Detingut per robar material d’obra en cases de luxe en construcció en Torrevieja

Detingut per robar material d'obra en cases de luxe en construcció en Torrevieja, el Baix Segura (Alacant)

Part dels objectes recuperats | Guàrdia Civil d’Alacant

 

La Guàrdia Civil ha detingut a un home per ser el presumpte autor d’un delicte de robatori amb força en diferents cases de la localitat de Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant). En el registre de la seua vivenda, es va trobar pràcticament la totalitat dels efectes furtats que pertanyen a uns 12 xalets de luxe, encara en construcció, que es troba a escassos 50 metres de la casa del detingut.

 

La investigació va començar el passat 27 d’abril quan la Guàrdia Civil de Torrevieja va rebre una denúncia en la que l’administrador i promotor d’una societat mercantil dedicada a la construcció de cases comunicava haver sigut víctima d’una sèrie de robatoris.

 

Segons la víctima, durant eixa mateixa matinada del 26 al 27 d’abril, s’hauria forçat la porta d’accés a la comunitat i, una volta dins del recinte, s’hauria accedit, també per la força, a 7 de les 12 cases, furtant d’elles tota classe de materials d’obra i ferramentes, entre els que destaquen 6 bombes de piscina (una d’elles ja instal·lada en sa casa), un aparell elèctric per a climatitzar l’aigua de la piscina, un joc de taula i cadires de jardí valorat en 1.900 euros, entre altres nombrosos efectes.

 

Van trobar els objectes en sa casa

Els agents de l’Àrea d’Investigació van començar immediatament amb les gestions d’anàlisi pertinents i, gràcies a la col·laboració ciutadana, van poder localitzar ràpidament al suposat autor, un veí de la zona, qui té la casa a escassos 50 metres de l’obra afectada pels robatoris.

 

Després de sol·licitar autorització judicial per a entrar a la casa en qüestió, es va efectuar el registre d’esta en presència de dos testimonis, trobant dins la pràctica totalitat dels efectes denunciats com a robats, alguns d’ells ja instal·lats en la vivenda del presumpte autor, com per exemple materials per a la piscina. El detingut, un espanyol de 35 anys, ja ha sigut posat a disposició judicial, quedant en llibertat amb càrrecs, a l’espera del juí.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez valora la remuntada del València Basket davant el Armani Milà i el passe a quarts

Pedro Martínez ressalta el treball coral i la mentalitat del València Basket per a remuntar 14 punts davant el Armani Milà i segellar el passe a quarts de l'Eurolliga.

Montero impulsa al València Basket cap als quarts de l’Eurolliga després de remuntar 14 punts

El València Basket remunta 14 punts davant el Armani Milà, s'assegura els quarts de final de l'Eurolliga i s'aferma en el top 4 amb un partit encés per Jean Montero i Papi Badio.

Gandia acomiada entre aplaudiments i emoció a l’escriptor i poeta Josep Piera

Centenars de persones de l'àmbit cultural, social i polític assistixen en el Palau Ducal de Gandia al comiat cívic de l'escriptor i poeta Josep Piera, fill predilecte de la ciutat.

Es retiren els mitjans aeris de l’incendi de Tibi per falta de llum solar

Els mitjans aeris s'han retirat de l'incendi forestal de Tibi per la falta de llum solar, mentres continuen en la zona dotacions de bombers i unitats forestals des de terra.

Presó provisional per a un home acusat d’intentar matar a la seua veïna a Silla

La jutgessa de guàrdia de Carlet decreta presó provisional sense fiança per a un home acusat d'intentar matar a la seua veïna a Silla després de tirar-la per les escales. La víctima, de 64 anys, roman hospitalitzada en coma des de l'1 d'abril.

Desplegament de mitjans aeris i terrestres per a frenar un incendi en la serra del Maigmó a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes de la serra del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a un ampli desplegament de mitjans aeris i terrestres per a tractar de frenar l'avanç del foc.

Incendi forestal en les faldes del Maigmó mobilitza nombrosos mitjans a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a desplegar un ampli dispositiu de mitjans aeris i terrestres per a frenar l'avanç de les flames.

La producció de formigó es dispara en la Comunitat Valenciana per la reconstrucció postdana

La producció de formigó preparat en la Comunitat Valenciana va augmentar un 20,9% en 2025, el doble que la mitjana nacional, impulsada per l'obra pública lligada a la reconstrucció postdana i a noves infraestructures.