Detingut per robar una caixa registradora d’un establiment en Torrevieja

 

Este dijous, cap a les 02.10 hores, uns intensos colps del carrer, han despertar a un guàrdia civil, fora de servici, destinat en la Guàrdia Civil de Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant).

 

En asomar-se al carrer, ha pogut observar a un xic entrant en un establiment per baix de la seua persiana, mentres portava una caixa negra en els seus braços, motiu pel qual l’agent va eixir de sa casa ràpidament, per a intentar evitar que l’autor fera este robatori amb força. 

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

L’home, en vore a l’agent eixir del portal, encara sense saber que es tractava d’un guàrdia civil, va eixir fugint del lloc, sent finalment interceptat per ell. En ser atrapat, l’autor ha protagonitzat un intens i violent forcejament, oposant gran resistència a ser detingut i produint-li a l’agent una fractura de radi.

 

L’agent ha pogut recuperar tots els objectes robats

Seguidament, ha arribat al lloc dels fets una patrulla en servici de seguretat ciutadana de la Guàrdia Civil de Torrevieja, que es va fer càrrec de la custòdia d’este suposat autor d’un robatori amb força.

 

El detingut, un espanyol de 31 anys, ja ha sigut posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció núm. 2 dels de Torrevieja, quedant en llibertat a l’espera de juí. 

 

El guàrdia civil ha pogut recuperar tots els efectes robats, sent estos una caixa registradora amb 120 euros en efectiu i alguns tiquets de venda, que van ser entregats al seu propietari. 

  

 

 

Últimes notícies

Els partits es mouen per pactar els pressupostos buscant el millor per a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca confia que tots els partits de Les Corts buscaran el millor per a la Comunitat Valenciana en la negociació dels pressupostos, defensa la seguretat al metro 20 anys després de l’accident i carrega contra la candidatura de Diana Morant.

Carbonell garanteix plantilles molt competitives en el Valencia Basket malgrat les eixides clau

El director general del Valencia Basket, Enric Carbonell, assegura que el club mantindrà el seu model actual i disposarà d’un pressupost major per a configurar plantilles molt competitives tant en el primer equip masculí com en el femení, malgrat les eixides de jugadors importants i del tècnic Pedro Martínez.

Pérez Llorca critica la rapidesa de la regularització extraordinària d’immigrants

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha criticat des de Benidorm la rapidesa de la regularització extraordinària d’immigrants, qüestionada pel Tribunal Suprem, i ha remarcat el seu respecte a la decisió final de la Justícia.

El Valencia Basket dona per perdut Pedro Martínez, que apunta al Reial Madrid

El Valencia Basket ha assumit que Pedro Martínez eixirà del club després de comunicar-los que vol marxar i que té un acord amb el Reial Madrid, tot i haver renovat fins a 2028 fa només uns mesos.

Consum compra més de 8.720 tones de fruita d’os per a la campanya d’estiu

La cooperativa incrementa un 11% les compres respecte a 2025 i preveu superar els 1,13 milions de quilos procedents de la Comunitat Valenciana

El PSPV denuncia Carlos Mazón al Suprem per fals testimoni sobre la DANA

El PSPV-PSOE ha presentat una querella al Tribunal Suprem contra l'expresident de la Generalitat Carlos Mazón per fals testimoni en la comissió d'investigació de la DANA al Congrés, basant-se en contradiccions amb la investigació judicial de Catarroja i missatges de WhatsApp del Govern valencià.

Els dies més calorosos impulsen l’activitat física moderada entre els adolescents

Un estudi amb participació de la Universitat de València revela que els dies més calorosos augmenten l’activitat física moderada entre adolescents, mentre que la pràctica d’exercici vigorós disminuïx.

Els dies més calorosos impulsen l’activitat física moderada entre els adolescents

Un estudi liderat per la Universitat de València constata que els dies més calorosos augmenta l’activitat física moderada en adolescents, mentre que les activitats més intenses disminuïxen.