En llibertat provisional el sèptim detingut per la violació a una menor en l’Olleria

 

Actualització 06/10/2020 a les 15.38 hores. El titular del Jutjat de Primera Instància i Instrucció 1 d’Ontinyent, en la Vall d’Albaida (València), en funcions de guàrdia, ha acordat este dimarts la llibertat provisional amb mesures cautelars per al sèptim detingut per la seua suposada implicació en una violació grupal a una menor en la localitat de l’Olleria, en la mateixa comarca.

 

Segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana, cap de les parts personades en el procediment ha sol·licitat l’ingrés en la presó.

 

Detenen a un xic per la seua presumpta implicació en la violació grupal a una xiqueta en l’Olleria

La Guàrdia Civil ha detingut esta vesprada a un xic de 32 anys per la seua suposada participació en una violació grupal a una menor de 14 anys en la localitat valenciana de l’Olleria, en la comarca de la Vall d’Albaida (València), que es va produir el dissabte 26 de setembre.

 

Tal com ha explicat el diari ‘Levante-EMV’, esta nova detenció es produïx a causa de les declaracions prestades pels altres acusats, tant davant del jutge com els agents de la Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Xàtiva. A hores d’ara, el presumpte agressor ja ha prestat declaració i ha comptat amb un advocat d’ofici.

 

Este cap de setmana, el jutjat de primera instància d’Ontinyent va acordar l’ingrés a presó provisional, comunicada i sense fiança de quatre dels altres sis detinguts per l’agressió sexual grupal a una adolescent en l’Olleria

 

Els altres dos detinguts este divendres, 2 d’octubre, són un menor d’edat, que ha passat a la disposició de la Fiscalia de Menors, mentres que el sext acusat va quedar en llibertat amb càrrecs després de prestar declaració davant la Guàrdia Civil, que investiga els fets, segons fonts pròximes al cas.

Últimes notícies

Mónica Oltra anuncia la seua volta per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia que tornarà a la primera línia política i es postularà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, en el seu primer gran acte públic després de l'obertura de juí oral.

Pérez Llorca reunix els sectors econòmics valencians per l’impacte de la guerra de l’Iran

El president de la Generalitat valenciana convoca una trobada extraordinària amb empresaris, sindicats i cambres per a acordar mesures enfront dels efectes de la guerra de l'Iran sobre el teixit productiu.

Sancionat un taller clandestí descobert en una nau industrial de Carlet

La Guàrdia Civil ha destapat un taller mecànic clandestí en una nau industrial de Carlet sense llicències, sense assegurança i amb greus deficiències ambientals i de seguretat.

Els càmpings valencians freguen el ple per Setmana Santa amb fins a un 90% d’ocupació

Els càmpings de la Comunitat Valenciana preveuen entre un 85 i un 90% d'ocupació per Setmana Santa, amb especial demanda de bungalows i opcions de glamping.

Detingudes a Elda dos persones per usar documents falsos en tràmits d’estrangeria

La Policia Nacional deté a Elda a una dona i a un home acusats d'utilitzar i facilitar documentació falsa per a obtindre permisos d'estrangeria a canvi de diners.

Alerta taronja per vent de fins a 100 km/h i fort onatge a Castelló este cap de setmana

Aemet i la Generalitat mantenen l'alerta taronja per ratxes de vent de fins a 100 km/h i fenòmens costaners a Castelló este dissabte i diumenge, amb onatge de fins a 3 metres.

Un estudi analitza com la dana del 29 d’octubre va disparar la polarització política en els mitjans digitals

Un estudi de la Universitat Politècnica de València revela que la dana del 29 d'octubre de 2024 es va convertir en un focus de confrontació política, amb notícies més moderades que uns comentaris de lectors molt agressius i ideologitzats.

Vent molt fort a Castelló i lleuger repunt de les màximes en el sud de la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte marcat per ratxes molt fortes de vent del nord-oest a Castelló i sense canvis significatius en les temperatures, excepte un lleuger ascens de les màximes en la mitat sud.