Un detingut per violència de gènere acaba acaba agredint a alguns policies en Onda

 

Este divendres, un detingut per violència de gènere ha acabat agredint als agents de la Guàrdia Civil i la Policia Local d’Onda, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló). A demés, els ha amenaçat de mort.

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, els fets s’han produït en el carrer de la Carta Pobla, quan els agents han acudit a detindre a l’individu després de ser denunciat per la seua exparella per presumptes maltractaments.  

 

Però quan ha sigut requerida la seua presència, ha estat més d’una hora per a obrir la porta, encara que estava dins de casa amb la seua filla menor. Però quan ha sabut que la detenció era per violència de gènere s’ha posat nerviós.

 

Ha amenaçat de mort als agents

Com a conseqüència, s’ha dirigit a la cuina per a agarrar un ganivet, però ha sigut interceptat abans per un dels agents. El detingut, de 41 anys, ha acabat espentant als agents i insultant-los. 

 

Els altres agents han conseguit reduir a l’individu mentres este pegava punyades i amenaçava als policies amb frases com «vos mataré, fills de puta» i «no sabeu el que heu fet». De fet, dos dels agents han resultat ferits i han hagut de ser atesos en el centre de salut. 

 

Finalment, el detingut ha sigut traslladat a la caserna de la Guàrdia Civil, a l’espera de passar a disposició judicial en els jutjats de Nules, en la mateixa comarca.

Anuncios

Últimes notícies

Les màximes superen els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes han sobrepassat els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana, amb pics pròxims als 28 graus i tempestes menys intenses en el nord de Castelló.

Una acusació demana un acarament entre Pradas i Suárez pel retard del Es-Alert en la DANA

Una acusació particular sol·licita un acarament entre Salomé Pradas i Jorge Suárez per a esclarir per què es va retardar més d'una hora l'enviament del missatge És-Alert durant la DANA del 29 d'octubre de 2024.

Educació rebaixa els servicis mínims en 2n de Batxillerat i manté només l’avaluació final

Educació proposa uns servicis mínims més flexibles en la vaga del professorat de 2n de Batxillerat, limitats a l'avaluació final, però els sindicats rebutgen l'oferta i anuncien que la impugnaran.

El Govern aprova la licitació del corredor d’autobús Madrid-València, tercer eix del nou mapa concessional

El Govern dona llum verda a la licitació del corredor Madrid-València, que unifica tres concessions d'autobús en 22 rutes, amb 275 parades i previsió de més de mig milió de viatgers anuals des de 2025.

Continua la retirada de pins secs en Serra Gelada i els treballs s’amplien a Benidorm

Medi Ambient manté la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia la intervenció al terme municipal de Benidorm, amb tales, desbrossaments i mesures preventives enfront d'incendis i riscos per a la població.

La Universitat d’Alacant i la de Machala impulsen un ecosistema d’emprenedoria i innovació a l’Equador

La Universitat d'Alacant i la Universitat Tècnica de Machala han firmat un conveni per a crear un ecosistema d'emprenedoria i innovació a la província equatoriana de l'Or, basat en el model de quàdruple hèlice.

Medi Ambient retira pins secs en Serra Gelada i amplia els treballs a Benidorm

Medi Ambient continua la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia les actuacions al terme municipal de Benidorm per a reduir el risc d'incendis i millorar l'estat de la muntanya.

Cinema Jove homenatja a Greta Gerwig pel seu impacte en el paper de la dona a Hollywood

La 41 edició de Cinema Jove dedicarà un cicle a Greta Gerwig, repassant la seua evolució del cinema independent als grans èxits de taquilla i la seua mirada feminista a Hollywood.