8.4 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

Una interna de Picassent estafa 60.000 euros a la parella i amenaça a la seua família

Euros

Imatge d’arxiu | Pixabay

 

Una dona, que complix condemna en la presó de Picassent, en la comarca de l’Horta de València, per delictes relacionats amb l’explotació sexual, està actualment investigada per la Guàrdia Civil per haver estafat, suposadament, més de 60.000 euros a un home amb el mètode de l”estafa amorosa’.

 

En un comunicat, la Guàrdia Civil ha informat que el denunciant va començar una relació sentimental amb una dona en l’abril de l’any passat i, poc de temps després, va començar a demanar-li diners de forma constant. Ella argumentava que tenia una filla xicoteta molt malalta en Romania. Li comentava que necessitava molts diners per a medicació i operacions i que el seu marit havia mort en un accident de trànsit.

 

El denunciant va demanar diferents préstecs bancaris, microcrèdits i va demanar diners a familiars i amistats, fins a quedar completament arruïnat. La investigada va rebre, per part de l’estafat, més de 60.000 euros en efectiu. A demés, va vendre el seu vehicle a un preu molt per davall del valor de mercat a uns amics de la dona.

 

Durant esta relació la dona va amenaçar a l’home amb fer mal als seus familiars si no seguia ajudant-la econòmicament. Durant la investigació, els agents van poder comprovar que la presumpta autora havia sigut detinguda per altres fets relacionats, per suposadament formar part d’una organització criminal dedicada al tràfic de persones amb finalitats d’explotació sexual. Per això, els agents de la Guàrdia Civil van acudir al centre penitenciari de Picassent per a poder investigar-la com a presumpta autora de delictes d’estafa i amenaces.

 

També pots llegir… 

Últimes notícies

Detinguda en un centre comercial de València per estafar més de 7.000 euros per encàrrec

La Guàrdia Civil ha detingut a una dona que va realitzar compres per més de 7.000 euros amb targetes de crèdit alienes usant un telèfon mòbil. Segons va manifestar, actuava per encàrrec d'un tercer a través d'aplicacions xineses.

Comença el dilluns el juí per l’assassinat del canonge de la catedral de València

L'Audiència de València obri el dilluns el juí amb jurat per l'assassinat del canonge emèrit trobat asfixiat en la seua vivenda en 2024. Es dirimix també el suposat ús de les seues targetes per a traure diners i comprar després del crim.

Dela firma el gol 700 del Llevant en Primera Divisió

El defensor Adrián de la Font 'Dela' va anotar el segon tant del Llevant en el 3-2 a l'Elx i va firmar el gol 700 del club en Primera. Pablo Martínez va posar el 1-1 i Matturro va decidir en el 96; els dos es van estrenar com a golejadors en la màxima categoria.

L”ionqui dels diners’ torna a la banqueta amb tres empresaris per tripijocs en Cultura de València

Marcos Benavent torna este dilluns a la banqueta al costat de tres empresaris i al exgerente d'una fundació per suposats tripijocs entre 2003 i 2008 en l'àrea de Cultura de València. La Fiscalia demana fins a 6 anys i mig de presó, multes, inhabilitació i devolució de fons per comissions il·lícites.

Descens general de les temperatures el dissabte i vent fort a l’interior de la Comunitat Valenciana

Este dissabte baixen les temperatures en tota la Comunitat Valenciana, amb mínimes al final del dia i ratxes molt fortes de l'oest a l'interior. El diumenge pujaran les màximes, la cota de neu s'elevarà i el vent continuarà bufant amb força en zones interiors.

Alerta groga per vent a l’interior de la Comunitat Valenciana i temporal en la costa

L'interior de Castelló, València i Alacant i el litoral sud d'Alacant estan en avís per vent. La costa de València i Alacant suma alerta per fenòmens costaners.

El Senat fixa per al 10 de febrer la compareixença del president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer

La comissió d'investigació de la dana al Senat ha citat per al 10 de febrer a Miguel Polo, després de reordenar el seu calendari per la suspensió de la sessió anterior.

Rescaten a un escalador polonés atrapat en els penya-segats de Toix a Calp

Un escalador polonés va ser rescatat de matinada en els penya-segats de Toix, a Calp. L'operació va durar més de quatre hores i va estar marcada per pluja i fred.