En llibertat provisional el sèptim detingut per la violació a una menor en l’Olleria

 

Actualització 06/10/2020 a les 15.38 hores. El titular del Jutjat de Primera Instància i Instrucció 1 d’Ontinyent, en la Vall d’Albaida (València), en funcions de guàrdia, ha acordat este dimarts la llibertat provisional amb mesures cautelars per al sèptim detingut per la seua suposada implicació en una violació grupal a una menor en la localitat de l’Olleria, en la mateixa comarca.

 

Segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana, cap de les parts personades en el procediment ha sol·licitat l’ingrés en la presó.

 

Detenen a un xic per la seua presumpta implicació en la violació grupal a una xiqueta en l’Olleria

La Guàrdia Civil ha detingut esta vesprada a un xic de 32 anys per la seua suposada participació en una violació grupal a una menor de 14 anys en la localitat valenciana de l’Olleria, en la comarca de la Vall d’Albaida (València), que es va produir el dissabte 26 de setembre.

 

Tal com ha explicat el diari ‘Levante-EMV’, esta nova detenció es produïx a causa de les declaracions prestades pels altres acusats, tant davant del jutge com els agents de la Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Xàtiva. A hores d’ara, el presumpte agressor ja ha prestat declaració i ha comptat amb un advocat d’ofici.

 

Este cap de setmana, el jutjat de primera instància d’Ontinyent va acordar l’ingrés a presó provisional, comunicada i sense fiança de quatre dels altres sis detinguts per l’agressió sexual grupal a una adolescent en l’Olleria

 

Els altres dos detinguts este divendres, 2 d’octubre, són un menor d’edat, que ha passat a la disposició de la Fiscalia de Menors, mentres que el sext acusat va quedar en llibertat amb càrrecs després de prestar declaració davant la Guàrdia Civil, que investiga els fets, segons fonts pròximes al cas.

Últimes notícies

El paper essencial dels cuidadors de persones majors en una societat cada vegada més envellida

Descobreix la importància de cuidar les persones majors i com el suport professional pot millorar la seva qualitat de vida.

Lleuger ascens de temperatures a l’interior i estabilitat en el litoral de la Comunitat

La Comunitat Valenciana manté cels poc nuvolosos o buidats, amb lleuger ascens de temperatures a l'interior, estabilitat en el litoral i vent fluix de component este en les hores centrals.

Educació i sindicats avancen en la reducció de burocràcia i mantenen la negociació

Educació i els sindicats docents han acostat postures per a reduir la burocràcia i es tornaran a reunir per a abordar infraestructures educatives i ràtios en ple calendari de mobilitzacions.

Pérez Llorca considera que la vaga de docents ja no té sentit en plena negociació

Juanfran Pérez Llorca afirma que la vaga del professorat valencià ha perdut sentit perquè la Generalitat manté la negociació oberta i mostra voluntat d'acord.

Pérez Llorca defén que els pròxims pressupostos faran justícia fiscal a la societat valenciana

Juanfran Pérez Llorca anuncia que els pròxims pressupostos de la Generalitat Valenciana inclouran una rebaixa fiscal i millores salarials per a docents, que, sosté, iniciaran una etapa de major justícia fiscal en la Comunitat.

Paco Roca denuncia el plagi d’un cartell seu i alerta de l’ús indegut de la IA

Paco Roca denuncia el plagi del cartell de la 60 Fira del Llibre de València en un anunci de la Fira del Llibre de San Martín de la Vega i advertix del risc d'usar IA vulnerant drets d'autor.

Educació i sindicats xoquen per les ràtios i la Conselleria prepara una nova proposta

La Conselleria d'Educació i els sindicats docents mantenen el seu desacord sobre la reducció de ràtios i l'administració es compromet a presentar una nova proposta mentres continua la vaga indefinida.

La regidora de Vox a València Cecilia Herrero serà jutjada per un delicte d’odi

L'Audiència de València manté el processament de la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi per missatges reiterats contra migrants, col·lectiu LGTBI i persones amb discapacitat.