16.4 C
València
Dissabte, 21 febrer, 2026

Detingut un professor de Gandia acusat d’abusar de la seua filla menor

 

Un professor de música, de 40 anys, en diverses entitats i localitats de la comarca de la Safor, ha sigut detingut per la Policia Nacional de Gandia acusat d’abusar sexualment de la seua filla que és menor d’edat. Però, esta notícia ha trascendit perquè segons els pares i mares de l’alumnat de centres musicals i d’entitats on és professor, continua exercint-ho, segons informa dels fets Levante-EMV.

 

L’acusat, que és de Gandia, té una causa oberta pel Jutjat d’Instrucció número 2 de Gandia per delictes d’abusos sexuals, arran de les proves presentades en contra seua. El jutjat l’ha deixat en llibertat provisional però li ha decretat una ordre d’allunyament de la seua filla, segons com informa el diari abans esmentat.

No té cap prohibició de relacionar-se amb menors

 

Però, els pares i mares de l’alumnat que va a estos centres de la Safor mostren les seues queixes perquè l’acusat no té cap prohibició de relacionar-se amb menors i seguix amb l’autorització —donada abans dels fets que se li acusen— per seguir fent el seu treball.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un guàrdia civil fora de servici deté a un conductor embriac després d’un xoc en la V-30

Un guàrdia civil anara de servici ha detingut a un conductor embriac que va fugir després de xocar amb una moto en la V-30, a Xirivella. L'home, de 30 anys, es va negar a les proves i va ser arrestat per tres delictes contra la seguretat viària i un de resistència.

Dos morts en un xoc entre dos cotxes i una moto a Los Montesinos

Dos persones han mort este dissabte en la CV-945 al seu pas per Los Montesinos després d'un abast entre dos turismes i una motocicleta. Les víctimes viatjaven en la moto.

L’Elx encadena la seua pitjor ratxa del curs: huit jornades sense guanyar

La derrota a Bilbao (2-1) ha estés a huit les jornades sense victòria de l'Elx, la pitjor ratxa del curs. Només ha guanyat dos dels seus últims 18 partits.

L’alcalde de Manises, hospitalitzat després d’un infart i estable en UCI

Javier Mansilla, de 45 anys, roman conscient i estable en l'UCI després de patir un infart. El primer tinent d'alcalde assumix funcions per a assegurar la continuïtat.

L’alcalde de Manises, hospitalitzat després de patir un infart

L'alcalde de Manises, Javier Mansilla, està hospitalitzat després de patir un infart de miocardi este divendres. Arriben missatges de suport des del PSPV-PSOE i la Generalitat.

Pérez Llorca acusa el PSPV d’inventar ‘relats’ i de voler frenar el Pla Viu

Pérez Llorca ha acusat el PSPV-PSOE d'inventar 'relats' sobre vivenda i d'intentar parar el Pla Viu, que, segons defén, ja té 4.800 vivendes en marxa.

Bendodo avisa a Rufián que quan mire arrere descobrirà que no li seguix tanta gent

Elías Bendodo ha advertit a Gabriel Rufián, impulsor d'una proposta per a unir a l'esquerra, que 'quan mire arrere' veurà que no li seguix tanta gent. En un acte del PP a Dénia, ha criticat al Govern de Sánchez i ha posat en valor mesures de l'Executiu valencià.

La UPV ret homenatge al gremi d’artistes fallers amb un mural

La UPV dedica un mural al gremi d'artistes fallers que recrea un taller tradicional i combina ciència, falles i divulgació amb perspectiva de gènere. L'obra, inspirada en ninots premiats de La Ciència als Falles, acompanya la tercera edició del concurs, obert fins al 14 de març.