Detingut per robar en diferents xalets d’una urbanització de San Antonio de Benagéber

Lladre

Imatge d’arxiu | G3

 

La Policia Local de San Antonio de Benagéber, en el Camp de Túria (València), ha detingut a un xic com a presumpte autor de robatoris en uns xalets de la urbanització Montesano de la localitat. L’arrest es va produir després de què el cos de seguretat rebera l’avís d’un veí, un integrant de la Unitat Militar d’Emergències (UME).

 

Els fets s’han produït este matí de dissabte, sobre les 07.00 hores, quan es va rebre una telefonada del Centre d’Emergències en la que s’informava de l’avís d’este veí, que va advertir de la presència d’un xic saltant la tanca d’un xalet quan es disposava a anar al seu treball, informa el cos municipal de policia en un comunicat.

 

Immediatament, es van traslladar fins a la zona dos patrulles de la Policia Local que, després de fer una intensa busca pels voltants, van trobar ocult en una zona boscosa al sospitós, qui havia aprofitat la mala herba i la boira d’eixe matí per a intentar donar-se a la fugida. No obstant això, va ser pillat pels agents que, una volta comprovats els fets, van procedir a la seua detenció.

 

Havia robat eixa matinada en dos cases més

Fetes les investigacions pertinents, estes van donar com a resultat que en una zona pròxima del lloc a on estava amagat el xic s’havien produït, presumptament, durant eixa matinada dos robatoris en diferents xalets de la urbanització. 

 

El detingut va ser traslladat a la caserna de la Guàrdia Civil de la Pobla de Vallbona, en la mateixa comarca, per a instruir diligències i continuar amb la investigació. L’anàlisi dels fets va donar com a resultat que membres de l’Àrea d’Investigació d’este cos de seguretat trobaren petjades dins de les cases que havien sigut robades, les que es corresponien amb les del sospitós.

 

D’esta forma, els agents van trobar també una cadena d’or procedent d’un dels xalets. Per estos motius, el detingut va ser posat a la disposició de l’autoritat judicial, que va ordenar el seu ingrés en la presó.

Últimes notícies

El jutge cita al excomisionado de la DANA com investigat per presumpta falsedat documental

El Jutjat d'Instrucció 4 de València cridarà a declarar com investigat el 22 de maig al excomisionado per a la DANA José María Ángel per la presumpta falsificació del títol amb el qual va promocionar com a funcionari.

Les XV Jornades de Còmic de València tornen a la Nau amb firmes, tallers i més de 70 expositors

Les XV Jornades de Còmic de València se celebren del 22 al 24 de maig en La Nau amb firmes d'autors, tallers infantils, jocs de taula i més de 70 estands.

L’Horta Sud impulsa una ruta en homenatge a les víctimes de la DANA i al voluntariat

La Mancomunitat de l'Horta Sud aprova un pla estratègic de turisme per als pròxims quatre anys que inclou una ruta en record de les víctimes de la DANA i del voluntariat i noves propostes de cicloturisme, cultura i gastronomia.

Intens incendi en una empresa de tractament d’ametles a Vall d’Alba

Un incendi industrial molt desenrotllat afecta a una empresa de tractament d'ametles en un polígon de La Vall d'Alba i genera una gran columna de fum, mobilitzant un ampli desplegament de bombers i mitjans d'emergències.

Desallotgen diverses empreses per un incendi en una nau industrial de Vall d’Alba sense ferits

Un incendi totalment desenrotllat en una nau de tractament d'ametles en un polígon de Vall d'Alba ha obligat a desallotjar de manera preventiva les empreses confrontants, sense causar ferits.

Pedro Martínez veu la sèrie al 50% i resta pes al factor pista davant el Panathinaikos

Pedro Martínez considera que el quint partit d'Eurolliga entre València Basket i Panathinaikos està totalment obert, reclama gestionar la pressió i demana ser fidel a l'estil de l'equip.

Els museus valencians celebren el seu dia amb horaris ampliats i activitats gratuïtes

Els principals museus valencians se sumen al Dia Internacional dels Museus amb horaris ampliats, entrada gratuïta i una programació especial que s'estendrà diversos dies.

El València Basket busca tancar en el Roig Arena una remuntada històrica cap a la seua primera Final a Quatre

El València Basket es juga en el Roig Arena el quint i decisiu partit d'habitacions d'Eurolliga davant el Panathinaikos, després d'igualar un 0-2 amb dos triomfs a Atenes. El bitllet suposaria la primera Final a Quatre de la seua història.