Alerten d’una nova estafa en WhatsApp: el missatge que promet el mode obscur

Imatge d'arxiu d'un telèfon mòbil

Imatge d’arxiu | Pixabay

 

Una nova estafa arriba a l’aplicació de missatgeria gratuïta de mòbil ‘WhatsApp’. Segons pareix, es tracta d’un missatge que promet la instal·lació del mode obscur i que, realment, no funciona.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, l’avís als usuaris apareix amb la frase «Esta es la funció secreta per a activar el mode obscur en el teu compte de WhatsApp» junt amb un enllaç per a entrar a una pàgina web. Una volta dins, animen als usuaris a compartir el missatge «Envia el missatge de 5 a 10 amics o grups de WhatsApp, fes clic en continuar i activaràs el mode obscur».

 

Esta opció és una de les més esperades per als usuaris de l’aplicació mòbil gratuïta per a este 2020, ja que es podrà estalviar la bateria i, a la vegada, descansar la nostra vista davant de la pantalla. Per este motiu, estos missatges que ens arriben amaguen darrere un únic objectiu: estafar als usuaris per a conseguir les seues dades personals.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Carrasco assegura que PP i Vox ja han complit quasi tot el pacte de govern a Castelló

L’alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, afirma que el govern PP-Vox ja ha executat o té en marxa el 87% del seu acord de govern i destaca avanços en vivenda, empleu i rebaixa fiscal quan es complixen tres anys del mandat.

Catalá posa el focus en les urnes davant un possible congrés del PP valencià

L'alcaldessa de València, María José Catalá, rebutja entrar en el debat sobre un congrés regional del PP i insistix que la prioritat és preparar-se per a les pròximes eleccions, descartant alhora una candidatura seua a la Generalitat.

PSPV i Compromís acusen PP i Vox de tindre Les Corts segrestades i frenar el control al Consell

PSPV i Compromís denuncien que PP i Vox tenen Les Corts 'segrestades', amb unes 600 preguntes i peticions sense resposta i limitant la tasca de l'oposició. PP i Vox neguen el bloqueig i acusen l'esquerra de fer teatre parlamentari.

Alliberen un peix lluna atrapat en una xarxa de pesca il·legal a El Campello

La Guàrdia Civil ha alliberat un jove peix lluna atrapat en una xarxa de pesca il·legal a la deriva davant la costa dEl Campello, on també han trobat sis dorades mortes i una gavina sense vida.

Els docents de la concertada protesten a Les Corts per exigir avanços en la jubilació parcial

Cinc sindicats de l’ensenyament concertat es concentren davant Les Corts en plena jornada de vaga per denunciar la falta d’avanços en la jubilació parcial, les plantilles i l’ordre de pagament delegat.

Els pressupostos de la Generalitat de 2026 superen el primer tràmit en Les Corts

Els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions d’euros, continuen la tramitació en Les Corts després que PP i Vox hagen tombat les esmenes a la totalitat de PSPV i Compromís, que en demanaven la devolució al Consell.

Awa Fam, del València Basket a la WNBA: així viu el seu somni americà

La pívot valenciana Awa Fam s’ha guanyat en pocs dies un lloc com a titular en les Seattle Storm i ja pensa en el Mundial FIBA de setembre a Alemanya.

Awa Fam, de València a la WNBA: la pívot que ja triomfa amb Seattle Storm

La pívot alacantina Awa Fam ha fet el salt de València Basket a la WNBA i ja s’ha consolidat com a titular a Seattle Storm, mentre mira al Mundial de setembre com un altre gran somni per complir.