19.5 C
València
Dilluns, 9 febrer, 2026

Detingut per robar en una fruiteria de València

Carrer de Sant Joan de la Penya

Els fets s’han produït en una fruiteria del carrer de Sant Joan de la Penya | Google Maps

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 41 anys, d’origen marroquí, com a presumpte autor dels delictes de robatori amb força, robatori dins d’un cotxe i robatori amb intimidació. 

 

Els fets han ocorregut este divendres sobre les 9.15 hores, quan els agents feien labors de prevenció han sigut alertats per la Sala del 091 per a que es dirigiren al carrer de Sant Joan de la Penya de València, a on pel que pareix un home estava trencant el vidre d’un cotxe. 

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Immediatament els policies s’han dirigit al lloc dels fets a on han localitzat a un home que acabava de robar fruita en un establiment de la zona i que prèviament havia forçat una màquina expenedora i trencat la finestreta d’un cotxe.

 

Amenaces al propietari de la fruiteria

Els agents han descobert que moments abans el sospitós ha entrat en una fruiteria i mentres estava robant, el propietari li ho ha recriminat. Com a resposta, l’home l’ha amenaçat amb un tornavís, això el propietari l’ha deixat anar-se’n.

 

Els policies han comprovat com el marc d’una màquina expenedora de la zona es trobava forçat i el vidre d’un cotxe, totalment fracturat i amb marques en la porta. 

 

A demés, en el seu trasllat a dependències policials, ha insultat als agents i una volta allí s’ha autolesionat. D’esta manera, el detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Presó sense fiança per a un dels dos detinguts pel segrest d’una parella a Corbera (València)

L'òrgan en funcions de guàrdia de Xàtiva ha acordat presó provisional, comunicada i sense fiança, per a un dels arrestats pel segrest d'una parella a Corbera. El segon ha quedat en llibertat amb allunyament de 300 metres i prohibició de contacte.

Detinguts tres treballadors pel robatori de 30 tones de material ferroviari a Castelló

La Guàrdia Civil ha arrestat a tres operaris subcontractats per sostraure i vendre més de 30 tones de material ferroviari entre Torreblanca i Vinaròs. La investigació, emmarcada en l'Operació FERRATUM, va durar més de quatre mesos.

Benidorm Fest 2026 dona els últims retocs a un xou de gran altura visual i emocional

El certamen ultima assajos amb un salt de producció i un escenari immersiu. Dos semifinals i una final amb 12 places, i un jurat de huit professionals.

Últim cartutx d’Espanya davant Anglaterra per a puntuar en la FIH Pro League de València

Espanya es juga este dimarts (11.00) davant Anglaterra, en Beteró, la seua primera suma en la FIH Pro League després de tres derrotes seguides. Arriba penúltima i sense punts.

Les Redsticks busquen un segon triomf per a tancar la FIH Pro League de València

Espanya es mesura a Alemanya este dimarts a les 13.30 en el Verge del Carmen-Beteró amb l'opció de tancar la sèrie valenciana amb el seu segon triomf. L'equip és tercer després d'un èxit en shoot-out i una victòria davant Bèlgica.

Aielo de Malferit tanca el Museu de Nino Bravo a petició de la família

L'Ajuntament ha anunciat el tancament del Museu de Nino Bravo després de la no renovació de les cessions per la família. La web ja està inoperativa.

La comissió de la DANA de Les Corts citarà a les víctimes el 23 i 24 de febrer

La comissió que investiga la DANA del 29 d'octubre de 2024 citarà a nou associacions i a un particular el 23 i 24 de febrer. La Mesa també sol·licitarà empara per a reclamar documentació a la CHJ.

Part del llegat de Rafael Altamira es depositarà este dimarts en la ‘Caixa de les Lletres’ de l’Institut Cervantes

L'Institut Cervantes custodiarà des d'este dimarts partix del llegat del jurista alacantí en la seua 'Caixa de les Lletres'. L'acte, a les 12 hores, s'emetrà en directe