Detingut un veí d’Albatera per conduir drogat un camió en l’AP-7

 

Un camioner de 49 anys i veí de la localitat d’Albatera, en la comarca del Baix Segura (Alacant), ha sigut detingut pels Mossos d’Esquadra per, presumptament, conduir drogat i zigzaguejant per l’AP-7 a l’altura de Cambrils (Catalunya), envaint tots els carrils.

 

Segons els Mossos, este home ha sigut este diumenge cap a les 19.30 hores i ara afronta un presumpte delicte de conducció temerària i circular davall dels efectes de les drogues.

 

Diferents conductors van alertar al telèfon d’emergències 112 de què un camió de gran tonatge circulava de forma temerària i imprudent per l’autopista AP-7, envaint tots els carrils en sentit nord. Una patrulla va poder posar-se darrere del vehicle pesant i en el quilòmetre 265 de l’AP-7 el van poder detindre amb la màxima seguretat.

 

Ràpidament, se li va sotmetre a les proves d’alcohol i de detecció de substàncies estupefaents i va donar positiu en consum d’opiacis, cocaïna i marihuana. El conductor ha passat este dilluns a disposició judicial i ha quedat en llibertat amb càrrecs, amb l’obligació de presentar-se davant del jutge quan siga requerit.

Últimes notícies

Les víctimes de la dana de València envien un missatge de suport a Veneçuela pel terratrémol

Les principals associacions de víctimes de la dana de València han mostrat la seua solidaritat amb Veneçuela després del terratrémol, amb un manifest en què compartixen el dolor de les famílies i reclamen més ajuda humanitària internacional.

Mor un jove motorista de 20 anys en un accident a la CV-400 a Paiporta

Un jove de 20 anys ha mort després que el ciclomotor que conduïa ha col·lisionat per abast amb un turisme a la CV-400, a l’altura de Paiporta. El sinistre, ocorregut cap a les 16.40 hores, està sota investigació de la Guàrdia Civil.

Torres defensa Zapatero i reclama no interferir en les investigacions judicials

El ministre Angel Victor Torres assegura en Algemesi que, des que fa politica, no es fica ni prejuzga les investigacions judicials i reclama respectar la separacio de poders arran de la causa sobre les joies de José Luis Rodriguez Zapatero.

La Generalitat critica que els nous fons per a la dependència arriben tard i malament

La consellera de Serveis Socials, Elena Albalat, assegura que els 535 milions d’euros addicionals per a la dependència que rebrà la Comunitat Valenciana entre 2026 i 2027 són insuficients, arriben tard i no garantixen el finançament al 50 % que marca la llei.

Així canviarà el Batxillerat valencià per a adaptar-se a les PAU i a la norma estatal

El Consell ha modificat el currículum de Batxillerat per a harmonitzar-lo amb la normativa estatal i garantir la igualtat en les PAU, amb nous continguts i matèries i una aplicació progressiva a partir del curs 2026-2027.

Pérez Llorca replica que és incongruent exigir-li negociar un model de finançament rebutjat per 16 autonomies

Juanfran Pérez Llorca critica en Algemesí que Arcadi España li exigisca negociar un model de finançament autonòmic que, segons assegura, rebutgen 16 de les 17 autonomies.

El Suprem ratifica els quasi huit anys de presó per a Marcos Benavent en el primer juí d’Imelsa

El Tribunal Suprem ha confirmat la sentència de l’Audiència de València que imposa set anys i 10 mesos de presó a Marcos Benavent, l’autodenominat ‘yonqui del dinero’, en el primer juí del cas Imelsa, amb una reducció parcial només de costes i d’una de les penes als condemnats.

Els ajuntaments valencians esperen agilitzar 1.100 milions en obres posdana

El Govern d’Espanya ha validat 1.100 milions d’euros en obres municipals posdana de 2024, però el Consell reclama canvis normatius per a poder executar-les més ràpidament als ajuntaments valencians.