9.9 C
València
Divendres, 16 gener, 2026

Detingut a Requena per violar a la seua germana de 12 anys

 

Agents de la Guàrdia Civil han detingut el passat cap de setmana a un jove a Requena per un presumpte delicte de violació, segons avança Levante-EMV. Després de ser detingut en primer lloc per agressions a la seua dona, els agents van tindre coneixement que aquesta mateixa persona també podria haver violat a una germana xicoteta de tan sols 12 anys d’edat.

 

Després de prendre-li declaració a la menor, aquesta va ser traslladada a un centre hospitalari per a ser explorada pel mèdic forense. Al presumpte autor se l’acusa d’un delicte d’abusos sexuals sobre persona menor de 16 anys amb l’agreujant de parentiu. No obstant això, encara està per esclarir l’abast de les lesions, la seua prolongació en el temps i les seqüeles psicològiques que aquest poguera haver-li causat.

 
El detingut ha sigut posat a disposició judicial en el Jutjat d’Instrucció número 1 de Requena. El jutge va acordar la posada en llibertat del detingut a l’espera d’una imputació formal, segons s’establisca en l’informe forense si va haver-hi o no violència o accés carnal. Cautelarment el jutge va dictar una ordre d’allunyament.

Últimes notícies

0-1: El València pren avantatge al descans a Burgos

El València s'ha anat al vestuari per davant gràcies a una cabotada de Rubén Iranzo als deu minuts. El Burgos va generar ocasions, però l'eficàcia visitant va marcar la diferència.

La federació veïnal demana reunir-se amb Catalá per a desbloquejar la ZBE a València

La federació veïnal sol·licita una reunió directa amb l'alcaldessa per a desbloquejar la Zona de Baixes Emissions, després de mesos sense acord malgrat la pròrroga estatal.

El pont de l’estació de Paiporta continuarà obert al trànsit durant la seua reconstrucció

El pont de l'estació de Paiporta es mantindrà obert amb dos carrils mentres s'intensifiquen les obres. Els treballs seran per fases i hi haurà talls puntuals comunicats amb antelació.

Jordi Sevilla demana al PSOE canviar el rumb i pactar amb grans partits, no amb Junts, ERC ni Podemos

Jordi Sevilla ha instat el PSOE a corregir el rumb i a buscar pactes amb grans partits per a afrontar vivenda i ocupació juvenil, no amb Junts, ERC ni Podemos. Emmarca el seu missatge en el manifest 'Socialdemocràcia 21' i ha demanat a PP i PSOE frenar la polarització.

Catarroja inicia la segona fase de les obres del clavegueram per via d’emergència

L'Ajuntament ha activat una nova actuació de rehabilitació del clavegueram per la via d'emergència després dels danys de la DANA d'octubre. Els treballs es repartixen en diversos punts, duraran huit mesos i compten amb 264.124,11 euros de pressupost.

Pérez Llorca veu el finançament com a ‘cartell electoral’ de Montero i demana una reunió amb presidents

Pérez Llorca sosté que la proposta del Govern manca de consens i la vincula a la candidatura de María Jesús Montero. Reclama una trobada amb tots els presidents autonòmics per a abordar un model real i urgent per a la Comunitat Valenciana.

Morant demana als presidents autonòmics no torpedinar un model de finançament sense perdedors

La ministra ha reclamat als presidents autonòmics que no bloquegen la reforma del finançament i ha defés que el model no resta a cap comunitat i millora de manera notable els recursos de la Comunitat Valenciana. Agents socials han avalat la proposta i han demanat acompanyar-la d'un fons transitori i de la condonació parcial del deute.

Montero descarta que Feijóo porte a Sánchez un model alternatiu de finançament

Montero ha sostingut que Feijóo no presentarà el dilluns una proposta pròpia de finançament autonòmic perquè no la té. Ha urgit a aprofitar l'oportunitat per a reformar el sistema.