Detingut en València per amenaçar amb cremar la casa amb sos pares dins

Una dona d'edat avançada

El detingut tenia una ordre d’allunyament contra son pare | Gencat

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home, de 42 anys, per, presumptament, pegar colps en la porta de casa de sos pares septuagenaris i amenaçar amb matar-los si no els deixava entrar.

 

L’home, arrestat esta volta per un presumpte delicte d’amenaces i resistència a l’autoritat, tenia en vigor una prohibició de comunicació i aproximació son pare de 70 anys, dictada pel jutjat d’instrucció número 9 de València. Pel que pareix, amb anterioritat, havia amenaçat amb cremar la casa amb la parella major dins.

 

Els fets s’han produït cap a les 17 hores d’este dissabte, quan els agents que patrullaven la zona han rebut un avís per a que es dirigiren a un pis del districte de Patraix a on, pel que pareix, un home deia que una persona que tenia una ordre d’allunyament sobre ell li estava pegant en la porta, segons ha informat el cos policial en un comunicat.

 

Els agents s’han dirigit fins al lloc dels fets i han vist com, molt prop del pis, una altra patrulla identificava a un home que estava causant problemes en el carrer. Després, s’han entrevistat amb la víctima, un home de 70 anys, que es trobava molt atemorit, i els agents han pogut saber que, moments abans, el seu fill havia pegat colps en la porta mentres cridava que li deixaren entrar.

 

Tres dies abans havia amenaçat amb cremar la casa amb sos pares dins

Els policies també han pogut saber que el sospitós ja havia sigut denunciat tres dies abans, per fets molt similars, i que pel que pareix havia amenaçat als pares, eixa volta, amb cremar la casa amb ells dins, a demés de cridar-los per telèfon en diferents ocasions amenaçant-los de mort.

 

Els agents han comprovat que l’home que estava sent identificant per una altra patrulla era el fill, pel que han baixat de nou al carrer per a detindre’l com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces.

 

Durant la intervenció, l’arrestat ha exclamat «tota classe d’amenaces i insults sobre els agents», ha afirmat la Policia Nacional. Una volta en dependències, s’ha comprovat que el detingut tenia una prohibició de comunicació i aproximació a son pare. L’home, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Oratge estable este dijous a la Comunitat Valenciana amb temperatures sense canvis destacats

El dijous arribarà a la Comunitat Valenciana amb cels poc nuvolosos, vent fluix i temperatures molt semblants a les de les últimes hores, després d’una jornada calorosa a Castelló, València i Alacant.

La cremà de 180 fogueres tanca unes festes d’Alacant amb quasi dos milions de visitants

La cremà dels més de 180 monuments foguerers ha posat punt final unes Fogueres d’Alacant 2026 marcades per quasi dos milions de visitants i per una nit de Sant Joan multitudinària i sense incidències greus.

La festa del títol del València Basket pot acabar amb comiat de Montero, De Larrea i Key

El València Basket ha tancat una temporada històrica amb la Lliga Endesa, però la celebració pot suposar l’adéu de Jean Montero, Sergio De Larrea o Braxton Key, pretendits pels grans clubs europeus i per la NBA.

L’afició taronja viu ‘el naixement d’una estrella’ amb Jean Montero campió de Lliga

El Valencia Basket ha aconseguit la seua segona Lliga ACB i el base dominicà Jean Montero ha sigut elegit millor jugador de la final, en una temporada que Pedro Martínez descriu com ‘el naixement d’una estrella’. L’entrenador també ha ressaltat el treball col·lectiu i la constància del grup durant dos temporades.

L’explosió de Sergio De Larrea: triat al draft NBA i campió de l’ACB en només 20 hores

El base vallisoletà Sergio De Larrea, de 20 anys, ha sigut triat en la primera ronda del draft de l’NBA i ha celebrat el seu primer títol de la Lliga ACB amb el València Basket amb només 20 hores de diferència.

La nit més llarga de Sergio de Larrea: campió de Lliga Endesa després del seu somni NBA

Sergio de Larrea ha conquistat la Lliga Endesa amb el Valencia Basket hores després de ser elegit en el lloc 25 del draft de la NBA, i ha admés que ha arribat al quart partit contra el Barça pràcticament sense dormir.

Pascual assumix la superioritat del València Basket en la final de la Lliga Endesa

Xavi Pascual admet que el València Basket ha sigut superior en la final de la Lliga Endesa després del clar triomf taronja al Palau Blaugrana (84-108) i reivindica la competitivitat del seu equip malgrat les limitacions.

Explosió d’alegria taronja al Palau Blaugrana per la segona Lliga del València Basket

El València Basket ha conquistat la seua segona Lliga Endesa després de guanyar el Barça (84-108) al quart partit de la final, en una nit històrica al Palau Blaugrana marcada per la festa de l’afició taronja.