Detingut per robar en una fruiteria de València

Carrer de Sant Joan de la Penya

Els fets s’han produït en una fruiteria del carrer de Sant Joan de la Penya | Google Maps

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 41 anys, d’origen marroquí, com a presumpte autor dels delictes de robatori amb força, robatori dins d’un cotxe i robatori amb intimidació. 

 

Els fets han ocorregut este divendres sobre les 9.15 hores, quan els agents feien labors de prevenció han sigut alertats per la Sala del 091 per a que es dirigiren al carrer de Sant Joan de la Penya de València, a on pel que pareix un home estava trencant el vidre d’un cotxe. 

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Immediatament els policies s’han dirigit al lloc dels fets a on han localitzat a un home que acabava de robar fruita en un establiment de la zona i que prèviament havia forçat una màquina expenedora i trencat la finestreta d’un cotxe.

 

Amenaces al propietari de la fruiteria

Els agents han descobert que moments abans el sospitós ha entrat en una fruiteria i mentres estava robant, el propietari li ho ha recriminat. Com a resposta, l’home l’ha amenaçat amb un tornavís, això el propietari l’ha deixat anar-se’n.

 

Els policies han comprovat com el marc d’una màquina expenedora de la zona es trobava forçat i el vidre d’un cotxe, totalment fracturat i amb marques en la porta. 

 

A demés, en el seu trasllat a dependències policials, ha insultat als agents i una volta allí s’ha autolesionat. D’esta manera, el detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Martina guia al Melilla a la final després d’un 2-3 maratonià davant La Llacuna

El CV Melilla va véncer 2-3 a Cisneros La Llacuna després de quasi tres hores, amb 25 punts de Federico Martina, i jugarà la final de la Copa del Rei davant Manacor.

Manacor tomba al campió Guaguas amb un 2-3 i es fica en la final de la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va eliminar al CV Guaguas, vigent campió i líder de la Superliga, amb un 2-3 a la Fonteta després de 2h45m i un desempat 13-15.

Els júnior de Reial Madrid i València seguixen a Abu Dhabi després de la cancel·lació del Next Generation

Eurolliga va cancel·lar de manera definitiva el Next Generation per la situació a Abu Dhabi. Els júnior de Reial Madrid i València seguixen allí a l'espera de reobrir l'espai aeri.

Alacant impulsa la reforestació de Mont Orgegia amb mil voluntaris i un milió de llavors

Mil voluntaris plantaran 500 arbres, 500 arbustos i més d'un milió de llavors el 21 de març en Mont Orgegia per a accelerar la restauració del bosc mediterrani. El pla inclou reg per degoteig, torns de participació i inscripció prèvia en alicanterenace.es.

L’Ajuntament de València lamenta la decisió de l’AVL sobre el topònim i parla d’oportunitat perduda

El consistori ha lamentat el rebuig de l'AVL al canvi proposat per a la titlla i ha criticat que l'informe no s'haja fet públic. Vox ha mostrat la seua repulsa.

La Diputació d’Alacant celebra el Dia d’Andalusia i ret homenatge a les víctimes de Adamuz

La Diputació d'Alacant ha commemorat el Dia d'Andalusia davant prop d'un miler d'assistents, amb homenatge a les víctimes de Adamuz i el reconeixement a Leonor Jiménez.

Cano destaca el paper estratègic de la gastronomia com a motor turístic en la Comunitat Valenciana

A Benissa, la consellera Marián Cano ha defés la gastronomia com a clau per a desestacionalitzar i generar economia local, amb suport al producte i talent de proximitat. La jornada 'Essència' ha reunit xefs, productors i públic entorn de proposades culinàries i culturals.

La Fe fa possible la maternitat d’una dona amb deficiència de CPT2 greu

L'Hospital La Fe coordina el naixement de la primera filla d'una dona amb deficiència de CPT2 en forma greu. És el segon cas registrat a Espanya amb afectació severa i demostra que, amb control estricte, l'embaràs és viable.