En llibertat provisional el sèptim detingut per la violació a una menor en l’Olleria

 

Actualització 06/10/2020 a les 15.38 hores. El titular del Jutjat de Primera Instància i Instrucció 1 d’Ontinyent, en la Vall d’Albaida (València), en funcions de guàrdia, ha acordat este dimarts la llibertat provisional amb mesures cautelars per al sèptim detingut per la seua suposada implicació en una violació grupal a una menor en la localitat de l’Olleria, en la mateixa comarca.

 

Segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana, cap de les parts personades en el procediment ha sol·licitat l’ingrés en la presó.

 

Detenen a un xic per la seua presumpta implicació en la violació grupal a una xiqueta en l’Olleria

La Guàrdia Civil ha detingut esta vesprada a un xic de 32 anys per la seua suposada participació en una violació grupal a una menor de 14 anys en la localitat valenciana de l’Olleria, en la comarca de la Vall d’Albaida (València), que es va produir el dissabte 26 de setembre.

 

Tal com ha explicat el diari ‘Levante-EMV’, esta nova detenció es produïx a causa de les declaracions prestades pels altres acusats, tant davant del jutge com els agents de la Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Xàtiva. A hores d’ara, el presumpte agressor ja ha prestat declaració i ha comptat amb un advocat d’ofici.

 

Este cap de setmana, el jutjat de primera instància d’Ontinyent va acordar l’ingrés a presó provisional, comunicada i sense fiança de quatre dels altres sis detinguts per l’agressió sexual grupal a una adolescent en l’Olleria

 

Els altres dos detinguts este divendres, 2 d’octubre, són un menor d’edat, que ha passat a la disposició de la Fiscalia de Menors, mentres que el sext acusat va quedar en llibertat amb càrrecs després de prestar declaració davant la Guàrdia Civil, que investiga els fets, segons fonts pròximes al cas.

Últimes notícies

Chelva i Utiel freguen els 40 graus en una nova jornada de calor extrema

Les màximes han arribat hui fins als 39,8 graus en municipis de linterior de la província de València, en una jornada amb avís taronja dAemet per calor extrema. Ademuz ha tornat a batre el seu rècord de temperatura més alta en un mes de setembre.

Els col·lectius valencianistes criden a buidar Mestalla fins al minut 19 contra Lim

Diversos col·lectius d’aficionats del València CF han demanat que els abonats no entren a Mestalla davant del Barcelona fins al minut 19, en una nova protesta contra la gestió de Peter Lim i Meriton.

El nou finançament autonòmic tira avant amb el suport de Catalunya i Canàries

El Consell de Política Fiscal i Financera ha aprovat la proposta de reforma del finançament autonòmic de Hisenda amb el suport de Catalunya i Canàries, que preveu 20.975 milions d’euros addicionals per a les comunitats autònomes en 2027.

La companyia valenciana La Hongaresa celebra 30 anys amb l’estrena de ‘Coro’ a Buenos Aires

La Hongaresa, companyia de teatre de Puerto de Sagunto, complix 30 anys d’escenari i ho celebra a Buenos Aires amb l’estrena absoluta de ‘Coro’, després d’una intensa residència artística amb tres muntatges en cartell.

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.