Detingut per usar un carnet i passaport falsos en un control policial en Alacant

Diversos passaports

L’home tenia diferents passaports | Cedida

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la ciutat d’Alacant a un home de 36 anys acusat d’un presumpte delicte de falsedat documental en usar un permís de conduir i un passaport que «havien sigut alterats per a identificar-se en un control policial».

 

Anuncios

Segons ha indicat la policia en un comunicat, agents de la Comissaria Provincial de Policia Nacional d’Alacant es trobaven fent un dispositiu de control quan van procedir a donar l’alt al cotxe que conduïa l’ara arrestat. Este, davant del requeriment dels agents per a que s’identificara i explicara els motius del seu desplaçament, els va mostrar un permís de conduir i un passaport de Lituània.

 

Davant de les possibles sospites, es va requerir la presència dels experts en falsificacions documentals, adscrits en la Brigada de Policia Científica d’Alacant, els que es troben integrats en el dispositiu especial de vigilància durant l’estat d’alarma per a verificar estos documents.

 

Portava diferents passaports falsos

Una volta els agents en el lloc, van observar «certes irregularitats que posteriorment van ser confirmades en el laboratori de Policia Científica de la Comissaria Provincial d’Alacant». Els documents van ser examinats detingudament amb una lupa i microscopi forense per a comprovar si havien sigut alterats. Concretament, presentaven irregularitats en la tinta d’impressió, no tenien micro escriptures, sent el passaport original però alterat en la seua zona biogràfica.

 

Dins del cotxe van trobar una motxilla amb diferents passaports i documentació per a la sol·licitud del número d’identificació d’estrangers. Fetes més comprovacions per part dels agents, va resultar que la persona tampoc disposava de permís de conduir.

 

La investigació continua oberta per a fer les gestions pertinents amb els passaports a nom de diferents persones que portava el detingut. Els policies van procedir a la seua detenció sent acusat d’un presumpte delicte de falsedat documental i un altre delicte contra la seguretat viària. El detingut va ser posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant.

Anuncios

Últimes notícies

PP i Vox bloquegen en Les Corts una comissió sobre els cribratges de càncer de mama

PP i Vox rebutgen crear una comissió d'investigació en Les Corts sobre els cribratges de càncer de mama en la Comunitat Valenciana, proposta pel PSPV i recolzada per Compromís.

El València Basket busca avantatge davant el Girona per a encarar la volta amb marge cap a la final

El València Basket rep al Spar Girona en l'anada de les semifinals de la Lliga Femenina amb l'objectiu d'aconseguir una renda àmplia que li permeta viatjar amb marge a Fontajau i acostar-se a la final i a l'Eurolliga.

Elx celebra els 25 anys del Misteri com a Patrimoni de la Humanitat amb una agenda especial

Elx commemora el 25 aniversari de la declaració del Misteri dElx com a Patrimoni Oral i Immaterial de la Humanitat amb un ampli programa d'actes gratuïts i oberts a tota la ciutadania.

Els directius de la WNBA projecten a Awa Fam com la gran estrela debutant a cinc anys vista

Els directius de la WNBA assenyalen a Awa Fam com la debutant amb més projecció a cinc anys vista, encara que no la situen entre les favorites al premi a millor novençana de la temporada 2026.

Sílvia Pérez Cruz reivindica la dualitat i l’aigua en el seu nou disc sobre migracions i emocions

Sílvia Pérez Cruz presenta Oral_Abissal, un àlbum que unix tradició oral i profunditat íntima per a reflexionar sobre la migració, l'empatia i els extrems socials.

Nova manifestació a València contra Mazón per la gestió de la dana del 2024

Col·lectius socials i associacions de víctimes convoquen per al 30 de maig a València una nova manifestació contra Carlos Mazón per la seua gestió de la dana del 29 d'octubre de 2024, en la qual van morir 230 persones.

La jutgessa de la DANA crida a declarar al president de Avamet i demana aclarir si es van usar les seues dades

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA del 29 d'octubre de 2024 cita com a testimoni-perit al president de Avamet i exigix a CHJ, Aemet i Emergències que aclarisquen si van utilitzar les seues dades.

André da Silva expressa el seu desig de seguir a l’Elx i afrontar les últimes quatre finals per la permanència

André da Silva confirma que vol continuar a l'Elx la pròxima temporada, destaca el seu bon moment físic i mental i definix els quatre últims partits com a finals per la permanència en LaLiga.