Detingut un xic de 18 anys per causar danys en vehicles

 

Agents de la Policia Nacional ha detingut a València un jove de 18 anys com a presumpte autor d’un delicte de danys, després de semblar fracturar espills retrovisors i llunes en 20 vehicles que estaven estacionats.

Els fets van passar cap a dos quarts de set del matí, quan els agents van ser comissionats per la Sala del 091 perquè es dirigiren al Passeig de l’Albereda de València, on pel que sembla un home, tot vestit de negre, estaria fracturant els espills retrovisors dels vehicles que estaven aparcats fent servir un casc de motocicleta.

Un cop allà, els policies van observar nombroses restes de plàstic, pertanyents a diferents retrovisors, així com un casc de color blanc al costat de la roda del darrere d’un cotxe, a l’interior del qual hi havia quatre persones dormint.

Els agents van identificar als ocupants del vehicle i, en un moment donat, es va aproximar un cinqué jove, vestit de negre, que va agafar el casc i el va introduir a la part del darrere del cotxe, per ocultar-lo de la vista dels policies. Així mateix, també s’ha intercanviat la jaqueta amb la d’un altre dels ocupants del turisme.

Davant estos fets, els policies ho van identificar i van observar que tenia les mans amb diversos talls superficials i gran quantitat de brutícia tipus greix de vehicle. El jove, davant d’estes evidències, va confessar als agents que en un rampell hauria fracturat espills retrovisors i llunes de diversos vehicles estacionats a la zona.

Els policies van observar fins a 20 vehicles afectats, tant turismes com furgonetes i ciclomotors.

Per tot això, els agents van detenir el jove com a presumpte autor d’un delicte de danys. L’arrestat, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Ontinyent encapçala la nova pujada de temperatures amb 40,6 graus

La calor s’ha intensificat este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb 40,6 graus a Ontinyent i valors pròxims als 40 en diverses localitats de València i Alacant.

L’economia valenciana se situa entre les que més creixen amb un 2,9 % del PIB

L’economia de la Comunitat Valenciana ha crescut un 2,9 % interanual en el segon trimestre de 2026, per damunt de la mitjana espanyola i només per darrere d’Illes Balears. El PIB valencià també ha avançat un 0,8 % respecte al trimestre anterior.

Unai Elgezabal posa fi a la seua etapa al Llevant amb la rescissió del contracte

El central basc Unai Elgezabal i el Llevant han acordat rescindir el contracte, que acabava en juny de 2027, després de dos temporades al club i 54 partits oficials.

El Consell es planteja comprar els pisos de Les Naus per frenar l’especulació a Alacant

El Consell estudia adquirir les vivendes de Les Naus, a Alacant, com a única opció que considera viable per evitar operacions especulatives, mentres defensa l’impuls del Pla Vive amb 6.000 pisos públics en tres anys.

L’oli de les serres Espadà i Calderona obté la protecció de la UE

La Unió Europea ha inscrit l’oli d’oliva de les serres Espadà i Calderona, produït entre València i Castelló, en el registre d’indicacions geogràfiques protegides. Este distintiu reconeix la qualitat del producte i el vincle amb el territori de la Comunitat Valenciana.

El Consell només coneix per la premsa l’arribada de menors migrants a la Comunitat

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, assegura que la Generalitat només ha sabut pels mitjans de comunicació de la possible arribada de menors migrants a la Comunitat Valenciana procedents de Ceuta i denuncia la manca de comunicació del Govern central.

El Consell reclama penes més dures per als piròmans i estudiarà personar-se en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Consell ha demanat endureir el Codi Penal contra els piròmans arran de l’incendi de la Vall d’Uixó i estudiarà personar-se en la causa per reclamar les pèrdues si es confirma que va ser provocat.

Les reserves hoteleres arriben al 86 % a l’agost i apunten a un quasi ple als hotels valencians

La Comunitat Valenciana ha tancat la segona quinzena de juliol amb un 90,2 % d’ocupació hotelera i afronta la primera mitat d’agost amb el 86 % de places ja reservades, amb Benidorm i la província de València com a principals motors turístics.
FILMOTECA D'ESTIU