7.9 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

Detingut per robar en diferents xalets d’una urbanització de San Antonio de Benagéber

Lladre

Imatge d’arxiu | G3

 

La Policia Local de San Antonio de Benagéber, en el Camp de Túria (València), ha detingut a un xic com a presumpte autor de robatoris en uns xalets de la urbanització Montesano de la localitat. L’arrest es va produir després de què el cos de seguretat rebera l’avís d’un veí, un integrant de la Unitat Militar d’Emergències (UME).

 

Els fets s’han produït este matí de dissabte, sobre les 07.00 hores, quan es va rebre una telefonada del Centre d’Emergències en la que s’informava de l’avís d’este veí, que va advertir de la presència d’un xic saltant la tanca d’un xalet quan es disposava a anar al seu treball, informa el cos municipal de policia en un comunicat.

 

Immediatament, es van traslladar fins a la zona dos patrulles de la Policia Local que, després de fer una intensa busca pels voltants, van trobar ocult en una zona boscosa al sospitós, qui havia aprofitat la mala herba i la boira d’eixe matí per a intentar donar-se a la fugida. No obstant això, va ser pillat pels agents que, una volta comprovats els fets, van procedir a la seua detenció.

 

Havia robat eixa matinada en dos cases més

Fetes les investigacions pertinents, estes van donar com a resultat que en una zona pròxima del lloc a on estava amagat el xic s’havien produït, presumptament, durant eixa matinada dos robatoris en diferents xalets de la urbanització. 

 

El detingut va ser traslladat a la caserna de la Guàrdia Civil de la Pobla de Vallbona, en la mateixa comarca, per a instruir diligències i continuar amb la investigació. L’anàlisi dels fets va donar com a resultat que membres de l’Àrea d’Investigació d’este cos de seguretat trobaren petjades dins de les cases que havien sigut robades, les que es corresponien amb les del sospitós.

 

D’esta forma, els agents van trobar també una cadena d’or procedent d’un dels xalets. Per estos motius, el detingut va ser posat a la disposició de l’autoritat judicial, que va ordenar el seu ingrés en la presó.

Últimes notícies

1-1: Pepelu salva un punt per al València de penal en el 87 davant l’Elx

El València va dominar i va generar ocasions, però va empatar 1-1 gràcies a un penal transformat per Pepelu en el 87 després del 0-1 de Diang. L'equip seguirà en descens malgrat el punt.

Pepelu empata de penal en el 87 i el València rescata un punt davant l’Elx

Pepelu va empatar de penal en el 87 després del gol de Diang en el 75; el València va dominar però va fallar en la definició i dormirà en la zona roja.

El València perdona a l’Elx en una primera part marcada per les molèsties físiques (0-0)

El València va ser superior però va fallar en la definició i va marxar 0-0 al descans davant l'Elx a Mestalla. Thierry es va retirar amb molèsties i Dimitrievski va seguir després de ser atés.

Mestalla guarda un minut de silenci per Fernando Martín i la seua família

Mestalla va guardar un minut de silenci abans del València-Elx en record de Fernando Martín i la seua família, morts en un naufragi a Indonèsia. L'homenatge va incloure a Enrique Collar

Pedro Martínez demana calma després de dos derrotes seguides del València Basket

El tècnic del València Basket va demanar calma després de caure davant Unicaja pocs dies després de la derrota en Eurolliga davant el Mònaco i va defendre l'esforç de l'equip.

70-76: Unicaja trenca la imbatibilidad del Roig Arena amb un Audige decisiu

Unicaja es va imposar 70-76 a València Basket amb 20 punts de Chase Audige, que va jugar en una nit molt emotiva. L'equip malagueny va canviar el partit després del descans i va ser el primer a guanyar en el nou Roig Arena en la acb.

70-76: El València s’apaga i cedix l’invicte del Roig Arena davant un Unicaja guiat per Audige

Unicaja es va emportar un triomf de prestigi en el Roig Arena (70-76) amb un Audige determinant i un València penalitzat pel seu desencert exterior. Va ser la primera derrota local en el nou pavelló en la acb.

Moleiro i Gerard Moreno desmunten a l’Alabés amb un 3-1

El Vila-real es va imposar 3-1 a l'Alabés després d'una primera part embossada. Moleiro va obrir el marcador i va assistir a Mikautadze; Gerard Moreno va firmar el segon.