Detingut a Requena per violar a la seua germana de 12 anys

 

Agents de la Guàrdia Civil han detingut el passat cap de setmana a un jove a Requena per un presumpte delicte de violació, segons avança Levante-EMV. Després de ser detingut en primer lloc per agressions a la seua dona, els agents van tindre coneixement que aquesta mateixa persona també podria haver violat a una germana xicoteta de tan sols 12 anys d’edat.

 

Després de prendre-li declaració a la menor, aquesta va ser traslladada a un centre hospitalari per a ser explorada pel mèdic forense. Al presumpte autor se l’acusa d’un delicte d’abusos sexuals sobre persona menor de 16 anys amb l’agreujant de parentiu. No obstant això, encara està per esclarir l’abast de les lesions, la seua prolongació en el temps i les seqüeles psicològiques que aquest poguera haver-li causat.

 
El detingut ha sigut posat a disposició judicial en el Jutjat d’Instrucció número 1 de Requena. El jutge va acordar la posada en llibertat del detingut a l’espera d’una imputació formal, segons s’establisca en l’informe forense si va haver-hi o no violència o accés carnal. Cautelarment el jutge va dictar una ordre d’allunyament.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El major telescopi de la Comunitat ja observa el cel en l’Alt Túria

El Centre Astronòmic de l'Alt Túria estrena el telescopi més gran i avançat de la Comunitat Valenciana, un equip d'última generació clau per a la divulgació, la investigació i la defensa planetària.

Les màximes superen els 26 graus en un Dissabte Sant estable i quasi estiuenc

La Comunitat Valenciana viu un Dissabte Sant estable, amb cels buidats, vent fluix i màximes que superen els 26 graus en diversos municipis de l'interior de València. El diumenge continuarà l'ambient quasi estiuenc, amb temperatures en lleuger ascens i brises en el litoral.

La Reial Societat derrota al Llevant i es fica de ple en la baralla per la Champions

La Reial Societat va véncer 2-0 al Llevant amb gols de Jon Martín i Brais Méndez després d'un partit dominat d'inici a fi, i s'acosta als llocs de Lliga de Campions.

Jorge Crivillés culmina l’exigent travessia del Riu de la Plata

Jorge Crivillés completa la travessia nadant del Riu de la Plata, més de 40 quilòmetres entre l'Uruguai i l'Argentina, primer repte de la Triple Corona de la Fi del Món.

Ivace+i impulsa un projecte per a transformar residus agrícoles en compostos bioactivos

La Conselleria d'Innovació finança a través de Ivace+i el projecte VALHORTA, que convertix residus hortofructícoles en compostos bioactivos i cel·lulosa per a envasos sostenibles.

El nou Pla General d’Alacant preveu ampliar la planta de residus i crear tres ecoparcs

L'esborrany del Pla General Estructural d'Alacant inclou l'ampliació de la planta municipal de tractament de residus i la creació de tres nous ecoparcs per a garantir una gestió sostenible durant els pròxims 25 anys.

València i Celta es juguen Europa en un dol decisiu a Mestalla

València i Celta s'enfronten a Mestalla en un xoc directe pels llocs europeus, amb els locals a l'alça i els gallecs obligats a reaccionar després de tres jornades sense guanyar.

Corberán avisa d’un dol exigent davant un Celta en gran moment

Carlos Corberán destaca el gran nivell del Cèltic, en quarts de l'Europa League i en zona europea, i anticipa un partit molt exigent a Mestalla, on el València busca sumar tres punts clau.