Detenen a un home en Requena per cultivar marihuana en una granja de porcs

Ejemplo de shortcode con estilo
  Agents de la Policia Nacional han detingut en Requena, en la comarca d’Utiel-Requena (València), a un home com a presumpte autor d’un delicte contra la salut pública i defraudació de fluid elèctric, després de descobrir 148 plantes de marihuana ocultes en una granja de porcs.   Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, les autoritats van […]

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Requena, en la comarca d’Utiel-Requena (València), a un home com a presumpte autor d’un delicte contra la salut pública i defraudació de fluid elèctric, després de descobrir 148 plantes de marihuana ocultes en una granja de porcs.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, les autoritats van començar la investigació quan van descobrir que una persona que treballava en la granja porcina usava estes instal·lacions per a amagar una plantació de marihuana.

 

Per este motiu, es va establir un dispositiu amb mesures de control i vigilància que va culminar amb el registre del lloc. Dins de la granja, la Policia va trobar un armari que en el fons del mateix tenia una porta oculta.

 

Troben l’amagatall de la droga

Este amagatall permetia l’accés a una habitació a on es van localitzar tots els elements necessaris per a conseguir la producció de la substància estupefaent en estar perfectament preparada amb diferents punts de connexió amb la línia elèctrica per a subministrar la llum necessària a les plantes.

 

En esta mateixa inspecció, els agents van trobar que esta habitació de la granja comunicava amb un altre lloc que allotjava tota la plantació de marihuana. A hores d’ara, el detingut ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Cada persona gasta 351 euros anuals en roba i calçat

Les persones a Espanya gasten uns 351 euros anuals en roba i calçat i compren una mitjana d’onze articles. La compra en línia i de segona mà guanya pes.

Alliberen 22 dones d’una xarxa de tràfic amb ramificacions a València i Castelló

La Guàrdia Civil ha detingut 19 persones i ha alliberat 22 dones d’una xarxa de tràfic sexual assentada a Sevilla, amb registres a Alzira i Peníscola.

Tarancón espera omplir el camp davant el Llevant en la Copa del Rei

Tarancón afronta amb expectació la visita del Llevant, dimecres a les 19.00 hores, en una eliminatòria de la Copa del Rei. L’entrenador Jorge Cañete espera un Municipal ple i confia a competir per la sorpresa.

Nacho Pérez ja és el golejador més jove del Llevant en Primera

Nacho Pérez ha fet història amb el Llevant en marcar en Primera amb 18 anys, un mes i 24 dies. El seu gol ha arribat en la derrota per 2-1 davant la Real Sociedad.

Cinc columnes de tractors protestaran a Madrid este dimecres

Cinc columnes de tractors entraran a Madrid este dimecres en una protesta convocada per Asaja, COAG i Unión de Uniones. Les organitzacions reclamen mesures davant dels costos i canvis en la política agrària.

La causa de la dana acumula 71 tomos y 690 declaraciones

La investigación judicial por la gestión de la dana de 2024 reúne 71 tomos, 646 resoluciones y 690 declaraciones. La instrucción está prorrogada hasta abril de 2027.

Aldaia alerta del bloqueo de 40 millones para reconstruirse tras la dana

El alcalde Guillermo Luján afirma que solo se ha ejecutado el 10 % de los 40 millones financiados para obras públicas. Reclama herramientas per a agilizar la reconstrucción i recorda les lliçons de la dana.

Susana Camarero liderarà la llista del PP al Senat per València

Susana Camarero encapçalarà la candidatura del PP al Senat per València en les eleccions generals del 29 de novembre. Dos alcaldes afectats per la dana de 2024 aniran en la llista al Congrés.