7.3 C
València
Dimarts, 23 desembre, 2025

Detingut per trencar els espills retrovisors de 18 cotxes en Sagunt

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València), a un xic de 20 anys com a presumpte autor d’un delicte de danys, després de fracturar els espills retrovisors de 18 cotxes en una mateixa nit.

 

Els fets s’han produït cap a les 21.30 hores de la nit quan els agents que feien labors de prevenció han sigut alertats per la sala del 091 per a que es dirigiren al carrer de Menendez i Pelayo de la localitat, a on un xic estava trencant els espills retrovisors d’alguns cotxes, segons ha informat la Policia Nacional en un comunicat.

 

Els policies s’han dirigit al lloc, a on una persona ha reclamat als agents i els ha indicat per a on se’n havia anat el sospitós. Els agents han eixit en la seua cerca i l’han localitzat en un carrer pròxim, a on continuava trencant espills retrovisors.

 

Una persona li ha recriminat els fets

El xic, en adonar-se de la presència policial, ha intentat fugir, però ha sigut interceptat pels agents, «exercint una força i resistència activa a l’hora de ser identificat», ha precisat la Policia.

 

Una volta han tingut assegurat al sospitós, els agents han comprovat que hi havia un total de 18 cotxes amb els espills retrovisors trencats i han descobert que una persona que passava per allí havia recriminat al xic la seua actitud. Pel que pareix, el detingut havia ignorat a esta persona i havia continuat amb la seua activitat.

 

Finalment, després d’una sèrie de gestions, el xic ha sigut arrestat com a presumpte autor d’un delicte de danys. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Dos morts i un ferit greu després d’una pallissa en La Marina (Elx); la Guàrdia Civil a prop a dos sospitosos

Dos hòmens han mort i un tercer està greu després d'una pallissa en la pedania de La Marina. La Guàrdia Civil ha voltat una vivenda on romanen dos sospitosos a l'espera de detenció.

Cel nuvolós, gelades febles i ratxes molt fortes en zones exposades de l’interior

Jornada de núvols amb pluges febles i cota de neu a l'alça; el vent del nord-oest deixarà ratxes molt fortes a l'interior. El dimecres hi haurà ruixats en el litoral sud de València i nord d'Alacant i gelades a l'interior.

Ha mort un treballador de 52 anys després d’una caiguda en una empresa d’Albal

Un treballador de 52 anys ha mort després de caure des de diversos metres en una empresa d'Albal. El SAMU no va aconseguir reanimar-lo i la Guàrdia Civil investiga les causes.

Pérez Llorca demana negociar noves normes del transvasament Tajo-Segura i exigix inversions clau

El president ha reclamat al Govern reobrir la negociació sobre les regles del Tajo-Segura amb criteris tècnics i tracte igual per als regants. Ha lligat la petició a un paquet de mesures en finançament, aigua, infraestructures, vivenda, sanitat i fiscalitat per a la província d'Alacant i la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca demana negociar noves normes d’explotació del transvasament Tajo-Segura

El president ha sol·licitat al Govern obrir una negociació amb comunitats i regants per a revisar les regles del transvasament amb criteris tècnics. També ha reclamat modernitzar regadius del Tajo i ha anunciat avanços en simplificació administrativa i sanitat.

Cauen les màximes en la Comunitat Valenciana i el topall queda en 14,7 a Torreblanca

Les màximes han baixat de forma generalitzada respecte al diumenge: cap observatori ha aconseguit els 15 graus i el valor més alt ha sigut 14,7 a Torreblanca.

El Marq exposa per primera vegada restes de canibalisme ritual trobats en una cova d’Alacant

El Museu Arqueològic d'Alacant ha inaugurat la mostra 'Rituals de pastors' amb els resultats de les excavacions en la Cova del Randero, primer indici de canibalisme ritual neolític del Llevant. Les restes, interpretats com un ritu funerari no violent, s'han vinculat al dol en comunitats pastorals.

La Sindicatura de Comptes avala l’infrafinançament de la Generalitat en la seua auditoria

La Sindicatura de Comptes assenyala que els ingressos del sistema autonòmic són inferiors als d'un model equitatiu i recolza la reforma del finançament. L'informe afig dèficit estatal en dependència, gastos sanitaris no compensats i l'impacte de la DANA amb crèdits reembossables.