15.1 C
València
Dijous, 11 desembre, 2025

Detingut per portar un ganivet, anabolitzants i medicaments retirats per l’OMS dins del cotxe en València

 

La Policia Nacional ha detingut en l’estació marítima de València a un home de 36 anys com a presumpte autor dels delictes de trencament de condemna, en vore que portava un matxet a pesar de tindre prohibit portar armes, i altre contra la salut pública, ja que portava diferents pots d‘anabolitzants, esteroides i medicaments retirats per l’Organització Mundial de la Salut (OMS).

 

Els fets s’han produït sobre les 20.30 hores de la vesprada d’este diumenge en l’aparcament d’una de les navilieres que viatja a les illes Balears, quan els agents que feien faenes de prevenció van observar un cotxe amb la ITV caducada, motiu pel que es van arrimar per a comprovar-lo, segons fonts policials.

 

En identificar al conductor van descobrir que a l’home li constaven en vigor diferents controls específics de diferents jutjats de Mallorca, entre els que es trobava una prohibició de portar armes, dictada pel jutjat d’Instrucció número 2 d’Inca, per una sentència de maltractaments.

 

Tenia antecedents policials

Els agents van trobar dins del cotxe diferents pots d’anabolitzants, esteroides i medicaments retirats per l’OMS, dos d’ells en la part davantera i altres huit en el maleter del vehicle, a demés d’un matxet de grans dimensions dins d’una bossa amb roba també en el maleter.

 

Davant d’estos fets els agents van detindre a l’home com a presumpte autor dels delictes de trencament de condemna i contra la salut pública, trobant-li en la butxaca dels pantalons, a demés, 1.525 euros. El detingut, d’origen espanyol i amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Desarticulada a Gandia una xarxa que empadronava irregularment a estrangers: cinc detinguts

La Policia Nacional ha detingut a cinc persones i ha desarticulat una organització que falsificava documents per a empadronar massivament a estrangers a Gandia. S'han detectat 127 altes irregulars i almenys 15 propietaris afectats.

Nuvolositat i pluges probables des del divendres en la Comunitat Valenciana

Aemet preveu un gir a llevant i gregal que augmentarà la nuvolositat i deixarà precipitacions el cap de setmana en la Comunitat Valenciana, amb descens tèrmic diürn.

El Suprem envia a juí a Ábalos i a Koldo García i manté la presó preventiva

El Suprem ha obert juí oral contra José Luis Ábalos, el seu exasesor Koldo García i l'empresari Víctor de Aldama per presumptes comissions en contractes de màscares. Manté la presó preventiva per als dos primers i imposa una fiança de 60.000 euros.

La IA generativa pot ampliar la bretxa laboral sense polítiques públiques fermes

Un estudi de la UPV i UTAMED alerta que la IA generativa pot intensificar la vulnerabilitat de jóvens i majors i demana formació, transparència i accés equitatiu.

Detinguts dos menors per robar 250 euros i un patinet amb violència a Oliva (València)

Dos menors de 15 anys han sigut detinguts a Oliva per colpejar a un home i robar-li 250 euros i un patinet elèctric. El cas està ja en seu judicial.

Tres detinguts després de desmantellar una plantació amb 881 plantes de marihuana a Dénia

Tres hòmens de 20, 40 i 43 anys han sigut detinguts a Dénia després de desmantellar un cultiu 'indoor' amb 881 plantes. Se'ls atribuïxen tràfic de drogues i frau elèctric.

La Sindicatura de Comptes detecta incompliments molt significatius en els contractes d’emergència d’FGV per la DANA

Un informe de la Sindicatura de Comptes ha detectat incompliments molt significatius en contractes d'FGV lligats a la DANA de 2024, amb preus desviats i motivacions insuficients en diverses adjudicacions.

Cel nuvolós a València i Alacant i màximes en descens este dijous en la Comunitat

Jornada amb cel nuvolós a València i Alacant i intervals a Castelló. Descendixen les màximes de forma generalitzada i les mínimes baixen a l'interior nord.