Un detingut per violència de gènere acaba acaba agredint a alguns policies en Onda

 

Este divendres, un detingut per violència de gènere ha acabat agredint als agents de la Guàrdia Civil i la Policia Local d’Onda, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló). A demés, els ha amenaçat de mort.

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, els fets s’han produït en el carrer de la Carta Pobla, quan els agents han acudit a detindre a l’individu després de ser denunciat per la seua exparella per presumptes maltractaments.  

 

Però quan ha sigut requerida la seua presència, ha estat més d’una hora per a obrir la porta, encara que estava dins de casa amb la seua filla menor. Però quan ha sabut que la detenció era per violència de gènere s’ha posat nerviós.

 

Ha amenaçat de mort als agents

Com a conseqüència, s’ha dirigit a la cuina per a agarrar un ganivet, però ha sigut interceptat abans per un dels agents. El detingut, de 41 anys, ha acabat espentant als agents i insultant-los. 

 

Els altres agents han conseguit reduir a l’individu mentres este pegava punyades i amenaçava als policies amb frases com «vos mataré, fills de puta» i «no sabeu el que heu fet». De fet, dos dels agents han resultat ferits i han hagut de ser atesos en el centre de salut. 

 

Finalment, el detingut ha sigut traslladat a la caserna de la Guàrdia Civil, a l’espera de passar a disposició judicial en els jutjats de Nules, en la mateixa comarca.

Últimes notícies

Paiporta afronta la renovació total del clavegueram amb 90 milions després de la DANA

Paiporta preveu reconstruir 22,46 quilometres de clavegueram en quatre anys amb una inversio de mes de 90 milions, en una actuacio considerada sense precedents a Espanya després de la DANA de 2024.

Colón estrena reforma este dilluns amb el nou segell urbà Valentia

La reurbanització del carrer Colón de València comença dilluns 15 de juny com a primera obra del Pla Valentia, amb cinc mesos de treballs, més espai per a vianants i un nou segell identitari al paviment.

Així serà el calendari escolar 2026-2027 a la Comunitat Valenciana

El curs 2026-2027 començarà el 9 de setembre en Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i FP i acabarà el 18 de juny, amb 179 dies lectius i més flexibilitat per als ajuntaments.

València estrena 245 bombers nous i el major consorci provincial d’Espanya

El Consorci Provincial de Bombers de València ha incorporat 245 professionals nous i es convertix en el consorci provincial amb més efectius d’Espanya, després d’una inversió històrica de la Diputació.

Un informe interna de la Guàrdia Civil assenyala sobrecostos en obres gestionades per un tinent coronel a la Comunitat

Un informe del Servei d'Assumptes Interns de la Guàrdia Civil assenyala un tinent coronel de la Unitat de Gestió Econòmica a la Comunitat Valenciana per presumptes sobrecostos en obres adjudicades a empreses amb què hauria obtingut beneficis il·lícits des de fons públics.

Un informe interna de la Guàrdia Civil assenyala sobrecostos en obres d’un tinent coronel a la Comunitat Valenciana

Un informe del Servei d’Assumptes Interns de la Guàrdia Civil assenyala que un tinent coronel hauria adjudicat obres amb forts sobrecostos en casernes de la Comunitat Valenciana per a enriquir-se. També investiga un empresari que hauria facturat fins a un milió d’euros entre 2008 i 2022.

Morant reclama que Mazón siga expulsat del partit per la gestió de la dana amb 230 morts

La dirigent del PSPV i ministra de Ciència, Diana Morant, ha demanat al president Juafran Pérez Llorca que expulse Carlos Mazón del partit i deixe de protegir-lo, perquè el considera responsable de les 230 morts durant la dana.

Mor un home de 54 anys atropellat a la CV-649 en el terme de Vallada

Un home de 54 anys ha mort atropellat este dijous migdia a la carretera CV-649, al terme municipal de Vallada, malgrat la ràpida actuació dels servicis sanitaris.