Detingut per usar un carnet i passaport falsos en un control policial en Alacant

Diversos passaports

L’home tenia diferents passaports | Cedida

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la ciutat d’Alacant a un home de 36 anys acusat d’un presumpte delicte de falsedat documental en usar un permís de conduir i un passaport que «havien sigut alterats per a identificar-se en un control policial».

 

Segons ha indicat la policia en un comunicat, agents de la Comissaria Provincial de Policia Nacional d’Alacant es trobaven fent un dispositiu de control quan van procedir a donar l’alt al cotxe que conduïa l’ara arrestat. Este, davant del requeriment dels agents per a que s’identificara i explicara els motius del seu desplaçament, els va mostrar un permís de conduir i un passaport de Lituània.

 

Davant de les possibles sospites, es va requerir la presència dels experts en falsificacions documentals, adscrits en la Brigada de Policia Científica d’Alacant, els que es troben integrats en el dispositiu especial de vigilància durant l’estat d’alarma per a verificar estos documents.

 

Portava diferents passaports falsos

Una volta els agents en el lloc, van observar «certes irregularitats que posteriorment van ser confirmades en el laboratori de Policia Científica de la Comissaria Provincial d’Alacant». Els documents van ser examinats detingudament amb una lupa i microscopi forense per a comprovar si havien sigut alterats. Concretament, presentaven irregularitats en la tinta d’impressió, no tenien micro escriptures, sent el passaport original però alterat en la seua zona biogràfica.

 

Dins del cotxe van trobar una motxilla amb diferents passaports i documentació per a la sol·licitud del número d’identificació d’estrangers. Fetes més comprovacions per part dels agents, va resultar que la persona tampoc disposava de permís de conduir.

 

La investigació continua oberta per a fer les gestions pertinents amb els passaports a nom de diferents persones que portava el detingut. Els policies van procedir a la seua detenció sent acusat d’un presumpte delicte de falsedat documental i un altre delicte contra la seguretat viària. El detingut va ser posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant.

Últimes notícies

Primer cap de setmana de juliol amb cels raso i calor intensa al prelitoral de València

La Comunitat Valenciana enceta el primer cap de setmana de juliol amb cels rasos i temperatures significativament altes en zones del prelitoral de València i el Rincón de Ademuz, segons Aemet.

Un camió bolcat talla l’AP-7 a Xilxes i provoca 4 quilòmetres de cues cap a València

L’AP-7 continua tallada a Xilxes este divendres després del bolcament nocturn d’un camió i provoca 4 quilòmetres de retencions en sentit València.

La filla ferida que ha sobreviscut a l’assassinat masclista d’Alacant va telefonar al 112

La filla de la dona assassinada en la partida de Cañada del Fenollar, a Alacant, ha sigut qui ha avisat al 112 després de l’agressió presumptament perpetrada pel pare, que també ha matat una altra filla i està hospitalitzat.

Investiguen l’assassinat de mare i filla a Alacant i hospitalitzen el pare i una altra filla

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d’una dona i una de les seues filles a la partida de El Fenollar, a Alacant. El pare i una altra filla han sigut traslladats a l’hospital amb ferides d’arma blanca.

Veïns de Novelda frenen les macroplantes solars i la promotora renuncia als projectes

La promotora dels projectes solars La Balsa i La Cascada en la zona de La Horna ha renunciat a desenvolupar-los després de l’ampli rebuig veïnal i la negativa majoritària dels propietaris a vendre els seus terrenys a Novelda.

Bendodo reclama el cessament de la presidenta de la SEPI imputada en el cas Leire

El vicesecretari del PP Elías Bendodo ha reclamat a Castelló el cessament immediat de la presidenta de la SEPI, Belén Gualda, després de la seua imputació en el cas Leire, i ha exigit al Govern que reforme la finançació autonòmica i local.

Un incendi en baixos okupats desallotja 80 veïns a Benicalap i pot deixar-ne part sense casa esta nit

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum. No hi ha ferits, però part dels residents podrien no tornar hui a casa per la toxicitat del fum.

Desallotgen 80 veïns per l’incendi de dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap, ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense causar ferits.