Detingut en Sagunt un ‘youtuber’ per amenaçar a polítics i agents

Ejemplo de shortcode con estilo
El ‘youtuber’ amenaçava a polítics i agents | Guàrdia Civil   La Guàrdia Civil, en el marc de l’operació ‘HORDA’ ha detingut en Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València), a un ‘youtuber’, de 38 anys i nacionalitat espanyola, per la seua implicació en delictes d’odi, amenaces, assetjament, tràfic de drogues i contra la […]
Detenció d'un home en Sagunt

El ‘youtuber’ amenaçava a polítics i agents | Guàrdia Civil

 

La Guàrdia Civil, en el marc de l’operació ‘HORDA’ ha detingut en Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València), a un ‘youtuber’, de 38 anys i nacionalitat espanyola, per la seua implicació en delictes d’odi, amenaces, assetjament, tràfic de drogues i contra la integritat moral.

 

A partir d’una denúncia, es va iniciar esta operació per part dels components de la Guàrdia Civil de Sagunt, amb l’objectiu de poder localitzar, identificar i detindre a l’autor d’estos fets delictius. Esta operació ha requerit una intensa labor policial per a la creació de prova documental suficient per a l’aclariment de l’autoria dels fets, per la dificultat de la investigació i la greu alarma social que ha generat.

 

Els agents han pogut, finalment, localitzar la casa de l’autor dels fets, a on han entrat i l’han registrat. La Guàrdia Civil ha confiscat diferent material informàtic des del que este home feia els vídeos del canal, i ha detingut al ‘youtuber’.

 

Amenaces per vídeo i per telèfon

L’autor dels fets havia amenaçat a una de les víctimes en un vídeo, difós en internet, en el que mostrava una arma blanca. Però no ha sigut l’única amenaça que ha rebut esta mateixa víctima, ja que rebia constantment tocades de telèfon a casa i al mòbil, en les que l’autor dels fets l’amenaçava a ell i a la seua família. Fins i tot una patrulla de la Guàrdia Civil va haver d’actuar perquè el presumpte autor volia fer-li pintades en casa.

 

L’Equip de Delictes Telemàtics de Guàrdia Civil de Sagunt, ha analitzat el canal del presumpte autor i ha considerat que el citat canal és utilitzat per a difondre missatges d’odi contra minories ètniques i grups amb ideologia diferent a la de l’autor. 

 

En el canal insultava i amenaça a diferents veïns de les localitats confrontants que pertanyien a diferents partits polítics i a membres de les Forces de Seguretat. També amenaçava amb fer destrosses en els vehicles de la població arribant a complir les seues coaccions, ja que va produir danys en dos cotxes.

 

Intentà clavar-li una arma blanca

El detingut ja va ser arrestat la setmana passada per amenaçar a la víctima amb arma blanca i intentar clavar-li-la en el pit, però finalment la víctima va conseguir escapar, encara que després va rebre missatges d’amenaça al mòbil.

 

Fins al moment, l’Equip de Delictes Telemàtics ha analitzat més de 200 publicacions de vídeos i s’estudien les xarxes socials en els que l’autor s’autodenominava ‘xèrif’. El detingut i les diligències han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 3 de Sagunt.

Últimes notícies

Iñigo Pérez assenyala la falta de contundència després del 4-3 a Liverpool

Iñigo Pérez ha atribuït la derrota del Villarreal per 4-3 a Anfield a una nova falta de contundència defensiva en moments clau. El tècnic ha lamentat especialment l’empat del Liverpool just abans del descans.

Comesaña admet que l’empat del Liverpool abans del descans va ser clau

Santi Comesaña ha reconegut que l’empat del Liverpool en l’última jugada abans del descans i el tercer gol a l’inici de la represa han sigut decisius en la derrota 4-3 del Villarreal en Champions.

El Villarreal acaricia l’empat però cau 4-3 davant el Liverpool a la Champions

El Villarreal ha encadenat la segona derrota en la Lliga de Campions després de deixar escapar un 0-2 a Anfield i perdre 4-3 contra el Liverpool.

Ajuda inicial de 23,5 milions per a les víctimes de la dana Adam

La Generalitat ha aprovat un primer paquet d’ajudes directes de 23,5 milions d’euros per a reparar vivendes, reposar estris i facilitar el reallotjament de les persones que han perdut la seua casa per la dana Adam.

Set canvis de Iñigo Pérez en el Villarreal per a visitar el Liverpool amb Araújo de titular

Iñigo Pérez ha renovat l’onze del Villarreal amb set canvis respecte a la Lliga per a enfrontar-se al Liverpool, que ix amb Ronald Araújo en la defensa.

Argentina i Suècia, grans favorites en la Nacra Cup València de Nacra 17

La Nacra Cup València reunirà del 21 al 24 d’octubre 24 tripulacions de 17 països, amb Argentina i Suècia com a grans favorites en la classe olímpica Nacra 17.

El Rally Ciutat de València arriba amb Fuster buscant el seu seté títol d’Espanya

El Rally Ciutat de València-Memorial Javi Sanz afronta la seua 26a edició el pròxim cap de setmana, amb Miguel Fuster jugant-se el seu seté títol nacional. La prova compta amb un fort suport institucional i un programa que combina projecció estatal i arrelament als municipis valencians.

Chloe Bibby apuntala el joc interior del Valencia Basket amb un contracte de dos mesos

El Valencia Basket ha tancat la incorporació temporal de l’ala-pívot australiana Chloe Bibby per dos mesos, pendent de la revisió mèdica. La jugadora arriba després de brillar amb el Spar Girona i de passar per la WNBA amb Minnesota Lynx.