Detingut per robar material d’obra en cases de luxe en construcció en Torrevieja

Detingut per robar material d'obra en cases de luxe en construcció en Torrevieja, el Baix Segura (Alacant)

Part dels objectes recuperats | Guàrdia Civil d’Alacant

 

La Guàrdia Civil ha detingut a un home per ser el presumpte autor d’un delicte de robatori amb força en diferents cases de la localitat de Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant). En el registre de la seua vivenda, es va trobar pràcticament la totalitat dels efectes furtats que pertanyen a uns 12 xalets de luxe, encara en construcció, que es troba a escassos 50 metres de la casa del detingut.

 

La investigació va començar el passat 27 d’abril quan la Guàrdia Civil de Torrevieja va rebre una denúncia en la que l’administrador i promotor d’una societat mercantil dedicada a la construcció de cases comunicava haver sigut víctima d’una sèrie de robatoris.

 

Segons la víctima, durant eixa mateixa matinada del 26 al 27 d’abril, s’hauria forçat la porta d’accés a la comunitat i, una volta dins del recinte, s’hauria accedit, també per la força, a 7 de les 12 cases, furtant d’elles tota classe de materials d’obra i ferramentes, entre els que destaquen 6 bombes de piscina (una d’elles ja instal·lada en sa casa), un aparell elèctric per a climatitzar l’aigua de la piscina, un joc de taula i cadires de jardí valorat en 1.900 euros, entre altres nombrosos efectes.

 

Van trobar els objectes en sa casa

Els agents de l’Àrea d’Investigació van començar immediatament amb les gestions d’anàlisi pertinents i, gràcies a la col·laboració ciutadana, van poder localitzar ràpidament al suposat autor, un veí de la zona, qui té la casa a escassos 50 metres de l’obra afectada pels robatoris.

 

Després de sol·licitar autorització judicial per a entrar a la casa en qüestió, es va efectuar el registre d’esta en presència de dos testimonis, trobant dins la pràctica totalitat dels efectes denunciats com a robats, alguns d’ells ja instal·lats en la vivenda del presumpte autor, com per exemple materials per a la piscina. El detingut, un espanyol de 35 anys, ja ha sigut posat a disposició judicial, quedant en llibertat amb càrrecs, a l’espera del juí.

Últimes notícies

Trobeu la documentació de la jove desapareguda a Sueca prop del cadàver localitzat a Llaurí

La Guàrdia Civil ha localitzat la documentació de la jove de 25 anys desapareguda a Sueca a escassa distància del cadàver trobat a Llaurí, encara pendent d’identificació oficial.

El calcer espanyol cau al 23é lloc mundial amb un 14,2 % menys de producció

El sector del calcer espanyol ha produït uns 60 milions de parells en 2025, un 14,2 % menys que en 2024, i baixa del 19é al 23é lloc del rànquing mundial, amb només el 0,24 % de la producció global.

Les compres de vivenda per estrangers es disparen un 31 % a la Comunitat Valenciana

La compravenda de vivendes per estrangers ha crescut un 31 % a la Comunitat Valenciana entre abril i juny, en un context de caiguda general del mercat i preus en màxims històrics a Espanya.

Mor ofegat un jove de 29 anys al riu Túria a Manises

Agents del GEO de la Policia Nacional han localitzat este matí el cos sense vida d’un home de 29 anys al riu Túria, al terme de Manises, després de desaparèixer ahir de vesprada quan es banyava en esta zona.

Ajudes de fins a 15.000 euros per a agricultors i ramaders afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

Els afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó rebran entre 4.000 i 6.000 euros per hectàrea agrícola, fins a 15.000 per explotació ramadera i compensacions per pèrdua d’animals i danys en equipament.

Porcelanosa redueix el benefici a 13 milions en 2025 per l’alça de l’Impost de Societats

Porcelanosa ha guanyat 13 milions d’euros en 2025, un 55 % menys que en 2024, per l’increment del tipus efectiu de l’Impost de Societats fins al 54 %. Tot i això, el grup ha mantingut la facturació entorn dels 863 milions i ha reforçat la seua expansió internacional.

André Almeida continua al marge mentre el València espera la seua decisió

André Almeida s ha tornat a entrenar dos dies seguits al marge del grup a Paterna mentre València CF i Swansea ja tenen un acord pel seu traspàs i esperen la decisió final del migcampista portugués.

CSIF exigix començar el curs amb totes les plantilles cobertes i aules condicionades

El sindicat CSIF insta Educació a garantir que l’1 de setembre tots els llocs docents estiguen coberts i que els centres educatius tinguen infraestructures i climatització en condicions adequades.
FILMOTECA D'ESTIU