Detingut per robar en una fruiteria de València

Carrer de Sant Joan de la Penya

Els fets s’han produït en una fruiteria del carrer de Sant Joan de la Penya | Google Maps

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 41 anys, d’origen marroquí, com a presumpte autor dels delictes de robatori amb força, robatori dins d’un cotxe i robatori amb intimidació. 

 

Els fets han ocorregut este divendres sobre les 9.15 hores, quan els agents feien labors de prevenció han sigut alertats per la Sala del 091 per a que es dirigiren al carrer de Sant Joan de la Penya de València, a on pel que pareix un home estava trencant el vidre d’un cotxe. 

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Immediatament els policies s’han dirigit al lloc dels fets a on han localitzat a un home que acabava de robar fruita en un establiment de la zona i que prèviament havia forçat una màquina expenedora i trencat la finestreta d’un cotxe.

 

Amenaces al propietari de la fruiteria

Els agents han descobert que moments abans el sospitós ha entrat en una fruiteria i mentres estava robant, el propietari li ho ha recriminat. Com a resposta, l’home l’ha amenaçat amb un tornavís, això el propietari l’ha deixat anar-se’n.

 

Els policies han comprovat com el marc d’una màquina expenedora de la zona es trobava forçat i el vidre d’un cotxe, totalment fracturat i amb marques en la porta. 

 

A demés, en el seu trasllat a dependències policials, ha insultat als agents i una volta allí s’ha autolesionat. D’esta manera, el detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

El València Basket es classifica per a la seua primera Final a Quatre després d’atropellar al Panathinaikos

El València Basket va derrotar amb autoritat al Panathinaikos en el quint partit de quarts d'Eurolliga (81-64) i es va classificar per primera vegada per a la Final a Quatre.

El Sevilla remunta un 2-0 inicial i arranca un valuós empat a Vila-real

El Vila-real es va avançar 2-0 amb punts de Gerard Moreno i Georges Mikautadze, però el Sevilla va reaccionar abans del descans i va rescatar un empat amb els gols d'Os i Kike Salas.

Sis mesos de presó per apropiar-se d’un cotxe encarregat per a la seua recollida i revendre’l

L'Audiència d'Alacant condemna a sis mesos de presó a un home que es va quedar amb un cotxe que havia d'arreplegar per a la seua propietària i el va registrar a nom d'una afí que ho va vendre a un tercer.

Educació eleva al 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga docent en la Comunitat

La Conselleria d'Educació situa en el 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga indefinida del professorat no universitari, mentres sindicats mantenen la pressió i acudixen a una nova taula de negociació.

Roca Rei, Morante i Manzanares encapçalen la fira de Fogueres d’Alacant 2026

La fira de Fogueres d'Alacant 2026 programa deu festejos taurins entre el 19 i el 27 de juny, amb Roca Rey, Morante de la Pobla i José María Manzanares com a grans reclams.

Importaco activa el seu pla de continuïtat després de l’incendi en la seua planta d’ametles a Castelló

Importaco manté actiu el seu pla de continuïtat després de l'incendi en la seua planta de processament d'ametles a la Vall d'Alba i garantix el subministrament als seus clients mentres treballa en la recuperació productiva.

Marciano Gómez resta importància a la denúncia del PSPV davant la Fiscalia per la circular sobre migrants

Marciano Gómez defén que la circular vigent de Sanitat facilita la regularització de migrants i minimitza la denúncia del PSPV davant la Fiscalia, que considera possible amb qualsevol document.

La Generalitat impulsa materials d’emergència accessibles per a persones amb discapacitat

La Generalitat ha presentat nous materials d'informació preventiva i d'autoprotecció davant inundacions i nevades adaptats a persones amb discapacitat, majors i col·lectius vulnerables.