Detingut un veí d’Albatera per conduir drogat un camió en l’AP-7

 

Un camioner de 49 anys i veí de la localitat d’Albatera, en la comarca del Baix Segura (Alacant), ha sigut detingut pels Mossos d’Esquadra per, presumptament, conduir drogat i zigzaguejant per l’AP-7 a l’altura de Cambrils (Catalunya), envaint tots els carrils.

 

Segons els Mossos, este home ha sigut este diumenge cap a les 19.30 hores i ara afronta un presumpte delicte de conducció temerària i circular davall dels efectes de les drogues.

 

Diferents conductors van alertar al telèfon d’emergències 112 de què un camió de gran tonatge circulava de forma temerària i imprudent per l’autopista AP-7, envaint tots els carrils en sentit nord. Una patrulla va poder posar-se darrere del vehicle pesant i en el quilòmetre 265 de l’AP-7 el van poder detindre amb la màxima seguretat.

 

Ràpidament, se li va sotmetre a les proves d’alcohol i de detecció de substàncies estupefaents i va donar positiu en consum d’opiacis, cocaïna i marihuana. El conductor ha passat este dilluns a disposició judicial i ha quedat en llibertat amb càrrecs, amb l’obligació de presentar-se davant del jutge quan siga requerit.

Últimes notícies

Corberán admet vergonya per la imatge del València a Riazor

Carlos Corberán ha qualificat de vergonyosa la primera part del València a Riazor, en la derrota 3-1 contra el Deportivo. L’entrenador ha assumit la responsabilitat i ha criticat la falta d’activació i actitud competitiva del seu equip.

Dos gols en pròpia porta condemnen el Valencia a Riazor

El Valencia ha tornat a oferir una mala imatge a Riazor i ha perdut 3-1 davant el Deportivo, amb dos gols en pròpia porta de César Tárrega i Diakhaby. L’equip gallec ha celebrat així la seua primera victòria en Primera huit anys després, i continua invicte este curs.

Busquen aclarir la mort d’un home trobat al riu Xúquer a Sueca

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un home, encara sense identificar, localitzat este diumenge flotant al riu Xúquer al seu pas per Sueca. Els agents analitzen si va morir per accident, causes naturals o altres circumstàncies.

El Levante fitxa cedit el francés Axel Tape fins a final de temporada

El Levante UD ha tancat la incorporació en qualitat de cedit del centrecampista francés Axel Tape, de 19 anys, procedent del Bayer 04 Leverkusen fins a final de temporada.

Pego arriba als 37 graus i encapçala la pujada de temperatures a la Comunitat

Les màximes han pujat fins a 7 graus en municipis com Pego, que ha registrat 37 graus. A les comarques de València també s’han superat els 36 graus en alguns punts.

Enric Mas es corona en Aitana i es posa líder de la Vuelta

El mallorquí Enric Mas s’ha imposat en l’Alto de Aitana, ha estrenat el mallot roig i arriba al primer descans com a nou líder sòlid de la Vuelta 2026.

Set migrants arriben en pastera a una platja de Santa Pola en ple migdia

Una pastera amb set migrants d’origen magribí ha arribat este migdia a la platja de Santa Pola del Este, plena de banyistes. Els hòmens, alguns possiblement menors, han fugit pel passeig marítim fins que els han localitzat les forces de seguretat.

Mor un home en colpejar-se el cap al Pou Clar d’Ontinyent

Un home d’entre 35 i 40 anys ha mort este divendres al paratge del Pou Clar d’Ontinyent després de colpejar-se el cap amb una roca mentre estava amb la família.