Detingut en València per agredir a la seua dona i cridar-li: «T’he de matar!»

Una dona intenta defendre's d'una agressió

La dona s’ha amagat en una habitació, armada amb un ganivet | Pxhere

 

Un home, de 55 anys, ha sigut detingut este diumenge en València com a presumpte autor d’un delicte de maltracte. L’ara detingut ha agredit a la seua dona, de 51 anys, i li ha cridat: «T’he de matar!». Tot açò davant de la filla dels dos, de 19 anys.

 

Segons arreplega ‘Levante-EMV’, els fets s’ha produït este diumenge, cap a la mitja nit, en una casa del disctricte de Marítim de la ciutat. La víctima ha conseguit amagar-se en una habitació, que ha bloquejat amb l’ajuda d’un pal.

 

Segons el relat de la víctima, que ha sigut confirmat per la seua filla, l’home ha agredit a la dona, l’ha agarrat del monyo, l’ha estampat contra un armari i li ha cridat: «T’he de matar!». Però abans de què l’agressor conseguira fer-li res més, la dona ha pogut amagar-se en una habitació.

 

Amagada i armada amb un ganivet

Amagada i armada amb un ganivet que ha pogut agarrar de la cuina per si el seu home conseguia entrar en l’habitació, la dona ha avisat al 112. Ràpidament, han acudit a la casa diferents patrulles de la Policia Local, que han trobat a l’agressor, a la seua filla i al germà de l’ara detingut, qui havia acudit per a intervindre en la discussió.

 

En arribar, els agents s’han trobat a l’agressor amb un ganivet en el coll i amenaçant amb clavar-se’l, però ràpidament l’ha deixat i ha sigut detingut. Finalment, la dona, que estava tancada en una de les habitacions, ha sigut rescatada per la Policia.

 

Tant la víctima, que feia 21 anys que convivia amb l’agressor, com la filla, han demanat una ordre de protecció i d’allunyament, ja que han assegurat que no és la primera volta que viuen un episodi paregut de maltractament.

Últimes notícies

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.

Ajuntaments socialistes se concentren per a donar suport al poble de Ceuta

Diversos ajuntaments socialistes, especialment de la Comunitat Valenciana, s'han concentrat este dimecres per a mostrar el seu suport a Ceuta i reclamar més col·laboració institucional i recursos per a la ciutat autònoma.

Alicia Giménez Bartlett amenaça en enviar Petra Delicado al convent si es repetix

Alicia Giménez Bartlett presenta la novel·la Bajo el cielo infernal, un nou cas de Petra Delicado marcat per la seua viudetat i una trama complexa al barri de la Mina.