Detingut per robar una caixa registradora d’un establiment en Torrevieja

 

Este dijous, cap a les 02.10 hores, uns intensos colps del carrer, han despertar a un guàrdia civil, fora de servici, destinat en la Guàrdia Civil de Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant).

 

En asomar-se al carrer, ha pogut observar a un xic entrant en un establiment per baix de la seua persiana, mentres portava una caixa negra en els seus braços, motiu pel qual l’agent va eixir de sa casa ràpidament, per a intentar evitar que l’autor fera este robatori amb força. 

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

L’home, en vore a l’agent eixir del portal, encara sense saber que es tractava d’un guàrdia civil, va eixir fugint del lloc, sent finalment interceptat per ell. En ser atrapat, l’autor ha protagonitzat un intens i violent forcejament, oposant gran resistència a ser detingut i produint-li a l’agent una fractura de radi.

 

L’agent ha pogut recuperar tots els objectes robats

Seguidament, ha arribat al lloc dels fets una patrulla en servici de seguretat ciutadana de la Guàrdia Civil de Torrevieja, que es va fer càrrec de la custòdia d’este suposat autor d’un robatori amb força.

 

El detingut, un espanyol de 31 anys, ja ha sigut posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció núm. 2 dels de Torrevieja, quedant en llibertat a l’espera de juí. 

 

El guàrdia civil ha pogut recuperar tots els efectes robats, sent estos una caixa registradora amb 120 euros en efectiu i alguns tiquets de venda, que van ser entregats al seu propietari. 

  

 

 

Anuncios

Últimes notícies

El trencament d’una catenària per un camion deixa sense servici partix del tranvia a València

El trencament d'una catenària en enganxar-se un camion amb la grua desplegada ha interromput un tram de la línia 4 del tranvia de València i ha deixat sense servici tota la línia 6.

El trencament d’una catenària per un camió deixa sense servici partix del tramvia de València

El trencament d'una catenària per un camió ha obligat a tallar un tram de la línia 4 del tramvia de València i a suspendre per complet el servici de la línia 6 mentres es reparen els danys.

La Ciutat de les Arts exigix a l’Ajuntament de València aclarir el cessament de festivals per soroll

La Ciutat de les Arts i les Ciències demana a l'Ajuntament de València que precise l'abast de l'orde que obliga a cessar activitats que incomplisquen la normativa de contaminació acústica.

Nacho Vidal és condemnat a 3 anys per tràfic de drogues però evita la presó

Nacho Vidal ha sigut condemnat a tres anys de prision i a una multa de 5.800 euros per trafique de drogues, però no ingressara en la carcel en suspendre's la pena. L'actor té, ademas, un altre juí pendent per un presumpte homicidi imprudent relacionat amb un ritual amb verí de gripau buf.

Pérez Llorca reivindica l’FP com a palanca clau de competitivitat en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca destaca la Formació Professional com a motor de competitivitat i ocupació en la Comunitat Valenciana i celebra el resultat històric en SpainSkills 2026.

Metrovalencia ampliarà el servici nocturn de Dijous Sant a Diumenge de Resurrecció

Metrovalencia reforça el seu servici nocturn entre el 2 i el 5 d'abril amb trens i tramvies addicionals i freqüències específiques per línies, i manté el servici ordinari per Pasqua.

El Govern porta a la Fiscalia la negativa de la Confraria de Sagunt a admetre dones

El Govern ha remés a la Fiscalia General de l'Estat un informe sobre la negativa reiterada de la Confraria de Sagunt a admetre dones, amb l'objectiu que s'investigue si existix discriminació per raó de sexe.

Liberum es retira de la causa judicial per la gestió de la DANA a València

L'associació Liberum, que actuava com a acusació popular en la causa penal per la gestió de la DANA, renúncia a seguir en el procediment i recuperarà la fiança de 6.000 euros.