Detingut un professor de Gandia acusat d’abusar de la seua filla menor

 

Un professor de música, de 40 anys, en diverses entitats i localitats de la comarca de la Safor, ha sigut detingut per la Policia Nacional de Gandia acusat d’abusar sexualment de la seua filla que és menor d’edat. Però, esta notícia ha trascendit perquè segons els pares i mares de l’alumnat de centres musicals i d’entitats on és professor, continua exercint-ho, segons informa dels fets Levante-EMV.

 

L’acusat, que és de Gandia, té una causa oberta pel Jutjat d’Instrucció número 2 de Gandia per delictes d’abusos sexuals, arran de les proves presentades en contra seua. El jutjat l’ha deixat en llibertat provisional però li ha decretat una ordre d’allunyament de la seua filla, segons com informa el diari abans esmentat.

No té cap prohibició de relacionar-se amb menors

 

Però, els pares i mares de l’alumnat que va a estos centres de la Safor mostren les seues queixes perquè l’acusat no té cap prohibició de relacionar-se amb menors i seguix amb l’autorització —donada abans dels fets que se li acusen— per seguir fent el seu treball.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca viu amb emoció l’Ofrena a la Verge dels Desemparats en un dia molt important

El president de la Generalitat Juanfran Pérez Llorca desfila en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat, destacant el privilegi de participar al costat de la seua filla en un dia molt important per a ell.

La Cantina planta una falla per a no oblidar la DANA i homenatjar les víctimes

El centre de voluntariat La Cantina planta per segon any la falla No oblidar la DANA en Russafa com a monument a la memòria i homenatge a les víctimes de les inundacions.

Pérez Llorca viu una Ofrena molt emotiva al costat de la seua filla en les Falles de València

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, participa en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat i destaca el privilegi de viure-la al costat de la seua filla.

València entra en la recta final de les Falles amb la ciutat abarrotada de turistes

València afronta els últims dies de les Falles de 2026 amb la ciutat saturada de visitants, alta ocupació turística i un calendari festiu intens que culmina en la Nit del Foc i la Cremà.

APTUR CV denuncia sabotatges en 450 vivendes turístiques de València després de les Falles

APTUR CV denuncia una onada de vandalisme en panys i façanes d'unes 450 vivendes turístiques a València durant els últims dies de les Falles, amb danys que xifra en 250.000 euros i un impacte en la convivència veïnal i la imatge de la ciutat.

Rototom Sunsplash 2026 revela un primer cartell amb Major Lazer, Shenseea i Protoje

El Rototom Sunsplash 2026 anuncia un potent primer avanç de cartell amb Major Lazer Soundsystem, Shenseea, Protoje, G-5 i referents històrics del reggae i el ska.

Més de 300 bombers vetlen per la seguretat en la cremà de les Falles de València 2026

Més de 300 bombers i un centenar de voluntaris de Protecció Civil integren el dispositiu especial per a la Nit de la Cremà a València, que supervisarà 95 falles amb especial atenció a les de major risc.

Modernitat i tradició enlluernen en la penúltima i eixordadora mascletà de les Falles 2026

La Pirotècnia Caballer FX Global Foc combina foc digital i pólvora clàssica en una mascletà de 180 quilos i cinc minuts de ritme ascendent que fa vibrar la plaça de l'Ajuntament de València.