Detingut per robar bosses a dones majors a la Vall d’Uixó

La Guàrdia Civil ha detingut un home de 20 anys com a presumpte autor d’un delicte de furt, tres delictes de robatori amb violència i nou delictes d’estafa, i ha investigat a una dona de 19 anys per un delicte de receptació i dos delictes d’estafa, tots ells perpetrats a dones grans a la localitat de Vall d’Uixó.

Els fets es van produir entre els dies 29 de març i 6 d’abril quan l’autor fixava el seu objectiu en dones d’avançada edat, emprant el mètode de l’estrebada les assaltava i els sostreia la bossa amb totes les seues pertinences, amb esta tècnica el lladre aconseguia consumar els delictes i fugir del lloc sense poder ser aconseguit per les seues víctimes.

A causa de la violència emprada en algun dels robatoris per arrabassar les bosses, dos de les víctimes van patir lesions de gravetat per les quals van haver de ser hospitalitzades, arribant a ser intervinguda quirúrgicament d’elles.

Un cop comés el delicte i abans de poder anul·lar les targetes de crèdit, el presumpte autor es valia d’elles per a realitzar compres en comerços de la localitat per imports inferiors a 20 euros i d’esta manera no necessitava introduir una contrasenya.

Com a resultat de la investigació i després de la realització de nombroses indagacions, la Guàrdia Civil va esbrinar que esta persona estava acompanyada en la comissió dels il·lícits per una dona, aconseguint identificar i localitzar les dos persones.

En el moment de la detenció, l’autor encara conservava diverses targetes de les sostretes, les quals han estat intervingudes com a prova, així com diversos articles dels adquirits amb estes, quedant tot això a disposició judicial.

Les diligències instruïdes al costat del detingut van ser posats a disposició de Jutjat d’Instrucció núm. 5 de Nules el qual decret el seu ingrés a la presó.

 

Últimes notícies

Així serà la gran remodelació de l’Estadi de la Ceràmica que ja ha arrancat

El Villarreal CF ha arrancat les obres de remodelació de l’Estadi de la Ceràmica, amb un nou edifici exterior de vestidors i millores d’accessos i seguretat que afectaran la distribució d’algunes localitats.

Investigat per falsificar certificats de descontaminació en 500 cotxes afectats per la DANA

Un home ha passat a disposició judicial acusat de falsedat documental en prop de 500 vehicles afectats per la DANA, localitzats en una parcel·la de Villamuriel de Cerrato amb certificats de descontaminació presumptament falsos.

Un fals gestor bancari de 19 anys enganya un client i li furta 30.000 euros a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un jove de 19 anys acusat de suplantar un gestor bancari i sostraure 30.000 euros d’un client després d’una telefonada sobre una falsa transferència irregular.

Municipis afectats per la dana i ConELA reben la Creu d’Or per la solidaritat social

El Ministeri de Drets Socials ha concedit la Creu d'Or de l'Orde Civil de la Solidaritat Social als municipis afectats per la dana, a la junta directiva de ConELA, a Cermi Mujeres, a la Fundació Gomaespuma i, a títol pòstum, a Óscar Moral, per la seua tasca en defensa del benestar i la cohesió social.

Pérez Llorca explicarà en Les Corts la situació de la Comunitat i els acords dels Pressupostos de 2026

Juanfran Pérez Llorca ha d’afrontar esta setmana en Les Corts una sessió de control clau on explicarà la situació política, econòmica i social de la Comunitat Valenciana i el compliment dels acords del Pressupost de 2026.

El dispositiu de prevenció i extinció d’incendis de la Generalitat compta amb 1.700 efectius

724 professionals formen part de l’equip per a la província de València, 470 per a Castelló i 434 per a Alacant, a més d’altres 65 que operen en el conjunt de la Comunitat Valenciana.

Tres detinguts per una estafa massiva amb SMS falsos de bancs a València i altres províncies

Tres hòmens de 24 a 28 anys han sigut detinguts a Torrevieja per integrar, presumptament, un grup que enviava SMS falsos de bancs i telefonava a les víctimes per obtindre les seues claus i estafar-les, amb afectats a València i altres set províncies.

Enganyen una comunitat de veïns amb una falsa retirada d’amiant i estafen 12.500 euros

Un administrador de finques i el gerent d’una constructora han sigut detinguts per organitzar una retirada il·legal d’amiant en una finca de València, enganyar la comunitat de propietaris i estafar 12.500 euros.