Alerten d’una nova estafa en WhatsApp: el missatge que promet el mode obscur

Imatge d'arxiu d'un telèfon mòbil

Imatge d’arxiu | Pixabay

 

Una nova estafa arriba a l’aplicació de missatgeria gratuïta de mòbil ‘WhatsApp’. Segons pareix, es tracta d’un missatge que promet la instal·lació del mode obscur i que, realment, no funciona.

 

Anuncios

Segons informa ‘Las Provincias’, l’avís als usuaris apareix amb la frase «Esta es la funció secreta per a activar el mode obscur en el teu compte de WhatsApp» junt amb un enllaç per a entrar a una pàgina web. Una volta dins, animen als usuaris a compartir el missatge «Envia el missatge de 5 a 10 amics o grups de WhatsApp, fes clic en continuar i activaràs el mode obscur».

 

Esta opció és una de les més esperades per als usuaris de l’aplicació mòbil gratuïta per a este 2020, ja que es podrà estalviar la bateria i, a la vegada, descansar la nostra vista davant de la pantalla. Per este motiu, estos missatges que ens arriben amaguen darrere un únic objectiu: estafar als usuaris per a conseguir les seues dades personals.

 

També pots llegir…

Anuncios

Últimes notícies

PP i Vox bloquegen en Les Corts una comissió sobre els cribratges de càncer de mama

PP i Vox rebutgen crear una comissió d'investigació en Les Corts sobre els cribratges de càncer de mama en la Comunitat Valenciana, proposta pel PSPV i recolzada per Compromís.

El València Basket busca avantatge davant el Girona per a encarar la volta amb marge cap a la final

El València Basket rep al Spar Girona en l'anada de les semifinals de la Lliga Femenina amb l'objectiu d'aconseguir una renda àmplia que li permeta viatjar amb marge a Fontajau i acostar-se a la final i a l'Eurolliga.

Elx celebra els 25 anys del Misteri com a Patrimoni de la Humanitat amb una agenda especial

Elx commemora el 25 aniversari de la declaració del Misteri dElx com a Patrimoni Oral i Immaterial de la Humanitat amb un ampli programa d'actes gratuïts i oberts a tota la ciutadania.

Els directius de la WNBA projecten a Awa Fam com la gran estrela debutant a cinc anys vista

Els directius de la WNBA assenyalen a Awa Fam com la debutant amb més projecció a cinc anys vista, encara que no la situen entre les favorites al premi a millor novençana de la temporada 2026.

Sílvia Pérez Cruz reivindica la dualitat i l’aigua en el seu nou disc sobre migracions i emocions

Sílvia Pérez Cruz presenta Oral_Abissal, un àlbum que unix tradició oral i profunditat íntima per a reflexionar sobre la migració, l'empatia i els extrems socials.

Nova manifestació a València contra Mazón per la gestió de la dana del 2024

Col·lectius socials i associacions de víctimes convoquen per al 30 de maig a València una nova manifestació contra Carlos Mazón per la seua gestió de la dana del 29 d'octubre de 2024, en la qual van morir 230 persones.

La jutgessa de la DANA crida a declarar al president de Avamet i demana aclarir si es van usar les seues dades

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA del 29 d'octubre de 2024 cita com a testimoni-perit al president de Avamet i exigix a CHJ, Aemet i Emergències que aclarisquen si van utilitzar les seues dades.

André da Silva expressa el seu desig de seguir a l’Elx i afrontar les últimes quatre finals per la permanència

André da Silva confirma que vol continuar a l'Elx la pròxima temporada, destaca el seu bon moment físic i mental i definix els quatre últims partits com a finals per la permanència en LaLiga.