Detingut un professor de Gandia acusat d’abusar de la seua filla menor

 

Un professor de música, de 40 anys, en diverses entitats i localitats de la comarca de la Safor, ha sigut detingut per la Policia Nacional de Gandia acusat d’abusar sexualment de la seua filla que és menor d’edat. Però, esta notícia ha trascendit perquè segons els pares i mares de l’alumnat de centres musicals i d’entitats on és professor, continua exercint-ho, segons informa dels fets Levante-EMV.

 

L’acusat, que és de Gandia, té una causa oberta pel Jutjat d’Instrucció número 2 de Gandia per delictes d’abusos sexuals, arran de les proves presentades en contra seua. El jutjat l’ha deixat en llibertat provisional però li ha decretat una ordre d’allunyament de la seua filla, segons com informa el diari abans esmentat.

No té cap prohibició de relacionar-se amb menors

 

Però, els pares i mares de l’alumnat que va a estos centres de la Safor mostren les seues queixes perquè l’acusat no té cap prohibició de relacionar-se amb menors i seguix amb l’autorització —donada abans dels fets que se li acusen— per seguir fent el seu treball.

Últimes notícies

417 ajuntaments rebran quasi 8 milions per a prevenir incendis forestals en 2026

La Generalitat ha assignat 7,95 milions d’euros a 417 ajuntaments valencians per a actuacions de prevenció d’incendis i gestió forestal durant 2026, amb especial pes per als municipis de la província de València.

Les vendes de turismes cauen un 15,4 % en mitat any a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha registrat 67.234 matriculacions de turismes nous fins juny, un 15,4 % menys que fa un any, en contrast amb el creixement del mercat espanyol.

La Policia Local de València frustra una nova quedada massiva de patinets elèctrics al parc de Capçalera

La Policia Local de València ha desmantellat una quedada massiva de patinets elèctrics al parc de Capçalera, amb 10 denúncies i huit vehicles immobilitzats per irregularitats tècniques.

Alicante reconeix les associacions en l’acte institucional del Dia de l’Orgull LGTBI

L’Ajuntament d’Alacant ha celebrat l’acte institucional del Dia de l’Orgull LGTBI, on ha destacat la tasca de les associacions i ha presentat el lema Orgull Alicante 2026: Son derechos humanos, no somos ideología.

Alan Matturro s’acomiada del Llevant amb un missatge que deixa la porta oberta

El central uruguaià Alan Matturro s’ha acomiadat del Llevant després d’una temporada cedit i torna al Genoa, tot agraint el suport de l’afició amb un significatiu ‘gràcies i fins prompte’.

Pepelu demana un objectiu clar per al Valencia des del primer dia de pretemporada

Pepelu ha defensat que el Valencia marque un objectiu ambiciós des de l’inici de la pretemporada i ha destacat el valor emocional de l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla.

Rescatades dues pateres amb 24 migrants davant la costa d’Alacant i detinguts dos patrons

Salvament Marítim ha rescatat 24 migrants en dues pateres davant la costa d’Alacant entre diumenge i dimarts, quatre d’ells menors, i la Policia Nacional ha detingut dos adults com a presumptes patrons.

Kameron Taylor continuarà al Valencia Basket com a mínim fins 2028

El Valencia Basket ha ampliat i millorat el contracte de l’aler nord-americà Kameron Taylor, clau en l’última temporada, fins a la campanya 2027-28.