Detingut un xic de 18 anys per causar danys en vehicles

 

Agents de la Policia Nacional ha detingut a València un jove de 18 anys com a presumpte autor d’un delicte de danys, després de semblar fracturar espills retrovisors i llunes en 20 vehicles que estaven estacionats.

Els fets van passar cap a dos quarts de set del matí, quan els agents van ser comissionats per la Sala del 091 perquè es dirigiren al Passeig de l’Albereda de València, on pel que sembla un home, tot vestit de negre, estaria fracturant els espills retrovisors dels vehicles que estaven aparcats fent servir un casc de motocicleta.

Un cop allà, els policies van observar nombroses restes de plàstic, pertanyents a diferents retrovisors, així com un casc de color blanc al costat de la roda del darrere d’un cotxe, a l’interior del qual hi havia quatre persones dormint.

Els agents van identificar als ocupants del vehicle i, en un moment donat, es va aproximar un cinqué jove, vestit de negre, que va agafar el casc i el va introduir a la part del darrere del cotxe, per ocultar-lo de la vista dels policies. Així mateix, també s’ha intercanviat la jaqueta amb la d’un altre dels ocupants del turisme.

Davant estos fets, els policies ho van identificar i van observar que tenia les mans amb diversos talls superficials i gran quantitat de brutícia tipus greix de vehicle. El jove, davant d’estes evidències, va confessar als agents que en un rampell hauria fracturat espills retrovisors i llunes de diversos vehicles estacionats a la zona.

Els policies van observar fins a 20 vehicles afectats, tant turismes com furgonetes i ciclomotors.

Per tot això, els agents van detenir el jove com a presumpte autor d’un delicte de danys. L’arrestat, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Anuncios

Últimes notícies

Gátova exigix a la CHJ una neteja urgent del barranc del Carraixet per risc de riuades i incendis

L'Ajuntament de Gátova reclama a la Confederació Hidrogràfica del Xúquer una intervenció urgent i integral en el barranc del Carraixet davant l'acumulació massiva de canyes invasores i l'augment del risc d'inundacions i incendis.

Elx mobilitza els seus símbols en un vídeo per a espentar a l’equip cap a la salvació

L'Elx difon un vídeo en les seues xarxes en el qual recorre a símbols il·licitans, personatges històrics i oficis tradicionals per a animar a l'equip en la lluita per la permanència en Primera Divisió.

Nova marxa lenta de taxis a València contra el servici dels VTC

Set associacions del taxi a València convoquen per a este dijous una marxa lenta amb els vehicles i una concentració a peu per a denunciar l'augment dels VTC sense resposta de la Conselleria.

Jutgen a un advocat d’Elx per quedar-se 65.000 euros de la indemnització d’una clienta

Un advocat d'Elx s'enfronta a tres anys de presó acusat d'apropiar-se de 65.000 euros de la indemnització que havia de cobrar una dona per un greu accident de trànsit patit al costat de la seua filla menor.

Detingut a Alginet per una onada d’estirades a ancianes a Benifaió i Carlet

Un home de 44 anys ha sigut detingut a Alginet acusat d'almenys cinc robatoris amb violència a ancianes a Benifaió i Carlet, a més de diversos robatoris en vehicles durant les Falles.

El Suprem encara l’última sessió del juí a Ábalos, Koldo García i Aldama per presumpta corrupció

El Tribunal Suprem celebra la catorzena i previsiblement última sessió del juí per presumpta corrupció a José Luis Ábalos, la seua exasesor Koldo García i l'empresari Víctor de Aldama, centrada en els informes finals d'acusacions i defenses.

Baixen les temperatures i s’esperen ruixats a l’interior de la Comunitat Valenciana este dimecres

Este dimecres descendixen les temperatures en la Comunitat Valenciana i es preveuen ruixats febles, puntualment moderats amb tempesta a l'interior del terç nord, a més de canvis en el vent i l'estat de la mar.

Un robatori de cable entre Algemesí i Benifaió provoca retards als trens de rodalia i mitjana distància

Un robatori de cable entre Algemesí i Benifaió està provocant retards de fins a 18 minuts en trens de rodalia i mitjana distància, que només poden circular per una via en este tram.