Detingut per trencar la porta d’una casa per a entrar a furtar en Alacant

 

Agents de la Policia Local d’Alacant han detingut a un xic de 23 anys d’edat per fracturar la porta d’una casa del carrer de Montengón per a entrar a robar en esta. L’home està acusat d’un presumpte delicte de robatori amb força.

 

La Policia Local ha detingut cap a la 01.00 hores d’este dissabte al xic de 23 anys després de rebre una cridada que alertava del robatori en una casa, ha informat l’Ajuntament en un comunicat.

 

Fins a l’immoble del carrer de Montengón han acudit dos patrulles de la Policia Local i han comprovat que la porta del mateix havia sigut fracturada. No obstant això, l’autor havia fugit del lloc.

 

Els agents han organitzat un dispositiu de busca amb la descripció del presumpte autor i la direcció en la que havia fugit. Els policies han detingut al xic en les proximitats del lloc dels fets, que va ser informat dels seus drets, traslladat a comissaria i ha quedat a disposició judicial.

Últimes notícies

Aliou Dieng ja és a Manises per a tancar el seu fitxatge pel València CF

El migcentre malià Aliou Dieng, procedent de l’Al Ahly, ha aterrat a Manises per a passar reconeixements i convertir-se en nou jugador del València CF, amb l’objectiu de recuperar les nits europees a Mestalla.

Paterna posa en marxa els canons d’aigua per a protegir el bosc de la Vallesa davant l’onada de calor

L’Ajuntament de Paterna ha activat el sistema automatitzat de canons d’aigua del projecte Guardian per a reforçar la protecció del bosc de la Vallesa davant les altes temperatures i el risc extrem d’incendis forestals.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que l’ambient extremadament càlid i sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha avisat que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’extrema calor en l’interior valencià

Aemet ha avisat que l’ambient extremadament calorós i sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i breus, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que la calor extrema i l’ambient molt sec poden provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i sobtades a l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha avisat que la calor extrema i l’ambient molt sec poden generar reventons secs amb ràfegues de vent molt fortes, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha advertit que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, especialment en zones de l’interior de València i Castelló.