Detingut en València per agredir a la seua dona perquè no li agradava el sopar

 

Un home de 40 anys i origen rus ha sigut detingut durant la matinada d’este dijous en València com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després d’agarrar del monyo i pegar-li colps contra el terra a la seua parella, segons ha informat la Policia Nacional en un comunicat.

 

Els fets s’han produït cap a les dotze i mitja de la nit quan els agents que patrullaven la zona han rebut un avís per a que es dirigiren a una casa del districte de Trànsits de València, a on hi havia una dona demanant ajuda.

 

Immediatament, els agents s’han dirigit al lloc dels fets, a on els veïns que es trobaven en els balcons els han informat que en un dels pisos se sentia una forta discussió i una dona demanant auxili. 

 

Els veïns han contat als agents que, en sentir una forta discussió i a una dona demanant auxili des d’un pis de l’edifici, no han dubtat en tocar a la porta. En obrir-la el sospitós, la dona ha aprofitat per a eixir corrent i refugiar-se en casa d’uns veïns. En eixe moment, en vore’s sorprés, el sospitós ha emprés la fugida per una finestra que dona al pati de la finca i ha pujat fins al terrat, a on ha sigut retingut pels veïns.

 

Una agressió pel seu disgust amb el sopar

Continuant amb les investigacions, els policies han pogut saber que la parella hauria discutit pel disgust de l’home amb el sopar que hauria preparat la dona. Després d’això, l’home l’ha agarrat del monyo, ha començat a pegar-li colps contra el terra i li ha tapat la boca quan ella intentava demanar ajuda. Tot açò, en presència dels seus dos fills menors.

 

Després de fer diverses gestions, els agents han detingut al sospitós com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. El detingut, en situació irregular, ha passat a disposició del jutge, que ha decretat una ordre d’allunyament i la prohibició de comunicació amb la víctima. 

Últimes notícies

El Govern català critica la violència policial contra un aficionat del Barça a Elx

La portaveu del Govern català, Sílvia Paneque, ha censurat la violència policial contra un seguidor del Barça a qui agents de la Policia Nacional van pegar després de retirar-li una estelada abans del partit a Elx. La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana ha comunicat a l’executiu català que ha obert una investigació interna i que no hi havia cap ordre específica de requisar estes banderes.

Tres detinguts per una onada de robatoris en camps i granges d’Almassora i Cabanes

La Guàrdia Civil ha detingut tres hòmens de 40 a 44 anys relacionats amb diversos robatoris en explotacions agrícoles i ramaderes d’Almassora i Cabanes, on es van emportar dos vedells i combustible, coure i altres objectes. Els detinguts ja han passat a disposició judicial.

El Port de València duplicarà la seua potència elèctrica amb una nova subestació

El Port de València ha posat en marxa els tràmits per a construir una nova subestació elèctrica de 110 megavats que duplicarà la seua capacitat de subministrament i millorarà la fiabilitat operativa i ambiental del recinte portuari.

Les Arts programa una temporada 2026-2027 amb grans dives de l’òpera a València

La temporada 2026-2027 del Palau de Les Arts tindrà una presència femenina destacada en òperes, sarsuela i recitals, amb noms com Cecilia Bartoli, Lise Davidsen o Lisette Oropesa i la venda d’entrades ja oberta.

Confirmen 6 anys i mig de presó per intentar volar a Romania amb cocaïna i cannabis a l’aeroport de València

El TSJCV ha confirmat 6 anys i mig de presó i una multa de 100.000 euros per a una dona que va intentar volar de València a Bucarest amb més de 2 quilos de cocaïna i 5 de cannabis amagats en una maleta.

Confirmen 22 anys de presó per l’assassinat masclista d’Alcoi amb 18 ganivetades

El TSJCV ha confirmat la pena de 22 anys i mig de presó per a l’home que va matar la seua parella a Alcoi el 2022 amb 18 ganivetades. El tribunal descarta totes les al·legacions de la defensa, que ja ha anunciat recurs de cassació davant el Tribunal Suprem.

Dos ferits greus en un xoc amb bolcades a l’AP-7 a Ondara

Un accident entre dos vehicles a l’AP-7, a l’altura d’Ondara, ha deixat dos ferits greus, un pare i la seua filla de Luxemburg, i un ferit lleu, un veí de Pedreguer.

Sisé dia de lluita contra l’incendi forestal de Sogorb amb mitjans terrestres

Els bombers continuen treballant per controlar l’incendi forestal declarat dijous a Sogorb, estabilitzat des de diumenge després de cremar 630 hectàrees. S’ha alçat el confinament a Gàtova, però el nivell 1 del PEIF es manté i les pistes forestals seguixen tancades.