Detingut un xic de 18 anys per causar danys en vehicles

 

Agents de la Policia Nacional ha detingut a València un jove de 18 anys com a presumpte autor d’un delicte de danys, després de semblar fracturar espills retrovisors i llunes en 20 vehicles que estaven estacionats.

Els fets van passar cap a dos quarts de set del matí, quan els agents van ser comissionats per la Sala del 091 perquè es dirigiren al Passeig de l’Albereda de València, on pel que sembla un home, tot vestit de negre, estaria fracturant els espills retrovisors dels vehicles que estaven aparcats fent servir un casc de motocicleta.

Un cop allà, els policies van observar nombroses restes de plàstic, pertanyents a diferents retrovisors, així com un casc de color blanc al costat de la roda del darrere d’un cotxe, a l’interior del qual hi havia quatre persones dormint.

Els agents van identificar als ocupants del vehicle i, en un moment donat, es va aproximar un cinqué jove, vestit de negre, que va agafar el casc i el va introduir a la part del darrere del cotxe, per ocultar-lo de la vista dels policies. Així mateix, també s’ha intercanviat la jaqueta amb la d’un altre dels ocupants del turisme.

Davant estos fets, els policies ho van identificar i van observar que tenia les mans amb diversos talls superficials i gran quantitat de brutícia tipus greix de vehicle. El jove, davant d’estes evidències, va confessar als agents que en un rampell hauria fracturat espills retrovisors i llunes de diversos vehicles estacionats a la zona.

Els policies van observar fins a 20 vehicles afectats, tant turismes com furgonetes i ciclomotors.

Per tot això, els agents van detenir el jove com a presumpte autor d’un delicte de danys. L’arrestat, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Baixen les temperatures i s’esperen ruixats al nord interior de la Comunitat Valenciana

Este divendres baixen les temperatures a la Comunitat Valenciana i es preveuen ruixats febles a l’interior nord, que de vesprada podrien arribar a la costa amb tronades localment fortes. L’oratge continuarà inestable dissabte, sobretot al terç nord, tant en terra com a la mar.

Els mitjans aeris reforcen l’extinció de l’incendi forestal entre Gàtova i Sogorb

Els mitjans aeris s’han incorporat de matinada a les tasques d’extinció de l’incendi declarat dijous entre Gàtova i Sogorb per la caiguda d’un raig, que manté la situació 1 del PEIF i ha obligat a tallar la CV-25 entre Altura i Olocau.

Un llamp provoca un incendi forestal entre Gàtova i Sogorb i obliga a activar el nivell 1 del PEIF

Més d’una desena de dotacions de bombers forestals han treballat esta vesprada en un incendi entre Gàtova i Sogorb provocat per un llamp, que ha obligat a activar la situació 1 del Pla Especial contra Incendis Forestals. Les autoritats han demanat extremar la precaució davant l’episodi de tempestes i la intensa activitat elèctrica a la Comunitat Valenciana.

Un incendi entre Gàtova i Sogorb obliga a activar la situació 1 del pla contra incendis

Més d’una desena de dotacions de bombers forestals treballen en un incendi entre Gàtova i Sogorb causat per un llamp, que ha motivat l’activació de la situació 1 del PEIF. El foc se situa a la Serra Calderona i ha forçat restriccions puntuals d’aigua potable a Gàtova.

Miramar i Pego freguen els 40 graus i se situen entre les màximes d’Espanya

Miramar, Pego i Sagunt han registrat este dijous algunes de les temperatures més altes d’Espanya, mentre les tronades han provocat desploms tèrmics de fins a 19,6 graus en punts de la Comunitat Valenciana.

El Valencia fitxa Pablo Maffeo cedit amb opció de compra per a dos temporades

El lateral dret Pablo Maffeo arriba al Valencia cedit per l’Olympiacos amb una opció de compra per a dos temporades, després de destacar al Mallorca i cobrir la vacant en el flanc dret defensiu.

Més de 50 intervencions de bombers per les fortes ratxes de vent a la Ribera

Les tempestes amb ratxes de més de 100 km/h han obligat els bombers a actuar en més de 50 servicis a la Ribera, sobretot per arbres caiguts i danys en estructures. Aemet explica que es tracta de reventons humits i Emergències insta a telefonar al 112 si es veu fum.

Mercalicante es reforça com a motor de distribució alimentària a Alacant

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha destacat en la seua visita a Mercalicante el paper clau de Mercasa i la Red de Mercas en la distribució d’aliments de proximitat i en l’economia estatal. La plataforma alacantina abasteix 1,9 milions d’habitants, concentra 110 empreses i genera 4.600 llocs de treball directes i indirectes.