12.9 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

Un detingut per violència de gènere acaba acaba agredint a alguns policies en Onda

 

Este divendres, un detingut per violència de gènere ha acabat agredint als agents de la Guàrdia Civil i la Policia Local d’Onda, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló). A demés, els ha amenaçat de mort.

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, els fets s’han produït en el carrer de la Carta Pobla, quan els agents han acudit a detindre a l’individu després de ser denunciat per la seua exparella per presumptes maltractaments.  

 

Però quan ha sigut requerida la seua presència, ha estat més d’una hora per a obrir la porta, encara que estava dins de casa amb la seua filla menor. Però quan ha sabut que la detenció era per violència de gènere s’ha posat nerviós.

 

Ha amenaçat de mort als agents

Com a conseqüència, s’ha dirigit a la cuina per a agarrar un ganivet, però ha sigut interceptat abans per un dels agents. El detingut, de 41 anys, ha acabat espentant als agents i insultant-los. 

 

Els altres agents han conseguit reduir a l’individu mentres este pegava punyades i amenaçava als policies amb frases com «vos mataré, fills de puta» i «no sabeu el que heu fet». De fet, dos dels agents han resultat ferits i han hagut de ser atesos en el centre de salut. 

 

Finalment, el detingut ha sigut traslladat a la caserna de la Guàrdia Civil, a l’espera de passar a disposició judicial en els jutjats de Nules, en la mateixa comarca.

Últimes notícies

El Vila-real renova a Ilias Akhomach i ho cedix al Rayo Vallecano

El Vila-real ha ampliat el contracte de Ilias Akhomach i ha tancat la seua cessió al Rayo Vallecano fins a final de temporada. La decisió busca donar-li continuïtat després del seu retorn de la Copa d'Àfrica i una llarga lesió.

València reobrirà a l’estiu les piscines renovades del Parc de l’Oest

Les piscines del Parc de l'Oest de València reobriran en la temporada d'estiu després d'una rehabilitació integral. La inversió supera 1,2 milions i el termini d'obra és de sis mesos.

Rescaten a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d’hipotèrmia

El GERA ha trobat a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d'hipotèrmia en una zona de barranc i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira per a la seua atenció.

El subdirector d’Emergències va dir a Mazón la nit del 29-O que hi hauria entre 200 i 300 morts

Jorge Suárez va declarar davant la jutgessa que, la nit del 29 d'octubre, va estimar entre 200 i 300 morts. Va detallar dubtes i retards en l'enviament del Es-Alert.

Pérez Llorca anuncia 10 milions extra per a promoció exterior i eleva el pla a 19 milions

La Generalitat ha reforçat el seu pla de mitjans amb 10 milions addicionals, fins a 19 milions, per a promocionar la Comunitat Valenciana en els mercats nacional i internacional. El paquet s'acompanya d'una taula de connectivitat, un pla de platges i un programa de màrqueting per a l'interior.

El Vila-real encaixa el doble de gols en la Lliga de Campions que en LaLiga

L'equip seguix sense guanyar després de set jornades de Lliga de Campions i encaixa el doble que en LaLiga. En la Copa del Rei, la seua mitjana defensiva va ser d'un gol per partit.

La 15K Nocturna València Gana Energia supera els 6.000 inscrits en 24 hores

La carrera nocturna de 15 km va esgotar en minuts les 2.000 places promocionals i ja frega el següent tram de preu. La 13a edició serà el 26 de setembre.

Localitzen i evacuen a la jove desapareguda a Favara en una zona de barranc

El grup GERA ha localitzat a la jove amb símptomes d'hipotèrmia en un barranc de Favara i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira, on ha sigut transferida al SAMU. La busca, coordinada per la Guàrdia Civil, s'ha reforçat amb indicis previs i la col·laboració de veïns i equips d'emergència.