Detingut un veí d’Albatera per conduir drogat un camió en l’AP-7

 

Un camioner de 49 anys i veí de la localitat d’Albatera, en la comarca del Baix Segura (Alacant), ha sigut detingut pels Mossos d’Esquadra per, presumptament, conduir drogat i zigzaguejant per l’AP-7 a l’altura de Cambrils (Catalunya), envaint tots els carrils.

 

Segons els Mossos, este home ha sigut este diumenge cap a les 19.30 hores i ara afronta un presumpte delicte de conducció temerària i circular davall dels efectes de les drogues.

 

Diferents conductors van alertar al telèfon d’emergències 112 de què un camió de gran tonatge circulava de forma temerària i imprudent per l’autopista AP-7, envaint tots els carrils en sentit nord. Una patrulla va poder posar-se darrere del vehicle pesant i en el quilòmetre 265 de l’AP-7 el van poder detindre amb la màxima seguretat.

 

Ràpidament, se li va sotmetre a les proves d’alcohol i de detecció de substàncies estupefaents i va donar positiu en consum d’opiacis, cocaïna i marihuana. El conductor ha passat este dilluns a disposició judicial i ha quedat en llibertat amb càrrecs, amb l’obligació de presentar-se davant del jutge quan siga requerit.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca analitza amb el grup Forts els seus plans d’inversió en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca es reunix amb la cúpula del grup Forts per a revisar la seua presència en la Comunitat Valenciana i abordar els seus plans d'inversió i creixement.

Labora llança ajudes als ajuntaments per a contractar aturades majors de 45 anys

Labora posarà en marxa una nova convocatòria d'ajudes dirigida a ajuntaments per a contractar dones desocupades, amb prioritat per a majors de 45 anys, i reforçar així la seua ocupabilitat i retorn al mercat laboral.

Pérez Llorca analitza amb el grup Forts la seua activitat i inversions en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca s'ha reunit amb la cúpula del grup Forts per a revisar la seua presència en la Comunitat Valenciana i abordar els seus plans de futur i inversions.

Benidorm estrena un quadre de comandament per a controlar l’impacte ambiental del turisme

Benidorm llança un projecte pilot que crea un quadre de comandament digital per a mesurar i comparar l'impacte ambiental del sector hoteler, amb la finalitat d'impulsar un turisme més sostenible.

Els veïns de Tabarca fan el primer pas perquè l’illa siga entitat local menor

L'Associació de Veïns de Tabarca Illa Plana ha iniciat els tràmits perquè l'illa es constituïsca en entitat local menor i guanye autonomia respecte a l'Ajuntament d'Alacant.

Torrent i la Generalitat forcen una reunió amb la CHJ per a salvar l’aqüeducte Els Arquets de Baix

Torrent i la Generalitat han sol·licitat una reunió amb la CHJ per a defendre la reconstrucció de l'aqüeducte Els Arquets de Baix, arrasat per la dana, amb nous arguments tècnics i patrimonials.

La Generalitat estrena la nova planta de residus de Villena després d’una inversió de 12 milions

La Generalitat ha posat en marxa la renovada planta de tractament de residus de Villena, modernitzada i automatitzada després d'una inversió de més de 12 milions i preparada per a reduir al màxim les deixalles que acaben en abocador.

Dansa València porta de nou la dansa als carrers amb el cicle Moviments Urbans

Dansa València rellança el cicle Moviments Urbans per a convertir museus, places i ponts de València en escenaris de dansa contemporània oberts a tots els públics.