Detingut en València per estafar a l’empresa a on treballava després de ser despedit

 

Un home treballant

Estafa a l’empresa a on treballava després de ser despedit | Pxhere

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home, de 37 anys, com a presumpte autor d’un delicte d’estafa, després de què comprara material d’obra en una empresa i el carregara a una altra, a on havia treballat fins feia només uns dies. El total de la compra ascendia a uns 3.250 euros, segons ha informat la Direcció de Policia en un comunicat.

 

Les investigacions van començar a principis de desembre, quan la Policia va poder saber que un extreballador d’una empresa es dedicava, presumptament, a comprar material d’obra i carregar els imports a la companyia. El sospitós, de nacionalitat espanyola, havia sigut despedit de l’empresa a principis de novembre i, a partir del dia 12 i fins al 20, hauria retirat material d’obra d’una empresa a nom de la companyia de la que havia sigut despatxat.

 

L’empresa proveïdora no coneixia la situació del detingut

En la firma a on comprava el material, no savien que havia sigut despedit, pel que havien continuat entregant-li productes i carregant els imports al compte de l’empresa. A conseqüència de les investigacions, els agents van conéixer la identitat del sospitós que, en el transcurs de les gestions per a la seua localització, es va presentar en dependències policials, perquè sabia que l’empresa havia denunciat.

 

El detingut, amb antecedents policials, després de ser escoltat en declaració, va ser posat en llibertat. A pesar d’això, està obligat a comparéixer davant del jutge quan siga requerit per a això.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Més calor i risc de tempestes en l’inici de maig en la Comunitat Valenciana

La primera setmana completa de maig arriba a la Comunitat Valenciana amb un notable repunt de les màximes, fins a 27 graus en el centre, i risc de ruixats tempestuosos a l'interior.

Carlos Álvarez patix una lesió de turmell i perilla la seua final de Lliga amb el Llevant

Carlos Álvarez patix una lesió de sindesmosis en el turmell esquerre i podria perdre's els últims quatre partits de Lliga amb el Llevant, a l'espera de la seua evolució.

El València Basket patix davant un combatiu Ensino Lugo però assegura el passe a semifinals

El València Basket va remuntar en el Roig Arena per a imposar-se 73-70 al Durán Maquinaria Ensino Lugo i certificar el seu bitllet a semifinals de la Lliga Femenina Endesa, on es mesurarà al Spar Girona.

València Basket es jugarà el passe a la final davant Girona sense factor pista

València Basket s'enfrontarà al Spar Girona en les semifinals de la Lliga Femenina, una eliminatòria a doble partit en la qual el conjunt valencià no tindrà el factor pista a favor.

Tres ferits en una col·lisió frontal amb un cotxe en sentit contrari en l’A-7 a Tibi

Tres persones han resultat ferides en una col·lisió frontal en l'A-7, a l'altura de l'eixida de Tibi, després que un dels vehicles circulara en sentit contrari.

Controlat l’incendi en la campa exterior d’un desballestament d’Orihuela

El foc declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela ha quedat controlat este diumenge al migdia després dels treballs continuats del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant.

Quatre persones moren ofegades, entre elles dos menors, en una platja d’Oliva

Quatre persones, inclosos dos menors d'11 i 14 anys, van morir ofegades a la platja Aigua Morta d'Oliva. Altres dos van ser evacuades a l'Hospital de Gandia amb símptomes d'ofegament.

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.