Detingut per robar una caixa registradora d’un establiment en Torrevieja

 

Este dijous, cap a les 02.10 hores, uns intensos colps del carrer, han despertar a un guàrdia civil, fora de servici, destinat en la Guàrdia Civil de Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant).

 

En asomar-se al carrer, ha pogut observar a un xic entrant en un establiment per baix de la seua persiana, mentres portava una caixa negra en els seus braços, motiu pel qual l’agent va eixir de sa casa ràpidament, per a intentar evitar que l’autor fera este robatori amb força. 

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

L’home, en vore a l’agent eixir del portal, encara sense saber que es tractava d’un guàrdia civil, va eixir fugint del lloc, sent finalment interceptat per ell. En ser atrapat, l’autor ha protagonitzat un intens i violent forcejament, oposant gran resistència a ser detingut i produint-li a l’agent una fractura de radi.

 

L’agent ha pogut recuperar tots els objectes robats

Seguidament, ha arribat al lloc dels fets una patrulla en servici de seguretat ciutadana de la Guàrdia Civil de Torrevieja, que es va fer càrrec de la custòdia d’este suposat autor d’un robatori amb força.

 

El detingut, un espanyol de 31 anys, ja ha sigut posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció núm. 2 dels de Torrevieja, quedant en llibertat a l’espera de juí. 

 

El guàrdia civil ha pogut recuperar tots els efectes robats, sent estos una caixa registradora amb 120 euros en efectiu i alguns tiquets de venda, que van ser entregats al seu propietari. 

  

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

WOW 29 ja supera les 12.000 entrades i vol fer història de les MMA a València

WOW 29 supera les 12.000 entrades al Roig Arena i aspira a convertir-se en l’esdeveniment de MMA més gran celebrat a Espanya.

Unai Núñez serà baixa en el Valencia CF per al partit contra l’Elx

Unai Núñez no arriba al duel entre l’Elx i el Valencia CF per unes molèsties del últim partit i es confirma com a baixa per a dissabte.

Les VTC reclamen seguretat jurídica per a operar en serveis urbans a la Comunitat Valenciana

Les patronals de les VTC demanen un nou decret amb seguretat jurídica que garantisca els serveis urbans a la Comunitat Valenciana.

CaixaBank destina prop de 250.000 euros a Save the Children per a famílies afectades per la dana de València

CaixaBank donarà prop de 250.000 euros a Save the Children per a ajudar famílies i infància afectades per la dana de València.

Jose Muñoz expressa la vergonya del PSPV per José Luis Ábalos després de l’inici del juí

Jose Muñoz afirma que el PSPV sent vergonya i indignació per Ábalos després de les primeres declaracions del juí.

La renda 2025 arranca amb noves deduccions en la Comunitat Valenciana per salut, esport i música

La campanya de la renda 2025 comença amb canvis estatals i noves deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.

Absòlts els dos acusats pel cas dels burros morts al Desert de les Palmes

La Justícia absol els dos acusats pel cas dels burros morts al Desert de les Palmes en no veure provat el maltractament animal.

Condemnat a huit anys de presó quan se feia passar per narcotraficant

Condemnen a huit anys de presó un home per agressió sexual i amenaces a una jove a Castelló després d’un llarg procés judicial.