Detingut en València per amenaçar amb cremar la casa amb sos pares dins

Una dona d'edat avançada

El detingut tenia una ordre d’allunyament contra son pare | Gencat

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home, de 42 anys, per, presumptament, pegar colps en la porta de casa de sos pares septuagenaris i amenaçar amb matar-los si no els deixava entrar.

 

L’home, arrestat esta volta per un presumpte delicte d’amenaces i resistència a l’autoritat, tenia en vigor una prohibició de comunicació i aproximació son pare de 70 anys, dictada pel jutjat d’instrucció número 9 de València. Pel que pareix, amb anterioritat, havia amenaçat amb cremar la casa amb la parella major dins.

 

Els fets s’han produït cap a les 17 hores d’este dissabte, quan els agents que patrullaven la zona han rebut un avís per a que es dirigiren a un pis del districte de Patraix a on, pel que pareix, un home deia que una persona que tenia una ordre d’allunyament sobre ell li estava pegant en la porta, segons ha informat el cos policial en un comunicat.

 

Els agents s’han dirigit fins al lloc dels fets i han vist com, molt prop del pis, una altra patrulla identificava a un home que estava causant problemes en el carrer. Després, s’han entrevistat amb la víctima, un home de 70 anys, que es trobava molt atemorit, i els agents han pogut saber que, moments abans, el seu fill havia pegat colps en la porta mentres cridava que li deixaren entrar.

 

Tres dies abans havia amenaçat amb cremar la casa amb sos pares dins

Els policies també han pogut saber que el sospitós ja havia sigut denunciat tres dies abans, per fets molt similars, i que pel que pareix havia amenaçat als pares, eixa volta, amb cremar la casa amb ells dins, a demés de cridar-los per telèfon en diferents ocasions amenaçant-los de mort.

 

Els agents han comprovat que l’home que estava sent identificant per una altra patrulla era el fill, pel que han baixat de nou al carrer per a detindre’l com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces.

 

Durant la intervenció, l’arrestat ha exclamat «tota classe d’amenaces i insults sobre els agents», ha afirmat la Policia Nacional. Una volta en dependències, s’ha comprovat que el detingut tenia una prohibició de comunicació i aproximació a son pare. L’home, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Detinguts dos jóvens per robar més de deu milions de dades per a estafes i identitats falses

La Policia Nacional deté a València i Torreblanca a dos jóvens acusats de robar més de deu milions de registres confidencials per a ciberestafas, usurpació d'identitats i venda a altres delinqüents.

La plantilla de CaixaBank secunda una vaga per a denunciar la pressió comercial

La plantilla de CaixaBank protagonitza una jornada de vaga coincidint amb la junta d'accionistes a València per a denunciar la pressió comercial i reclamar canvis en l'organització del treball.

Paiporta llança ajudes per a reparar els ascensors danyats per la dana

L'Ajuntament de Paiporta aprova per unanimitat una línia extraordinària d'ajudes per a reparar els ascensors danyats per la dana, prioritzant als col·lectius més vulnerables.

València desbloqueja 9.000 m² en Patraix per a construir 644 vivendes públiques

L'Ajuntament de València recupera nou parcel·les bloquejades des de 2015 en el barri de Patraix per a alçar 644 vivendes de protecció pública en edificis de fins a nou plantes.

La UPV crea un biomarcador que mesura l’agressivitat del glioblastoma amb ressonància magnètica

Investigadors de la Universitat Politècnica de València desenrotllen un biomarcador d'imatge que quantifica el creixement del glioblastoma i prediu de manera independent la supervivència dels pacients.

Suspesa la primera vaga en Groundforce i les primeres jornades en Menzies però arranca un atur indefinit

Els sindicats suspenen la primera jornada de vaga en Groundforce i els dos primers dies d'aturs en Menzies, però mantenen des del dilluns una vaga indefinida en 12 aeroports espanyols.

La Comunitat Valenciana frega el ple en turisme rural per Setmana Santa amb un 72% d’ocupació

El turisme rural en la Comunitat Valenciana aconseguix un 72% d'ocupació per Setmana Santa, en línia amb Andalusia, en un context marcat per la pujada del carburant, la incertesa internacional i la cautela en el gasto familiar.

Detingut un metge d’un centre de salut de Cullera per agressió sexual a dos pacients

La Guàrdia Civil ha detingut a un metge d'un centre de salut de Cullera per dos presumptes delictes d'agressió sexual a pacients, després de la denúncia inicial d'una dona i la posterior localització d'una altra possible víctima.