Detingut en València per estafar a l’empresa a on treballava després de ser despedit

 

Un home treballant

Estafa a l’empresa a on treballava després de ser despedit | Pxhere

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home, de 37 anys, com a presumpte autor d’un delicte d’estafa, després de què comprara material d’obra en una empresa i el carregara a una altra, a on havia treballat fins feia només uns dies. El total de la compra ascendia a uns 3.250 euros, segons ha informat la Direcció de Policia en un comunicat.

 

Les investigacions van començar a principis de desembre, quan la Policia va poder saber que un extreballador d’una empresa es dedicava, presumptament, a comprar material d’obra i carregar els imports a la companyia. El sospitós, de nacionalitat espanyola, havia sigut despedit de l’empresa a principis de novembre i, a partir del dia 12 i fins al 20, hauria retirat material d’obra d’una empresa a nom de la companyia de la que havia sigut despatxat.

 

L’empresa proveïdora no coneixia la situació del detingut

En la firma a on comprava el material, no savien que havia sigut despedit, pel que havien continuat entregant-li productes i carregant els imports al compte de l’empresa. A conseqüència de les investigacions, els agents van conéixer la identitat del sospitós que, en el transcurs de les gestions per a la seua localització, es va presentar en dependències policials, perquè sabia que l’empresa havia denunciat.

 

El detingut, amb antecedents policials, després de ser escoltat en declaració, va ser posat en llibertat. A pesar d’això, està obligat a comparéixer davant del jutge quan siga requerit per a això.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Cepeda i Dituro sostenen a l’Elx i castiguen un València que perdona

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació excel·lent de Matías Dituro donen tres punts vitals a l'Elx davant un València amb moltes ocasions però sense punteria.

Empat sense gols al descans entre Elx i València en un derbi molt igualat

Elx i València arriben al descans amb empat sense gols en un derbi autonòmic molt equilibrat, amb fases de domini altern i l'ocasió més clara per a Lucas Beltrán.

Logronyo vibra amb una espectacular mascletà valenciana en la Plaça de l’Ajuntament

Més de 120 quilos de pólvora i milers d'assistents convertixen la Plaça de l'Ajuntament de Logronyo en un escenari faller amb música, pólvora i tradició valenciana.

Logronyo viu la seua primera falla per a acostar-se a la cultura valenciana

Logronyo estrena este cap de setmana la seua pròpia falla, una figura al·legòrica al vi de Rioja que es va plantar el divendres i cremarà el diumenge, acompanyada d'actes típics de la festa valenciana.

Més de 250 conductors passen a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes de trànsit

Un total de 257 conductors van ser posats a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes contra la seguretat viària, la majoria per alcohol i per conduir sense permís o llicència.

València activa el protocol per contaminació de pols en suspensió i llança recomanacions a la població

L'Ajuntament de València activa el protocol informatiu per un episodi de contaminació de pols en suspensió i demana reduir l'exposició a l'aire lliure i l'ús del cotxe privat.

Kameron Taylor afronta el repte de Màlaga sense por i amb màxim respecte a Unicaja

Kameron Taylor destaca que València Basket no es tirarà arrere davant el repte de visitar a Unicaja després d'una exigent doble jornada d'Eurolliga i subratlla el carinyo i respecte que sent pel seu exequipo.

El València Basket defén la seua segona plaça en l’ACB en la pista d’un Unicaja molt exigit

El València Basket visita a l'Unicaja a Màlaga per a protegir la seua segona posició en la Lliga Endesa després d'una exigent setmana en Eurolliga, enfront d'un rival esgotat per les derrotes però reforçat per la seua passada a la Final Four de la BCL.