14.6 C
València
Divendres, 6 febrer, 2026

Detingut a Requena per violar a la seua germana de 12 anys

 

Agents de la Guàrdia Civil han detingut el passat cap de setmana a un jove a Requena per un presumpte delicte de violació, segons avança Levante-EMV. Després de ser detingut en primer lloc per agressions a la seua dona, els agents van tindre coneixement que aquesta mateixa persona també podria haver violat a una germana xicoteta de tan sols 12 anys d’edat.

 

Després de prendre-li declaració a la menor, aquesta va ser traslladada a un centre hospitalari per a ser explorada pel mèdic forense. Al presumpte autor se l’acusa d’un delicte d’abusos sexuals sobre persona menor de 16 anys amb l’agreujant de parentiu. No obstant això, encara està per esclarir l’abast de les lesions, la seua prolongació en el temps i les seqüeles psicològiques que aquest poguera haver-li causat.

 
El detingut ha sigut posat a disposició judicial en el Jutjat d’Instrucció número 1 de Requena. El jutge va acordar la posada en llibertat del detingut a l’espera d’una imputació formal, segons s’establisca en l’informe forense si va haver-hi o no violència o accés carnal. Cautelarment el jutge va dictar una ordre d’allunyament.

Últimes notícies

Barcala ha demanat disculpes per l’escàndol de les VPP i ha jurat depurar adjudicacions

L'alcalde d'Alacant ha demanat disculpes per l'escàndol de les VPP a la Platja de Sant Joan i ha jurat que depurarà responsabilitats. Ha anunciat una revisió de 140 adjudicacions amb possible retracte si es confirma frau.

PSPV, Compromís, EU i Vox exigixen la dimissió de l’alcalde d’Alacant per les VPP

PSPV-PSOE, Compromís, EU-Podem i Vox han demanat que Luis Barcala dimitisca per les irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan. El ple extraordinari ha augmentat la pressió després de dimissions ja presentades, inclosa la d'Urbanisme.

Un operari ha resultat ferit per un reble després pel vent durant la rehabilitació de l’edifici incendiat de Campanar

Un treballador ha resultat ferit en ser aconseguit per un reble després per una ràfega de vent mentres es rehabilitava l'edifici de Campanar. El casc va esmorteir el colp; va ser traslladat a l'hospital i està en observació

El vent ha deixat ratxes de 150 km/h a Buñol, nombroses incidències i dos ferits a València

La Comunitat Valenciana seguix en alerta per vent: Buñol ha registrat 150 km/h i a València s'han produït nombrosos incidents i dos ferits. Les autoritats han activat mesures preventives i restriccions puntuals.

Pérez Llorca destaca el front comú amb Andalusia i Múrcia per a defendre l’horta d’Europa

El president de la Generalitat ha subratllat en Fruit Logistica 2026 la coordinació amb Andalusia i Múrcia per a frenar la competència deslleial i ha reclamat controls al Govern.

PSPV, Compromís, EU i Vox exigixen la dimissió de Barcala per les VPP a la Platja de Sant Joan

PSPV-PSOE, Compromís, EU-Podem i Vox han exigit la dimissió de l'alcalde Luis Barcala per les irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan. El ple extraordinari s'ha saldat amb dimissions i obri una crisi en el consistori.

Barcala ha demanat disculpes i ha promés depurar l’adjudicació de les VPP a la Platja de Sant Joan

L'alcalde d'Alacant ha demanat disculpes per l'escàndol de les VPP a la Platja de Sant Joan i ha jurat arribar fins al final. L'Ajuntament ha obert una investigació, revisarà les 140 adjudicacions i aplicarà el dret de retracte si detecta frau.

Dimitix el cap de gabinet d’Indústria de la Generalitat per la polèmica de la vivenda a Alacant

Miguel Ángel Sánchez ha presentat la seua renúncia després de la polèmica per presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques a Alacant. Defén que no va tindre relació amb la promoció ni amb el procediment.