Detingut en València per intentar furtar una furgoneta i una moto i agredir als conductors

Encreuament entre el camí de Moncada i l'avinguda del Doctor Peset Aleixandre de València

Els fets s’han produït en l’encreuament entre el camí de Moncada i l’avinguda del Doctor Peset Aleixandre de València | Google Maps

 

Un dominicà de 21 anys, que respon a les inicials M. A. S. M., ha sigut detingut este dissabte en València per intentar furtar una moto i una furgoneta i agredir als seus conductors. Els fets s’han produït cap a les onze de la nit en l’encreuament entre el camí de Moncada i l’avinguda del Doctor Peset Aleixandre.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, primer, l’ara detingut ha intentat furtar una furgoneta i, per a això, ha intentat tirar a la conductora a espentons, però l’home de la dona ha conseguit fer fora al lladre. Poc després, el xic ha agredit al conductor d’una moto, que es trobava parat en un dels semàfors de l’encreuament, per a furtar-li el vehicle.

 

La Policia ha rebut l’avís i s’ha desplaçat fins al lloc dels fets ràpidament. En arribar, s’han trobat al presumpte lladre en terra convulsionant amb el que pareixia un atac d’epilèpsia. El conductor de la moto i altres dos ciutadans estaven intentant reduir-lo.

 

Els agents li han fet tècniques de reanimació i han avisat a una ambulància per a atendre al lladre, però, en recuperar-se, s’ha tornat a posar molt agressiu. Fins i tot, després de ser detingut i traslladat a la comissaria de Sapadors, li ha pegat puntades a un dels agents, motiu pel que ha jagut de ser reduït amb una pistola elèctrica.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Corberán iguala els 55 partits de Baralla al València i millora la seua puntuació

Carlos Corberán aconseguix els 55 partits de Lliga al capdavant del València CF, els mateixos que va tindre Rubén Baraja, però amb dos punts més i una lleugera millora en el balanç global.

Quasi mig centenar de municipis valencians estrenen alcalde des de les eleccions de 2023

Un total de 48 municipis de la Comunitat Valenciana han canviat d'alcalde des de les eleccions de maig de 2023, sobretot per pactes de govern i mocions de censura, però també per dimissions, jubilacions i incompatibilitats.

Detinguts a Ademuz tres hòmens amb una tona de coure robat de línies telefòniques

La Guàrdia Civil deté a Ademuz a tres hòmens que transportaven en una furgoneta una tona de cable de coure de línies telefòniques i manté la investigació oberta per a localitzar al propietari.

Ruixats i tempestes fortes a l’interior i pluges més febles en el litoral

Cels molt nuvolosos en la Comunitat Valenciana, amb ruixats i tempestes localment fortes a l'interior i pluges més febles i aïllades en el litoral hui i el dilluns.

Aemet activa l’avís groc per pluges intenses i tempestes a l’interior de València i nord de Castelló

Aemet activa l'avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tempestes a l'interior de València i el nord de Castelló, amb possible graníssol i ratxes de vent molt forts.

Els bombers contenen un incendi en l’exterior d’un desballestament a Orihuela

Els bombers treballen en l'extinció d'un incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela, que evoluciona de manera favorable després de ser sectoritzat.

Corberán assumix la superioritat de l’Atlètic després de la derrota del València a Mestalla

Carlos Corberán reconeix que el València no va aconseguir el partit que buscava davant l'Atlètic, que es va imposar per 0-2 a Mestalla i va ser superior en joc i ocasions.

Aemet amplia l’avís groc a l’interior de València per fortes pluges, graníssol i vent

Aemet amplia l'avís groc a tot l'interior de la província de València per pluges intenses de fins a 20 l/m² en una hora, que poden anar acompanyades de graníssol i ratxes de vent molt forts.