7.6 C
València
Divendres, 28 novembre, 2025

Un detingut per violència de gènere acaba acaba agredint a alguns policies en Onda

 

Este divendres, un detingut per violència de gènere ha acabat agredint als agents de la Guàrdia Civil i la Policia Local d’Onda, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló). A demés, els ha amenaçat de mort.

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, els fets s’han produït en el carrer de la Carta Pobla, quan els agents han acudit a detindre a l’individu després de ser denunciat per la seua exparella per presumptes maltractaments.  

 

Però quan ha sigut requerida la seua presència, ha estat més d’una hora per a obrir la porta, encara que estava dins de casa amb la seua filla menor. Però quan ha sabut que la detenció era per violència de gènere s’ha posat nerviós.

 

Ha amenaçat de mort als agents

Com a conseqüència, s’ha dirigit a la cuina per a agarrar un ganivet, però ha sigut interceptat abans per un dels agents. El detingut, de 41 anys, ha acabat espentant als agents i insultant-los. 

 

Els altres agents han conseguit reduir a l’individu mentres este pegava punyades i amenaçava als policies amb frases com «vos mataré, fills de puta» i «no sabeu el que heu fet». De fet, dos dels agents han resultat ferits i han hagut de ser atesos en el centre de salut. 

 

Finalment, el detingut ha sigut traslladat a la caserna de la Guàrdia Civil, a l’espera de passar a disposició judicial en els jutjats de Nules, en la mateixa comarca.

Últimes notícies

Juanfran Pérez Llorca és elegit nou president de la Generalitat amb els vots del PP i Vox

El secretari general del Partit Popular a la Comunitat Valenciana obté 53 suports i jurarà el càrrec dimarts que ve en Les Corts

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després de sostraure amb violència la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. Durant la persecució a peu va perdre part dels diners, que la Policia va recuperar quasi íntegrament.

Detingut a Alacant per robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut després d'arrabassar la bossa a una dona que portava quasi 6.000 euros en efectiu. En la fugida va anar deixant bitllets i la Policia va recuperar més de 5.800 euros.

Baldoví acusa a Pérez Llorca de ‘regent provisional’ i d’aprovar l’examen de Vox

Joan Baldoví ha qualificat a Juanfran Pérez Llorca de 'regent provisional' i ha sostingut que el seu discurs d'investidura ha passat amb nota l'examen de Vox. Compromís ha contraposat 10 compromisos i 50 propostes.

El PSPV diu que Mazón manté el poder i que Vox ja ha guanyat amb un pacte vergonyant

El PSPV ha denunciat en el ple d'investidura que Juanfran Pérez Llorca seguirà com el número 2 de Carlos Mazón i ha parlat d'un pacte vergonyant que, al seu juí, lliurament més concessions a Vox.

El València Basket obrirà la segona fase davant el Saragossa i es mesurarà a Landes i Venècia

El València Basket obrirà la segona fase de l'Eurolliga Femenina davant el Casademont Zaragoza en el Roig Arena i també s'enfrontarà a Basket Landes i Umana Reyer Venècia. Els resultats de la primera fase s'arrosseguen i l'objectiu és quedar entre els quatre primers del grup.

Les víctimes de la DANA esperen que Pérez Llorca explique per què es disculpa

La presidenta de l'Associació de Víctimes Mortals 29-O ha reclamat que el candidat del PP a la Generalitat detalle el motiu de les seues disculpes i assumisca responsabilitats. També ha censurat les al·lusions a immigració i l'acostament a Vox en el seu discurs d'investidura.

Álvaro Rodríguez repta al Getafe en el seu retorn al Coliseum

El davanter de l'Elx arriba amb dos gols en dos jornades i apunta a l'onze per a mesurar-se a un Getafe que encadena dos derrotes i perd a Abqar i Mario Martín. El dol es juga a les 21.00 en el Coliseum.