Detingut per robar una caixa registradora d’un establiment en Torrevieja

 

Este dijous, cap a les 02.10 hores, uns intensos colps del carrer, han despertar a un guàrdia civil, fora de servici, destinat en la Guàrdia Civil de Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant).

 

En asomar-se al carrer, ha pogut observar a un xic entrant en un establiment per baix de la seua persiana, mentres portava una caixa negra en els seus braços, motiu pel qual l’agent va eixir de sa casa ràpidament, per a intentar evitar que l’autor fera este robatori amb força. 

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

L’home, en vore a l’agent eixir del portal, encara sense saber que es tractava d’un guàrdia civil, va eixir fugint del lloc, sent finalment interceptat per ell. En ser atrapat, l’autor ha protagonitzat un intens i violent forcejament, oposant gran resistència a ser detingut i produint-li a l’agent una fractura de radi.

 

L’agent ha pogut recuperar tots els objectes robats

Seguidament, ha arribat al lloc dels fets una patrulla en servici de seguretat ciutadana de la Guàrdia Civil de Torrevieja, que es va fer càrrec de la custòdia d’este suposat autor d’un robatori amb força.

 

El detingut, un espanyol de 31 anys, ja ha sigut posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció núm. 2 dels de Torrevieja, quedant en llibertat a l’espera de juí. 

 

El guàrdia civil ha pogut recuperar tots els efectes robats, sent estos una caixa registradora amb 120 euros en efectiu i alguns tiquets de venda, que van ser entregats al seu propietari. 

  

 

 

Últimes notícies

El PSPV denuncia un fort retall d’inversions de la Generalitat a Alacant en els comptes de 2026

El PSPV-PSOE d’Alacant ha assegurat que la Generalitat ha reduït més de la mitat les inversions territorialitzades a la província en els pressupostos de 2026, mentre que el Govern d’Espanya preveu una aportació rècord als municipis alacantins.

PP i Vox aproven a soles les conclusions de la comissió de la DANA del 29 d’octubre

El ple de Les Corts ha aprovat amb PP i Vox el dictamen de la comissió d’investigació sobre la DANA del 29 d’octubre de 2024, rebutjat per PSPV i Compromis, que acusen el Consell de voler exculpar-se de la gestio d’una tragèdia amb 230 morts.

Pedro Martínez apel·la a la tranquil·litat abans de la final entre València Basket i Barça

Pedro Martínez assegura que el València Basket arriba a la final de la Lliga Endesa contra el Barça amb la tranquil·litat del treball ben fet, el factor pista a favor i molta il·lusió.

Pradilla encén l’afició taronja abans de la final contra el Barça al Roig Arena

Jaime Pradilla destaca la il·lusió del vestidor del Valencia Basket abans d’afrontar la final de la Lliga Endesa contra el Barça, que començarà este dijous al Roig Arena.

Orgull LGTBI a València: la Delegació del Govern es declara espai refugi

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana ha celebrat un acte institucional pel Dia de l’Orgull LGTBI amb desplegament de bandera i un conversatori amb entitats i les ministres Ana Redondo i Diana Morant, reivindicant la llibertat i la dignitat del col·lectiu.

Milers de metges ixen al carrer a València i Alacant per a defensar la sanitat pública

Metges i facultatius han omplit este dimecres els carrers de València i Alacant per a protestar contra l’Anteprojecte d’Estatut Marc i reclamar millors condicions laborals i assistència digna per als pacients. El Sindicat Mèdic CESMCV avisa que les mobilitzacions continuaran i no descarta una vaga indefinida.

Les víctimes de la dana claven foc a Les Corts pel tancament de la investigació

Les principals associacions de víctimes de la dana del 29 d’octubre han qualificat de vergonya el tancament de la comissió d’investigació en Les Corts i han acusat Carlos Mazón de riure’s de les famílies afectades.

Temperatures de rècord a la Comunitat Valenciana des de dilluns: calor extrema a l’interior

El calor s’intensificarà des d’este cap de setmana a la Comunitat Valenciana i, entre dilluns 22 i divendres 26 de juny, la temperatura mitjana podria marcar rècords diaris des de 1950, amb especial incidència en l’interior.