Presó provisional per al detingut per l’explosió de gas en Torrevieja

 

Actualització 23/11/2020 a les 17.30 hores. El Jutjat d’Instrucció número 1 de Torrevieja ha acordat este dilluns presó provisional, comunicada i sense fiança per a l’amo de la casa d’esta localitat a on este dijous passat va haver-hi una explosió de gas butà, de la que se l’acusa, i que va ser detingut este dissabte, 21 de novembre.

 

Este jutjat, en funcions de guàrdia quan van passar els fets, ha obert la causa, que està declarada secreta, per un delicte de danys amb explosió.

 

Detingut l’amo de la casa de la greu explosió de gas en Torrevieja

L’amo de la casa de Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant) a on el passat dijous va haver-hi una gran explosió de gas butà , possiblement provocada, ha sigut detingut este dissabte després de 48 hores desaparegut per a aclarir la seua presumpta implicació en el sinistre, que va causar grans danys materials però no personals.

 

L’arrest ha sigut efectuat per la Guàrdia Civil en una farmàcia de la ciutat, segons han informat fonts municipals, gràcies al fet que la farmacèutica, situada en l’avinguda Ronda José Samper García, haja reconegut a l’home, qui estava dins de l’establiment i ha alertat a la policia en reconèixer al sospitós.

 

L’home ha sigut traslladat a les dependències la Guàrdia Civil per a prendre-li declaració i determinar la seua possible implicació en l’explosió, possiblement provocada en una casa a on es van trobar 9 bombones de butà, 3 de càmping gas, pots de pintura i llandes de gasolina distribuïdes estratègicament.

L’explosió va causar greus destrosses

L’explosió es va produir poc abans de les 06.20 hores del passat dijous en el seu domicili, situat en l’encreuament entre l’avinguda Diego Ramírez i el carrer Apol·lo en Torrevieja, i va causar una ona expansiva tan intensa que va arrasar fins i tot la paret mitgera amb la casa confrontant.

 

La sobrepressió va expulsar al carrer molts dels mobles que van causar danys en vehicles aparcats en els voltants. També va provocar importants destrosses en 14 domicilis de la mateixa planta i altres menors en els pisos superiors. Afortunadament, no va caldre lamentar cap ferit.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Badio i Moore lideren al València Basket davant el Zalgiris (91-87)

El València Basket va derrotar 91-87 al Zalgiris amb una defensa clau de Badio i les penetracions de Moore. Va aconseguir la seua 20a victòria en Eurolliga i es consolida segon.

91-87: Badio i Moore tiren del València Basket per a deixar arrere al Zalgiris

València Basket es va imposar 91-87 a Zalgiris Kaunas amb una defensa clau de Papi Badio i les penetracions de Omari Moore. És la 20a victòria i reforça el segon lloc.

Pérez Llorca enaltix el talent del sector audiovisual valencià després dels Goya

Pérez Llorca ha enaltit la creativitat, el treball i el talent dels professionals valencians premiats en els Goya, destacant la maduresa del sector. El Consell reforça el seu suport amb ajudes, el pol de Ciutat de la Llum i un pla estratègic.

La Generalitat perfila un Pla 2030 d’investigació per a atraure talent i inversions

El Consell impulsa un marc estable i avaluable fins a 2030 per a coordinar l'I+D+i, reactivar infraestructures i simplificar tràmits amb focus en talent i inversió

Pérez Llorca afirma que un jutjat de Ceuta avala el rebuig del Consell al repartiment de menors no acompanyats

Pérez Llorca ha anunciat en Les Corts que el Jutjat contenciós administratiu núm. 1 de Ceuta recolza el recurs del Consell contra el decret estatal de repartiment de menors migrants no acompanyats. El president ha presentat la resolució com un primer aval judicial a la seua postura i ha exigit al Govern aclarir els criteris d'assignació.

Nogueras, de Llançadora: l’emprenedor espanyol és més madur i exigix més oportunitats

Marta Nogueras assegura que l'ecosistema exigix rapidesa i més portes a la venda, inversió i talent. Llançadora ha guiat 1.800 projectes en 13 anys i fixa la IA com a repte.

Rodríguez ha insistit que el Govern vetlarà per a evitar desnonaments a famílies vulnerables

La ministra de Vivenda ha reiterat que l'Executiu continuarà treballant perquè no es produïsquen desnonaments de llars vulnerables i usarà els instruments públics disponibles. Ho ha dit després de la caiguda en el Congrés del decret del 'escut social'.

Aemet activa l’avís groc en la Comunitat Valenciana per pluges intenses i onatge a Alacant

Aemet activa l'avís groc este divendres en la Comunitat Valenciana per pluges de 20 l/m² en una hora, amb tempestes ocasionals. A Alacant se suma alerta costanera per vent del sud-oest i ones de 3 metres.