Una interna de Picassent estafa 60.000 euros a la parella i amenaça a la seua família

Euros

Imatge d’arxiu | Pixabay

 

Una dona, que complix condemna en la presó de Picassent, en la comarca de l’Horta de València, per delictes relacionats amb l’explotació sexual, està actualment investigada per la Guàrdia Civil per haver estafat, suposadament, més de 60.000 euros a un home amb el mètode de l”estafa amorosa’.

 

En un comunicat, la Guàrdia Civil ha informat que el denunciant va començar una relació sentimental amb una dona en l’abril de l’any passat i, poc de temps després, va començar a demanar-li diners de forma constant. Ella argumentava que tenia una filla xicoteta molt malalta en Romania. Li comentava que necessitava molts diners per a medicació i operacions i que el seu marit havia mort en un accident de trànsit.

 

El denunciant va demanar diferents préstecs bancaris, microcrèdits i va demanar diners a familiars i amistats, fins a quedar completament arruïnat. La investigada va rebre, per part de l’estafat, més de 60.000 euros en efectiu. A demés, va vendre el seu vehicle a un preu molt per davall del valor de mercat a uns amics de la dona.

 

Durant esta relació la dona va amenaçar a l’home amb fer mal als seus familiars si no seguia ajudant-la econòmicament. Durant la investigació, els agents van poder comprovar que la presumpta autora havia sigut detinguda per altres fets relacionats, per suposadament formar part d’una organització criminal dedicada al tràfic de persones amb finalitats d’explotació sexual. Per això, els agents de la Guàrdia Civil van acudir al centre penitenciari de Picassent per a poder investigar-la com a presumpta autora de delictes d’estafa i amenaces.

 

També pots llegir… 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Passen al jutge els quatre detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

Els quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira declaren davant el jutge després de trobar-se el cos en un pou de Bacarot amb nombroses ferides d'arma blanca.

Torna a presó després de fugir d’un control i ser detingut amb més d’un quilo de cocaïna a Benifaió

Un intern en règim obert del centre penitenciari de Picassent torna a presó després de ser detingut a Benifaió amb 1.165 grams de cocaïna i més de 3.000 euros en efectiu després de fugir d'un control policial.

Mor un vianant atropellat de matinada en l’A-7 al seu pas per Orihuela

Un vianant ha mort de matinada després de ser atropellat per un vehicle en l'A-7, a l'altura del quilòmetre 545 en el terme municipal d'Orihuela.

Temps inestable i ruixats en la Comunitat Valenciana en el primer gran pont de maig

La Comunitat Valenciana afronta el primer cap de setmana llarg de maig amb inestabilitat, ruixats, possibles tempestes, pols en suspensió i temperatures sense grans canvis.

La Comunitat Valenciana lidera la pujada del preu de la vivenda al costat de Cantàbria amb un 17,4% al febrer

El preu de la vivenda en la Comunitat Valenciana va repuntar un 17,4% al febrer, el segon major augment autonòmic, en un context de caiguda de compravendes i encariment general del metre quadrat a Espanya.

CaixaBank eleva el seu benefici trimestral a 1.572 milions, un 7% més per l’estirada comercial

CaixaBank tanca el primer trimestre amb un benefici net de 1.572 milions, un 7% més, impulsat per la major activitat comercial i els ingressos per servicis en un entorn d'incertesa geopolítica.

Hui és el millor dia per a triar on veure l’eclipsi total de Sol del 12 d’agost

Esta vesprada el Sol estarà quasi en la mateixa posició que durant l'eclipsi total del 12 d'agost, una oportunitat clau per a comprovar si el lloc triat oferix una visió buidada.

Els sindicats convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats d'ensenyança STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida del professorat valencià a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria de docents després d'una consulta interna.