Detenen a un xic en Gandia per robar en la casa en la que havia fet uns treballs

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Gandia, en la comarca de la Safor (València), a un xic de 29 anys, com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb força en domicili. Pel que pareix, el sospitós havia dut a terme setmanes abans uns treballs en un xalet en el que va entrar amb clau falsa per a emportar-se diferents efectes de gran quantia.

 

Les investigacions es van iniciar en tindre coneixement els agents a principis de mes, del robatori produït en una casa d’una urbanització de Gandia. Entre altres coses, el xic va furtar gran quantitat de botelles de vi, un armari on els propietaris de la casa guarden el vi, un microones, així com figures artesanals de gran valor econòmic

 

Els investigadors van observar que el robatori s’havia produït sense cap classe de forçament pel que podia donar a sospitar que l’autor haguera sigut una persona que guardarà algun tipus de relació amb els habitants, així com van descobrir, gràcies a la col·laboració ciutadana, que una persona havia accedit a la casa i tret objectes del seu interior per a continuació carregar en un vehicle. 

 

El sospitós va agarrar una còpia de les claus de la casa

Les investigacions dels agents van permetre identificar al sospitós, que va resultar ser un treballador que havia estat anteriorment en la casa fent unes reparacions amb un altre company i aprofitant moments en els que es quedava sol es va apoderar d’una còpia de les claus amb les que va accedir a la casa posteriorment.

 

Finalment, els policies van localitzar i van detindre al xic com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb força i van recuperar 83 botelles de vi i la resta d’efectes furtats, que va ser entregat al seu propietari

 

El detingut, sense antecedents policials, va ser posat en llibertat, amb l’obligació de comparèixer davant l’autoritat judicial quan fora requerit per a això. 

Últimes notícies

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.

L’Eldense viu en tensió per la possible arribada de Messi com a propietari

La plantilla i el tècnic interí de l’Eldense, Josep Ferrando, han admés que viuen una setmana especial davant l’interés de Lionel Messi per comprar el club, encara que intenten centrar-se en el pròxim partit davant l’Sporting a El Molinón.

Desmantellada una macroxarxa que portava cocaïna a Menorca des de València

Interior ha desarticulat una banda que introduïa cocaïna a gran escala a Menorca des de València, Barcelona i Mallorca, amb onze detinguts i més de sis quilos intervinguts.

El dèficit públic valencià baixa fins a 1.694 milions però continua en l’1,02 % del PIB

El dèficit públic de la Comunitat Valenciana ha arribat en el primer semestre a 1.694 milions d’euros, l’1,02 % del PIB, per davall dels 1.960 milions i l’1,25 % d’un any abans. A Espanya, el dèficit de les administracions públiques (sense locals) ha pujat un 6,4 % fins als 33.668 milions, l’1,89 % del PIB.

La Universitat de València reclama més finançament i defensa la educació pública

El rector de la Universitat de València, Juan Luis Gandía, ha reclamat en l’obertura del curs 2026-2027 un finançament suficient i previsible i ha defensat la universitat i la educació pública davant el creixement de la privada. L’acte ha comptat amb la ministra Diana Morant i ha servit per a reivindicar igualtat d’oportunitats, estabilitat investigadora i un marc davant els reptes de la intel·ligència artificial.

Obres d’emergència al tram urbà del riu Magre a Utiel després de la DANA

El Consell ha avalat la declaració d’emergència per reparar amb 4,7 milions el tram urbà del riu Magre al seu pas per Utiel, molt afectat per la DANA del 29 d’octubre de 2024, i millorar-ne el funcionament hidràulic.

Catalá aposta per l’atletisme i la vela davant de la Fórmula 1 a València

L’alcaldessa María José Catalá ha defensat que València aposte per la vela i l’atletisme, per tradició i menor cost públic, i ha reobert la porta a acollir de nou la Copa de l’Amèrica.