Detingut per trencar els espills retrovisors de 18 cotxes en Sagunt

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València), a un xic de 20 anys com a presumpte autor d’un delicte de danys, després de fracturar els espills retrovisors de 18 cotxes en una mateixa nit.

 

Els fets s’han produït cap a les 21.30 hores de la nit quan els agents que feien labors de prevenció han sigut alertats per la sala del 091 per a que es dirigiren al carrer de Menendez i Pelayo de la localitat, a on un xic estava trencant els espills retrovisors d’alguns cotxes, segons ha informat la Policia Nacional en un comunicat.

 

Els policies s’han dirigit al lloc, a on una persona ha reclamat als agents i els ha indicat per a on se’n havia anat el sospitós. Els agents han eixit en la seua cerca i l’han localitzat en un carrer pròxim, a on continuava trencant espills retrovisors.

 

Una persona li ha recriminat els fets

El xic, en adonar-se de la presència policial, ha intentat fugir, però ha sigut interceptat pels agents, «exercint una força i resistència activa a l’hora de ser identificat», ha precisat la Policia.

 

Una volta han tingut assegurat al sospitós, els agents han comprovat que hi havia un total de 18 cotxes amb els espills retrovisors trencats i han descobert que una persona que passava per allí havia recriminat al xic la seua actitud. Pel que pareix, el detingut havia ignorat a esta persona i havia continuat amb la seua activitat.

 

Finalment, després d’una sèrie de gestions, el xic ha sigut arrestat com a presumpte autor d’un delicte de danys. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Rescatades dues pateres amb 43 persones a bord i tres patrons detinguts a la costa d’Alacant

S’han rescatat 43 persones, huit d’elles menors, de dues pateres davant la costa d’Alacant i la Policia Nacional ha detingut tres presumptes patrons acusats de facilitar la immigració il·legal.

Les comarques d’interior de València arriben als 39 graus abans del pic de la nova ona de calor

Zarra ha arribat este dimecres als 39,1 graus i altres municipis d’interior de València s’han acostat als 38, a les portes del pic de l’ona de calor previst per a la vesprada de dijous, quan la Aemet espera fins a 40 graus i ha activat l’avís taronja a València i Alacant.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha tornat a València després de quasi set anys per a reunir-se amb la direcció del club, visitar el Nou Mestalla i interessar-se per l’estat de salut de la directora financera.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha viatjat a València després de quasi set anys d’absència per a visitar el Nou Mestalla, reunir-se amb la cúpula del club i analitzar el mercat d’estiu.

Risc extrem d’incendis este dijous: nivell 3 de preemergència a tota la Comunitat

La Generalitat ha activat per a este dijous 23 de juliol el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana i ha demanat màxima precaució per l’onada de calor.

La Coordinadora Feminista d’Elx denuncia a Govern i Consell la prohibició de xiquetes al Misteri

La Coordinadora Feminista d’Elx ha denunciat davant el Govern central i la Generalitat que les xiquetes continuen excloses de l’Escolania i de les representacions del Misteri d’Elx, i reclama la seua incorporació immediata.

Unes obres en un col·lector provoquen un abocament que tanca platges a La Pobla de Farnals

La Pobla de Farnals ha atribuït a unes obres de reparació en un col·lector de l’EPSAR l’abocament d’aigües residuals que ha obligat a tancar temporalment la Platja Nord al bany, mentres es vigila l’evolució de la taca i s’esperen analítiques.

Almussafes veu en l’aliança de Ford amb Geely una oportunitat per a reforçar el seu futur

L’Ajuntament d’Almussafes celebra l’acord de Ford amb Geely i considera que pot reforçar la càrrega de treball, la competitivitat i l’ocupació de la planta valenciana.