En llibertat provisional el sèptim detingut per la violació a una menor en l’Olleria

 

Actualització 06/10/2020 a les 15.38 hores. El titular del Jutjat de Primera Instància i Instrucció 1 d’Ontinyent, en la Vall d’Albaida (València), en funcions de guàrdia, ha acordat este dimarts la llibertat provisional amb mesures cautelars per al sèptim detingut per la seua suposada implicació en una violació grupal a una menor en la localitat de l’Olleria, en la mateixa comarca.

 

Segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana, cap de les parts personades en el procediment ha sol·licitat l’ingrés en la presó.

 

Detenen a un xic per la seua presumpta implicació en la violació grupal a una xiqueta en l’Olleria

La Guàrdia Civil ha detingut esta vesprada a un xic de 32 anys per la seua suposada participació en una violació grupal a una menor de 14 anys en la localitat valenciana de l’Olleria, en la comarca de la Vall d’Albaida (València), que es va produir el dissabte 26 de setembre.

 

Tal com ha explicat el diari ‘Levante-EMV’, esta nova detenció es produïx a causa de les declaracions prestades pels altres acusats, tant davant del jutge com els agents de la Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Xàtiva. A hores d’ara, el presumpte agressor ja ha prestat declaració i ha comptat amb un advocat d’ofici.

 

Este cap de setmana, el jutjat de primera instància d’Ontinyent va acordar l’ingrés a presó provisional, comunicada i sense fiança de quatre dels altres sis detinguts per l’agressió sexual grupal a una adolescent en l’Olleria

 

Els altres dos detinguts este divendres, 2 d’octubre, són un menor d’edat, que ha passat a la disposició de la Fiscalia de Menors, mentres que el sext acusat va quedar en llibertat amb càrrecs després de prestar declaració davant la Guàrdia Civil, que investiga els fets, segons fonts pròximes al cas.

Últimes notícies

Oratge estable diumenge amb cel ras i descens de les temperatures a l’interior

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge de cel poc nuvolós o ras, amb màximes a la baixa a l’interior de València i sense canvis en la resta, i vent fluix de direcció variable amb predomini de llevant a la vesprada.

Empat de l’Almería a Castàlia i l’eliminatòria es decidirà als Jocs del Mediterrani

Castelló i Almería empaten 1-1 a Castàlia en l’anada de la primera eliminatòria de la promoció a Primera Divisió, en un partit on els albinegres disposen de les millors ocasions.

El Barça s’imposa al Nava sense patir i jugarà una nova final de Copa del Rei

El Barça derrota el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal d’Alacant, defensa el títol de Copa del Rei i arriba a la final sense necessitat de mostrar la seua millor versió.

El Bidasoa Irún passa per damunt del Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i es garantix plaça europea per a la pròxima temporada.

El Bidasoa Irún atropella el Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i s’assegura plaça europea per a la pròxima temporada.

Centenars de persones ixen al carrer a València contra el negoci de la vivenda

Centenars de persones es manifesten este dissabte pel centre de València per a denunciar l especulació immobiliària, el model turístic descontrolat i la pèrdua d identitat dels barris, i per a reclamar vivenda digna i lloguers assequibles.

El Barça atropella el Nava a Alacant (27-38) i es planta en una nova final de Copa

El Barça guanya amb autoritat el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal de la Copa del Rei d’handbol a Alacant i es classifica per a una nova final, en un partit que va dominar sense necessitat d’exhibir la seua millor versió.

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.