10.4 C
València
Dimecres, 19 novembre, 2025

Detingut en València per intentar furtar una furgoneta i una moto i agredir als conductors

Encreuament entre el camí de Moncada i l'avinguda del Doctor Peset Aleixandre de València

Els fets s’han produït en l’encreuament entre el camí de Moncada i l’avinguda del Doctor Peset Aleixandre de València | Google Maps

 

Un dominicà de 21 anys, que respon a les inicials M. A. S. M., ha sigut detingut este dissabte en València per intentar furtar una moto i una furgoneta i agredir als seus conductors. Els fets s’han produït cap a les onze de la nit en l’encreuament entre el camí de Moncada i l’avinguda del Doctor Peset Aleixandre.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, primer, l’ara detingut ha intentat furtar una furgoneta i, per a això, ha intentat tirar a la conductora a espentons, però l’home de la dona ha conseguit fer fora al lladre. Poc després, el xic ha agredit al conductor d’una moto, que es trobava parat en un dels semàfors de l’encreuament, per a furtar-li el vehicle.

 

La Policia ha rebut l’avís i s’ha desplaçat fins al lloc dels fets ràpidament. En arribar, s’han trobat al presumpte lladre en terra convulsionant amb el que pareixia un atac d’epilèpsia. El conductor de la moto i altres dos ciutadans estaven intentant reduir-lo.

 

Els agents li han fet tècniques de reanimació i han avisat a una ambulància per a atendre al lladre, però, en recuperar-se, s’ha tornat a posar molt agressiu. Fins i tot, després de ser detingut i traslladat a la comissaria de Sapadors, li ha pegat puntades a un dels agents, motiu pel que ha jagut de ser reduït amb una pistola elèctrica.

Últimes notícies

Una dona atesa després d’un incendi amb explosió de gas en una vivenda de Bocairent

Una explosió de gas ha provocat un incendi en una vivenda de Bocairent i una dona ha sigut atesa. S'han mobilitzat bombers de València i Alacant i no hi ha hagut propagació.

El Govern exposa a les pedanies del sud de València el pla de resiliència enfront d’inundacions

El Govern ha exposat a veïns de Forn de Alcedo, Castellar-Oliveral i La Torre el Pla de Millora de la Resiliència enfront d'inundacions, amb 530 milions d'inversió. Ahir es va aprovar licitar per 3,8 milions la redacció de deu projectes amb desviaments al nou llit del Túria i millores de drenatge en infraestructures.

Raúl Fernández lidera els primers test de 2026 de MotoGP a Cheste

Raúl Fernández ha encapçalat el primer test de 2026 a Cheste amb un 1.29.373. La jornada, de set hores, ha deixat debuts, molt de rodatge i poques incidències.

La Generalitat al·lega que no pot recuperar el llistat de personal que va rebre alertes de premsa del 29-O

La Generalitat sosté que no és tècnicament possible reconstruir el llistat d'empleats que van rebre les alertes de premsa els dies 28 i 29 d'octubre. L'administració remitent les alertes rebudes, però afirma que no pot identificar a tots els subscriptors d'eixes dates.

La Fiscalia secunda transcriure les comunicacions per ràdio del CCE del 29 d’octubre

La Fiscalia recolza la petició d'Intersindical Valenciana per a transcriure i obtindre còpia de les comunicacions per ràdio del CCE del 29-O i suggerix delimitar la franja horària.

Sergio de Larrea es va mostrar ‘súper tranquil’ després de tres descartes i va confiar en més oportunitats

El base de València Basket va relativitzar les seues tres descartes per decisió tècnica, va assegurar no tindre problemes físics i va confiar que arribaran més oportunitats.

Sergio García posposa la seua final de temporada per a jugar el Saudita Internacional de Riad

El castellonenc disputarà des del dimecres el Saudita Internacional del circuit asiàtic i retarda el tancament del seu any competitiu després de l'Obert d'Espanya. Va perdre la targeta del DP World Tour al no complir el mínim de tornejos.

Camps demana un congrés del PPCV amb ‘un militant, un vot’ per a renovar la direcció

El portaveu del projecte de Francisco Camps, José Miguel Tolosa, ha reclamat un congrés del PPCV amb 'un militant, un vot' per a elegir la nova direcció després de l'anunci sobre Carlos Mazón. La proposta pretén obrir un debat d'idees i reforçar la legitimitat interna.