Detingut en València per agredir a la seua dona i cridar-li: «T’he de matar!»

Una dona intenta defendre's d'una agressió

La dona s’ha amagat en una habitació, armada amb un ganivet | Pxhere

 

Un home, de 55 anys, ha sigut detingut este diumenge en València com a presumpte autor d’un delicte de maltracte. L’ara detingut ha agredit a la seua dona, de 51 anys, i li ha cridat: «T’he de matar!». Tot açò davant de la filla dels dos, de 19 anys.

 

Segons arreplega ‘Levante-EMV’, els fets s’ha produït este diumenge, cap a la mitja nit, en una casa del disctricte de Marítim de la ciutat. La víctima ha conseguit amagar-se en una habitació, que ha bloquejat amb l’ajuda d’un pal.

 

Segons el relat de la víctima, que ha sigut confirmat per la seua filla, l’home ha agredit a la dona, l’ha agarrat del monyo, l’ha estampat contra un armari i li ha cridat: «T’he de matar!». Però abans de què l’agressor conseguira fer-li res més, la dona ha pogut amagar-se en una habitació.

 

Amagada i armada amb un ganivet

Amagada i armada amb un ganivet que ha pogut agarrar de la cuina per si el seu home conseguia entrar en l’habitació, la dona ha avisat al 112. Ràpidament, han acudit a la casa diferents patrulles de la Policia Local, que han trobat a l’agressor, a la seua filla i al germà de l’ara detingut, qui havia acudit per a intervindre en la discussió.

 

En arribar, els agents s’han trobat a l’agressor amb un ganivet en el coll i amenaçant amb clavar-se’l, però ràpidament l’ha deixat i ha sigut detingut. Finalment, la dona, que estava tancada en una de les habitacions, ha sigut rescatada per la Policia.

 

Tant la víctima, que feia 21 anys que convivia amb l’agressor, com la filla, han demanat una ordre de protecció i d’allunyament, ja que han assegurat que no és la primera volta que viuen un episodi paregut de maltractament.

Últimes notícies

Avís taronja per fortes pluges a l’interior nord de Castelló este diumenge

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, amb tronades, possible granís i ratxes molt fortes de vent. El litoral nord i l’interior sud de la província estaran en avís groc.

Mor una dona després d’un incendi en una vivenda de Riba-roja de Túria

La Guàrdia Civil investiga la mort d’una dona que havia sigut rescatada amb vida després d’un incendi en una vivenda de Riba-roja de Túria. El foc es va declarar dimecres a la vesprada en un quart pis del carrer Magallanes.

Racing i Villarreal obrin LALIGA amb l’estrena del projecte d’Iñigo Pérez

Racing de Santander i Villarreal es mesuren en la primera jornada de LALIGA, amb el retorn dels càntabres a Primera i l’estrena del projecte d’Iñigo Pérez a la banqueta grogueta.

L’Elx refà el trio ofensiu amb el retorn d’Ezequiel Ponce

L’Elx ha tancat la renovació del seu trident d’atac per a la temporada 2026-27 amb el retorn d’Ezequiel Ponce, que s’unix als fitxatges de Fer Niño i Abiel Osorio en una davantera amb menys experiència en Primera que l’anterior.

El PPCV acusa l’Estat de retardar la justícia per a les víctimes del tren de Bejís

El PPCV denuncia que, quatre anys després de l'accident del tren de Bejís durant l'incendi forestal, les víctimes continuen sense resolució judicial ni indemnitzacions i critica la gestió del Govern central i de l'antic Consell.

El PSPV destaca que el Govern ha avançat 1.620 milions al Consell fins maig

El PSPV-PSOE assenyala que el Govern d’Espanya ha transferit fins maig 1.620 milions al Consell, l’avançament més alt registrat, i defensa el paper de Diana Morant i Arcadi España en la defensa dels interessos valencians.

El nou Llevant de Luís Castro debuta en LALIGA al camp de l’Espanyol sense Carlos Espí

L’Espanyol rep este diumenge el Llevant en l’estrena de LALIGA al RCDE Stadium, amb els valencians iniciant un nou projecte amb Luís Castro i el repte de la permanència sense el davanter Carlos Espí, traspasat al Real Madrid.

Ferran Torres firma pel PSG fins a 2031 i deixarà quasi un milió al València CF

Ferran Torres ha fitxat pel París Saint-Germain per cinc temporades i lluirà el dorsal 9. El traspàs ronda els 50 milions i deixarà prop d’un milió d’euros al València CF pels drets de formació.