Alerten d’una nova estafa en WhatsApp: el missatge que promet el mode obscur

Imatge d'arxiu d'un telèfon mòbil

Imatge d’arxiu | Pixabay

 

Una nova estafa arriba a l’aplicació de missatgeria gratuïta de mòbil ‘WhatsApp’. Segons pareix, es tracta d’un missatge que promet la instal·lació del mode obscur i que, realment, no funciona.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, l’avís als usuaris apareix amb la frase «Esta es la funció secreta per a activar el mode obscur en el teu compte de WhatsApp» junt amb un enllaç per a entrar a una pàgina web. Una volta dins, animen als usuaris a compartir el missatge «Envia el missatge de 5 a 10 amics o grups de WhatsApp, fes clic en continuar i activaràs el mode obscur».

 

Esta opció és una de les més esperades per als usuaris de l’aplicació mòbil gratuïta per a este 2020, ja que es podrà estalviar la bateria i, a la vegada, descansar la nostra vista davant de la pantalla. Per este motiu, estos missatges que ens arriben amaguen darrere un únic objectiu: estafar als usuaris per a conseguir les seues dades personals.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Set autors espanyols, entre ells la valenciana Laura Pérez, opten als Premis Eisner 2026

Set creadors espanyols, amb la il·lustradora valenciana Laura Pérez com un dels noms destacats, figuren entre els nominats als Premis Eisner 2026 en diverses de les seues categories.

Olasagasti apel·la a l’empenyiment de l’afició del Llevant per a aconseguir la permanència davant el Mallorca

Jon Ander Olasagasti subratlla que el suport de l'afició del Llevant serà clau enfront del Mallorca, rival directe per la permanència, després de l'impuls que va suposar guanyar a Vigo.

La Comunitat Valenciana usarà detectors de radiofreqüència en la pròxima PAU per a frenar el frau

La Comunitat Valenciana implantarà en la pròxima PAU detectors de radiofreqüència per a localitzar dispositius electrònics ocults i exigirà mòbils totalment apagats i sense rellotges a l'aula.

Greu un home atropellat pel tramvia després de caure a la via a Alacant

Un home de 48 anys ha resultat ferit greu en caure de manera accidental a la via del tramvia a Alacant i ser atropellat per un comboi de la línia 2, la qual cosa va obligar a interrompre el servici durant 20 minutos.

El Centre del Carme reivindica a 60 artistes marcats per la dana en la mostra Genealogies del territori

El Centre del Carme presenta l'exposició Genealogies del territori, amb obres de 60 artistes afectats per la dana, que reflexionen sobre el territori, la memòria i la petjada de l'aigua.

Educació cita als sindicats el dilluns per a reprendre la negociació en plena vaga del professorat

La Conselleria d'Educació convoca als sindicats docents el dilluns a les 16 hores per a la segona reunió de la Taula sectorial des de l'inici de la vaga indefinida, després d'una proposta considerada insuficient per les organitzacions sindicals.

El Consell acusa a Arcadi España d’ignorar la carta de Pérez Llorca sobre finançament

El conseller José Antonio Rovira retrau al ministre Arcadi España que no haja respost a la carta enviada per Juanfran Pérez Llorca el 30 de març i dubte que el Govern aprove un nou model de finançament autonòmic.

Vox acusa a la Generalitat de falta de lideratge en la gestió de la dana de 2024

Vox sosté en les seues conclusions a la comissió d'investigació de Les Corts que la gestió de la dana de 2024 va evidenciar greus carències de lideratge i coordinació per part de la Generalitat i del Govern central.