Detingut en València per intentar furtar una furgoneta i una moto i agredir als conductors

Encreuament entre el camí de Moncada i l'avinguda del Doctor Peset Aleixandre de València

Els fets s’han produït en l’encreuament entre el camí de Moncada i l’avinguda del Doctor Peset Aleixandre de València | Google Maps

 

Un dominicà de 21 anys, que respon a les inicials M. A. S. M., ha sigut detingut este dissabte en València per intentar furtar una moto i una furgoneta i agredir als seus conductors. Els fets s’han produït cap a les onze de la nit en l’encreuament entre el camí de Moncada i l’avinguda del Doctor Peset Aleixandre.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, primer, l’ara detingut ha intentat furtar una furgoneta i, per a això, ha intentat tirar a la conductora a espentons, però l’home de la dona ha conseguit fer fora al lladre. Poc després, el xic ha agredit al conductor d’una moto, que es trobava parat en un dels semàfors de l’encreuament, per a furtar-li el vehicle.

 

La Policia ha rebut l’avís i s’ha desplaçat fins al lloc dels fets ràpidament. En arribar, s’han trobat al presumpte lladre en terra convulsionant amb el que pareixia un atac d’epilèpsia. El conductor de la moto i altres dos ciutadans estaven intentant reduir-lo.

 

Els agents li han fet tècniques de reanimació i han avisat a una ambulància per a atendre al lladre, però, en recuperar-se, s’ha tornat a posar molt agressiu. Fins i tot, després de ser detingut i traslladat a la comissaria de Sapadors, li ha pegat puntades a un dels agents, motiu pel que ha jagut de ser reduït amb una pistola elèctrica.

Últimes notícies

Les víctimes de la dana de València envien un missatge de suport a Veneçuela pel terratrémol

Les principals associacions de víctimes de la dana de València han mostrat la seua solidaritat amb Veneçuela després del terratrémol, amb un manifest en què compartixen el dolor de les famílies i reclamen més ajuda humanitària internacional.

Mor un jove motorista de 20 anys en un accident a la CV-400 a Paiporta

Un jove de 20 anys ha mort després que el ciclomotor que conduïa ha col·lisionat per abast amb un turisme a la CV-400, a l’altura de Paiporta. El sinistre, ocorregut cap a les 16.40 hores, està sota investigació de la Guàrdia Civil.

Torres defensa Zapatero i reclama no interferir en les investigacions judicials

El ministre Angel Victor Torres assegura en Algemesi que, des que fa politica, no es fica ni prejuzga les investigacions judicials i reclama respectar la separacio de poders arran de la causa sobre les joies de José Luis Rodriguez Zapatero.

La Generalitat critica que els nous fons per a la dependència arriben tard i malament

La consellera de Serveis Socials, Elena Albalat, assegura que els 535 milions d’euros addicionals per a la dependència que rebrà la Comunitat Valenciana entre 2026 i 2027 són insuficients, arriben tard i no garantixen el finançament al 50 % que marca la llei.

Així canviarà el Batxillerat valencià per a adaptar-se a les PAU i a la norma estatal

El Consell ha modificat el currículum de Batxillerat per a harmonitzar-lo amb la normativa estatal i garantir la igualtat en les PAU, amb nous continguts i matèries i una aplicació progressiva a partir del curs 2026-2027.

Pérez Llorca replica que és incongruent exigir-li negociar un model de finançament rebutjat per 16 autonomies

Juanfran Pérez Llorca critica en Algemesí que Arcadi España li exigisca negociar un model de finançament autonòmic que, segons assegura, rebutgen 16 de les 17 autonomies.

El Suprem ratifica els quasi huit anys de presó per a Marcos Benavent en el primer juí d’Imelsa

El Tribunal Suprem ha confirmat la sentència de l’Audiència de València que imposa set anys i 10 mesos de presó a Marcos Benavent, l’autodenominat ‘yonqui del dinero’, en el primer juí del cas Imelsa, amb una reducció parcial només de costes i d’una de les penes als condemnats.

Els ajuntaments valencians esperen agilitzar 1.100 milions en obres posdana

El Govern d’Espanya ha validat 1.100 milions d’euros en obres municipals posdana de 2024, però el Consell reclama canvis normatius per a poder executar-les més ràpidament als ajuntaments valencians.