Detingut per trencar els espills retrovisors de 18 cotxes en Sagunt

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València), a un xic de 20 anys com a presumpte autor d’un delicte de danys, després de fracturar els espills retrovisors de 18 cotxes en una mateixa nit.

 

Els fets s’han produït cap a les 21.30 hores de la nit quan els agents que feien labors de prevenció han sigut alertats per la sala del 091 per a que es dirigiren al carrer de Menendez i Pelayo de la localitat, a on un xic estava trencant els espills retrovisors d’alguns cotxes, segons ha informat la Policia Nacional en un comunicat.

 

Els policies s’han dirigit al lloc, a on una persona ha reclamat als agents i els ha indicat per a on se’n havia anat el sospitós. Els agents han eixit en la seua cerca i l’han localitzat en un carrer pròxim, a on continuava trencant espills retrovisors.

 

Una persona li ha recriminat els fets

El xic, en adonar-se de la presència policial, ha intentat fugir, però ha sigut interceptat pels agents, «exercint una força i resistència activa a l’hora de ser identificat», ha precisat la Policia.

 

Una volta han tingut assegurat al sospitós, els agents han comprovat que hi havia un total de 18 cotxes amb els espills retrovisors trencats i han descobert que una persona que passava per allí havia recriminat al xic la seua actitud. Pel que pareix, el detingut havia ignorat a esta persona i havia continuat amb la seua activitat.

 

Finalment, després d’una sèrie de gestions, el xic ha sigut arrestat com a presumpte autor d’un delicte de danys. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Detingut un menor per una violació la Nit de Sant Joan a València

La Policia Nacional ha detingut un menor a València com a presumpte autor d’una agressió sexual amb penetració durant la Nit de Sant Joan. El dispositiu especial ha acabat amb 40 detinguts i quasi un miler de persones identificades.

Creu Roja reivindica que plantar cara a la desinformació en la DANA no trau neutralitat

Creu Roja Espanyola assegura que respondre amb fermesa a la desinformació durant la DANA d’octubre de 2024 a la Comunitat Valenciana no ha compromés la seua neutralitat ni independència, i defensa incorporar la lluita contra la informació danyosa als estàndards de treball humanitari.

Investiguen set persones, una d’elles valenciana, per estafar 243.700 euros amb correus fraudulents a La Rioja

La Guàrdia Civil ha investigat set persones, entre elles un veí de València, acusades d’estafar 243.718 euros a una empresa i a una entitat religiosa de La Rioja mitjançant el mètode de correu corporatiu compromés (BEC). Els diners s’han recuperat íntegrament després de rastrejar una complexa xarxa de comptes bancaris.

Més protecció per a les víctimes de violència sexual durant les Fogueres de Sant Joan

La Generalitat ha reforçat el dispositiu de protecció a les víctimes de violència sexual durant les Fogueres de Sant Joan d'Alacant amb un punt violeta itinerant i polseres que detecten drogues de submissió química.

La UPV lidera l’impacte social i econòmic universitari a Espanya segons el rànquing THE

La Universitat Politècnica de València encapçala a Espanya l’Impact Rankings 2026 de Times Higher Education, que mesura l’impacte social i econòmic segons els Objectius de Desenvolupament Sostenible de l’ONU.

Baixen els divorcis contenciosos però pugen els de mutu acord als jutjats valencians

Els jutjats de la Comunitat Valenciana han tramitat 2.690 demandes de dissolució matrimonial en el primer trimestre de 2026, un 7,7 % menys que un any abans, amb descens notable dels processos contenciosos i lleu pujada dels divorcis consensuats.

Ramats en alerta a Los Serranos per nous atacs de voltors a ovelles i corders

AVA-ASAJA denuncia un nou atac de voltors a una ovella i un corder acabat de nàixer a Aras de los Olmos i reclama menys burocràcia i indemnitzacions més justes per als ramaders.

Els caçadors reclamen frenar la prohibició de la munició amb plom en la caça

Les federacions de caça espanyola i valenciana han exigit al Govern Central que s’opose a la prohibició europea de la munició amb plom i que defense una transició basada en criteris científics, tècnics i socioeconòmics.