Detingut en València per agredir a la seua dona i cridar-li: «T’he de matar!»

Una dona intenta defendre's d'una agressió

La dona s’ha amagat en una habitació, armada amb un ganivet | Pxhere

 

Un home, de 55 anys, ha sigut detingut este diumenge en València com a presumpte autor d’un delicte de maltracte. L’ara detingut ha agredit a la seua dona, de 51 anys, i li ha cridat: «T’he de matar!». Tot açò davant de la filla dels dos, de 19 anys.

 

Segons arreplega ‘Levante-EMV’, els fets s’ha produït este diumenge, cap a la mitja nit, en una casa del disctricte de Marítim de la ciutat. La víctima ha conseguit amagar-se en una habitació, que ha bloquejat amb l’ajuda d’un pal.

 

Segons el relat de la víctima, que ha sigut confirmat per la seua filla, l’home ha agredit a la dona, l’ha agarrat del monyo, l’ha estampat contra un armari i li ha cridat: «T’he de matar!». Però abans de què l’agressor conseguira fer-li res més, la dona ha pogut amagar-se en una habitació.

 

Amagada i armada amb un ganivet

Amagada i armada amb un ganivet que ha pogut agarrar de la cuina per si el seu home conseguia entrar en l’habitació, la dona ha avisat al 112. Ràpidament, han acudit a la casa diferents patrulles de la Policia Local, que han trobat a l’agressor, a la seua filla i al germà de l’ara detingut, qui havia acudit per a intervindre en la discussió.

 

En arribar, els agents s’han trobat a l’agressor amb un ganivet en el coll i amenaçant amb clavar-se’l, però ràpidament l’ha deixat i ha sigut detingut. Finalment, la dona, que estava tancada en una de les habitacions, ha sigut rescatada per la Policia.

 

Tant la víctima, que feia 21 anys que convivia amb l’agressor, com la filla, han demanat una ordre de protecció i d’allunyament, ja que han assegurat que no és la primera volta que viuen un episodi paregut de maltractament.

Últimes notícies

València ompli el Ciutat en una inauguració multitudinària dels Gay Games 2026

Els Gay Games XII València 2026 han arrancat al Ciutat de València amb més de 10.200 esportistes de 81 països, una desfilada de delegacions i actuacions musicals i de folklore valencià davant 13.500 persones.

La sàtira social ‘Filipiñana’ triomfa com a millor llargmetratge en Cinema Jove

La pel·lícula 'Filipiñana', de Rafael Manuel, s'ha endut el Luna de València a millor llargmetratge de Cinema Jove i també el guardó del Jurat Jove, en una edició que ha repartit premis entre films i sèries internacionals i produccions amb presència valenciana.

Pluges intenses i tronades este diumenge en zones d’Alacant i València sota avís groc

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tronades amb granís i ratxes molt fortes de vent en distintes zones d’Alacant i València.

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.