Detingut per robar en diferents xalets d’una urbanització de San Antonio de Benagéber

Lladre

Imatge d’arxiu | G3

 

La Policia Local de San Antonio de Benagéber, en el Camp de Túria (València), ha detingut a un xic com a presumpte autor de robatoris en uns xalets de la urbanització Montesano de la localitat. L’arrest es va produir després de què el cos de seguretat rebera l’avís d’un veí, un integrant de la Unitat Militar d’Emergències (UME).

 

Els fets s’han produït este matí de dissabte, sobre les 07.00 hores, quan es va rebre una telefonada del Centre d’Emergències en la que s’informava de l’avís d’este veí, que va advertir de la presència d’un xic saltant la tanca d’un xalet quan es disposava a anar al seu treball, informa el cos municipal de policia en un comunicat.

 

Immediatament, es van traslladar fins a la zona dos patrulles de la Policia Local que, després de fer una intensa busca pels voltants, van trobar ocult en una zona boscosa al sospitós, qui havia aprofitat la mala herba i la boira d’eixe matí per a intentar donar-se a la fugida. No obstant això, va ser pillat pels agents que, una volta comprovats els fets, van procedir a la seua detenció.

 

Havia robat eixa matinada en dos cases més

Fetes les investigacions pertinents, estes van donar com a resultat que en una zona pròxima del lloc a on estava amagat el xic s’havien produït, presumptament, durant eixa matinada dos robatoris en diferents xalets de la urbanització. 

 

El detingut va ser traslladat a la caserna de la Guàrdia Civil de la Pobla de Vallbona, en la mateixa comarca, per a instruir diligències i continuar amb la investigació. L’anàlisi dels fets va donar com a resultat que membres de l’Àrea d’Investigació d’este cos de seguretat trobaren petjades dins de les cases que havien sigut robades, les que es corresponien amb les del sospitós.

 

D’esta forma, els agents van trobar també una cadena d’or procedent d’un dels xalets. Per estos motius, el detingut va ser posat a la disposició de l’autoritat judicial, que va ordenar el seu ingrés en la presó.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.

Simulacre d’evacuació per trencament de la presa de Buseo per a validar el PEP

Emergències ha realitzat este dijous un simulacre d'evacuació en la presa de Buseo davant un escenari de trencament per pluges intenses. L'exercici ha posat a prova el Pla d'Emergències de Presa i els avisos a sis municipis aigües avall.

L’alcalde d’Almussafes emprén accions legals contra Diana Morant per injúries i calúmnies

Toni González ha iniciat accions judicials contra Diana Morant per presumptes injúries i calúmnies. Ha demanat un acte de conciliació i una indemnització de 50.000 euros.

La fiscalia ha demanat 14 anys de presó per a un acusat de violar dos vegades a una dona a Alcoi

La fiscalia ha sol·licitat 14 anys de presó per a un home jutjat en l'Audiència d'Alacant per dos violacions presumptament ocorregudes a Alcoi. La denunciant s'ha reafirmat, l'acusat ha negat qualsevol contacte sexual i el juí ha quedat vist per a sentència

Organitzacions propalestines alerten d’escales a Espanya de dos vaixells sospitosos de portar munició a Israel

Rescop i la Campanya per la fi del comerç d'armes amb Israel han avisat que dos vaixells de MSC faran escala a València i Barcelona i demanen inspeccions. També reclamen confiscar qualsevol material militar que es detecte per a complir amb l'obligació jurídica citada.

La CHJ actualitza els mapes de zones inundables per a reforçar la prevenció

La Confederació Hidrogràfica del Xúquer revisa i actualitza la cartografia de perillositat i risc d'inundació després de la DANA de 2024, amb focus en el Magre i el barranc de Poio. La revisió afig noves ARPSI i subtrams i s'integrarà en el PGRI 2028-2032.