18.2 C
València
Dilluns, 9 febrer, 2026

Detenen a un home en Requena per cultivar marihuana en una granja de porcs

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Requena, en la comarca d’Utiel-Requena (València), a un home com a presumpte autor d’un delicte contra la salut pública i defraudació de fluid elèctric, després de descobrir 148 plantes de marihuana ocultes en una granja de porcs.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, les autoritats van començar la investigació quan van descobrir que una persona que treballava en la granja porcina usava estes instal·lacions per a amagar una plantació de marihuana.

 

Per este motiu, es va establir un dispositiu amb mesures de control i vigilància que va culminar amb el registre del lloc. Dins de la granja, la Policia va trobar un armari que en el fons del mateix tenia una porta oculta.

 

Troben l’amagatall de la droga

Este amagatall permetia l’accés a una habitació a on es van localitzar tots els elements necessaris per a conseguir la producció de la substància estupefaent en estar perfectament preparada amb diferents punts de connexió amb la línia elèctrica per a subministrar la llum necessària a les plantes.

 

En esta mateixa inspecció, els agents van trobar que esta habitació de la granja comunicava amb un altre lloc que allotjava tota la plantació de marihuana. A hores d’ara, el detingut ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

El Vila-real remodela la defensa davant un Espanyol amb els retorns de Pere Milla i Pol Lozano

El Vila-real introduïx canvis en la seua saga amb les voltes de Mouriño, Pau Navarro i Sergi Cardona. L'Espanyol recupera a Pere Milla i Pol Lozano per a l'onze.

El Vila-real remodela el seu defensa davant un Espanyol que recupera a Pere Milla i Pol Lozano

El Vila-real retoca la seua saga amb els retorns de Mouriño, Pau Navarro i Cardona, mentres l'Espanyol torna a alinear a Pere Milla i Pol Lozano en l'onze.

Cuenca defén que el missatge a Pradas de no confinar durant la dana va ser una reflexió

L'excap de Gabinet de Carlos Mazón ha sostingut davant la comissió del Congrés que el 'de confinar, gens' dirigit a Salomé Pradas no va ser una orde, sinó una reflexió. Nega interferències i assegura que va dir la veritat.

Ferrer, de Varry Brava, creu que el Benidorm Fest es consolida com a internacional enguany

Óscar Ferrer, de Varry Brava, veu en la desvinculació d'Eurovisió una oportunitat perquè el Benidorm Fest s'aferme com a festival internacional. Actua amb Miranda i el seu projecte Bailamama amb el tema 'Despert amandote'.

La família de Nino Bravo rescindix contractes i el museu de Aielo tanca per a obrir un nou cicle

La família ha rescindit els contractes de cessió amb l'Ajuntament de Aielo i el museu dedicat al cantant ha tancat. Busquen obrir un nou cicle per a impulsar projectes de major abast amb una transició ordenada.

Cuenca sosté que el ‘no confinar’ a Pradas en la DANA va ser només una reflexió

José Manuel Cuenca ha defés davant la comissió que el seu missatge 'de confinar, res' a la llavors consellera Salomé Pradas va ser una reflexió. Ha negat haver donat ordes durant la gestió de la DANA del 29 d'octubre de 2024.

El València de Corberán cau del 54% de punts al 33% entre la 24-25 i la 25-26

Després del 0-2 davant el Reial Madrid, el València de Carlos Corberán ha passat de convertir quasi el 54% dels punts en la 24-25 a un 33,3% en la 25-26. Amb 23 de 69 possibles, l'equip queda a 1 punt del descens i a 11 d'Europa.

Aguayo fixa l’ascens del Lucentum a l’ACB com a objectiu sense posar terminis

Roberto Aguayo, del grup Díaz Laso, va assegurar que l'ascens a l'ACB és la meta del Lucentum, sense urgències. Prioritza consolidar el club i anuncia dos fitxatges