Detingut per robar material d’obra en cases de luxe en construcció en Torrevieja

Detingut per robar material d'obra en cases de luxe en construcció en Torrevieja, el Baix Segura (Alacant)

Part dels objectes recuperats | Guàrdia Civil d’Alacant

 

La Guàrdia Civil ha detingut a un home per ser el presumpte autor d’un delicte de robatori amb força en diferents cases de la localitat de Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant). En el registre de la seua vivenda, es va trobar pràcticament la totalitat dels efectes furtats que pertanyen a uns 12 xalets de luxe, encara en construcció, que es troba a escassos 50 metres de la casa del detingut.

 

La investigació va començar el passat 27 d’abril quan la Guàrdia Civil de Torrevieja va rebre una denúncia en la que l’administrador i promotor d’una societat mercantil dedicada a la construcció de cases comunicava haver sigut víctima d’una sèrie de robatoris.

 

Segons la víctima, durant eixa mateixa matinada del 26 al 27 d’abril, s’hauria forçat la porta d’accés a la comunitat i, una volta dins del recinte, s’hauria accedit, també per la força, a 7 de les 12 cases, furtant d’elles tota classe de materials d’obra i ferramentes, entre els que destaquen 6 bombes de piscina (una d’elles ja instal·lada en sa casa), un aparell elèctric per a climatitzar l’aigua de la piscina, un joc de taula i cadires de jardí valorat en 1.900 euros, entre altres nombrosos efectes.

 

Van trobar els objectes en sa casa

Els agents de l’Àrea d’Investigació van començar immediatament amb les gestions d’anàlisi pertinents i, gràcies a la col·laboració ciutadana, van poder localitzar ràpidament al suposat autor, un veí de la zona, qui té la casa a escassos 50 metres de l’obra afectada pels robatoris.

 

Després de sol·licitar autorització judicial per a entrar a la casa en qüestió, es va efectuar el registre d’esta en presència de dos testimonis, trobant dins la pràctica totalitat dels efectes denunciats com a robats, alguns d’ells ja instal·lats en la vivenda del presumpte autor, com per exemple materials per a la piscina. El detingut, un espanyol de 35 anys, ja ha sigut posat a disposició judicial, quedant en llibertat amb càrrecs, a l’espera del juí.

Últimes notícies

València es vesteix de flors pels 700 anys del Corpus amb un tapís de 180 quilos

València celebra els 700 anys del Corpus Christi amb una decoració floral especial al recorregut de la processó i un gran tapís commemoratiu de 180 quilos de flor a la façana de la Basílica de la Mare de Déu.

Un València Basket en alerta busca sentenciar el passi a semifinals a Miribilla

El València Basket visita este divendres Miribilla per enfrontar-se al Surne Bilbao Basket en el segon partit dels quarts de final de la Lliga Endesa, amb avantatge a la sèrie i opcions de tancar el passi a semifinals per la via ràpida.

Passa a disposició judicial l’assassí masclista de Callosa de Segura

L’home que va confessar haver estrangulat Patricia, de 48 anys, en el domicili que compartien a Callosa de Segura ha passat este matí a disposició judicial als jutjats d’Orihuela. El crim és el número 23 per violència masclista a Espanya en 2026 i el quart a la Comunitat Valenciana.

El valencià Ricardo Ten lidera Espanya en els Europeus de ciclisme paralímpic en carretera

El valencià Ricardo Ten, catorze vegades campió del món, i la handbiker Manuela Vos encapçalen la selecció espanyola de ciclisme paralímpic que competirà del 12 al 14 de juny als Europeus de carretera a Maniago i Montereale Valcellina, acompanyats pel retorn de Luis Miguel García-Marquina.

Emergències reserva 21,3 dels 234 milions del seu pressupost per a actuacions per la dana

La Conselleria d'Emergència i Interior, dirigida per Juan Carlos Valderrama, destina 21,3 milions d'euros del pressupost total de 234,2 milions de 2026 a actuacions derivades de la dana i defensa un model valencià de seguretat i emergències més robust. L'oposició critica la paràlisi i les prioritats de la Conselleria, mentres Vox avala les comptes amb matisos.

Un València Basket en alerta busca el pas a semifinals per la via ràpida a Bilbao

El València Basket visita divendres Miribilla amb un 1-0 a favor davant el Surne Bilbao Basket i l’opció de tancar l’eliminatòria, però conscient de la capacitat dels bascos per controlar el seu joc.

Carles Esteve assegura que Compromís se sent còmode amb la candidatura de Mónica Oltra a l’alcaldia

El diputat de Compromís i portaveu d’Iniciativa Carles Esteve defensa que tota la coalició està còmoda amb què Mónica Oltra encapçale la candidatura a l’alcaldia de València i critica el ‘lawfare’ contra l’exvicepresidenta del Consell.

El Barça vol allargar el seu domini a la Copa del Rei a Alacant amb plaça europea en joc

El Centre de Tecnificació d Alacant acull des de divendres fins diumenge la fase final de la Copa del Rei d handbol, amb un Barça hegemònic, debut del Horneo en l elit i una plaça europea en joc.