Detingut en València per agredir a la seua dona perquè no li agradava el sopar

 

Un home de 40 anys i origen rus ha sigut detingut durant la matinada d’este dijous en València com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després d’agarrar del monyo i pegar-li colps contra el terra a la seua parella, segons ha informat la Policia Nacional en un comunicat.

 

Els fets s’han produït cap a les dotze i mitja de la nit quan els agents que patrullaven la zona han rebut un avís per a que es dirigiren a una casa del districte de Trànsits de València, a on hi havia una dona demanant ajuda.

 

Immediatament, els agents s’han dirigit al lloc dels fets, a on els veïns que es trobaven en els balcons els han informat que en un dels pisos se sentia una forta discussió i una dona demanant auxili. 

 

Els veïns han contat als agents que, en sentir una forta discussió i a una dona demanant auxili des d’un pis de l’edifici, no han dubtat en tocar a la porta. En obrir-la el sospitós, la dona ha aprofitat per a eixir corrent i refugiar-se en casa d’uns veïns. En eixe moment, en vore’s sorprés, el sospitós ha emprés la fugida per una finestra que dona al pati de la finca i ha pujat fins al terrat, a on ha sigut retingut pels veïns.

 

Una agressió pel seu disgust amb el sopar

Continuant amb les investigacions, els policies han pogut saber que la parella hauria discutit pel disgust de l’home amb el sopar que hauria preparat la dona. Després d’això, l’home l’ha agarrat del monyo, ha començat a pegar-li colps contra el terra i li ha tapat la boca quan ella intentava demanar ajuda. Tot açò, en presència dels seus dos fills menors.

 

Després de fer diverses gestions, els agents han detingut al sospitós com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. El detingut, en situació irregular, ha passat a disposició del jutge, que ha decretat una ordre d’allunyament i la prohibició de comunicació amb la víctima. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Els embassaments del Xúquer i el Segura guanyen aigua mentres descendix lleugerament la mitjana nacional

Els embassaments de les conques del Xúquer i del Segura augmenten les seues reserves enfront del lleuger descens del conjunt d'Espanya, que manté una alta ocupació del 83,5%.

L’IVF llança nous préstecs bonificats per a empreses per 130 milions

L'IVF aprova dos noves línies de préstecs bonificats per 130 milions, amb un tipus fix del 1,5%, per a dotar de liquiditat a empreses i reforçar el finançament del sector primari davant la conjuntura econòmica.

Pérez Llorca reclama més renovables davant la incertesa per la guerra a l’Iran

Pérez Llorca defén reforçar la generació d'energies renovables per a blindar el subministrament en la Comunitat Valenciana davant la inestabilitat per la guerra a l'Iran i l'impacte en els preus.

El nou Pla de Vivenda incorporarà una clàusula antifrau en les adjudicacions

El Ministeri de Vivenda incorpora una clàusula antifrau en el Pla 2026-2030 per a garantir adjudicacions objectives i transparents després de les irregularitats detectades a Alacant.

Compromís proposa que les vivendes públiques s’adjudiquen per sorteig per a evitar favoritismes

Compromís registra en Les Corts una llei perquè les vivendes de protecció oficial s'adjudiquen per sorteig i mantinguen el seu caràcter públic permanent, després de les irregularitats detectades a Alacant.

El nou Pla Estatal de Vivenda destina 798 milions a la Comunitat Valenciana

El Pla Estatal de Vivenda 2026-2030 triplicarà la inversió fins a 7.000 milions i reservarà 798 milions per a la Comunitat Valenciana, en un model de cofinançament Estat-autonomies.

Bernabé acusa a Catalá d’usar la regularització d’immigrants per al xoc polític

Pilar Bernabé acusa a María José Catalá d'utilitzar la regularització d'immigrants per a generar conflicte polític i recorda que el procés compta amb un ampli suport social i institucional.

València reforça els seus servicis socials amb 39 contractacions davant la regularització de migrants

L'Ajuntament de València contractarà amb caràcter d'urgència a 39 professionals i destinarà més d'un milió d'euros per a atendre el procés de regularització extraordinària de migrants, mentres exigix al Govern finançament i claredat en els criteris de vulnerabilitat.