7.6 C
València
Dissabte, 22 novembre, 2025

Alerten d’una nova estafa en WhatsApp: el missatge que promet el mode obscur

Imatge d'arxiu d'un telèfon mòbil

Imatge d’arxiu | Pixabay

 

Una nova estafa arriba a l’aplicació de missatgeria gratuïta de mòbil ‘WhatsApp’. Segons pareix, es tracta d’un missatge que promet la instal·lació del mode obscur i que, realment, no funciona.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, l’avís als usuaris apareix amb la frase «Esta es la funció secreta per a activar el mode obscur en el teu compte de WhatsApp» junt amb un enllaç per a entrar a una pàgina web. Una volta dins, animen als usuaris a compartir el missatge «Envia el missatge de 5 a 10 amics o grups de WhatsApp, fes clic en continuar i activaràs el mode obscur».

 

Esta opció és una de les més esperades per als usuaris de l’aplicació mòbil gratuïta per a este 2020, ja que es podrà estalviar la bateria i, a la vegada, descansar la nostra vista davant de la pantalla. Per este motiu, estos missatges que ens arriben amaguen darrere un únic objectiu: estafar als usuaris per a conseguir les seues dades personals.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

76-73: València Basket resistix el desplegament físic de l’Estrella Roja

València Basket va véncer 76-73 a Estrella Roja en un partit molt físic. La major rotació local i els robatoris en primera línia van decidir un final atapeït.

La xilena d’Hugo Duro decidix el derbi per al València

El València va véncer 1-0 al Llevant amb una xilena d'Hugo Duro en el 79 després d'un centre de Gayà. Ryan va sostindre als visitants i el VAR va anul·lar un gol previ.

Un home ha resultat ferit en una deflagració de gas per una estufa a Benicarló

Una possible acumulació de gas derivat d'una estufa ha provocat una deflagració en una vivenda de Benicarló que ha deixat ferit a un home de 71 anys. Les finestres han col·lapsat i han caigut sobre vehicles, sense incendi.

El Jutjat d’Alzira investiga la mort d’una xiqueta després d’un tractament dental

El Jutjat d'Instrucció 5 d'Alzira ha obert diligències per la defunció d'una xiqueta de 6 anys després d'un tractament dental. Una altra menor atesa en la mateixa clínica seguix en UCI.

Pérez Llorca defén que va ser una coincidència parlar amb Pradas i Mazón en plena DANA

El dirigent del PP valencià ha declarat com a testimoni que l'encreuament de crides amb Pradas i Mazón el dia de la DANA va ser casual i sense intermediacions.

Mor una xiqueta de 6 anys després d’un tractament dental i una altra de 4 roman en l’UCI

Una menor de 6 anys ha mort hores després de ser atesa en una clínica d'Alzira; una altra de 4 va ser traslladada a l'UCI pediàtrica del Clínic de València. Sanitat ha obert un expedient i ha suspés cautelarment l'activitat del centre.

Ciutadans veu en el testimoniatge de Pérez Llorca la prova que Mazón sí que estava informat de la dana

Ciutadans sosté que la declaració de Juanfran Pérez Llorca davant el Jutjat de Catarroja demostra que Carlos Mazón coneixia la riuada del 29 d'octubre. La formació seguirà personada per a exigir transparència.

Vox avisa al PP: tibarà al màxim les negociacions i no tem repetir eleccions

Vox ha endurit la seua postura davant el PP i ha advertit que forçarà les negociacions per a imposar el seu programa, sense descartar repetir eleccions. Abascal ha confiat a tancar un acord a València que incloga infraestructures hidràuliques.