10.9 C
València
Divendres, 2 gener, 2026

Detingut per portar un ganivet, anabolitzants i medicaments retirats per l’OMS dins del cotxe en València

 

La Policia Nacional ha detingut en l’estació marítima de València a un home de 36 anys com a presumpte autor dels delictes de trencament de condemna, en vore que portava un matxet a pesar de tindre prohibit portar armes, i altre contra la salut pública, ja que portava diferents pots d‘anabolitzants, esteroides i medicaments retirats per l’Organització Mundial de la Salut (OMS).

 

Els fets s’han produït sobre les 20.30 hores de la vesprada d’este diumenge en l’aparcament d’una de les navilieres que viatja a les illes Balears, quan els agents que feien faenes de prevenció van observar un cotxe amb la ITV caducada, motiu pel que es van arrimar per a comprovar-lo, segons fonts policials.

 

En identificar al conductor van descobrir que a l’home li constaven en vigor diferents controls específics de diferents jutjats de Mallorca, entre els que es trobava una prohibició de portar armes, dictada pel jutjat d’Instrucció número 2 d’Inca, per una sentència de maltractaments.

 

Tenia antecedents policials

Els agents van trobar dins del cotxe diferents pots d’anabolitzants, esteroides i medicaments retirats per l’OMS, dos d’ells en la part davantera i altres huit en el maleter del vehicle, a demés d’un matxet de grans dimensions dins d’una bossa amb roba també en el maleter.

 

Davant d’estos fets els agents van detindre a l’home com a presumpte autor dels delictes de trencament de condemna i contra la salut pública, trobant-li en la butxaca dels pantalons, a demés, 1.525 euros. El detingut, d’origen espanyol i amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Així van transcórrer els missatges entre Feijóo i Mazón la nit de la DANA

El lliurament dels missatges d'Alberto Núñez Feijóo completa la seqüència del xat amb Carlos Mazón durant la DANA del 29 d'octubre de 2024. L'intercanvi reflectix problemes de comunicació, dubtes sobre víctimes i coordinació institucional.

PSOE i Compromís acusen a Feijóo de prioritzar el relat en la dana i demanen la seua dimissió

PSOE i Compromís han carregat contra Feijóo pels missatges enviats a Mazón la nit de la dana, que al seu juí proven que el PP va cuidar el relat i no a les víctimes.

Feijóo va animar a Mazón a liderar la comunicació el 29-O per considerar-la clau

Els WhatsApp aportats al jutjat mostren que Feijóo va instar a Mazón a portar la iniciativa informativa durant la DANA del 29-O i va oferir desplaçar-se immediatament.

La nova passarel·la del CEIP Joan XXIII a Torrent obrirà després del Nadal

La Generalitat posarà en servici després del Nadal la nova passarel·la del CEIP Joan XXIII, que reposa la destruïda per la DANA i permetrà creuar el barranc de Poio amb seguretat. L'obra incorpora accessibilitat i criteris de resiliència.

Utiel tornarà a batre rècord amb un Tortell de Reis de 60 metres

La Tahona d'Utiel elaborarà un tortell de 60 metres per a un berenar amb xocolate a les 18.00. El dolç, amb 90 peces, podrà servir a 2.700 persones.

Pérez Llorca encadena quasi mig centenar d’actes en el seu primer mes com president

El president ha centrat la seua agenda en la gestió de la DANA, els efectes de les intenses pluges i la coordinació institucional. En paral·lel, ha participat en actes nadalencs, de condemna de la violència masclista i en la recepció del Dia de la Constitució.

València, Torrent i Requena activen plans davant l’onada de fred

Diversos consistoris han activat operatius pel descens tèrmic previst. València tindrà cinc centres oberts la nit de Reis; Requena ha llançat avisos i Torrent habilita espais.

La Comunitat Valenciana va liderar 2025 amb un 36,1% més de matriculacions fins a 128.321; Espanya va pujar un 12,9%

La Comunitat Valenciana va registrar el major creixement del país en 2025 per la recuperació després de la dana. L'impuls dels electrificats i la demanda de particulars van marcar l'any.