Detingut per robar material d’obra en cases de luxe en construcció en Torrevieja

Detingut per robar material d'obra en cases de luxe en construcció en Torrevieja, el Baix Segura (Alacant)

Part dels objectes recuperats | Guàrdia Civil d’Alacant

 

La Guàrdia Civil ha detingut a un home per ser el presumpte autor d’un delicte de robatori amb força en diferents cases de la localitat de Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant). En el registre de la seua vivenda, es va trobar pràcticament la totalitat dels efectes furtats que pertanyen a uns 12 xalets de luxe, encara en construcció, que es troba a escassos 50 metres de la casa del detingut.

 

La investigació va començar el passat 27 d’abril quan la Guàrdia Civil de Torrevieja va rebre una denúncia en la que l’administrador i promotor d’una societat mercantil dedicada a la construcció de cases comunicava haver sigut víctima d’una sèrie de robatoris.

 

Segons la víctima, durant eixa mateixa matinada del 26 al 27 d’abril, s’hauria forçat la porta d’accés a la comunitat i, una volta dins del recinte, s’hauria accedit, també per la força, a 7 de les 12 cases, furtant d’elles tota classe de materials d’obra i ferramentes, entre els que destaquen 6 bombes de piscina (una d’elles ja instal·lada en sa casa), un aparell elèctric per a climatitzar l’aigua de la piscina, un joc de taula i cadires de jardí valorat en 1.900 euros, entre altres nombrosos efectes.

 

Van trobar els objectes en sa casa

Els agents de l’Àrea d’Investigació van començar immediatament amb les gestions d’anàlisi pertinents i, gràcies a la col·laboració ciutadana, van poder localitzar ràpidament al suposat autor, un veí de la zona, qui té la casa a escassos 50 metres de l’obra afectada pels robatoris.

 

Després de sol·licitar autorització judicial per a entrar a la casa en qüestió, es va efectuar el registre d’esta en presència de dos testimonis, trobant dins la pràctica totalitat dels efectes denunciats com a robats, alguns d’ells ja instal·lats en la vivenda del presumpte autor, com per exemple materials per a la piscina. El detingut, un espanyol de 35 anys, ja ha sigut posat a disposició judicial, quedant en llibertat amb càrrecs, a l’espera del juí.

Últimes notícies

Aliou Dieng ja és a Manises per a tancar el seu fitxatge pel València CF

El migcentre malià Aliou Dieng, procedent de l’Al Ahly, ha aterrat a Manises per a passar reconeixements i convertir-se en nou jugador del València CF, amb l’objectiu de recuperar les nits europees a Mestalla.

Paterna posa en marxa els canons d’aigua per a protegir el bosc de la Vallesa davant l’onada de calor

L’Ajuntament de Paterna ha activat el sistema automatitzat de canons d’aigua del projecte Guardian per a reforçar la protecció del bosc de la Vallesa davant les altes temperatures i el risc extrem d’incendis forestals.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que l’ambient extremadament càlid i sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha avisat que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’extrema calor en l’interior valencià

Aemet ha avisat que l’ambient extremadament calorós i sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i breus, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que la calor extrema i l’ambient molt sec poden provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i sobtades a l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha avisat que la calor extrema i l’ambient molt sec poden generar reventons secs amb ràfegues de vent molt fortes, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha advertit que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, especialment en zones de l’interior de València i Castelló.