Detingut en València per agredir a la seua dona i cridar-li: «T’he de matar!»

Una dona intenta defendre's d'una agressió

La dona s’ha amagat en una habitació, armada amb un ganivet | Pxhere

 

Un home, de 55 anys, ha sigut detingut este diumenge en València com a presumpte autor d’un delicte de maltracte. L’ara detingut ha agredit a la seua dona, de 51 anys, i li ha cridat: «T’he de matar!». Tot açò davant de la filla dels dos, de 19 anys.

 

Segons arreplega ‘Levante-EMV’, els fets s’ha produït este diumenge, cap a la mitja nit, en una casa del disctricte de Marítim de la ciutat. La víctima ha conseguit amagar-se en una habitació, que ha bloquejat amb l’ajuda d’un pal.

 

Segons el relat de la víctima, que ha sigut confirmat per la seua filla, l’home ha agredit a la dona, l’ha agarrat del monyo, l’ha estampat contra un armari i li ha cridat: «T’he de matar!». Però abans de què l’agressor conseguira fer-li res més, la dona ha pogut amagar-se en una habitació.

 

Amagada i armada amb un ganivet

Amagada i armada amb un ganivet que ha pogut agarrar de la cuina per si el seu home conseguia entrar en l’habitació, la dona ha avisat al 112. Ràpidament, han acudit a la casa diferents patrulles de la Policia Local, que han trobat a l’agressor, a la seua filla i al germà de l’ara detingut, qui havia acudit per a intervindre en la discussió.

 

En arribar, els agents s’han trobat a l’agressor amb un ganivet en el coll i amenaçant amb clavar-se’l, però ràpidament l’ha deixat i ha sigut detingut. Finalment, la dona, que estava tancada en una de les habitacions, ha sigut rescatada per la Policia.

 

Tant la víctima, que feia 21 anys que convivia amb l’agressor, com la filla, han demanat una ordre de protecció i d’allunyament, ja que han assegurat que no és la primera volta que viuen un episodi paregut de maltractament.

Últimes notícies

La quarta ona de calor deixarà fins a 40 graus este dijous a la Comunitat

Aemet ha activat per a este dijous l’avís groc per calor en punts d’Alacant i València, amb màximes que podran arribar als 40 graus.

L’incendi de la Vall d’Uixó continua actiu i arrasa 9.300 hectàrees en un perímetre de 81 km

L’incendi forestal declarat dissabte a la Vall d’Uixó continua sense estar controlat després de cinc dies, amb un perímetre de 81 quilòmetres i 9.300 hectàrees cremades. Més de 1.200 professionals i una trentena de mitjans aeris treballen coordinats en les tasques d’extinció.

El Trofeu Festa d’Elx s’ajorna per les obres al Martínez Valero

L’Elche ha decidit no disputar el Trofeu Festa d’Elx abans de l’inici de LaLiga per les obres de millora al Martínez Valero. El club no descarta buscar una nova data en la finestra de setembre, però no pot garantir que el torneig es jugue enguany.

La nova camiseta del Valencia Basket celebra 40 anys d’història amb el taronja com a senyal d’identitat

El Valencia Basket ha presentat la seua nova primera equipació, batejada com Origen, que lluirà en ACB, Euroliga i Lliga Femenina Endesa i que ret homenatge al 40 aniversari del club amb el taronja com a color central i nous detalls en negre i daurat.

Un nou protocol a Alacant reduïx a la mitat els marcapassos després d’una vàlvula aòrtica

Un assaig clínic pioner a l’Hospital General Doctor Balmis d’Alacant mostra que un tractament pautat amb glucocorticoides abans i després d’una vàlvula aòrtica transcatèter reduïx a la mitat la necessitat de marcapassos permanents. L’estudi, liderat per ISABIAL, apunta també a un estalvi econòmic destacat per al sistema sanitari.

Localitzen mort un home que flotava a la platja del Puig

Un home ha sigut trobat sense vida mentre flotava a l’aigua de la platja del Puig. Els serveis sanitaris només han pogut confirmar el seu falleixement.

La cala Baeza d’El Campello es convertix en una nova platja accessible després d’una gran regeneració

La cala Baeza d’El Campello, un dels trams més degradats de la costa alacantina, s’ha regenerat completament gràcies a una inversió d’uns 3 milions d’euros del Ministeri per a la Transició Ecològica, que ha creat una platja més accessible, segura i ambientalment estable.

L’incendi de la Vall d’Uixó continua actiu i ja ha arrasat 9.300 hectàrees

L’incendi forestal declarat dissabte a la Vall d’Uixó continua sense control, amb 9.300 hectàrees cremades i un perímetre de 81 quilòmetres. Més de 1.200 professionals i una trentena de mitjans aeris treballen en les tasques d’extinció.
FILMOTECA D'ESTIU