Detingut a Requena per violar a la seua germana de 12 anys

 

Agents de la Guàrdia Civil han detingut el passat cap de setmana a un jove a Requena per un presumpte delicte de violació, segons avança Levante-EMV. Després de ser detingut en primer lloc per agressions a la seua dona, els agents van tindre coneixement que aquesta mateixa persona també podria haver violat a una germana xicoteta de tan sols 12 anys d’edat.

 

Després de prendre-li declaració a la menor, aquesta va ser traslladada a un centre hospitalari per a ser explorada pel mèdic forense. Al presumpte autor se l’acusa d’un delicte d’abusos sexuals sobre persona menor de 16 anys amb l’agreujant de parentiu. No obstant això, encara està per esclarir l’abast de les lesions, la seua prolongació en el temps i les seqüeles psicològiques que aquest poguera haver-li causat.

 
El detingut ha sigut posat a disposició judicial en el Jutjat d’Instrucció número 1 de Requena. El jutge va acordar la posada en llibertat del detingut a l’espera d’una imputació formal, segons s’establisca en l’informe forense si va haver-hi o no violència o accés carnal. Cautelarment el jutge va dictar una ordre d’allunyament.

Últimes notícies

Osasuna debuta en Lliga davant un Llevant que vol canviar la dinàmica

Osasuna inaugura la seua temporada en Lliga este dilluns a El Sadar davant un Llevant que necessita millorar la imatge oferida en el debut davant l’Espanyol.

Aemet activa més avisos per fortes pluges i tronades a Castelló i València

Aemet ha ampliat per a este diumenge l’avís groc per fortes pluges i tronades al sud de Castelló i al litoral de València, que se sumen a l’interior nord valencià.

Els veïns de Gátova tornen a casa però hauran de quedar-se confinats

Els veïns de Gátova desallotjats per l’incendi de Segorbe poden tornar a les seues vivendes, però han de mantindre’s confinats i consumir només aigua embotellada. El foc de la Serra Calderona ha quedat estabilitzat després d’haver cremat 631,82 hectàrees.

El Rototom tanca a Benicàssim amb 169.000 assistents de quasi 100 països

El Rototom Sunsplash de Benicàssim ha tancat la seua 31a edició amb 169.000 assistents de quasi 100 països i una forta aposta social i mediambiental. El festival ha anunciat que tornarà a Benicàssim en agost de 2027.

Guido Rodríguez reclama ambició i unió després dels primers pitos a Mestalla

Guido Rodríguez, migcampista del València i nou capità, demana unió i ambició entre club, plantilla i afició després de l’empat sense gols davant el Celta a Mestalla, que ha deixat els primers pitos de la grada.

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades en l’interior nord de València esta vesprada

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís groc per pluges i tronades amb granís i ratxes de vent molt fortes en l’interior nord de València, mentre es mantenen avisos per precipitacions intenses a trams del litoral de Castelló i València.

Buñol prepara una Tomatina més inclusiva amb un nou pla d’accessibilitat

Buñol ultima els preparatius de la 79a Tomatina, que es viurà dimecres amb aforament complet i un nou pla '+ ACCESSIBLE' per a garantir l’acompanyament i la participació de persones amb discapacitat.

L’incendi de Segorbe queda estabilitzat després de cremar 630 hectàrees

L’incendi forestal iniciat dijous a Segorbe per un llamp ha quedat estabilitzat després de calcinar 630 hectàrees al Parc Natural de la Sierra Calderona. Un miler de veïns de Gàtova continuen desallotjats, encara que es preveu que puguen tornar prompte a les seues cases.