Detingut en València per amenaçar amb cremar la casa amb sos pares dins

Una dona d'edat avançada

El detingut tenia una ordre d’allunyament contra son pare | Gencat

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home, de 42 anys, per, presumptament, pegar colps en la porta de casa de sos pares septuagenaris i amenaçar amb matar-los si no els deixava entrar.

 

L’home, arrestat esta volta per un presumpte delicte d’amenaces i resistència a l’autoritat, tenia en vigor una prohibició de comunicació i aproximació son pare de 70 anys, dictada pel jutjat d’instrucció número 9 de València. Pel que pareix, amb anterioritat, havia amenaçat amb cremar la casa amb la parella major dins.

 

Els fets s’han produït cap a les 17 hores d’este dissabte, quan els agents que patrullaven la zona han rebut un avís per a que es dirigiren a un pis del districte de Patraix a on, pel que pareix, un home deia que una persona que tenia una ordre d’allunyament sobre ell li estava pegant en la porta, segons ha informat el cos policial en un comunicat.

 

Els agents s’han dirigit fins al lloc dels fets i han vist com, molt prop del pis, una altra patrulla identificava a un home que estava causant problemes en el carrer. Després, s’han entrevistat amb la víctima, un home de 70 anys, que es trobava molt atemorit, i els agents han pogut saber que, moments abans, el seu fill havia pegat colps en la porta mentres cridava que li deixaren entrar.

 

Tres dies abans havia amenaçat amb cremar la casa amb sos pares dins

Els policies també han pogut saber que el sospitós ja havia sigut denunciat tres dies abans, per fets molt similars, i que pel que pareix havia amenaçat als pares, eixa volta, amb cremar la casa amb ells dins, a demés de cridar-los per telèfon en diferents ocasions amenaçant-los de mort.

 

Els agents han comprovat que l’home que estava sent identificant per una altra patrulla era el fill, pel que han baixat de nou al carrer per a detindre’l com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces.

 

Durant la intervenció, l’arrestat ha exclamat «tota classe d’amenaces i insults sobre els agents», ha afirmat la Policia Nacional. Una volta en dependències, s’ha comprovat que el detingut tenia una prohibició de comunicació i aproximació a son pare. L’home, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.

València revisarà i reforçarà la seguretat dels seus museus municipals després del robatori a Villena

L'Ajuntament de València ha acordat revisar i reforçar les mesures de seguretat dels museus i monuments municipals, arran del robatori recent del tresor del museu de Villena, amb més vigilància i una inversió específica al Museu de la Ciutat.

L’IVAM incorpora el disseny i renova l’oferta educativa per al curs 2026-27

L’IVAM ha presentat la programació pública, educativa i familiar per al curs 2026-27, amb el disseny com a nova línia d’investigació i una ampliació de les propostes per a jóvens, famílies i primera infància.

Pedro Sánchez visitarà dijous la fàbrica de coets de PLD Space a Elx

Pedro Sánchez té previst visitar este dijous la seu de PLD Space a Elx, empresa que ha liderat el primer llançament orbital privat europeu. La visita arriba després de l’adjudicació d’un contracte de 158,9 milions dins del European Launcher Challenge.

Un centenar de xefs europeus s’endinsen en la cultura de l’esmorzar valencià

Més d’un centenar de xefs de tota Europa han conegut a València la cultura de l’esmorzar valencià, gràcies a una mostra organitzada per la Diputació en el marc de l’Assemblea de Euro-Toques. Municipis, productors i hostalers han presentat productes i elaboracions tradicionals vinculades a esta cita gastronòmica clau per als valencians.

El curs arranca dimecres amb menys alumnat, més docents i noves protestes

El curs escolar comença este dimecres en la Comunitat Valenciana amb 808.688 alumnes en la pública, 83.921 docents i el conflicte laboral obert, amb noves mobilitzacions convocades pels sindicats de professorat.