Detingut per portar un ganivet, anabolitzants i medicaments retirats per l’OMS dins del cotxe en València

 

La Policia Nacional ha detingut en l’estació marítima de València a un home de 36 anys com a presumpte autor dels delictes de trencament de condemna, en vore que portava un matxet a pesar de tindre prohibit portar armes, i altre contra la salut pública, ja que portava diferents pots d‘anabolitzants, esteroides i medicaments retirats per l’Organització Mundial de la Salut (OMS).

 

Els fets s’han produït sobre les 20.30 hores de la vesprada d’este diumenge en l’aparcament d’una de les navilieres que viatja a les illes Balears, quan els agents que feien faenes de prevenció van observar un cotxe amb la ITV caducada, motiu pel que es van arrimar per a comprovar-lo, segons fonts policials.

 

En identificar al conductor van descobrir que a l’home li constaven en vigor diferents controls específics de diferents jutjats de Mallorca, entre els que es trobava una prohibició de portar armes, dictada pel jutjat d’Instrucció número 2 d’Inca, per una sentència de maltractaments.

 

Tenia antecedents policials

Els agents van trobar dins del cotxe diferents pots d’anabolitzants, esteroides i medicaments retirats per l’OMS, dos d’ells en la part davantera i altres huit en el maleter del vehicle, a demés d’un matxet de grans dimensions dins d’una bossa amb roba també en el maleter.

 

Davant d’estos fets els agents van detindre a l’home com a presumpte autor dels delictes de trencament de condemna i contra la salut pública, trobant-li en la butxaca dels pantalons, a demés, 1.525 euros. El detingut, d’origen espanyol i amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Triomf del Valencia Basket en la pròrroga (118-117) en el primer duel de semifinals davant el Joventut

El Valencia Basket ha obert l’eliminatòria de semifinals de la Lliga Endesa amb una victòria ajustada per 118-117 davant l’Asisa Joventut al Roig Arena, després d’una pròrroga molt disputada.

El professorat valencià aposta per suspendre la vaga i rebutja 6 dels 7 punts d’Educació

Un 67 % dels docents que han participat en la consulta sindical ha apostat per parar la vaga indefinida i, d’ells, un 71 % preferix suspendre-la per mantindre les mobilitzacions actives.

Bordalás seguirà al Getafe fins a 2028 després de renovar per dos temporades

José Bordalás ha renovat amb el Getafe per dos temporades i continuarà fins a juny de 2028, després de dues setmanes de negociacions.

Jorge Bellver oferix el seu càrrec al president de la Generalitat després de ser imputat pel cas Azud

El director general de Transparència, Jorge Bellver, ha posat el seu càrrec a disposició del president de la Generalitat després que l’Audiència Provincial de Valencia haja confirmat la seua imputació en el cas Azud. També ha demanat la suspensió temporal de la seua militància en el PP de la Comunitat Valenciana.

Diego López passa per quiròfan a Madrid pel trencament del lligament del genoll dret

L’extrem del Valencia Diego López ha sigut operat a Madrid del trencament del lligament creuat anterior del genoll dret i romandrà en observació abans de rebre l’alta hospitalària.

El president del Castelló promet que l’equip tornarà encara més fort després del colp de l’ascens

El president del CD Castellón, Haralabos Voulgaris, llança un missatge d’ànim després de quedar-se a les portes de l’ascens davant l’Almería i reivindica el creixement del club, la plantilla i l’entrenador Pablo Hernández.

Affengruber explica com fitxar per l’Elx l’ha obert la porta al Mundial

El central austríac de l’Elx David Affengruber assegura des de Califòrnia que la seua arribada al club fa dos anys ha sigut clau per disputar el Mundial amb Àustria.

Morant acusa Mazón de preocupar-se només per la imatge durant la DANA del 29-O

Diana Morant denuncia que al Govern de Carlos Mazón el 29 d octubre de 2024 només li preocupava la imatge. El PSPV-PSOE exigeix que Juanfran Pérez Llorca li retire l acta de diputat i cese els consellers que van gestionar la DANA.