Una interna de Picassent estafa 60.000 euros a la parella i amenaça a la seua família

Euros

Imatge d’arxiu | Pixabay

 

Una dona, que complix condemna en la presó de Picassent, en la comarca de l’Horta de València, per delictes relacionats amb l’explotació sexual, està actualment investigada per la Guàrdia Civil per haver estafat, suposadament, més de 60.000 euros a un home amb el mètode de l»estafa amorosa’.

 

En un comunicat, la Guàrdia Civil ha informat que el denunciant va començar una relació sentimental amb una dona en l’abril de l’any passat i, poc de temps després, va començar a demanar-li diners de forma constant. Ella argumentava que tenia una filla xicoteta molt malalta en Romania. Li comentava que necessitava molts diners per a medicació i operacions i que el seu marit havia mort en un accident de trànsit.

 

El denunciant va demanar diferents préstecs bancaris, microcrèdits i va demanar diners a familiars i amistats, fins a quedar completament arruïnat. La investigada va rebre, per part de l’estafat, més de 60.000 euros en efectiu. A demés, va vendre el seu vehicle a un preu molt per davall del valor de mercat a uns amics de la dona.

 

Durant esta relació la dona va amenaçar a l’home amb fer mal als seus familiars si no seguia ajudant-la econòmicament. Durant la investigació, els agents van poder comprovar que la presumpta autora havia sigut detinguda per altres fets relacionats, per suposadament formar part d’una organització criminal dedicada al tràfic de persones amb finalitats d’explotació sexual. Per això, els agents de la Guàrdia Civil van acudir al centre penitenciari de Picassent per a poder investigar-la com a presumpta autora de delictes d’estafa i amenaces.

 

També pots llegir… 

Últimes notícies

Dos hòmens rescatats en helicòpter a Petrer per un colp de calor en plena ona de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de l'Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d'ells patira un colp de calor i quedara en estat greu.

Rescaten dos senderistes a Petrer per un colp de calor en plena onada de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de la Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d’ells patira un colp de calor greu en plena onada de calor.

La ramaderia extensiva es reforça com a barrera contra incendis després del foc de Soneja

Miguel Barrachina defensa la ramaderia extensiva com a eina clau contra els incendis forestals després del foc de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees, i destaca les ajudes i incentius per a mantindre esta activitat en el món rural.

La ramaderia extensiva es reivindica com a clau contra els incendis després del foc de Soneja

El conseller Miguel Barrachina ha defensat la ramaderia extensiva com el cortafoc més eficaç després de l’incendi de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees a l’Alt Palància.

Ecologistes porten a jutjat l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions mediambientals

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València i els dragats a València i Sagunt, que consideren il·legals per falta d’avaluació ambiental actualitzada.

El Marató València guarda les últimes estreles però assegura compromisos, no promeses

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, ha avançat que encara queden atletes d’elit per confirmar per a la carrera del 6 de desembre i ha defés que només anuncien acords tancats. També ha explicat les dificultats econòmiques actuals de l’atletisme i el nou patrocini amb el Valencia Club de Atletismo.

El Marató València guarda encara alguna estrella però només anuncia compromisos ferms

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, avança que queden atletes d’elit per confirmar el 6 de desembre i defensa una política d’anuncis basada en compromisos tancats, en un context de fortes dificultats econòmiques per a l’atletisme.

Ecologistes porten a judici l’ampliació nord del port de València per infringir la normativa ambiental

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions ambientals en els dragats de València i Sagunt.