13.8 C
València
Dijous, 5 febrer, 2026

Detingut per robar bosses a dones majors a la Vall d’Uixó

La Guàrdia Civil ha detingut un home de 20 anys com a presumpte autor d’un delicte de furt, tres delictes de robatori amb violència i nou delictes d’estafa, i ha investigat a una dona de 19 anys per un delicte de receptació i dos delictes d’estafa, tots ells perpetrats a dones grans a la localitat de Vall d’Uixó.

Els fets es van produir entre els dies 29 de març i 6 d’abril quan l’autor fixava el seu objectiu en dones d’avançada edat, emprant el mètode de l’estrebada les assaltava i els sostreia la bossa amb totes les seues pertinences, amb esta tècnica el lladre aconseguia consumar els delictes i fugir del lloc sense poder ser aconseguit per les seues víctimes.

A causa de la violència emprada en algun dels robatoris per arrabassar les bosses, dos de les víctimes van patir lesions de gravetat per les quals van haver de ser hospitalitzades, arribant a ser intervinguda quirúrgicament d’elles.

Un cop comés el delicte i abans de poder anul·lar les targetes de crèdit, el presumpte autor es valia d’elles per a realitzar compres en comerços de la localitat per imports inferiors a 20 euros i d’esta manera no necessitava introduir una contrasenya.

Com a resultat de la investigació i després de la realització de nombroses indagacions, la Guàrdia Civil va esbrinar que esta persona estava acompanyada en la comissió dels il·lícits per una dona, aconseguint identificar i localitzar les dos persones.

En el moment de la detenció, l’autor encara conservava diverses targetes de les sostretes, les quals han estat intervingudes com a prova, així com diversos articles dels adquirits amb estes, quedant tot això a disposició judicial.

Les diligències instruïdes al costat del detingut van ser posats a disposició de Jutjat d’Instrucció núm. 5 de Nules el qual decret el seu ingrés a la presó.

 

Últimes notícies

Iñaki Williams fica a l’Athletic en semifinals amb un gol en el 96

L'Athletic va guanyar 1-2 a Mestalla i va segellar el seu passe a semifinals. Sadiq Umar es va marcar en pròpia i després va empatar; Dimitrievski va detindre un penal abans del punt final.

Sadiq iguala després d’un error de Padilla i el València-Athletic arriba 1-1 al descans

El davanter nigerià va compensar el seu autogol en aprofitar una fallada del portera Alex Padilla i va deixar el dol de quarts 1-1 a l'intermedi a Mestalla.

Sadiq, novetat al València; Izeta encapçala a l’Athletic en els quarts de Copa

El València introduïx a Sadiq al costat de Lucas Beltrán a Mestalla, mentres l'Athletic confia en Urko Izeta. Els dos busquen el passe a semifinals amb onces ofensius.

La Comissió Mixta per a la DANA a València fixa la seua primera reunió per al 18 de febrer

La Comissió Mixta per a coordinar la recuperació de danys de la DANA del 29 d'octubre a València es reunirà el 18 de febrer. El Consell de Ministres va aprovar la seua creació i composició.

Guirmay s’imposa a l’esprint i estrena el jersei groc en la Volta

L'eritreu va véncer per centímetres a Torreblanca i, amb les bonificacions, es va col·locar líder després de 160 km entre Segorbe i Torreblanca. El vent i el port van seleccionar la carrera.

La Nucia acollirà la primera NBA Basketball School d’Espanya amb un nou pavelló en el Col·legi Vallemar

La Nucia serà seu de la primera NBA Basketball School d'Espanya, amb base en un nou pavelló del Col·legi Vallemar. L'acadèmia formarà a jóvens de 6 a 18 anys i activarà campus des de Setmana Santa.

Víctimes de la DANA exigixen a la Generalitat indemnitzacions i responsabilitats després de 15 mesos

Els col·lectius de víctimes del 29-O exigixen a la Generalitat reconéixer a les seues víctimes, assumir responsabilitats i indemnitzar als familiars de les 230 persones mortes. Critiquen comparacions amb un accident ferroviari i denuncien 15 mesos sense compensacions als deudos.

Febrer no és curt per al Llevant: fins a cinc partits i derbi davant el València

El Llevant, penúltim amb 18 punts, encara un mes comprimit amb Athletic, València, Vila-real i Barcelona, i podria afegir a l'Alabés si es confirma la data.