9.5 C
València
Dimecres, 25 febrer, 2026

Detingut en València per estafar a l’empresa a on treballava després de ser despedit

 

Un home treballant

Estafa a l’empresa a on treballava després de ser despedit | Pxhere

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home, de 37 anys, com a presumpte autor d’un delicte d’estafa, després de què comprara material d’obra en una empresa i el carregara a una altra, a on havia treballat fins feia només uns dies. El total de la compra ascendia a uns 3.250 euros, segons ha informat la Direcció de Policia en un comunicat.

 

Les investigacions van començar a principis de desembre, quan la Policia va poder saber que un extreballador d’una empresa es dedicava, presumptament, a comprar material d’obra i carregar els imports a la companyia. El sospitós, de nacionalitat espanyola, havia sigut despedit de l’empresa a principis de novembre i, a partir del dia 12 i fins al 20, hauria retirat material d’obra d’una empresa a nom de la companyia de la que havia sigut despatxat.

 

L’empresa proveïdora no coneixia la situació del detingut

En la firma a on comprava el material, no savien que havia sigut despedit, pel que havien continuat entregant-li productes i carregant els imports al compte de l’empresa. A conseqüència de les investigacions, els agents van conéixer la identitat del sospitós que, en el transcurs de les gestions per a la seua localització, es va presentar en dependències policials, perquè sabia que l’empresa havia denunciat.

 

El detingut, amb antecedents policials, després de ser escoltat en declaració, va ser posat en llibertat. A pesar d’això, està obligat a comparéixer davant del jutge quan siga requerit per a això.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers de València superen 1.100 servicis per vent en menys de dos mesos

El Consorci ha atés 1.110 actuacions per ratxes i objectes desplaçats en un període molt curt, quasi el triple de la mitjana anual. La cadena de huit borrasques ha forçat reforços operatius.

Rescatats quinze migrants d’una pastera a cinc quilòmetres de la costa alacantina

Salvament Marítim ha rescatat a quinze hòmens que viatjaven en una pastera a uns cinc quilòmetres d'Arenals del Sol. Van arribar al port d'Alacant i van ser atesos per Creu Roja.

Una bandera ucraïnesa de 100 metres recorre Alacant en el quart aniversari de la guerra

Una bandera d'Ucraïna de 100 metres ha encapçalat una marxa pacífica a Alacant, amb lectura de manifest i lemes contra l'oblit. La província concentra el 17% de la diàspora a Espanya.

La Generalitat amplia al 20% l’aval de vivenda i eleva a 30 milions el programa de l’IVF

El Consell reforça el programa de l'IVF fins a 30 milions i eleva l'aval al 20% perquè jóvens de 18 a 45 anys accedisquen a finançament del 100% en la seua primera vivenda. La nova convocatòria amplia el preu màxim a 311.000 € i flexibilitza l'edat en municipis afectats per la dana.

La jutgessa de la DANA centra en les víctimes 60 de les 109 pàgines del seu escrit contra Mazón

La instructora remet al TSJCV una exposició raonada sobre la gestió de la DANA i dedica 60 de 109 pàgines a relatar pel seu nom a 230 víctimes. Enlletgix les 'informacions falses' que van sumar morts inexistents i assenyala que un altre cas en estudi podria elevar el balanç a 231.

Pérez Llorca considera que PPCV i Mazón ja van assumir responsabilitats per la DANA

El president ha expressat un profund respecte per les víctimes i ha defés que el PPCV i Carlos Mazón ja van assumir la seua responsabilitat política. També ha evitat valorar les investigacions judicials i ha recordat les mesures adoptades després del temporal.

El PP evita pronunciar-se sobre la petició al TSJCV per a investigar a Carlos Mazón

El síndic popular Fernando Pastor ha reiterat que el partit no comenta decisions judicials. Ha evitat parlar de demanar l'acta a Carlos Mazón fins que es pronuncie el TSJCV.

Dimarts amb sol i lleuger ascens tèrmic en la Comunitat Valenciana

Dimarts amb cels poc nuvolosos o buidats i temperatures en lleuger ascens o sense canvis en la Comunitat Valenciana. Hi haurà boires i bancs de boira en el litoral.