Presó provisional per al detingut per l’explosió de gas en Torrevieja

 

Actualització 23/11/2020 a les 17.30 hores. El Jutjat d’Instrucció número 1 de Torrevieja ha acordat este dilluns presó provisional, comunicada i sense fiança per a l’amo de la casa d’esta localitat a on este dijous passat va haver-hi una explosió de gas butà, de la que se l’acusa, i que va ser detingut este dissabte, 21 de novembre.

 

Este jutjat, en funcions de guàrdia quan van passar els fets, ha obert la causa, que està declarada secreta, per un delicte de danys amb explosió.

 

Detingut l’amo de la casa de la greu explosió de gas en Torrevieja

L’amo de la casa de Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant) a on el passat dijous va haver-hi una gran explosió de gas butà , possiblement provocada, ha sigut detingut este dissabte després de 48 hores desaparegut per a aclarir la seua presumpta implicació en el sinistre, que va causar grans danys materials però no personals.

 

L’arrest ha sigut efectuat per la Guàrdia Civil en una farmàcia de la ciutat, segons han informat fonts municipals, gràcies al fet que la farmacèutica, situada en l’avinguda Ronda José Samper García, haja reconegut a l’home, qui estava dins de l’establiment i ha alertat a la policia en reconèixer al sospitós.

 

L’home ha sigut traslladat a les dependències la Guàrdia Civil per a prendre-li declaració i determinar la seua possible implicació en l’explosió, possiblement provocada en una casa a on es van trobar 9 bombones de butà, 3 de càmping gas, pots de pintura i llandes de gasolina distribuïdes estratègicament.

L’explosió va causar greus destrosses

L’explosió es va produir poc abans de les 06.20 hores del passat dijous en el seu domicili, situat en l’encreuament entre l’avinguda Diego Ramírez i el carrer Apol·lo en Torrevieja, i va causar una ona expansiva tan intensa que va arrasar fins i tot la paret mitgera amb la casa confrontant.

 

La sobrepressió va expulsar al carrer molts dels mobles que van causar danys en vehicles aparcats en els voltants. També va provocar importants destrosses en 14 domicilis de la mateixa planta i altres menors en els pisos superiors. Afortunadament, no va caldre lamentar cap ferit.

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana lidera la recuperació de flora amenaçada amb dos de cada tres accions a Espanya

La Comunitat Valenciana concentra el 65,6 % de les actuacions de conservació de flora amenaçada documentades a Espanya, malgrat representar només el 4,6 % de la superfície estatal. El territori destaca també per la colonització assistida i per la seua aportació als bancs de germoplasma europeus.

Mor un home de 80 anys en ser envestit per un bou en els bous al carrer de la Vilavella

Un veí de 80 anys ha mort després de rebre diverses envestides d un bou durant els bous al carrer de la Vilavella. L Ajuntament ha suspés tres dies els actes taurins i ha ajornat un concert previst.

Terremoto al Valencia CF: Corberán i Gourlay, destituïts i fi de l’actual àrea esportiva

El Valencia CF ha destituït l’entrenador Carlos Corberán, el CEO de futbol Ron Gourlay i tot el seu equip, enmig d’un inici de Lliga desastrós amb l’equip colista.

El PSPV porta al Constitucional el dictamen de la comissió de la dana a Les Corts

El PSPV-PSOE ha presentat un recurs d’empara davant del Tribunal Constitucional per deixar sense efecte el dictamen de la comissió d’investigació sobre la dana a Les Corts, aprovat només amb els vots de PP i Vox. Els socialistes denuncien vulneració de drets, irregularitats en la tramitació i un intent de blindar políticament les responsabilitats del president Mazón i del Consell del Ventorro.

Mutxamel acollirà el primer homenatge institucional a les víctimes del terrorisme

La Generalitat ha triat Mutxamel per a celebrar este dimecres, 16 de setembre, el primer acte institucional del Dia de les Víctimes del Terrorisme en la Comunitat Valenciana, en record de les 44 víctimes mortals i dels valencians assassinats fora del territori. La jornada buscarà mantindre viva la memòria de les víctimes i reforçar el compromís democràtic de la societat valenciana.

Mutxamel serà la seu del primer Dia de les Víctimes del Terrorisme a la Comunitat

La Generalitat ha triat Mutxamel per a celebrar el primer acte institucional del Dia de les Víctimes del Terrorisme en la Comunitat Valenciana, coincidint amb l’aniversari de l’atemptat més mortífer d’ETA al territori. La jornada, presidida per Juanfran Pérez Llorca, ret homenatge a les 44 víctimes mortals i als valencians assassinats fora de la Comunitat.

El Villarreal busca a la Ceràmica la primera victòria davant un Betis en ratxa

El Villarreal rep este dilluns un Betis en plena eufòria, després de tres derrotes seguides, sense poder fallar més en Lliga. El conjunt verd-i-blanc arriba amb molta moral després de batre el Real Madrid i el Lille en Champions.

Noves ajudes de 5,6 milions per a comprar més de 1.200 vehicles elèctrics

Ivace+i ha concedit 5,6 milions d’euros per a la compra de 1.249 vehicles elèctrics dins del programa Moves 2025, amb subvencions de fins a 7.000 euros per vehicle. La Conselleria d’Indústria destaca que el transport és el sector amb més consum d’energia a la Comunitat Valenciana.