Presó provisional per al detingut per l’explosió de gas en Torrevieja

 

Actualització 23/11/2020 a les 17.30 hores. El Jutjat d’Instrucció número 1 de Torrevieja ha acordat este dilluns presó provisional, comunicada i sense fiança per a l’amo de la casa d’esta localitat a on este dijous passat va haver-hi una explosió de gas butà, de la que se l’acusa, i que va ser detingut este dissabte, 21 de novembre.

 

Este jutjat, en funcions de guàrdia quan van passar els fets, ha obert la causa, que està declarada secreta, per un delicte de danys amb explosió.

 

Detingut l’amo de la casa de la greu explosió de gas en Torrevieja

L’amo de la casa de Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant) a on el passat dijous va haver-hi una gran explosió de gas butà , possiblement provocada, ha sigut detingut este dissabte després de 48 hores desaparegut per a aclarir la seua presumpta implicació en el sinistre, que va causar grans danys materials però no personals.

 

L’arrest ha sigut efectuat per la Guàrdia Civil en una farmàcia de la ciutat, segons han informat fonts municipals, gràcies al fet que la farmacèutica, situada en l’avinguda Ronda José Samper García, haja reconegut a l’home, qui estava dins de l’establiment i ha alertat a la policia en reconèixer al sospitós.

 

L’home ha sigut traslladat a les dependències la Guàrdia Civil per a prendre-li declaració i determinar la seua possible implicació en l’explosió, possiblement provocada en una casa a on es van trobar 9 bombones de butà, 3 de càmping gas, pots de pintura i llandes de gasolina distribuïdes estratègicament.

L’explosió va causar greus destrosses

L’explosió es va produir poc abans de les 06.20 hores del passat dijous en el seu domicili, situat en l’encreuament entre l’avinguda Diego Ramírez i el carrer Apol·lo en Torrevieja, i va causar una ona expansiva tan intensa que va arrasar fins i tot la paret mitgera amb la casa confrontant.

 

La sobrepressió va expulsar al carrer molts dels mobles que van causar danys en vehicles aparcats en els voltants. També va provocar importants destrosses en 14 domicilis de la mateixa planta i altres menors en els pisos superiors. Afortunadament, no va caldre lamentar cap ferit.

Últimes notícies

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.

Recomanen confinar-se per la columna de fum d’un incendi en un desguàs d’El Verger

Un incendi en un desguàs d’El Verger ha generat una intensa columna de fum i s’ha recomanat als veïns de la zona afectada que es confinen a casa i eviten acostar-se a l’incendi.

Castelló envia 24.000 quilos d’ajuda a les víctimes del terratrémol de Veneçuela

L’Ajuntament de Castelló ha organitzat l’enviament de 24.000 quilos d’aliments i productes de primera necessitat a Veneçuela per a donar suport als afectats pel terratrémol, amb la col·laboració d’associacions veneçolanes i la Generalitat.

Una gran columna de fum alarma Villena per un incendi en una planta de reciclatge

Un incendi en una planta de reciclatge a la carretera de Caudete, a Villena, ha generat una gran columna de fum i ha mobilitzat nombrosos efectius de Bombers i mitjans de l’empresa.

Mor un jove ofegat mentre es banyava al riu Xúquer a Sumacàrcer

Un jove ha mort ofegat este dimecres al riu Xúquer, a l’àrea recreativa de l’Esgoletja de Sumacàrcer, malgrat l’ampli dispositiu de rescat mobilitzat.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor ha deixat este dimecres fins a 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis valencians, segons Avamet.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor que afecta la Comunitat Valenciana ha deixat este dimecres 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis de la Costera i voltants, segons Avamet.

El nou edifici d’hospitalització del Clínic obrirà en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics

El nou edifici d’hospitalització del Hospital Clínic de València ha assolit el 98 % d’execució, finalitzarà les obres en setembre i començarà a funcionar en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics.