Detingut per portar un ganivet, anabolitzants i medicaments retirats per l’OMS dins del cotxe en València

 

La Policia Nacional ha detingut en l’estació marítima de València a un home de 36 anys com a presumpte autor dels delictes de trencament de condemna, en vore que portava un matxet a pesar de tindre prohibit portar armes, i altre contra la salut pública, ja que portava diferents pots d‘anabolitzants, esteroides i medicaments retirats per l’Organització Mundial de la Salut (OMS).

 

Els fets s’han produït sobre les 20.30 hores de la vesprada d’este diumenge en l’aparcament d’una de les navilieres que viatja a les illes Balears, quan els agents que feien faenes de prevenció van observar un cotxe amb la ITV caducada, motiu pel que es van arrimar per a comprovar-lo, segons fonts policials.

 

En identificar al conductor van descobrir que a l’home li constaven en vigor diferents controls específics de diferents jutjats de Mallorca, entre els que es trobava una prohibició de portar armes, dictada pel jutjat d’Instrucció número 2 d’Inca, per una sentència de maltractaments.

 

Tenia antecedents policials

Els agents van trobar dins del cotxe diferents pots d’anabolitzants, esteroides i medicaments retirats per l’OMS, dos d’ells en la part davantera i altres huit en el maleter del vehicle, a demés d’un matxet de grans dimensions dins d’una bossa amb roba també en el maleter.

 

Davant d’estos fets els agents van detindre a l’home com a presumpte autor dels delictes de trencament de condemna i contra la salut pública, trobant-li en la butxaca dels pantalons, a demés, 1.525 euros. El detingut, d’origen espanyol i amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Les platges de Guardamar i Torrevieja registren xicotets meteotsunamis este divendres

Les platges de Guardamar del Segura i Torrevieja han registrat este divendres al migdia xicotets meteotsunamis i no es descarta que es repetisquen al llarg de la vesprada. Les oscil·lacions han sigut suaus i, tot i que a Torrevieja oneja la bandera verda en quasi totes les platges, a Guardamar es mantenen les banderes roges per precaució.

El termòmetre es desploma fins a 12 graus en un dia i Vinaròs es queda en 31,8

Les temperatures màximes han baixat fins a 12 graus en punts de la Comunitat Valenciana, amb una màxima de 31,8 a Vinaròs com a valor més alt del dia.

Els veïns desallotjats per l’incendi d’El Saler poden tornar a casa esta vesprada

Unes 160 persones desallotjades de vivendes i càmpings d’El Saler poden tornar ja a casa després que l’incendi haja quedat estabilitzat, encara que continua sense estar controlat.

València viu el juliol i agost més càlids des que hi ha registres

Aemet ha confirmat que el període juliol-agost d’enguany serà el més càlid registrat a València almenys des de 1869, amb temperatures molt per damunt del normal des de mitjan maig.

Antifrau tanca la investigació sobre la plaça provincial de la parella de Pérez Llorca

L’Agència Valenciana Antifrau ha arxivat la investigació sobre l’accés de la parella de Juanfran Pérez Llorca a una plaça de secretaria de direcció en la Diputació de València, en constatar que es van complir els requisits legals. L’òrgan manté dubtes sobre la urgència de la cobertura però dona per tancat l’expedient perquè la treballadora no s’ha presentat a la provisió definitiva.

Els bombers donen per estabilitzat l’incendi intencionat de la Devesa de El Saler

L’incendi forestal declarat dijous a la Devesa de El Saler, confirmat com a intencionat, ha sigut donat per estabilitzat pels bombers municipals i Emergències de la Generalitat.

Arriba per mar l’equip clau del nou centre de protonteràpia de València

La Conselleria de Sanitat ha rebut per via marítima els primers components del sistema de protonteràpia connectat a l’Hospital La Fe, finançat per la Fundació Amancio Ortega, i preveu tractar el primer pacient abans que acabe 2027.

Així era la càmera blindada que guardava el Tresor de Villena abans del robatori

El Tresor de Villena estava custodiat al MUVI dins d'una càmera acorassada amb vidres de seguretat, xapes blindades i alarma de cinc anells quan ha sigut robat de matinada. El museu roman tancat sense data de reobertura mentres la Guàrdia Civil continua la investigació.