Anuncios

En llibertat provisional el sèptim detingut per la violació a una menor en l’Olleria

 

Actualització 06/10/2020 a les 15.38 hores. El titular del Jutjat de Primera Instància i Instrucció 1 d’Ontinyent, en la Vall d’Albaida (València), en funcions de guàrdia, ha acordat este dimarts la llibertat provisional amb mesures cautelars per al sèptim detingut per la seua suposada implicació en una violació grupal a una menor en la localitat de l’Olleria, en la mateixa comarca.

 

Segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana, cap de les parts personades en el procediment ha sol·licitat l’ingrés en la presó.

Anuncios

 

Detenen a un xic per la seua presumpta implicació en la violació grupal a una xiqueta en l’Olleria

La Guàrdia Civil ha detingut esta vesprada a un xic de 32 anys per la seua suposada participació en una violació grupal a una menor de 14 anys en la localitat valenciana de l’Olleria, en la comarca de la Vall d’Albaida (València), que es va produir el dissabte 26 de setembre.

 

Tal com ha explicat el diari ‘Levante-EMV’, esta nova detenció es produïx a causa de les declaracions prestades pels altres acusats, tant davant del jutge com els agents de la Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Xàtiva. A hores d’ara, el presumpte agressor ja ha prestat declaració i ha comptat amb un advocat d’ofici.

 

Este cap de setmana, el jutjat de primera instància d’Ontinyent va acordar l’ingrés a presó provisional, comunicada i sense fiança de quatre dels altres sis detinguts per l’agressió sexual grupal a una adolescent en l’Olleria

 

Els altres dos detinguts este divendres, 2 d’octubre, són un menor d’edat, que ha passat a la disposició de la Fiscalia de Menors, mentres que el sext acusat va quedar en llibertat amb càrrecs després de prestar declaració davant la Guàrdia Civil, que investiga els fets, segons fonts pròximes al cas.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Les tempestes descarreguen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny i quasi 500 llamps a Alacant

Les tempestes d'este dissabte deixen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny, quasi 500 llamps sobretot a Alacant i diverses incidències ateses pels bombers.

La dona ingressada a Alacant per possible hantavirus dona negatiu en la primera PCR

La primera PCR realitzada a la dona ingressada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat resultat negatiu, encara que es manté el protocol amb una segona prova i l'aïllament preventiu.

La Policia Nacional investiga la violació d’una jove de 18 anys en la Marina de València

La Unitat de Família i Dona de la Policia Nacional investiga la violació amb penetració patida per una jove de 18 anys de matinada en la zona de l'aparcament de la Marina de València.

Elx i Alabés firmen un empat patit que deixa el descens encara obert

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit tibant marcat per la pluja i la por de fallar, un resultat que a penes millora la seua situació en la lluita per la permanència.

Elx i Alabés firmen un empat tibant que no buida el fantasma del descens

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit marcat per la tensió i la necessitat de punts, un resultat que manté als dos equips molt prop del descens.

Corberán apel·la a la necessitat del València per a aconseguir el seu millor rendiment en la lluita per la salvació

Carlos Corberán insistix que el València ha de transformar la pressió per la permanència en motivació, defén la seua planificació d'entrenaments i analitza el repte davant l'Athletic.

Athletic i València es juguen Europa i la salvació en San Mamés

Athletic i València es mesuren en San Mamés en un dol clau: els bilbaïns apuren les seues opcions europees i els valencianistes busquen allunyar-se del descens.

Esquerra Unida recolza per unanimitat la vaga educativa indefinida en la Comunitat Valenciana

El Consell Polític Nacional d'Esquerra Unida del País Valencià aprova per unanimitat una resolució de suport a la vaga educativa indefinida de l'11 de maig i al professorat valencià, i responsabilitza al govern del PP i Vox de la deterioració del sistema.
Anuncios