Detingut en València per amenaçar amb cremar la casa amb sos pares dins

Una dona d'edat avançada

El detingut tenia una ordre d’allunyament contra son pare | Gencat

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home, de 42 anys, per, presumptament, pegar colps en la porta de casa de sos pares septuagenaris i amenaçar amb matar-los si no els deixava entrar.

 

L’home, arrestat esta volta per un presumpte delicte d’amenaces i resistència a l’autoritat, tenia en vigor una prohibició de comunicació i aproximació son pare de 70 anys, dictada pel jutjat d’instrucció número 9 de València. Pel que pareix, amb anterioritat, havia amenaçat amb cremar la casa amb la parella major dins.

 

Els fets s’han produït cap a les 17 hores d’este dissabte, quan els agents que patrullaven la zona han rebut un avís per a que es dirigiren a un pis del districte de Patraix a on, pel que pareix, un home deia que una persona que tenia una ordre d’allunyament sobre ell li estava pegant en la porta, segons ha informat el cos policial en un comunicat.

 

Els agents s’han dirigit fins al lloc dels fets i han vist com, molt prop del pis, una altra patrulla identificava a un home que estava causant problemes en el carrer. Després, s’han entrevistat amb la víctima, un home de 70 anys, que es trobava molt atemorit, i els agents han pogut saber que, moments abans, el seu fill havia pegat colps en la porta mentres cridava que li deixaren entrar.

 

Tres dies abans havia amenaçat amb cremar la casa amb sos pares dins

Els policies també han pogut saber que el sospitós ja havia sigut denunciat tres dies abans, per fets molt similars, i que pel que pareix havia amenaçat als pares, eixa volta, amb cremar la casa amb ells dins, a demés de cridar-los per telèfon en diferents ocasions amenaçant-los de mort.

 

Els agents han comprovat que l’home que estava sent identificant per una altra patrulla era el fill, pel que han baixat de nou al carrer per a detindre’l com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces.

 

Durant la intervenció, l’arrestat ha exclamat «tota classe d’amenaces i insults sobre els agents», ha afirmat la Policia Nacional. Una volta en dependències, s’ha comprovat que el detingut tenia una prohibició de comunicació i aproximació a son pare. L’home, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Evacuen una nau industrial a Villena per un incendi que deixa un treballador ferit per fum

Un incendi en una nau industrial al polígon Rubial de Villena ha obligat a desallotjar els treballadors i ha deixat un home de 38 anys ferit lleu per inhalació de fum.

Canvi en la cúpula de Mercadona amb l’eixida pactada d’Héctor Hernández

Héctor Hernández ha deixat el Comitè de Direcció de Mercadona per acord mutu després de 23 anys. L’empresa redistribuïx funcions clau i incorpora Enric Carbonell al màxim òrgan executiu.

Altibaixos en les màximes a la Comunitat amb fins a 36 °C a Elx

Les temperatures màximes han tingut pujades i baixades a la Comunitat Valenciana en una jornada marcada pels 36 graus registrats a Elx, segons Aemet.

Dos persones majors ferides en un accident de trànsit en la CV-724 a Dénia

Una dona de 71 anys i un home de 78 han resultat ferits en un accident de trànsit este dilluns en la CV-724, al terme municipal de Dénia, i han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia.

Bautista s’acomiada del seu últim Wimbledon després de perdre amb Fonseca en primera ronda

Roberto Bautista, de 38 anys, s’ha acomiadat en primera ronda del seu últim Wimbledon després de perdre davant el brasiler Joao Fonseca en tres sets, malgrat tindre opcions en l’inici del partit.

Darius Thompson trenca el seu contracte amb el Valencia Basket abans del 2028

El Valencia Basket i Darius Thompson han pactat este juny la rescissió del contracte que els unia fins a 2028. L’exterior nord-americà, clau en l’aposta per l’Eurolliga, ha perdut protagonisme fins a quedar fora de les últimes convocatòries.

La major mostra del Museu de l’Or de Bogotà arriba al Marq amb 300 peces úniques

El Marq d’Alacant acull fins al 2 de maig de 2027 la mostra més gran del Museu de l’Or de Bogotà, amb 291 objectes arqueològics i creacions indígenes actuals que exploren la connexió entre l’or, els rituals i l’univers.

Barrachina viatja a Brussel·les per a defensar el regadiu valencià davant la Unió Europea

El conseller Miguel Barrachina viatjarà dilluns i dimarts a Brussel·les junt amb Fecoreva per a defensar el paper clau del regadiu mediterrani en la seguretat alimentària, la competitivitat agrària i l equilibri territorial. La delegació es reunirà amb institucions europees i participarà en una mesa redona al Parlament Europeu.