9.9 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

Detingut per robar material d’obra en cases de luxe en construcció en Torrevieja

Detingut per robar material d'obra en cases de luxe en construcció en Torrevieja, el Baix Segura (Alacant)

Part dels objectes recuperats | Guàrdia Civil d’Alacant

 

La Guàrdia Civil ha detingut a un home per ser el presumpte autor d’un delicte de robatori amb força en diferents cases de la localitat de Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant). En el registre de la seua vivenda, es va trobar pràcticament la totalitat dels efectes furtats que pertanyen a uns 12 xalets de luxe, encara en construcció, que es troba a escassos 50 metres de la casa del detingut.

 

La investigació va començar el passat 27 d’abril quan la Guàrdia Civil de Torrevieja va rebre una denúncia en la que l’administrador i promotor d’una societat mercantil dedicada a la construcció de cases comunicava haver sigut víctima d’una sèrie de robatoris.

 

Segons la víctima, durant eixa mateixa matinada del 26 al 27 d’abril, s’hauria forçat la porta d’accés a la comunitat i, una volta dins del recinte, s’hauria accedit, també per la força, a 7 de les 12 cases, furtant d’elles tota classe de materials d’obra i ferramentes, entre els que destaquen 6 bombes de piscina (una d’elles ja instal·lada en sa casa), un aparell elèctric per a climatitzar l’aigua de la piscina, un joc de taula i cadires de jardí valorat en 1.900 euros, entre altres nombrosos efectes.

 

Van trobar els objectes en sa casa

Els agents de l’Àrea d’Investigació van començar immediatament amb les gestions d’anàlisi pertinents i, gràcies a la col·laboració ciutadana, van poder localitzar ràpidament al suposat autor, un veí de la zona, qui té la casa a escassos 50 metres de l’obra afectada pels robatoris.

 

Després de sol·licitar autorització judicial per a entrar a la casa en qüestió, es va efectuar el registre d’esta en presència de dos testimonis, trobant dins la pràctica totalitat dels efectes denunciats com a robats, alguns d’ells ja instal·lats en la vivenda del presumpte autor, com per exemple materials per a la piscina. El detingut, un espanyol de 35 anys, ja ha sigut posat a disposició judicial, quedant en llibertat amb càrrecs, a l’espera del juí.

Últimes notícies

2-2: Akor Adams rescata al Sevilla amb un doblet i castiga la relaxació de l’Elx

El Sevilla va empatar en el Martínez Valero amb dos gols de Akor Adams, l'últim de penal en el 92. L'Elx va malgastar un 2-0 i va pagar els seus dubtes.

2-2: Akor Adams evita la derrota del Sevilla i castiga els dubtes de l’Elx

Akor Adams va firmar un doblet i va rescatar al Sevilla amb un penal en el descompte per a empatar 2-2 en el Martínez Valero. L'Elx va malmetre una renda de 2-0 i va mostrar dubtes en la gestió del resultat.

2-2: Akor Adams rescata al Sevilla en el descompte i castiga els dubtes de l’Elx

Akor Adams va firmar un doblet, el segon de penal en el 92, per a evitar la derrota d'un Sevilla que va arribar a anar 2-0 a baix. L'Elx es va relaxar amb la renda i ho va pagar car.

Podem felicitar les festes i Nadal. A triar

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana denuncia la polarització política actual, on qualsevol detall —fins i tot una paraula en una felicitació— és utilitzat per desqualificar l’adversari, exagerant-ne el significat i carregant-lo d’intencions que no tenen base real

El greu accident ferroviari d’Adamuz deixa 40 víctimes mortals i obliga a decretar tres dies de dol oficial

Hi ha 41 persones hospitalitzades, 12 d’elles a l’UCI, mentre continuen les tasques d’identificació i la investigació sobre les causes del sinistre

L’excés de fred deixa 125 morts en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre

MoMo estima 125 morts per excés de fred en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre, un 7,2% menys que un any abans. La majoria s'han concentrat al gener.

Jutjat de Llíria cita al subdirector d’Emergències per la filtració de l’àudio del 112

El Jutjat d'Instrucció 6 de Llíria ha citat a Jorge Suárez com a testimoni per la filtració a la premsa d'un fragment de l'àudio entre Aemet i el 112 durant la DANA. La Guàrdia Civil assenyala que dos ex alts càrrecs van copiar la crida en una memòria portàtil.

Port subratlla el plus de jugar a casa abans del València Basket-París en Eurolliga

El capità Josep Puerto va cridar a la calma després de dos derrotes i va destacar que jugar en el Roig Arena pot aportar l'energia necessària davant París Basketball.