Detingut un xic de 18 anys per causar danys en vehicles

 

Agents de la Policia Nacional ha detingut a València un jove de 18 anys com a presumpte autor d’un delicte de danys, després de semblar fracturar espills retrovisors i llunes en 20 vehicles que estaven estacionats.

Els fets van passar cap a dos quarts de set del matí, quan els agents van ser comissionats per la Sala del 091 perquè es dirigiren al Passeig de l’Albereda de València, on pel que sembla un home, tot vestit de negre, estaria fracturant els espills retrovisors dels vehicles que estaven aparcats fent servir un casc de motocicleta.

Un cop allà, els policies van observar nombroses restes de plàstic, pertanyents a diferents retrovisors, així com un casc de color blanc al costat de la roda del darrere d’un cotxe, a l’interior del qual hi havia quatre persones dormint.

Els agents van identificar als ocupants del vehicle i, en un moment donat, es va aproximar un cinqué jove, vestit de negre, que va agafar el casc i el va introduir a la part del darrere del cotxe, per ocultar-lo de la vista dels policies. Així mateix, també s’ha intercanviat la jaqueta amb la d’un altre dels ocupants del turisme.

Davant estos fets, els policies ho van identificar i van observar que tenia les mans amb diversos talls superficials i gran quantitat de brutícia tipus greix de vehicle. El jove, davant d’estes evidències, va confessar als agents que en un rampell hauria fracturat espills retrovisors i llunes de diversos vehicles estacionats a la zona.

Els policies van observar fins a 20 vehicles afectats, tant turismes com furgonetes i ciclomotors.

Per tot això, els agents van detenir el jove com a presumpte autor d’un delicte de danys. L’arrestat, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

La Malva-rosa s’atura per a viure l’eclipsi total de sol

Milers de persones han convertit la platja de la Malva-rosa en un amfiteatre a cel obert per a seguir l’eclipsi solar total, en un ambient de silenci, emoció i festa que s’ha estés fins a Alboraia i Port Saplaya.

El Valencia Basket incorpora l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit

El Valencia Basket ha tancat l’arribada de l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit per una campanya, ampliable fins a la temporada 2026-27 si es ratifica.

Una errada de Rivero castiga la unitat B del València contra el Terol

El València CF ha caigut 0-1 davant el CD Teruel en un amistós a Paterna, amb un equip ple de canterans, per una eixida en fals de Cristian Rivero.

Un incendi arrasa 34 vehicles a Peníscola i deixa diversos ferits

Un incendi iniciat en un cotxe a Peníscola ha acabat calcinant 34 vehicles i ha provocat diversos ferits, mentres els bombers han evitat que el foc afectara vivendes pròximes.

Un incendi originat en un cotxe mobilitza tres aeronaus a Peníscola

Tres mitjans aeris i diversos efectius terrestres combaten un incendi declarat en una zona d’interfície urbana-forestal de Peníscola, originat en un vehicle i que ha afectat altres cotxes i vegetació pròxima. El municipi és un dels nou punts oficials d’observació de l’eclipsi solar programat per a esta vesprada a la Comunitat Valenciana.

Mario Kempes tornarà a Mestalla al setembre per a celebrar 50 anys de la seua arribada

Mario Alberto Kempes ha anunciat que viatjarà a València els dies 25 i 26 de setembre per a celebrar els 50 anys de la seua arribada a Mestalla i ha agraït de nou l’afecte de l’afició, de la qual assegura que continua sent ‘hincha’.

Izpisúa reivindica envellir amb salut i no només allargar la vida

El científic Juan Carlos Izpisúa ha defensat a Benidorm que la recerca sobre envelliment ha de prioritzar viure millor, no només viure més anys. L’Ajuntament li ha entregat la Distinció Europa per la seua trajectòria en biologia regenerativa i medicina avançada.

Elx es prepara per a una Nit de l’Albà històrica amb rècord de pólvora i palmeres

Elx ultima la Nit de l'Albà d'este dijous 13 d'agost, amb 2,8 tones de pólvora, més de 88.000 unitats pirotècniques i 312 palmeres, i una Palmera de la Mare de Déu formada per 1.080 cohetons.