22.3 C
València
Dimecres, 11 febrer, 2026

Una interna de Picassent estafa 60.000 euros a la parella i amenaça a la seua família

Euros

Imatge d’arxiu | Pixabay

 

Una dona, que complix condemna en la presó de Picassent, en la comarca de l’Horta de València, per delictes relacionats amb l’explotació sexual, està actualment investigada per la Guàrdia Civil per haver estafat, suposadament, més de 60.000 euros a un home amb el mètode de l”estafa amorosa’.

 

En un comunicat, la Guàrdia Civil ha informat que el denunciant va començar una relació sentimental amb una dona en l’abril de l’any passat i, poc de temps després, va començar a demanar-li diners de forma constant. Ella argumentava que tenia una filla xicoteta molt malalta en Romania. Li comentava que necessitava molts diners per a medicació i operacions i que el seu marit havia mort en un accident de trànsit.

 

El denunciant va demanar diferents préstecs bancaris, microcrèdits i va demanar diners a familiars i amistats, fins a quedar completament arruïnat. La investigada va rebre, per part de l’estafat, més de 60.000 euros en efectiu. A demés, va vendre el seu vehicle a un preu molt per davall del valor de mercat a uns amics de la dona.

 

Durant esta relació la dona va amenaçar a l’home amb fer mal als seus familiars si no seguia ajudant-la econòmicament. Durant la investigació, els agents van poder comprovar que la presumpta autora havia sigut detinguda per altres fets relacionats, per suposadament formar part d’una organització criminal dedicada al tràfic de persones amb finalitats d’explotació sexual. Per això, els agents de la Guàrdia Civil van acudir al centre penitenciari de Picassent per a poder investigar-la com a presumpta autora de delictes d’estafa i amenaces.

 

També pots llegir… 

Últimes notícies

Pérez Llorca creu que no tindrà problemes amb Vox pel cas de les VPP d’Alacant

El president de la Generalitat va assegurar que la resposta davant les presumptes irregularitats en l'adjudicació de VPP ha sigut transparent i contundent. Va defendre a la conselleria i va descartar que el cas deteriore la seua relació amb Vox.

Bernabé titlla de desficaci la rebaixa fiscal i acusa a Pérez Llorca de submís a Feijóo

Pilar Bernabé ha criticat la bonificació del 99% de l'impost de successions anunciada per Pérez Llorca i ha reclamat prioritzar el finançament. També ha acusat a Feijóo de mantindre un no a tot sense alternatives.

Bernabé retrau al PP un café per a tots en vivenda i alerta de favoritismes

Pilar Bernabé ha acusat el PP d'aplicar un model de vivenda pública de café per a tots que, al seu juí, afavorix a càrrecs i afins i pervertix la finalitat social.

Replanten més de 10.000 exemplars de posidònia per a restaurar tres hectàrees del litoral mediterrani

Acció Posidònia ha reintroduït més de 10.000 plantes per a recuperar tres hectàrees a Balears, Catalunya, Comunitat Valenciana i Murcia. El projecte, el major fins a la data al Mediterrani, combina voluntariat, cultiu 'in vitro' i formació.

Últim tram per a blindar el subministrament d’aigua a València i la seua àrea metropolitana

La EMSHI ha iniciat l'últim tram que unirà les potabilitzadores de La Presa i El Realón per a garantir el proveïment a València davant incidències greus. La fase, amb 13,5 milions d'inversió i finalització prevista en 2027, reforça la xarxa que atén 1,7 milions en 51 municipis

L’alcalde d’Alacant desoïx les demandes de dimissió i se centra en la gestió després del cas de les VPP

Luis Barcala ha evitat respondre a les peticions de dimissió per les suposades irregularitats en l'adjudicació de VPP en Platja de Sant Joan i ha insistit que la seua prioritat és la gestió i aclarir l'ocorregut.

La jutgessa de la DANA cita a 39 testimonis entre agents mediambientals i bombers forestals

La magistrada que investiga la gestion de la DANA del 29 d'octubre de 2024 ha acordat telefonar a 39 nous testimonis. Busca reconstruir la vigilància de rius i barrancs i el flux d'avisos a la poblacion.

L’Ajuntament sancionarà a Compromís per omplir València de cartells en la seua campanya contra Catalá

El consistori anuncia sancions a Compromís per una campanya de cartells que apel·la a l'alcaldessa i denuncia problemes en el transport públic. Catalá critica l'acció i defén que els polítics han de donar exemple.