Anuncios

Detingut per robar una caixa registradora d’un establiment en Torrevieja

 

Este dijous, cap a les 02.10 hores, uns intensos colps del carrer, han despertar a un guàrdia civil, fora de servici, destinat en la Guàrdia Civil de Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant).

 

En asomar-se al carrer, ha pogut observar a un xic entrant en un establiment per baix de la seua persiana, mentres portava una caixa negra en els seus braços, motiu pel qual l’agent va eixir de sa casa ràpidament, per a intentar evitar que l’autor fera este robatori amb força. 

Anuncios

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

L’home, en vore a l’agent eixir del portal, encara sense saber que es tractava d’un guàrdia civil, va eixir fugint del lloc, sent finalment interceptat per ell. En ser atrapat, l’autor ha protagonitzat un intens i violent forcejament, oposant gran resistència a ser detingut i produint-li a l’agent una fractura de radi.

 

L’agent ha pogut recuperar tots els objectes robats

Seguidament, ha arribat al lloc dels fets una patrulla en servici de seguretat ciutadana de la Guàrdia Civil de Torrevieja, que es va fer càrrec de la custòdia d’este suposat autor d’un robatori amb força.

 

El detingut, un espanyol de 31 anys, ja ha sigut posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció núm. 2 dels de Torrevieja, quedant en llibertat a l’espera de juí. 

 

El guàrdia civil ha pogut recuperar tots els efectes robats, sent estos una caixa registradora amb 120 euros en efectiu i alguns tiquets de venda, que van ser entregats al seu propietari. 

  

 

 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Controlen un incendi en una fàbrica de teules d’Agost sense causar ferits

Un incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost, al costat de la CV-820, evoluciona de manera favorable i no ha causat ferits, segons el Consorci Provincial de Bombers.

Román aconseguix una orella insuficient davant un gran bou de Conde de Mayalde a San Isidro

Román només va obtindre una orella considerada curta enfront del millor bou de Conde de Mayalde en una llarga vesprada de San Isidro marcada per la lesió de David Galván i per fins a cinc avisos.

Pedro Martínez destaca la reacció del València Basket malgrat la derrota davant Baskonia

Pedro Martínez ressalta l'actitud competitiva de València Basket després de remuntar catorze punts i fregar la victòria davant Baskonia abans d'un decisiu dol d'Eurolliga.

Segon PCR negatiu descarta ara com ara hantavirus en la dona aïllada a Alacant

La dona aïllada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu en una segona PCR, encara que Sanitat manté l'aïllament i repetirà la prova en 48 hores.

El Baskonia assalta el Roig Arena i s’enganxa a la lluita per la zona alta

El Baskonia es va imposar 86-88 al València Basket en el Roig Arena després d'un dol ple d'alternatives, aprofitant el desgast europeu del quadre taronja malgrat la remuntada final local.

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.
Anuncios