Detingut a Requena per violar a la seua germana de 12 anys

 

Agents de la Guàrdia Civil han detingut el passat cap de setmana a un jove a Requena per un presumpte delicte de violació, segons avança Levante-EMV. Després de ser detingut en primer lloc per agressions a la seua dona, els agents van tindre coneixement que aquesta mateixa persona també podria haver violat a una germana xicoteta de tan sols 12 anys d’edat.

 

Després de prendre-li declaració a la menor, aquesta va ser traslladada a un centre hospitalari per a ser explorada pel mèdic forense. Al presumpte autor se l’acusa d’un delicte d’abusos sexuals sobre persona menor de 16 anys amb l’agreujant de parentiu. No obstant això, encara està per esclarir l’abast de les lesions, la seua prolongació en el temps i les seqüeles psicològiques que aquest poguera haver-li causat.

 
El detingut ha sigut posat a disposició judicial en el Jutjat d’Instrucció número 1 de Requena. El jutge va acordar la posada en llibertat del detingut a l’espera d’una imputació formal, segons s’establisca en l’informe forense si va haver-hi o no violència o accés carnal. Cautelarment el jutge va dictar una ordre d’allunyament.

Últimes notícies

L’Estat eleva a 170.300 milions les transferències a comunitats i reforça el finançament autonòmic

L'Estat transferirà este any 170.300 milions a les comunitats autònomes, un 7,7% més, i 29.247 milions a les entitats locals, en màxims històrics, mentres diverses autonomies del PP rebutgen les reunions bilaterals propostes per Hisenda.

Díez reclama traure a l’AVL de la disputa política mentres el seu pressupost puja un 5,1% en 2026

El vicepresident segon José Díez defén en Les Corts que el pressupost de l'Acadèmia Valenciana de la Llengua augmente un 5,1% en 2026 i reclama mantindre-la al marge de la confrontació partidista.

Compromís reclama en el Congrés que Marlaska explique l’actuació policial en la vaga docent valenciana

Compromís i altres grups demanen que Marlaska rendisca comptes en el Congrés per l'actuació policial durant la vaga docent en la Comunitat Valenciana i per l'agressió a una professora.

Els Premis Rei Jaume I reconeixen avanços en economia de gènere, fotònica i biomedicina

La 38 edició dels Premis Rei Jaume I reconeix investigacions capdavanteres en economia de gènere, fotònica, canvi climàtic, biomedicina, noves tecnologies, empresa i salut pública, amb set guardons dotats amb 100.000 euros cada un.

Docents bloquegen accessos al Palau en protesta durant els premis Rei Jaume I

Diversos grups de docents en vaga indefinida han bloquejat els principals accessos a la plaça de Manises, enfront del Palau de la Generalitat, coincidint amb l'acte de proclamació dels premis Rei Jaume I 2026.

El Marató bp Castelló fixa data per a 2027 i llança les inscripcions

El Marató bp Castelló se celebrarà el 14 de febrer de 2027 i ja ha obert inscripcions per a la seua 17a edició, avalada per la Road Race Label de World Athletics.

València Basket obri a casa els quarts davant un Bilbao en ratxa

València Basket inicia en el Roig Arena la seua eliminatòria de quarts de final de la Lliga Endesa davant un Surne Bilbao Basket perillós, en bona dinàmica i amb recent precedent ajustat en el mateix escenari.

Mig centenar de docents passa la nit acampat en la plaça de la Verge de València

Uns 50 docents mantenen una acampada amb 31 botigues en la plaça de la Verge de València en plena quarta setmana de vaga indefinida per a exigir a Educació voluntat negociadora.