Detingut un xic de 18 anys per causar danys en vehicles

 

Agents de la Policia Nacional ha detingut a València un jove de 18 anys com a presumpte autor d’un delicte de danys, després de semblar fracturar espills retrovisors i llunes en 20 vehicles que estaven estacionats.

Els fets van passar cap a dos quarts de set del matí, quan els agents van ser comissionats per la Sala del 091 perquè es dirigiren al Passeig de l’Albereda de València, on pel que sembla un home, tot vestit de negre, estaria fracturant els espills retrovisors dels vehicles que estaven aparcats fent servir un casc de motocicleta.

Un cop allà, els policies van observar nombroses restes de plàstic, pertanyents a diferents retrovisors, així com un casc de color blanc al costat de la roda del darrere d’un cotxe, a l’interior del qual hi havia quatre persones dormint.

Els agents van identificar als ocupants del vehicle i, en un moment donat, es va aproximar un cinqué jove, vestit de negre, que va agafar el casc i el va introduir a la part del darrere del cotxe, per ocultar-lo de la vista dels policies. Així mateix, també s’ha intercanviat la jaqueta amb la d’un altre dels ocupants del turisme.

Davant estos fets, els policies ho van identificar i van observar que tenia les mans amb diversos talls superficials i gran quantitat de brutícia tipus greix de vehicle. El jove, davant d’estes evidències, va confessar als agents que en un rampell hauria fracturat espills retrovisors i llunes de diversos vehicles estacionats a la zona.

Els policies van observar fins a 20 vehicles afectats, tant turismes com furgonetes i ciclomotors.

Per tot això, els agents van detenir el jove com a presumpte autor d’un delicte de danys. L’arrestat, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un xiquet de 2 anys ha resultat ferit amb politraumatisme en caure d’un balcó a Catarroja

Un xiquet de dos anys ha resultat ferit amb politraumatisme després de caure des del balcó d'un segon pis a Catarroja. Va ser atés pel SAMU i traslladat a la Fe.

Hondón de los Frailes registra un terratrémol de magnitud 2,5 sense danys

Un sisme de magnitud 2,5 s'ha registrat a Hondón de los Frailes a les 18.50 i a 4 km de profunditat. No s'han notificat danys i el 112 ha rebut una única crida

Marco Pérez obri la porta gran a València en el seu debut en una plaça de primera

El de Salamanca va tallar dos orelles a una seriosa correguda de Santiago Domecq i va eixir a coll en Falles. Víctor Hernández va destacar sense premi i Perera va tirar d'ofici.

Cau la rematada de la Falla Camí Nou d’Alzira, recentment guanyadora del primer premi

La rematada superior de la Falla Camí Nou d'Alzira s'ha desplomat i ha danyat diversos ninots hores després de guanyar el primer premi. No s'han registrat ferits.

S’ha desplomat la rematada de la falla Camí Nou d’Alzira, la més alta de la ciutat

La rematada superior de 19 metres del monument 'Avani' s'ha ensorrat cap a les 16.00 hores després de dos dies de ratxes de vent, danyant diversos ninots. No hi ha ferits.

La mascletá trenca cristalls de l’oficina de turisme de l’Ajuntament de València

La setzena mascletá de les Falles, a càrrec de Pirotècnia Mediterrani, ha trencat diversos cristalls de l'oficina de turisme de l'Ajuntament. El tret, amb 230 quilos durant set minuts i mig, ha estremit l'abarrotada plaça de l'Ajuntament.

0-1: els pals i el meta James van tancar el passe a semifinals al Vila-real juvenil

El Vila-real juvenil va caure 0-1 davant el PSG en quarts de la Lliga de Campions Juvenil després de dominar i sumar tres pals. James va firmar parades clau i va detindre un penal.

Sindicats i Sanitat seguixen rutes paral·leles en la segona setmana de la vaga de metges

Els metges mantenen un seguiment similar i el Ministeri activa mesures pactades amb el Fòrum de la Professió Mèdica, la qual cosa aprofundix el xoc amb el comité de vaga.