14.1 C
València
Divendres, 13 febrer, 2026

Presó provisional per al detingut per l’explosió de gas en Torrevieja

 

Actualització 23/11/2020 a les 17.30 hores. El Jutjat d’Instrucció número 1 de Torrevieja ha acordat este dilluns presó provisional, comunicada i sense fiança per a l’amo de la casa d’esta localitat a on este dijous passat va haver-hi una explosió de gas butà, de la que se l’acusa, i que va ser detingut este dissabte, 21 de novembre.

 

Este jutjat, en funcions de guàrdia quan van passar els fets, ha obert la causa, que està declarada secreta, per un delicte de danys amb explosió.

 

Detingut l’amo de la casa de la greu explosió de gas en Torrevieja

L’amo de la casa de Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant) a on el passat dijous va haver-hi una gran explosió de gas butà , possiblement provocada, ha sigut detingut este dissabte després de 48 hores desaparegut per a aclarir la seua presumpta implicació en el sinistre, que va causar grans danys materials però no personals.

 

L’arrest ha sigut efectuat per la Guàrdia Civil en una farmàcia de la ciutat, segons han informat fonts municipals, gràcies al fet que la farmacèutica, situada en l’avinguda Ronda José Samper García, haja reconegut a l’home, qui estava dins de l’establiment i ha alertat a la policia en reconèixer al sospitós.

 

L’home ha sigut traslladat a les dependències la Guàrdia Civil per a prendre-li declaració i determinar la seua possible implicació en l’explosió, possiblement provocada en una casa a on es van trobar 9 bombones de butà, 3 de càmping gas, pots de pintura i llandes de gasolina distribuïdes estratègicament.

L’explosió va causar greus destrosses

L’explosió es va produir poc abans de les 06.20 hores del passat dijous en el seu domicili, situat en l’encreuament entre l’avinguda Diego Ramírez i el carrer Apol·lo en Torrevieja, i va causar una ona expansiva tan intensa que va arrasar fins i tot la paret mitgera amb la casa confrontant.

 

La sobrepressió va expulsar al carrer molts dels mobles que van causar danys en vehicles aparcats en els voltants. També va provocar importants destrosses en 14 domicilis de la mateixa planta i altres menors en els pisos superiors. Afortunadament, no va caldre lamentar cap ferit.

Últimes notícies

Més de 140 servicis de bombers per les ratxes de vent en la Comunitat Valenciana

Els bombers han atés més de 140 servicis en la Comunitat Valenciana pel vent, amb ratxes de fins a 60 km/h hui. El dissabte s'esperen pics de 100-120 km/h i ja hi ha mesures preventives.

Dos persones han mort i set han resultat ferides en l’incendi d’una vivenda a Xàbia

Una dona de 71 anys i un home de 42 han mort després de declarar-se un incendi en la segona planta d'un edifici de cinc altures a Xàbia. Unes 40 persones han sigut evacuades mentres s'investiguen les causes.

Vollering s’exhibix a Gandia i recupera el jersei taronja de líder

La campiona d'Europa es va imposar en solitari en l'obertura a Gandia després d'atacar a Barxeta. Defén el títol i arranca líder amb 52 segons.

La consellera de Cultura destaca la creativitat valenciana després de 40 nominacions als Goya 2026

Carmen Ortí ha posat en valor l'empenyiment de l'audiovisual valencià després d'una trobada amb els nominats. La Comunitat suma 40 nominacions i 18 produccions, 11 amb ajudes.

L’Elx busca frenar la seua caiguda davant un Osasuna en ratxa

L'Elx rep a Osasuna este divendres (21.00) amb l'obligació de tallar sis jornades sense guanyar i diverses baixes, davant un rival que suma 10 de 12 punts.

Incendi en un edifici de set plantes a Xàbia: els bombers treballen per a sufocar-ho

Els bombers intenten sufocar un incendi declarat en un edifici de set plantes a Xàbia. S'han evacuat veïns fins a la sexta planta i l'operatiu seguix actiu.

Thomas Partey, acusat de dos nous càrrecs de violació a Londres

Dos nous càrrecs de violació presentats a Londres amplien el cas contra el migcampista del Vila-real: ja suma set per tres dones i una agressió sexual. El jugador es va declarar no culpable de les acusacions inicials i haurà de comparéixer el 13 de març.

Sense rastre de Mariano García Calatayud quatre anys després de la seua detenció a Ucraïna

Quatre anys després de ser detingut per forces russes a Kherson, no hi ha notícies de Mariano García Calatayud. El seu entorn manté la busca i alerta per la seua salut.