Detingut per robar en una fruiteria de València

Carrer de Sant Joan de la Penya

Els fets s’han produït en una fruiteria del carrer de Sant Joan de la Penya | Google Maps

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 41 anys, d’origen marroquí, com a presumpte autor dels delictes de robatori amb força, robatori dins d’un cotxe i robatori amb intimidació. 

 

Els fets han ocorregut este divendres sobre les 9.15 hores, quan els agents feien labors de prevenció han sigut alertats per la Sala del 091 per a que es dirigiren al carrer de Sant Joan de la Penya de València, a on pel que pareix un home estava trencant el vidre d’un cotxe. 

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Immediatament els policies s’han dirigit al lloc dels fets a on han localitzat a un home que acabava de robar fruita en un establiment de la zona i que prèviament havia forçat una màquina expenedora i trencat la finestreta d’un cotxe.

 

Amenaces al propietari de la fruiteria

Els agents han descobert que moments abans el sospitós ha entrat en una fruiteria i mentres estava robant, el propietari li ho ha recriminat. Com a resposta, l’home l’ha amenaçat amb un tornavís, això el propietari l’ha deixat anar-se’n.

 

Els policies han comprovat com el marc d’una màquina expenedora de la zona es trobava forçat i el vidre d’un cotxe, totalment fracturat i amb marques en la porta. 

 

A demés, en el seu trasllat a dependències policials, ha insultat als agents i una volta allí s’ha autolesionat. D’esta manera, el detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Javier Aguado assumix la banqueta del Levante Femení per a tornar a la Lliga F

El tècnic alacantí Javier Aguado torna al Levante Femení com a primer entrenador amb la meta de recuperar la plaça en Lliga F després del descens recent a Primera RFEF.

El Valencia CF afronta la tornada amb Guido pendent i dos fitxatges quasi tancats

El Valencia CF obrirà este dijous la pretemporada pendent de la renovació de Guido Rodríguez, d’oficialitzar Justin de Haas i Aliou Dieng i de començar a definir les eixides de la plantilla.

Així serà la pretemporada del Levante: primers amistosos contra Leganés i Sheffield United

El Levante ha confirmat dos amistosos de pretemporada 26-27 contra Leganés i Sheffield United, amb inici de treballs el 4 de juliol a Buñol.

El primer any del València Basket al Roig Arena dobla l’assistència i penja el cartell de complet

El València Basket ha tancat la seua primera temporada al Roig Arena amb una mitjana de 12.445 espectadors i el primer ple absolut amb 15.600 aficionats en un partit d’Eurolliga davant el Panathinaikos.

Compromís planteja mil esmenes als pressuposts per a 2026: reclama canvis en sanitat, educació i vivenda

Compromís ha registrat més de mil esmenes als pressuposts de la Generalitat per a 2026 i assegura que les comptes no responen a les necessitats dels valencians, sinó als interessos polítics del president Juanfran Pérez Llorca.

Oltra defensa a Madrid una candidatura d’esquerres ampla per a la Generalitat i els ajuntaments

Mónica Oltra aposta a Madrid per teixir una gran aliança d’esquerres per a les pròximes eleccions autonòmiques i municipals, que desborde les sigles i el curtterminisme, i confia que així serà en la Comunitat Valenciana.

Barcala nega haver-se reunit amb l’administrador de les vivendes públiques d’Alacant

L’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, ha negat en el ple haver mantingut cap reunió amb l’administrador de Fraorgi, empresa que gestiona les vivendes públiques de la platja de Sant Joan, en plena polèmica pel cas Les Naus.

Els voluntaris valencians d’IAE localitzen víctimes mortals del terratrémol en 10 zones de La Guaira

Els onze voluntaris de l’ONG IAE, amb seu a Algemesí, han localitzat i marcat cossos sense vida en deu zones de La Guaira després del terratrémol de Veneçuela, sense rastre encara de supervivents.