Detingut per trencar els espills retrovisors de 18 cotxes en Sagunt

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València), a un xic de 20 anys com a presumpte autor d’un delicte de danys, després de fracturar els espills retrovisors de 18 cotxes en una mateixa nit.

 

Els fets s’han produït cap a les 21.30 hores de la nit quan els agents que feien labors de prevenció han sigut alertats per la sala del 091 per a que es dirigiren al carrer de Menendez i Pelayo de la localitat, a on un xic estava trencant els espills retrovisors d’alguns cotxes, segons ha informat la Policia Nacional en un comunicat.

 

Els policies s’han dirigit al lloc, a on una persona ha reclamat als agents i els ha indicat per a on se’n havia anat el sospitós. Els agents han eixit en la seua cerca i l’han localitzat en un carrer pròxim, a on continuava trencant espills retrovisors.

 

Una persona li ha recriminat els fets

El xic, en adonar-se de la presència policial, ha intentat fugir, però ha sigut interceptat pels agents, «exercint una força i resistència activa a l’hora de ser identificat», ha precisat la Policia.

 

Una volta han tingut assegurat al sospitós, els agents han comprovat que hi havia un total de 18 cotxes amb els espills retrovisors trencats i han descobert que una persona que passava per allí havia recriminat al xic la seua actitud. Pel que pareix, el detingut havia ignorat a esta persona i havia continuat amb la seua activitat.

 

Finalment, després d’una sèrie de gestions, el xic ha sigut arrestat com a presumpte autor d’un delicte de danys. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Un llamp provoca un incendi forestal entre Gàtova i Sogorb i obliga a activar el nivell 1 del PEIF

Més d’una desena de dotacions de bombers forestals han treballat esta vesprada en un incendi entre Gàtova i Sogorb provocat per un llamp, que ha obligat a activar la situació 1 del Pla Especial contra Incendis Forestals. Les autoritats han demanat extremar la precaució davant l’episodi de tempestes i la intensa activitat elèctrica a la Comunitat Valenciana.

Un incendi entre Gàtova i Sogorb obliga a activar la situació 1 del pla contra incendis

Més d’una desena de dotacions de bombers forestals treballen en un incendi entre Gàtova i Sogorb causat per un llamp, que ha motivat l’activació de la situació 1 del PEIF. El foc se situa a la Serra Calderona i ha forçat restriccions puntuals d’aigua potable a Gàtova.

Miramar i Pego freguen els 40 graus i se situen entre les màximes d’Espanya

Miramar, Pego i Sagunt han registrat este dijous algunes de les temperatures més altes d’Espanya, mentre les tronades han provocat desploms tèrmics de fins a 19,6 graus en punts de la Comunitat Valenciana.

El Valencia fitxa Pablo Maffeo cedit amb opció de compra per a dos temporades

El lateral dret Pablo Maffeo arriba al Valencia cedit per l’Olympiacos amb una opció de compra per a dos temporades, després de destacar al Mallorca i cobrir la vacant en el flanc dret defensiu.

Més de 50 intervencions de bombers per les fortes ratxes de vent a la Ribera

Les tempestes amb ratxes de més de 100 km/h han obligat els bombers a actuar en més de 50 servicis a la Ribera, sobretot per arbres caiguts i danys en estructures. Aemet explica que es tracta de reventons humits i Emergències insta a telefonar al 112 si es veu fum.

Mercalicante es reforça com a motor de distribució alimentària a Alacant

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha destacat en la seua visita a Mercalicante el paper clau de Mercasa i la Red de Mercas en la distribució d’aliments de proximitat i en l’economia estatal. La plataforma alacantina abasteix 1,9 milions d’habitants, concentra 110 empreses i genera 4.600 llocs de treball directes i indirectes.

Hacienda insta les autonomies del PP a pensar més en la ciutadania que en Feijóo

El ministre dHisenda, Arcadi Espanya, ha demanat als governs autonòmics del PP que anteposen els interessos dels seus ciutadans a lestratègia de bloqueig dAlberto Núñez Feijóo en la negociació del nou model de finançament i dels Pressupostos Generals de lEstat.

Pedregades i ratxes de fins a 149 km/h sacsegen la Ribera Alta

Un episodi de fortes tronades ha deixat pedra i ratxes de vent de fins a 149 km/h en municipis de la Ribera Alta, com Alzira i Sumacàrcer, i ha obligat els bombers a atendre diverses incidències.