Una interna de Picassent estafa 60.000 euros a la parella i amenaça a la seua família

Euros

Imatge d’arxiu | Pixabay

 

Una dona, que complix condemna en la presó de Picassent, en la comarca de l’Horta de València, per delictes relacionats amb l’explotació sexual, està actualment investigada per la Guàrdia Civil per haver estafat, suposadament, més de 60.000 euros a un home amb el mètode de l”estafa amorosa’.

 

En un comunicat, la Guàrdia Civil ha informat que el denunciant va començar una relació sentimental amb una dona en l’abril de l’any passat i, poc de temps després, va començar a demanar-li diners de forma constant. Ella argumentava que tenia una filla xicoteta molt malalta en Romania. Li comentava que necessitava molts diners per a medicació i operacions i que el seu marit havia mort en un accident de trànsit.

 

El denunciant va demanar diferents préstecs bancaris, microcrèdits i va demanar diners a familiars i amistats, fins a quedar completament arruïnat. La investigada va rebre, per part de l’estafat, més de 60.000 euros en efectiu. A demés, va vendre el seu vehicle a un preu molt per davall del valor de mercat a uns amics de la dona.

 

Durant esta relació la dona va amenaçar a l’home amb fer mal als seus familiars si no seguia ajudant-la econòmicament. Durant la investigació, els agents van poder comprovar que la presumpta autora havia sigut detinguda per altres fets relacionats, per suposadament formar part d’una organització criminal dedicada al tràfic de persones amb finalitats d’explotació sexual. Per això, els agents de la Guàrdia Civil van acudir al centre penitenciari de Picassent per a poder investigar-la com a presumpta autora de delictes d’estafa i amenaces.

 

També pots llegir… 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Tres anys de presó per intentar introduir droga en la presó de Fontcalent durant una comunicació

L'Audiència d'Alacant va imposar tres anys de presó i una multa de 600 euros a una dona de 52 anys per intentar entrar cocaïna i haixix en Fontcalent durant una visita. La sentència és ferma.

Dos detinguts a Toledo i Xirivella per amenaces i ciberassetjament a Ione Belarra

La Policia Nacional ha detingut a dos hòmens espanyols a Toledo i Xirivella per amenaces i ciberassetjament a Ione Belarra en Instagram. Un té 49 anys i antecedents; l'altre, de 30, no tenia detencions prèvies.

Puente veu inacceptable que Catalá es desmarque del tall de Rodalia en les mascletaes

Puente ha enlletgit a Catalá que es desmarque de la limitació de Rodalia a l'Estació del Nord durant les mascletaes. Sosté que la mesura va partir de l'Ajuntament i va estar avalada per informes de seguretat.

Espanya lidera la major batuda global contra el trànsit de residus: 127.149 tones confiscades i 337 detinguts

L'operació internacional 'Custos Viridis', liderada per la Guàrdia Civil i coordinada per Europol, ha confiscat 127.149 tones i ha deixat 337 detinguts. El dispositiu ha implicat 71 països i ha destapat un negoci d'alt benefici amb penes baixes i llacunes de control.

Elx construirà un tanc de tempestes de 7 milions de litres per a reduir inundacions

Elx construirà un tanc de tempestes de set milions de litres per a mitigar les inundacions del barranc de Sant Antón. L'obra, de 4 milions, es licitarà després de l'estiu i durarà entre 12 i 14 mesos.

Catalá demana respecte a Puente i Bernabé en plena polèmica per la Rodalia en Falles

Renfe ha decidit que els Rodalia no arriben a l'Estació del Nord entre les 13 i 15 h del 13 al 19 de març per les mascletaes, amb parada a Albal. La mesura ha deslligat encreuaments polítics: Catalá ha demanat respecte, la Generalitat ha criticat al Ministeri, el PSPV ha acusat l'alcaldessa i Compromís ha proposat control d'aforament.

La creació d’empreses va créixer un 20,1% al gener en la Comunitat Valenciana: 1.535 noves societats

La Comunitat Valenciana va registrar al gener 1.535 noves societats, un 20,1% més interanual i per damunt de la mitjana nacional. Espanya va sumar 11.623 altes, el millor gener des de 2008.

La Magdalena arranca amb ocupació hotelera del 98% i un 90% de reserves en hostaleria

El primer balanç municipal de la Magdalena confirma una arrancada amb hotels quasi complets els caps de setmana i alta demanda en restauració, amb normalitat i poques incidències. Neteja i seguretat, reforçades per a sostindre l'afluència i agilitzar la resposta.