12.7 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

Detingut un veí d’Albatera per conduir drogat un camió en l’AP-7

 

Un camioner de 49 anys i veí de la localitat d’Albatera, en la comarca del Baix Segura (Alacant), ha sigut detingut pels Mossos d’Esquadra per, presumptament, conduir drogat i zigzaguejant per l’AP-7 a l’altura de Cambrils (Catalunya), envaint tots els carrils.

 

Segons els Mossos, este home ha sigut este diumenge cap a les 19.30 hores i ara afronta un presumpte delicte de conducció temerària i circular davall dels efectes de les drogues.

 

Diferents conductors van alertar al telèfon d’emergències 112 de què un camió de gran tonatge circulava de forma temerària i imprudent per l’autopista AP-7, envaint tots els carrils en sentit nord. Una patrulla va poder posar-se darrere del vehicle pesant i en el quilòmetre 265 de l’AP-7 el van poder detindre amb la màxima seguretat.

 

Ràpidament, se li va sotmetre a les proves d’alcohol i de detecció de substàncies estupefaents i va donar positiu en consum d’opiacis, cocaïna i marihuana. El conductor ha passat este dilluns a disposició judicial i ha quedat en llibertat amb càrrecs, amb l’obligació de presentar-se davant del jutge quan siga requerit.

Últimes notícies

Localitzen a la jove desapareguda a Favara i l’evacuen en helicòpter des d’un barranc

Els bombers han trobat a la jove en una zona de barranc i han iniciat la seua evacuació aèria per a transferir-la als medis sanitaris. La troballa s'ha produït a les 16.19 després d'una busca guiada per indicis.

El camp manté les protestes malgrat la paralització de l’acord UE-Mercosur

Les organitzacions agràries han decidit continuar mobilitzant-se encara que l'Eurocambra ha enviat el pacte UE-Mercosur al TJUE. Reclamen evitar la seua aplicació provisional.

Troben roba i calçat de la desapareguda a Favara i creuen que pot haver-se refugiat a prop

Els equips han localitzat un abric i el calçat de la dona i orienten el rastreig al seu entorn immediat. Després d'una nit de fred i pluja, les previsions són optimistes.

València, premiada en Fitur pels seus avanços en turisme inclusiu i sostenible

València ha rebut en Fitur els premis FITUR4all i FITURNext per integrar accessibilitat i sostenibilitat en el seu model turístic. Els guardons destaquen la gestió de l'aigua i la millora de l'experiència per a totes les persones.

La Guàrdia Civil coordina la busca d’una dona desapareguda en un barranc de Favara (València)

Guàrdia Civil i bombers han activat un ampli operatiu per a localitzar a una dona desapareguda en un barranc de Favara. En el dispositiu intervenen equips terrestres, canins, drons i suport aeri.

Adif limita a 160 km/h un tram de l’AVE Madrid-València després d’avisos d’un maquinista

Adif ha limitat temporalment a 160 km/h un tram de 1,8 km de l'AVE Madrid-València després d'avisos d'un maquinista. La resta de la línia manté la velocitat habitual.

Un jutge ordena a Benidorm complir el pagament de 350 milions pels terrenys de Serra Gelada

El jutjat ha instat l'Ajuntament de Benidorm a executar la sentència del TSJCV pel APR-7 de Serra Gelada i a articular el pagament d'uns 350 milions.

Madrid i la Comunitat Valenciana pacten impulsar junts el seu turisme amb un conveni estratègic

Madrid i la Comunitat Valenciana han firmat un conveni per a coordinar la seua promoció turística i guanyar projecció internacional. L'acord es recolza en innovació, dades i formació per a atraure més visitants.