Detenen a un home en Requena per cultivar marihuana en una granja de porcs

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Requena, en la comarca d’Utiel-Requena (València), a un home com a presumpte autor d’un delicte contra la salut pública i defraudació de fluid elèctric, després de descobrir 148 plantes de marihuana ocultes en una granja de porcs.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, les autoritats van començar la investigació quan van descobrir que una persona que treballava en la granja porcina usava estes instal·lacions per a amagar una plantació de marihuana.

 

Per este motiu, es va establir un dispositiu amb mesures de control i vigilància que va culminar amb el registre del lloc. Dins de la granja, la Policia va trobar un armari que en el fons del mateix tenia una porta oculta.

 

Troben l’amagatall de la droga

Este amagatall permetia l’accés a una habitació a on es van localitzar tots els elements necessaris per a conseguir la producció de la substància estupefaent en estar perfectament preparada amb diferents punts de connexió amb la línia elèctrica per a subministrar la llum necessària a les plantes.

 

En esta mateixa inspecció, els agents van trobar que esta habitació de la granja comunicava amb un altre lloc que allotjava tota la plantació de marihuana. A hores d’ara, el detingut ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Acampada per la vivenda a la plaça de l’Ajuntament de València després d’una manifestació

Un grup de participants en la manifestació per la vivenda d’este dissabte a València ha iniciat una acampada espontània a la plaça de l’Ajuntament, recolzada pel Sindicat d’Inquilines, després d’una marxa que ha acabat amb incidents i detinguts al Palau de les Arts.

Copete torna als entrenaments amb el València set mesos després de la lesió

El central José Copete ha tornat a exercitar-se parcialment amb el València CF set mesos després d’una lesió meniscal i sota les ordres de Javier Aguirre, que prepara el seu debut a la banqueta valencianista.

Nikola Mirotic es converteix en el tercer màxim anotador de la Eurolliga

Nikola Mirotic, ala-pivot del Valencia Basket, ha avançat Vassilis Spanoulis i ja és el tercer màxim anotador històric de la Eurolliga després dels 22 punts sumats en la victòria a la pista de l'ASVEL Villeurbanne.

Una persona detinguda pels altercats després de la protesta per la vivenda a València

Una persona ha sigut detinguda a València després dels altercats registrats en acabar la manifestació pel dret a la vivenda, en què nou policies han resultat ferits.

Incidents a València en acabar la marxa per la vivenda que crida a la vaga de novembre

Milers de persones han eixit als carrers de València per reclamar el dret a una vivenda digna, denunciar l’especulació i cridar a sumar-se a una vaga general al novembre. La protesta ha acabat amb càrregues policials, agents ferits i moments de tensió davant del Palau de Les Arts.

Huit policies ferits en els aldarulls a València després d’una protesta per la vivenda

Huit agents de la Policia Nacional han resultat ferits en els aldarulls registrats davant del Palau de Les Arts, al final d’una manifestació pel dret a la vivenda a València.

Vivas rep la Medalla d’Honor de València i l’Alta Distinció de la Generalitat enmig del seu pols amb el Govern central

El president de Ceuta acumularà dos reconeixements institucionals en la jornada del 9 d'Octubre: el màxim honor de la Generalitat Valenciana i la Medalla d'Honor de l'Ajuntament de València, després de mesos enfrontat a la gestió de Sánchez durant la crisi migratòria.

El primer somni europeu del Levante Femení complix 25 anys

Este 3 d’octubre es complixen 25 anys del debut del Levante Femení en competicions europees, com a primer equip espanyol en participar-hi el 2001. Aquella estrena en la Copa de la UEFA Femenina va obrir el camí a noves presències granotes en tornejos continentals.