16.7 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

Detingut un professor de Gandia acusat d’abusar de la seua filla menor

 

Un professor de música, de 40 anys, en diverses entitats i localitats de la comarca de la Safor, ha sigut detingut per la Policia Nacional de Gandia acusat d’abusar sexualment de la seua filla que és menor d’edat. Però, esta notícia ha trascendit perquè segons els pares i mares de l’alumnat de centres musicals i d’entitats on és professor, continua exercint-ho, segons informa dels fets Levante-EMV.

 

L’acusat, que és de Gandia, té una causa oberta pel Jutjat d’Instrucció número 2 de Gandia per delictes d’abusos sexuals, arran de les proves presentades en contra seua. El jutjat l’ha deixat en llibertat provisional però li ha decretat una ordre d’allunyament de la seua filla, segons com informa el diari abans esmentat.

No té cap prohibició de relacionar-se amb menors

 

Però, els pares i mares de l’alumnat que va a estos centres de la Safor mostren les seues queixes perquè l’acusat no té cap prohibició de relacionar-se amb menors i seguix amb l’autorització —donada abans dels fets que se li acusen— per seguir fent el seu treball.

Últimes notícies

Benavent sosté que els treballadors zombi eren altres i que ell sí que treballava

Marcos Benavent ha assegurat que no és un 'treballador zombi' i que 'clar que treballava' a l'inici del juí del cas Imelsa. S'enfronta a 6 anys i 6 mesos de presó, mentres les defenses discutixen nul·litats i prescripció.

Pérez Llorca i Barrachina han acordat reforçar la col·laboració per a l’aigua i la sanitat a Castelló

El president de la Generalitat i la presidenta de la Diputació han alineat prioritats per a accelerar el nou Hospital General, garantir el subministrament d'aigua i ordenar infraestructures. El full de ruta inclou incentius al sector ramader jove i la recatalogació de carreteres per a municipis xicotets.

El detingut per la mort del menor a Sueca passarà a disposició judicial el dimarts

L'home que es va entregar a Sueca per la mort d'un menor de 13 anys serà presentat davant el jutge el dimarts. L'autòpsia i totes les hipòtesis continuen obertes.

Camarero demana defendre a Europa el taulell de Castelló per a protegir l’ocupació

Susana Camarero ha reclamat al Govern que s'alie amb Castelló i defenga a Europa al sector tauleller davant la directiva d'emissions, pel seu impacte en costos, competitivitat i ocupació.

El PSOE tanca files amb Puente i defén una gestió rigorosa després de l’accident de Adamuz

El PSOE ha recolzat l'actuació d'Óscar Puente després de l'accident de Adamuz i la situació de Rodalies, reivindicant transparència, dades i atenció a les víctimes.

La Generalitat retira més de 840 tones d’enderrocs a Xirivella i dona per finalitzat el pla de suport

La Generalitat ha culminat la retirada de més de 840 tones de restes a Xirivella i tanca la fase de suport per a la gestió de residus de les riuades. L'actuació ha suposat 125.000 euros dins d'un pla que aconseguix a 19 municipis.

El PP acusa a Morant d’ego i imposició per la seua falta de lideratge en el PSPV

El PP ha acusat a Diana Morant de tindre un problema d'ego i imposició per la seua falta de lideratge en el PSPV i ha defés l'agenda institucional de Pérez Llorca. Els populars han subratllat que la líder socialista no és diputada autonòmica i han condicionat la seua valoració de les 26 propostes del PSPV al fet que incloguen un fons d'anivellament i avanços en el 'finançament just'.

El detingut per la mort d’un menor a Sueca passarà el dimarts a disposició judicial

L'home de 48 anys que es va entregar i va confessar l'homicidi d'un menor de 13 anys a Sueca passarà a disposició judicial el dimarts. L'autòpsia i el suport emocional en l'institut centren la resposta institucional.