10.3 C
València
Dissabte, 21 febrer, 2026

Detingut en València per agredir a la seua dona perquè no li agradava el sopar

 

Un home de 40 anys i origen rus ha sigut detingut durant la matinada d’este dijous en València com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després d’agarrar del monyo i pegar-li colps contra el terra a la seua parella, segons ha informat la Policia Nacional en un comunicat.

 

Els fets s’han produït cap a les dotze i mitja de la nit quan els agents que patrullaven la zona han rebut un avís per a que es dirigiren a una casa del districte de Trànsits de València, a on hi havia una dona demanant ajuda.

 

Immediatament, els agents s’han dirigit al lloc dels fets, a on els veïns que es trobaven en els balcons els han informat que en un dels pisos se sentia una forta discussió i una dona demanant auxili. 

 

Els veïns han contat als agents que, en sentir una forta discussió i a una dona demanant auxili des d’un pis de l’edifici, no han dubtat en tocar a la porta. En obrir-la el sospitós, la dona ha aprofitat per a eixir corrent i refugiar-se en casa d’uns veïns. En eixe moment, en vore’s sorprés, el sospitós ha emprés la fugida per una finestra que dona al pati de la finca i ha pujat fins al terrat, a on ha sigut retingut pels veïns.

 

Una agressió pel seu disgust amb el sopar

Continuant amb les investigacions, els policies han pogut saber que la parella hauria discutit pel disgust de l’home amb el sopar que hauria preparat la dona. Després d’això, l’home l’ha agarrat del monyo, ha començat a pegar-li colps contra el terra i li ha tapat la boca quan ella intentava demanar ajuda. Tot açò, en presència dels seus dos fills menors.

 

Després de fer diverses gestions, els agents han detingut al sospitós com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. El detingut, en situació irregular, ha passat a disposició del jutge, que ha decretat una ordre d’allunyament i la prohibició de comunicació amb la víctima. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Situat Alonso: Ens exigim el màxim, els quasi no valen de res

El tècnic del UCAM Murcia es va mostrar orgullós del nivell oferit davant el Barcelona, però va recalcar que el quasi no prou i que l'equip ha d'aprendre a tancar els finals.

Laprovittola avisa: per a guanyar al UCAM cal fer dobles i triples esforços

El base del Barcelona va subratllar l'exigència per a doblegar al UCAM Murcia en els quarts de final de la Copa del Rei a València i va destacar l'aportació de tot l'equip.

91-85: Kevin Punter reapareix i guia al Barcelona a semifinals davant un UCAM Murcia que va fregar la sorpresa

Kevin Punter va reaparéixer amb 20 punts en 20 minutos i va canviar un partit que el UCAM Murcia tenia encarrilat. El Barcelona va guanyar 91-85 i es mesurarà al Baskonia.

L’Athletic pren impuls amb un 2-1 a l’Elx i un doblet de Guruzeta

L'Athletic ha vençut 2-1 a l'Elx en San Mamés amb dos gols de Guruzeta, el segon de penal en el 89 després de revisió del VAR. És la tercera victòria seguida de l'equip bilbaí i l'Elx seguix sense guanyar en 2026.

Baskonia es fica en semifinals amb un Kurucs recuperat i un Howard decisiu

Baskonia va eliminar a Tenerife en quarts amb un Kurucs clau malgrat el seu esquinç i un esclat final d'Howard. L'equip va destacar el caràcter i el suport de la seua afició

Troben mort a un pacient en una zona en obres d’un hospital de Benidorm quatre dies després de desaparéixer

Un britànic de 54 anys ha sigut trobat sense vida en una zona en obres de l'hospital de Benidorm del qual va desaparéixer quatre dies abans. La investigació policial apunta a una asfíxia accidental després de quedar atrapat en un buit.

Vidorreta lamenta que al Tenerife li va faltar aire per a tancar la remuntada davant Baskonia

El Tenerife va caure en quarts de Copa davant Baskonia després de fregar la remuntada. Vidorreta, Scrubb i Van Beck coincidixen que la reacció no va bastar per detalls.

El PP exigix la dimissió de Marlaska per ‘incompetent’

Carmen Fúnez ha demanat l'eixida de Grande-Marlaska pel cas del DAO i per falta de control en el seu Ministeri. També ha criticat immigració i sanitat.