Detingut en València per agredir a la seua dona perquè no li agradava el sopar

 

Un home de 40 anys i origen rus ha sigut detingut durant la matinada d’este dijous en València com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després d’agarrar del monyo i pegar-li colps contra el terra a la seua parella, segons ha informat la Policia Nacional en un comunicat.

 

Els fets s’han produït cap a les dotze i mitja de la nit quan els agents que patrullaven la zona han rebut un avís per a que es dirigiren a una casa del districte de Trànsits de València, a on hi havia una dona demanant ajuda.

 

Immediatament, els agents s’han dirigit al lloc dels fets, a on els veïns que es trobaven en els balcons els han informat que en un dels pisos se sentia una forta discussió i una dona demanant auxili. 

 

Els veïns han contat als agents que, en sentir una forta discussió i a una dona demanant auxili des d’un pis de l’edifici, no han dubtat en tocar a la porta. En obrir-la el sospitós, la dona ha aprofitat per a eixir corrent i refugiar-se en casa d’uns veïns. En eixe moment, en vore’s sorprés, el sospitós ha emprés la fugida per una finestra que dona al pati de la finca i ha pujat fins al terrat, a on ha sigut retingut pels veïns.

 

Una agressió pel seu disgust amb el sopar

Continuant amb les investigacions, els policies han pogut saber que la parella hauria discutit pel disgust de l’home amb el sopar que hauria preparat la dona. Després d’això, l’home l’ha agarrat del monyo, ha començat a pegar-li colps contra el terra i li ha tapat la boca quan ella intentava demanar ajuda. Tot açò, en presència dels seus dos fills menors.

 

Després de fer diverses gestions, els agents han detingut al sospitós com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. El detingut, en situació irregular, ha passat a disposició del jutge, que ha decretat una ordre d’allunyament i la prohibició de comunicació amb la víctima. 

Últimes notícies

El València Basket es classifica per a la seua primera Final a Quatre després d’atropellar al Panathinaikos

El València Basket va derrotar amb autoritat al Panathinaikos en el quint partit de quarts d'Eurolliga (81-64) i es va classificar per primera vegada per a la Final a Quatre.

El Sevilla remunta un 2-0 inicial i arranca un valuós empat a Vila-real

El Vila-real es va avançar 2-0 amb punts de Gerard Moreno i Georges Mikautadze, però el Sevilla va reaccionar abans del descans i va rescatar un empat amb els gols d'Os i Kike Salas.

Sis mesos de presó per apropiar-se d’un cotxe encarregat per a la seua recollida i revendre’l

L'Audiència d'Alacant condemna a sis mesos de presó a un home que es va quedar amb un cotxe que havia d'arreplegar per a la seua propietària i el va registrar a nom d'una afí que ho va vendre a un tercer.

Educació eleva al 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga docent en la Comunitat

La Conselleria d'Educació situa en el 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga indefinida del professorat no universitari, mentres sindicats mantenen la pressió i acudixen a una nova taula de negociació.

Roca Rei, Morante i Manzanares encapçalen la fira de Fogueres d’Alacant 2026

La fira de Fogueres d'Alacant 2026 programa deu festejos taurins entre el 19 i el 27 de juny, amb Roca Rey, Morante de la Pobla i José María Manzanares com a grans reclams.

Importaco activa el seu pla de continuïtat després de l’incendi en la seua planta d’ametles a Castelló

Importaco manté actiu el seu pla de continuïtat després de l'incendi en la seua planta de processament d'ametles a la Vall d'Alba i garantix el subministrament als seus clients mentres treballa en la recuperació productiva.

Marciano Gómez resta importància a la denúncia del PSPV davant la Fiscalia per la circular sobre migrants

Marciano Gómez defén que la circular vigent de Sanitat facilita la regularització de migrants i minimitza la denúncia del PSPV davant la Fiscalia, que considera possible amb qualsevol document.

La Generalitat impulsa materials d’emergència accessibles per a persones amb discapacitat

La Generalitat ha presentat nous materials d'informació preventiva i d'autoprotecció davant inundacions i nevades adaptats a persones amb discapacitat, majors i col·lectius vulnerables.