Un detingut per violència de gènere acaba acaba agredint a alguns policies en Onda

 

Este divendres, un detingut per violència de gènere ha acabat agredint als agents de la Guàrdia Civil i la Policia Local d’Onda, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló). A demés, els ha amenaçat de mort.

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, els fets s’han produït en el carrer de la Carta Pobla, quan els agents han acudit a detindre a l’individu després de ser denunciat per la seua exparella per presumptes maltractaments.  

 

Però quan ha sigut requerida la seua presència, ha estat més d’una hora per a obrir la porta, encara que estava dins de casa amb la seua filla menor. Però quan ha sabut que la detenció era per violència de gènere s’ha posat nerviós.

 

Ha amenaçat de mort als agents

Com a conseqüència, s’ha dirigit a la cuina per a agarrar un ganivet, però ha sigut interceptat abans per un dels agents. El detingut, de 41 anys, ha acabat espentant als agents i insultant-los. 

 

Els altres agents han conseguit reduir a l’individu mentres este pegava punyades i amenaçava als policies amb frases com «vos mataré, fills de puta» i «no sabeu el que heu fet». De fet, dos dels agents han resultat ferits i han hagut de ser atesos en el centre de salut. 

 

Finalment, el detingut ha sigut traslladat a la caserna de la Guàrdia Civil, a l’espera de passar a disposició judicial en els jutjats de Nules, en la mateixa comarca.

Últimes notícies

Recuperen el cadàver d’un home en una zona rocosa al costat del castell de Sagunt

Bombers i el grup de rescat aeri GERA han recuperat el cadàver d'un home en una zona rocosa i de difícil accés prop del castell de Sagunt, després de l'avís d'una persona que el va albirar des de la distància.

El CSN recolza més de 100 inspeccions nuclears i radiològiques de la Generalitat per a 2026

El Consell de Seguretat Nuclear valguda la planificació de la Generalitat per a 2026, amb més d'un centenar d'inspeccions en instal·lacions radioactives, sanitàries i de transport de material radioactiu.

Pugen les temperatures i s’imposa el temps estable en quasi tota Espanya

Un anticicló sobre Europa manté el temps estable en la major part d'Espanya, amb cels buidats i un ascens generalitzat de les temperatures, notable en el sud-oest i el sud de Galícia.

Troben un dofí mular mort i molt descompost a la platja de Almardá a Sagunt

Un dofí mular, l'espècie de dofí més comú al Mediterrani, apareix mort en avançat estat de descomposició a la platja de Almardá de Sagunt després de l'avís d'un vianant.

Educació fixa fins demà el termini perquè els sindicats docents firmen l’acord

Educació dona de termini fins a este dimecres a les 17.00 hores perquè els sindicats docents accepten l'última oferta, que manté la pujada salarial de 200 euros fins a 2028 i retira canvis sobre valencià i substitucions.

El Gómez Ulla prepara visites segures per als 13 aïllats per hantavirus després de donar de nou negatiu

L'Hospital Gómez Ulla organitza visites escalonades i controlades per als 13 contactes de hantavirus, que han tornat a donar negatiu, mentres l'únic cas positiu evoluciona de manera favorable.

Aagesen veu fonamental que l’ex alt càrrec investigat per l’àudio de Aemet rendisca comptes

Sara Aagesen considera fonamental que el exsubsecretario de Justícia valencià rendisca comptes per la filtració de l'àudio manipulat de Aemet durant la dana de 2024 a València.

Diana Morant reivindica el seu doble paper de ministra i candidata a la Generalitat Valenciana

Diana Morant defén que el seu càrrec de ministra reforça, i no resta, la seua candidatura a la Generalitat Valenciana i reivindica que la seua prioritat és presidir el govern autonòmic.