Detingut per robar en una fruiteria de València

Carrer de Sant Joan de la Penya

Els fets s’han produït en una fruiteria del carrer de Sant Joan de la Penya | Google Maps

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 41 anys, d’origen marroquí, com a presumpte autor dels delictes de robatori amb força, robatori dins d’un cotxe i robatori amb intimidació. 

 

Els fets han ocorregut este divendres sobre les 9.15 hores, quan els agents feien labors de prevenció han sigut alertats per la Sala del 091 per a que es dirigiren al carrer de Sant Joan de la Penya de València, a on pel que pareix un home estava trencant el vidre d’un cotxe. 

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Immediatament els policies s’han dirigit al lloc dels fets a on han localitzat a un home que acabava de robar fruita en un establiment de la zona i que prèviament havia forçat una màquina expenedora i trencat la finestreta d’un cotxe.

 

Amenaces al propietari de la fruiteria

Els agents han descobert que moments abans el sospitós ha entrat en una fruiteria i mentres estava robant, el propietari li ho ha recriminat. Com a resposta, l’home l’ha amenaçat amb un tornavís, això el propietari l’ha deixat anar-se’n.

 

Els policies han comprovat com el marc d’una màquina expenedora de la zona es trobava forçat i el vidre d’un cotxe, totalment fracturat i amb marques en la porta. 

 

A demés, en el seu trasllat a dependències policials, ha insultat als agents i una volta allí s’ha autolesionat. D’esta manera, el detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Miramar i Pego freguen els 40 graus i se situen entre les màximes d’Espanya

Miramar, Pego i Sagunt han registrat este dijous algunes de les temperatures més altes d’Espanya, mentre les tronades han provocat desploms tèrmics de fins a 19,6 graus en punts de la Comunitat Valenciana.

El Valencia fitxa Pablo Maffeo cedit amb opció de compra per a dos temporades

El lateral dret Pablo Maffeo arriba al Valencia cedit per l’Olympiacos amb una opció de compra per a dos temporades, després de destacar al Mallorca i cobrir la vacant en el flanc dret defensiu.

Més de 50 intervencions de bombers per les fortes ratxes de vent a la Ribera

Les tempestes amb ratxes de més de 100 km/h han obligat els bombers a actuar en més de 50 servicis a la Ribera, sobretot per arbres caiguts i danys en estructures. Aemet explica que es tracta de reventons humits i Emergències insta a telefonar al 112 si es veu fum.

Mercalicante es reforça com a motor de distribució alimentària a Alacant

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha destacat en la seua visita a Mercalicante el paper clau de Mercasa i la Red de Mercas en la distribució d’aliments de proximitat i en l’economia estatal. La plataforma alacantina abasteix 1,9 milions d’habitants, concentra 110 empreses i genera 4.600 llocs de treball directes i indirectes.

Hacienda insta les autonomies del PP a pensar més en la ciutadania que en Feijóo

El ministre dHisenda, Arcadi Espanya, ha demanat als governs autonòmics del PP que anteposen els interessos dels seus ciutadans a lestratègia de bloqueig dAlberto Núñez Feijóo en la negociació del nou model de finançament i dels Pressupostos Generals de lEstat.

Pedregades i ratxes de fins a 149 km/h sacsegen la Ribera Alta

Un episodi de fortes tronades ha deixat pedra i ratxes de vent de fins a 149 km/h en municipis de la Ribera Alta, com Alzira i Sumacàrcer, i ha obligat els bombers a atendre diverses incidències.

Cansament i impotència a València després de la nit més calorosa

La nit més càlida registrada a València ha deixat veïns exhausts, amb mala qualitat de son i buscant ombra, aigua i espais climatitzats per suportar unes temperatures que molts qualifiquen d’horroroses.

Consells per a protegir-te de les fortes tempestes en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha demanat extremar la prudència per les fortes pluges, el vent i el granís previstos, amb avís taronja en el litoral i l’interior sud de València i l’interior d’Alacant, i nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis.