Detingut per robar en diferents xalets d’una urbanització de San Antonio de Benagéber

Lladre

Imatge d’arxiu | G3

 

La Policia Local de San Antonio de Benagéber, en el Camp de Túria (València), ha detingut a un xic com a presumpte autor de robatoris en uns xalets de la urbanització Montesano de la localitat. L’arrest es va produir després de què el cos de seguretat rebera l’avís d’un veí, un integrant de la Unitat Militar d’Emergències (UME).

 

Els fets s’han produït este matí de dissabte, sobre les 07.00 hores, quan es va rebre una telefonada del Centre d’Emergències en la que s’informava de l’avís d’este veí, que va advertir de la presència d’un xic saltant la tanca d’un xalet quan es disposava a anar al seu treball, informa el cos municipal de policia en un comunicat.

 

Immediatament, es van traslladar fins a la zona dos patrulles de la Policia Local que, després de fer una intensa busca pels voltants, van trobar ocult en una zona boscosa al sospitós, qui havia aprofitat la mala herba i la boira d’eixe matí per a intentar donar-se a la fugida. No obstant això, va ser pillat pels agents que, una volta comprovats els fets, van procedir a la seua detenció.

 

Havia robat eixa matinada en dos cases més

Fetes les investigacions pertinents, estes van donar com a resultat que en una zona pròxima del lloc a on estava amagat el xic s’havien produït, presumptament, durant eixa matinada dos robatoris en diferents xalets de la urbanització. 

 

El detingut va ser traslladat a la caserna de la Guàrdia Civil de la Pobla de Vallbona, en la mateixa comarca, per a instruir diligències i continuar amb la investigació. L’anàlisi dels fets va donar com a resultat que membres de l’Àrea d’Investigació d’este cos de seguretat trobaren petjades dins de les cases que havien sigut robades, les que es corresponien amb les del sospitós.

 

D’esta forma, els agents van trobar també una cadena d’or procedent d’un dels xalets. Per estos motius, el detingut va ser posat a la disposició de l’autoritat judicial, que va ordenar el seu ingrés en la presó.

Últimes notícies

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.