Detingut per saltar-se l’ordre d’allunyament cap a la seua parella en Sant Vicent del Raspeig

 

Agents de la Policia Local i la Guàrdia Civil han detingut este cap de setmana en la localitat de Sant Vicent de Raspeig, en la comarca de l’Alacantí (Alacant), a un home pel que, pareix, infringir una ordre d’allunyament cap a la seua parella.

 

Els fets han tingut lloc este dissabte en els voltants d’un dels caixers del carrer d’Alacant, lloc en el que els agents van demanar la identificació a un home i una dona, ha explicat l’Ajuntament del municipi en un comunicat. Cal recordar que es troben en vigor les restriccions a la mobilitat de les persones per l’estat d’alarma davant del coronavirus.

 

Els agents, en comprovar la identitat del dos, van advertir que l’home tenia una ordre d’allunyament sobre la dona amb la que es trobava. Per això, efectius de la Guàrdia Civil de Sant Vicent del Raspeig van arrestar a l’individu. Ara, la Guàrdia Civil es troba investigant el cas.

  

 

 

Últimes notícies

Mónica Oltra anuncia la seua volta per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia que tornarà a la primera línia política i es postularà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, en el seu primer gran acte públic després de l'obertura de juí oral.

Pérez Llorca reunix els sectors econòmics valencians per l’impacte de la guerra de l’Iran

El president de la Generalitat valenciana convoca una trobada extraordinària amb empresaris, sindicats i cambres per a acordar mesures enfront dels efectes de la guerra de l'Iran sobre el teixit productiu.

Sancionat un taller clandestí descobert en una nau industrial de Carlet

La Guàrdia Civil ha destapat un taller mecànic clandestí en una nau industrial de Carlet sense llicències, sense assegurança i amb greus deficiències ambientals i de seguretat.

Els càmpings valencians freguen el ple per Setmana Santa amb fins a un 90% d’ocupació

Els càmpings de la Comunitat Valenciana preveuen entre un 85 i un 90% d'ocupació per Setmana Santa, amb especial demanda de bungalows i opcions de glamping.

Detingudes a Elda dos persones per usar documents falsos en tràmits d’estrangeria

La Policia Nacional deté a Elda a una dona i a un home acusats d'utilitzar i facilitar documentació falsa per a obtindre permisos d'estrangeria a canvi de diners.

Alerta taronja per vent de fins a 100 km/h i fort onatge a Castelló este cap de setmana

Aemet i la Generalitat mantenen l'alerta taronja per ratxes de vent de fins a 100 km/h i fenòmens costaners a Castelló este dissabte i diumenge, amb onatge de fins a 3 metres.

Un estudi analitza com la dana del 29 d’octubre va disparar la polarització política en els mitjans digitals

Un estudi de la Universitat Politècnica de València revela que la dana del 29 d'octubre de 2024 es va convertir en un focus de confrontació política, amb notícies més moderades que uns comentaris de lectors molt agressius i ideologitzats.

Vent molt fort a Castelló i lleuger repunt de les màximes en el sud de la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte marcat per ratxes molt fortes de vent del nord-oest a Castelló i sense canvis significatius en les temperatures, excepte un lleuger ascens de les màximes en la mitat sud.