Detingut per robar en diferents xalets d’una urbanització de San Antonio de Benagéber

Lladre

Imatge d’arxiu | G3

 

La Policia Local de San Antonio de Benagéber, en el Camp de Túria (València), ha detingut a un xic com a presumpte autor de robatoris en uns xalets de la urbanització Montesano de la localitat. L’arrest es va produir després de què el cos de seguretat rebera l’avís d’un veí, un integrant de la Unitat Militar d’Emergències (UME).

 

Els fets s’han produït este matí de dissabte, sobre les 07.00 hores, quan es va rebre una telefonada del Centre d’Emergències en la que s’informava de l’avís d’este veí, que va advertir de la presència d’un xic saltant la tanca d’un xalet quan es disposava a anar al seu treball, informa el cos municipal de policia en un comunicat.

 

Immediatament, es van traslladar fins a la zona dos patrulles de la Policia Local que, després de fer una intensa busca pels voltants, van trobar ocult en una zona boscosa al sospitós, qui havia aprofitat la mala herba i la boira d’eixe matí per a intentar donar-se a la fugida. No obstant això, va ser pillat pels agents que, una volta comprovats els fets, van procedir a la seua detenció.

 

Havia robat eixa matinada en dos cases més

Fetes les investigacions pertinents, estes van donar com a resultat que en una zona pròxima del lloc a on estava amagat el xic s’havien produït, presumptament, durant eixa matinada dos robatoris en diferents xalets de la urbanització. 

 

El detingut va ser traslladat a la caserna de la Guàrdia Civil de la Pobla de Vallbona, en la mateixa comarca, per a instruir diligències i continuar amb la investigació. L’anàlisi dels fets va donar com a resultat que membres de l’Àrea d’Investigació d’este cos de seguretat trobaren petjades dins de les cases que havien sigut robades, les que es corresponien amb les del sospitós.

 

D’esta forma, els agents van trobar també una cadena d’or procedent d’un dels xalets. Per estos motius, el detingut va ser posat a la disposició de l’autoritat judicial, que va ordenar el seu ingrés en la presó.

Últimes notícies

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.

Arcadi España i Bernabé posen en valor el nou edifici de Tragsa després de la dana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, i la delegada del Govern, Pilar Bernabé, visiten el nou edifici de Tragsa a Paterna i destaquen el seu paper imprescindible en la recuperació després de la dana i en el suport a ajuntaments i veïns.

Vivenda exigix a la Comunitat Valenciana actuar contra 15.000 pisos turístics il·legals

El Ministeri de Vivenda reclama a la Comunitat Valenciana i a la resta d'autonomies que perseguisquen el frau de les vivendes turístiques il·legals després de l'anul·lació del registre estatal, i advertix que vigilarà de prop la seua actuació.

Arcadi España acusa a Pérez Llorca de desentendre’s de la vaga educativa indefinida

Arcadi España retrau a Juanfran Pérez Llorca que no lidere la negociació de la vaga indefinida del professorat no universitari en la Comunitat Valenciana i li insta a asseure's amb els sindicats.

Els Pressupostos de la Generalitat de 2026 aconseguixen 33.305 milions amb un augment del 3,1%

Els comptes de la Generalitat per a 2026 sumen 33.305 milions, un 3,1% més, prioritzen sanitat, educació i gasto social, i incrementen l'amortització de deute.

Arcadi España acusa el Consell de tindre els Pressupostos pactats amb Vox des de fa temps

Arcadi España critica que els Pressupostos de la Generalitat per a 2026 incloguen la prioritat nacional i sosté que l'acord entre PP i Vox estava tancat des de fa temps.

Morant se suma als Moros i Cristians d’Elda i enaltix una festa igualitària i multitudinària

La ministra Diana Morant participa en els Moros i Cristians d'Elda, recentment declarats d'interés turístic internacional, i els reivindica com una festa igualitària, multitudinària i bolcada en la música i la tradició.