focus en descarbonització, connectivitat ferroviària i modernització.

Alacant acollirà a l’octubre tres conferències iberoamericanes de ciència i innovació

El 21 i 22 d'octubre se celebraran a Alacant tres conferències iberoamericanes sobre ciència, tecnologia, innovació i educació superior en el marc de la XXX Cimera.

Ester Muñoz acusa a Sánchez de frivolitat davant el conflicte de l’Iran

La portaveu del PP en el Congrés ha demanat a Pedro Sánchez una reflexió per les conseqüències per a Espanya de la seua postura davant l'Iran. També ha carregat per Adamuz, Plus ultra i els pactes amb Vox a Aragó i Extremadura.

El TSJCV dona dos dies per a al·legacions abans de decidir si investiga a Mazón per la dana

El TSJCV ha donat dos dies a Fiscalia i a les parts per a al·legar sobre l'exposició raonada que demana investigar a Carlos Mazón per la gestió de la dana de 2024. Un tribunal designat decidirà si admet o no eixe plantejament.