Detingut en València per agredir a la seua dona i cridar-li: «T’he de matar!»

Una dona intenta defendre's d'una agressió

La dona s’ha amagat en una habitació, armada amb un ganivet | Pxhere

 

Un home, de 55 anys, ha sigut detingut este diumenge en València com a presumpte autor d’un delicte de maltracte. L’ara detingut ha agredit a la seua dona, de 51 anys, i li ha cridat: «T’he de matar!». Tot açò davant de la filla dels dos, de 19 anys.

 

Segons arreplega ‘Levante-EMV’, els fets s’ha produït este diumenge, cap a la mitja nit, en una casa del disctricte de Marítim de la ciutat. La víctima ha conseguit amagar-se en una habitació, que ha bloquejat amb l’ajuda d’un pal.

 

Segons el relat de la víctima, que ha sigut confirmat per la seua filla, l’home ha agredit a la dona, l’ha agarrat del monyo, l’ha estampat contra un armari i li ha cridat: «T’he de matar!». Però abans de què l’agressor conseguira fer-li res més, la dona ha pogut amagar-se en una habitació.

 

Amagada i armada amb un ganivet

Amagada i armada amb un ganivet que ha pogut agarrar de la cuina per si el seu home conseguia entrar en l’habitació, la dona ha avisat al 112. Ràpidament, han acudit a la casa diferents patrulles de la Policia Local, que han trobat a l’agressor, a la seua filla i al germà de l’ara detingut, qui havia acudit per a intervindre en la discussió.

 

En arribar, els agents s’han trobat a l’agressor amb un ganivet en el coll i amenaçant amb clavar-se’l, però ràpidament l’ha deixat i ha sigut detingut. Finalment, la dona, que estava tancada en una de les habitacions, ha sigut rescatada per la Policia.

 

Tant la víctima, que feia 21 anys que convivia amb l’agressor, com la filla, han demanat una ordre de protecció i d’allunyament, ja que han assegurat que no és la primera volta que viuen un episodi paregut de maltractament.

Últimes notícies

Les platges de Guardamar i Torrevieja registren xicotets meteotsunamis este divendres

Les platges de Guardamar del Segura i Torrevieja han registrat este divendres al migdia xicotets meteotsunamis i no es descarta que es repetisquen al llarg de la vesprada. Les oscil·lacions han sigut suaus i, tot i que a Torrevieja oneja la bandera verda en quasi totes les platges, a Guardamar es mantenen les banderes roges per precaució.

El termòmetre es desploma fins a 12 graus en un dia i Vinaròs es queda en 31,8

Les temperatures màximes han baixat fins a 12 graus en punts de la Comunitat Valenciana, amb una màxima de 31,8 a Vinaròs com a valor més alt del dia.

Els veïns desallotjats per l’incendi d’El Saler poden tornar a casa esta vesprada

Unes 160 persones desallotjades de vivendes i càmpings d’El Saler poden tornar ja a casa després que l’incendi haja quedat estabilitzat, encara que continua sense estar controlat.

València viu el juliol i agost més càlids des que hi ha registres

Aemet ha confirmat que el període juliol-agost d’enguany serà el més càlid registrat a València almenys des de 1869, amb temperatures molt per damunt del normal des de mitjan maig.

Antifrau tanca la investigació sobre la plaça provincial de la parella de Pérez Llorca

L’Agència Valenciana Antifrau ha arxivat la investigació sobre l’accés de la parella de Juanfran Pérez Llorca a una plaça de secretaria de direcció en la Diputació de València, en constatar que es van complir els requisits legals. L’òrgan manté dubtes sobre la urgència de la cobertura però dona per tancat l’expedient perquè la treballadora no s’ha presentat a la provisió definitiva.

Els bombers donen per estabilitzat l’incendi intencionat de la Devesa de El Saler

L’incendi forestal declarat dijous a la Devesa de El Saler, confirmat com a intencionat, ha sigut donat per estabilitzat pels bombers municipals i Emergències de la Generalitat.

Arriba per mar l’equip clau del nou centre de protonteràpia de València

La Conselleria de Sanitat ha rebut per via marítima els primers components del sistema de protonteràpia connectat a l’Hospital La Fe, finançat per la Fundació Amancio Ortega, i preveu tractar el primer pacient abans que acabe 2027.

Així era la càmera blindada que guardava el Tresor de Villena abans del robatori

El Tresor de Villena estava custodiat al MUVI dins d'una càmera acorassada amb vidres de seguretat, xapes blindades i alarma de cinc anells quan ha sigut robat de matinada. El museu roman tancat sense data de reobertura mentres la Guàrdia Civil continua la investigació.