Detingut en València per estafar a l’empresa a on treballava després de ser despedit

 

Un home treballant

Estafa a l’empresa a on treballava després de ser despedit | Pxhere

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home, de 37 anys, com a presumpte autor d’un delicte d’estafa, després de què comprara material d’obra en una empresa i el carregara a una altra, a on havia treballat fins feia només uns dies. El total de la compra ascendia a uns 3.250 euros, segons ha informat la Direcció de Policia en un comunicat.

 

Les investigacions van començar a principis de desembre, quan la Policia va poder saber que un extreballador d’una empresa es dedicava, presumptament, a comprar material d’obra i carregar els imports a la companyia. El sospitós, de nacionalitat espanyola, havia sigut despedit de l’empresa a principis de novembre i, a partir del dia 12 i fins al 20, hauria retirat material d’obra d’una empresa a nom de la companyia de la que havia sigut despatxat.

 

L’empresa proveïdora no coneixia la situació del detingut

En la firma a on comprava el material, no savien que havia sigut despedit, pel que havien continuat entregant-li productes i carregant els imports al compte de l’empresa. A conseqüència de les investigacions, els agents van conéixer la identitat del sospitós que, en el transcurs de les gestions per a la seua localització, es va presentar en dependències policials, perquè sabia que l’empresa havia denunciat.

 

El detingut, amb antecedents policials, després de ser escoltat en declaració, va ser posat en llibertat. A pesar d’això, està obligat a comparéixer davant del jutge quan siga requerit per a això.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Funzo encén les Fogueres dAlacant amb un pregó que reclama als jóvens mantindre la festa viva

El cantant alacantí Funzo pronuncia el pregó de les Fogueres de Sant Joan 2026 i apel·la als jóvens a assumir la responsabilitat de mantindre vives les tradicions, combinant identitat i modernitat.

Educació i sindicats reprendran dilluns les negociacions per la vaga del professorat

La Conselleria d'Educació i els principals sindicats es tornaran a reunir dilluns per a continuar negociant després d'una trobada de més de sis hores este divendres sobre una proposta d'inversions de més de 3.300 milions d'euros.

El Valencia Basket passa per damunt del Surne Bilbao (71-88) i es planta en semifinals de la Lliga Endesa

El Valencia Basket guanya amb autoritat el Surne Bilbao Basket a Miribilla (71-88), tanca l’eliminatòria per la via ràpida i es convertix en el primer semifinalista de la Lliga Endesa.

El professorat valencià torna als carrers mentres es reobrin les negociacions amb Educació

Centenars de docents valencians tornen a manifestar-se al centre de València en el marc de la vaga indefinida iniciada l’11 de maig, coincidint amb la reobertura de la taula de negociacio amb la Conselleria d’Educacio.

Arresten a Benidorm un home per intentar ofegar una jove en l’aigua i un xiquet en l’arena

Un home està en presó provisional després d’intentar ofegar una jove en l’aigua i, minuts després, un xiquet en l’arena de la platja de Ponent de Benidorm. Diverses persones, entre elles el cap de socorristes, el van reduir fins a l’arribada de la Policia Local de Platges.

El Barça i el Bidasoa Irún obrin les semifinals de la Copa del Rei a Alacant

El Barça, vigent campió, goleja el Recoletas Atlético Valladolid i el Bidasoa Irún supera el Bathco Torrelavega per a convertir-se en els primers semifinalistes de la Copa del Rei d handbol al Centre de Tecnificació d Alacant.

Investiguen si uns ossos trobats en Dénia són d’un jove assassinat pel seu pare el 1994

La Policia Nacional analitza uns ossos humans localitzats baix el sòl d’una vivenda de Dénia per a comprovar si pertanyen a un jove desaparegut el 1994 després de la confessió en el llit de mort del seu pare.

Detingut un aficionat pels greus desordres previs al València-Barça a Mestalla

La Policia Nacional ha detingut a València un home identificat com un dels aficionats més actius en els greus desordres públics previs al partit València-Barcelona disputat a Mestalla el passat 23 de maig.