6.9 C
València
Dilluns, 12 gener, 2026

Detingut en València per amenaçar amb cremar la casa amb sos pares dins

Una dona d'edat avançada

El detingut tenia una ordre d’allunyament contra son pare | Gencat

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home, de 42 anys, per, presumptament, pegar colps en la porta de casa de sos pares septuagenaris i amenaçar amb matar-los si no els deixava entrar.

 

L’home, arrestat esta volta per un presumpte delicte d’amenaces i resistència a l’autoritat, tenia en vigor una prohibició de comunicació i aproximació son pare de 70 anys, dictada pel jutjat d’instrucció número 9 de València. Pel que pareix, amb anterioritat, havia amenaçat amb cremar la casa amb la parella major dins.

 

Els fets s’han produït cap a les 17 hores d’este dissabte, quan els agents que patrullaven la zona han rebut un avís per a que es dirigiren a un pis del districte de Patraix a on, pel que pareix, un home deia que una persona que tenia una ordre d’allunyament sobre ell li estava pegant en la porta, segons ha informat el cos policial en un comunicat.

 

Els agents s’han dirigit fins al lloc dels fets i han vist com, molt prop del pis, una altra patrulla identificava a un home que estava causant problemes en el carrer. Després, s’han entrevistat amb la víctima, un home de 70 anys, que es trobava molt atemorit, i els agents han pogut saber que, moments abans, el seu fill havia pegat colps en la porta mentres cridava que li deixaren entrar.

 

Tres dies abans havia amenaçat amb cremar la casa amb sos pares dins

Els policies també han pogut saber que el sospitós ja havia sigut denunciat tres dies abans, per fets molt similars, i que pel que pareix havia amenaçat als pares, eixa volta, amb cremar la casa amb ells dins, a demés de cridar-los per telèfon en diferents ocasions amenaçant-los de mort.

 

Els agents han comprovat que l’home que estava sent identificant per una altra patrulla era el fill, pel que han baixat de nou al carrer per a detindre’l com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces.

 

Durant la intervenció, l’arrestat ha exclamat «tota classe d’amenaces i insults sobre els agents», ha afirmat la Policia Nacional. Una volta en dependències, s’ha comprovat que el detingut tenia una prohibició de comunicació i aproximació a son pare. L’home, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en el Ciutat per la seua falta de gol

Empat 1-1 en el Ciutat de València amb els gols en un minut. Losada va respondre al punt de Carlos Romero i Puado es va retirar als tres minuts per un colp en el genoll.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 després de dos gols seguits i escàs encert

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en el Ciutat de València amb dos tants seguits. El domini local i la falta de rematada van marcar un dol que es va embossar al final.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en un dol sense pegada

Un gol de Carlos Romero i la rèplica immediata d'Iker Losada van deixar un 1-1 en el Ciutat de València. El Llevant va tornar a quedar-se sense el seu primer triomf a casa.

Llevant i Espanyol es repartixen els punts en un 1-1 decidit en un minut

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en un dol amb els dos gols en tot just un minut. Després de la igualada, el domini posterior no es va traduir en ocasions clares.

Protesta davant el Circ de Nadal contra l’ús d’animals en l’espectacle

Col·lectius animalistas protesten davant el Circ de Nadal a Alfafar contra l'ús d'animals i qüestionen el missatge a la infància. Vídeos en xarxes reaviven el debat i les entitats anuncien noves mobilitzacions.

El Llevant domina a l’Espanyol però es va al descans sense gol després d’un primer temps d’ocasions (0-0)

El Llevant va portar la iniciativa i va generar diverses ocasions clares, però l'encert de Dmitrovic i el desencert en la definició van mantindre el 0-0 al descans.

El Mediterrani ha registrat temperatures per damunt de la mitjana en 2024 i 2025

La Aemet assenyala que la temperatura superficial del Mediterrani ha estat per damunt de la mitjana 1991-2020 en 2024 i 2025, amb breus retorns a la normalitat. En paral·lel, la calor oceànica global va aconseguir un nou màxim en 2025.

Bernabé demana a Pérez Llorca donar suport al finançament que aporta 3.669 milions a la Comunitat

La delegada del Govern ha instat el president i a l'alcaldessa de València a recolzar el model d'Hisenda, que afig 3.669 milions a la Comunitat. Defén que cap autonomia perd i que la injecció total serà de 21.000 milions.