12.9 C
València
Diumenge, 25 gener, 2026

Detingut per trencar els espills retrovisors de 18 cotxes en Sagunt

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València), a un xic de 20 anys com a presumpte autor d’un delicte de danys, després de fracturar els espills retrovisors de 18 cotxes en una mateixa nit.

 

Els fets s’han produït cap a les 21.30 hores de la nit quan els agents que feien labors de prevenció han sigut alertats per la sala del 091 per a que es dirigiren al carrer de Menendez i Pelayo de la localitat, a on un xic estava trencant els espills retrovisors d’alguns cotxes, segons ha informat la Policia Nacional en un comunicat.

 

Els policies s’han dirigit al lloc, a on una persona ha reclamat als agents i els ha indicat per a on se’n havia anat el sospitós. Els agents han eixit en la seua cerca i l’han localitzat en un carrer pròxim, a on continuava trencant espills retrovisors.

 

Una persona li ha recriminat els fets

El xic, en adonar-se de la presència policial, ha intentat fugir, però ha sigut interceptat pels agents, «exercint una força i resistència activa a l’hora de ser identificat», ha precisat la Policia.

 

Una volta han tingut assegurat al sospitós, els agents han comprovat que hi havia un total de 18 cotxes amb els espills retrovisors trencats i han descobert que una persona que passava per allí havia recriminat al xic la seua actitud. Pel que pareix, el detingut havia ignorat a esta persona i havia continuat amb la seua activitat.

 

Finalment, després d’una sèrie de gestions, el xic ha sigut arrestat com a presumpte autor d’un delicte de danys. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Educació activa el protocol d’acompanyament emocional després de l’assassinat d’un menor a Sueca

La Generalitat ha activat el dispositiu de suport psicològic en el centre del menor de 13 anys assassinat a Sueca. La Guàrdia Civil investiga el crim després de la confessió d'un home de 48 anys.

El PSPV es persona en la causa per la manipulació d’àudios de la DANA

El PSPV-PSOE ha anunciat la seua personació com a acusació popular en la investigació sobre l'obtenció i possible manipulació d'un àudio entre AEMET i el 112 durant la DANA d'octubre de 2024.

Quasi mitja plantilla de l’Elx ja ha marcat en la Lliga

En 21 jornades, 12 jugadors de l'Elx han vist porta. El repartiment de gols, amb aportacions des de totes les línies, reduïx la dependència d'un només nou.

Luís Castro impulsa al Llevant i rellança a Pablo Martínez, Matturro i Losada

El Llevant ha sumat set punts en quatre jornades amb el tècnic portugués, que ha reposicionat a Pablo Martínez i ha donat protagonisme a Matturro i Losada. Uns altres com Etta Eyong, Carlos Álvarez i Arriaga busquen la seua millor versió.

El València encadena dos triomfs en Lliga huit mesos després

El València ha enllaçat dos victòries de lliga després de véncer a l'Espanyol (3-2) i al Getafe (0-1). Amb 23 punts i tres dates sense perdre, ha eixit del descens.

Juan Foyth patix trencament del tendó d’Aquil·les i serà operat

El central del Vila-real es va retirar davant el Reial Madrid i les proves van confirmar el trencament del tendó d'Aquil·les esquerre. Serà operat i el club no dona terminis.

Un home s’entrega a Sueca i confessa l’assassinat d’un menor de 13 anys

La Guàrdia Civil investiga l'assassinat d'un menor de 13 anys a Sueca després del lliurament i confessió d'un home de 48 anys. L'Ajuntament decreta dos dies de dol.

Furtat alerta d’una situació crítica i del desaprofitament de talent mèdic

La presidenta del Col·legi de Metges de València descriu una situació crítica: agressions a l'alça, pressió assistencial i fugida de professionals. Demana inversió, un estatut propi i aprofitar l'experiència sènior.