Detingut per portar un ganivet, anabolitzants i medicaments retirats per l’OMS dins del cotxe en València

 

La Policia Nacional ha detingut en l’estació marítima de València a un home de 36 anys com a presumpte autor dels delictes de trencament de condemna, en vore que portava un matxet a pesar de tindre prohibit portar armes, i altre contra la salut pública, ja que portava diferents pots d‘anabolitzants, esteroides i medicaments retirats per l’Organització Mundial de la Salut (OMS).

 

Els fets s’han produït sobre les 20.30 hores de la vesprada d’este diumenge en l’aparcament d’una de les navilieres que viatja a les illes Balears, quan els agents que feien faenes de prevenció van observar un cotxe amb la ITV caducada, motiu pel que es van arrimar per a comprovar-lo, segons fonts policials.

 

En identificar al conductor van descobrir que a l’home li constaven en vigor diferents controls específics de diferents jutjats de Mallorca, entre els que es trobava una prohibició de portar armes, dictada pel jutjat d’Instrucció número 2 d’Inca, per una sentència de maltractaments.

 

Tenia antecedents policials

Els agents van trobar dins del cotxe diferents pots d’anabolitzants, esteroides i medicaments retirats per l’OMS, dos d’ells en la part davantera i altres huit en el maleter del vehicle, a demés d’un matxet de grans dimensions dins d’una bossa amb roba també en el maleter.

 

Davant d’estos fets els agents van detindre a l’home com a presumpte autor dels delictes de trencament de condemna i contra la salut pública, trobant-li en la butxaca dels pantalons, a demés, 1.525 euros. El detingut, d’origen espanyol i amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Morant exigix al Consell que explique què farà amb els fons no usats per a la reconstrucció

Diana Morant reclama al Consell que aclarisca el destí de més de 1.500 milions d'euros no utilitzats en la reconstrucció i anuncia una nova etapa política des del PSPV-PSOE.

Les bates blanques es mobilitzen a València per a exigir millores laborals i un estatut propi

Milers de metges es manifesten a València per a reclamar una jornada de 35 hores, un estatut professional propi i condicions laborals dignes que frenen la saturació del sistema sanitari.

L’Institut de les Dones impulsa el quart Pla Estratègic d’Igualtat amb el moviment feminista

L'Institut de les Dones avança cap a l'IV Pla Estratègic d'Igualtat mitjançant un procés participatiu amb el moviment feminista i agents socials en tot el territori.

La urbanització de l’entorn de La Fe a València estarà llesta per Nadal i sumarà 244 vivendes protegides

L'Ajuntament preveu finalitzar per Nadal la urbanització del sector Sud PRR-7 de Malilla, al costat de l'hospital La Fe, amb 5 milions d'inversió i 244 vivendes de protecció pública.

Policia i sanitaris atenen un part al costat d’una carretera a Carlet

Agents de la Policia Local de Carlet, la Guàrdia Civil i una unitat del SAMU atenen un part extrahospitalari al costat d'una carretera i traslladen a mare i bebé a l'hospital en bon estat.

Emergències estudia amb el sector d’unflables noves mesures per a reforçar la seguretat

La Conselleria d'Emergències i Interior i el sector d'instal·lacions unflables estudien canvis normatius, cursos de formació i certificacions obligatòries per a millorar la seguretat en la Comunitat Valenciana.

Dos anys de presó per agredir sexualment a una dona amb discapacitat intel·lectual a Alcoi

L'Audiència d'Alacant condemna a dos anys de presó i cinc d'allunyament i llibertat vigilada a un home que va agredir sexualment de forma continuada a una dona amb un 65% de discapacitat intel·lectual.

Sanitat ordena retirar una crema depilatòria de Deliplus per dubtes sobre la seua seguretat

Sanitat ha ordenat el cessament de venda i retirada d'una crema depilatòria Deliplus de Mercadona al no poder garantir un ús segur, per risc de sobreexposicion en zones àmplies del cos.