Anuncios

Detenen a un xic en Gandia per robar en la casa en la que havia fet uns treballs

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Gandia, en la comarca de la Safor (València), a un xic de 29 anys, com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb força en domicili. Pel que pareix, el sospitós havia dut a terme setmanes abans uns treballs en un xalet en el que va entrar amb clau falsa per a emportar-se diferents efectes de gran quantia.

 

Les investigacions es van iniciar en tindre coneixement els agents a principis de mes, del robatori produït en una casa d’una urbanització de Gandia. Entre altres coses, el xic va furtar gran quantitat de botelles de vi, un armari on els propietaris de la casa guarden el vi, un microones, així com figures artesanals de gran valor econòmic

Anuncios

 

Els investigadors van observar que el robatori s’havia produït sense cap classe de forçament pel que podia donar a sospitar que l’autor haguera sigut una persona que guardarà algun tipus de relació amb els habitants, així com van descobrir, gràcies a la col·laboració ciutadana, que una persona havia accedit a la casa i tret objectes del seu interior per a continuació carregar en un vehicle. 

 

El sospitós va agarrar una còpia de les claus de la casa

Les investigacions dels agents van permetre identificar al sospitós, que va resultar ser un treballador que havia estat anteriorment en la casa fent unes reparacions amb un altre company i aprofitant moments en els que es quedava sol es va apoderar d’una còpia de les claus amb les que va accedir a la casa posteriorment.

 

Finalment, els policies van localitzar i van detindre al xic com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb força i van recuperar 83 botelles de vi i la resta d’efectes furtats, que va ser entregat al seu propietari

 

El detingut, sense antecedents policials, va ser posat en llibertat, amb l’obligació de comparèixer davant l’autoritat judicial quan fora requerit per a això. 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

La dona ingressada a Alacant per possible hantavirus dona negatiu en la primera PCR

La primera PCR realitzada a la dona ingressada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat resultat negatiu, encara que es manté el protocol amb una segona prova i l'aïllament preventiu.

La Policia Nacional investiga la violació d’una jove de 18 anys en la Marina de València

La Unitat de Família i Dona de la Policia Nacional investiga la violació amb penetració patida per una jove de 18 anys de matinada en la zona de l'aparcament de la Marina de València.

Elx i Alabés firmen un empat patit que deixa el descens encara obert

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit tibant marcat per la pluja i la por de fallar, un resultat que a penes millora la seua situació en la lluita per la permanència.

Elx i Alabés firmen un empat tibant que no buida el fantasma del descens

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit marcat per la tensió i la necessitat de punts, un resultat que manté als dos equips molt prop del descens.

Corberán apel·la a la necessitat del València per a aconseguir el seu millor rendiment en la lluita per la salvació

Carlos Corberán insistix que el València ha de transformar la pressió per la permanència en motivació, defén la seua planificació d'entrenaments i analitza el repte davant l'Athletic.

Athletic i València es juguen Europa i la salvació en San Mamés

Athletic i València es mesuren en San Mamés en un dol clau: els bilbaïns apuren les seues opcions europees i els valencianistes busquen allunyar-se del descens.

Esquerra Unida recolza per unanimitat la vaga educativa indefinida en la Comunitat Valenciana

El Consell Polític Nacional d'Esquerra Unida del País Valencià aprova per unanimitat una resolució de suport a la vaga educativa indefinida de l'11 de maig i al professorat valencià, i responsabilitza al govern del PP i Vox de la deterioració del sistema.

Les pluges deixen més de 35 litres per metre quadrat a Navarrés i obliguen a 21 intervencions de bombers en la Comunitat

Les pluges d'este dissabte en la Comunitat Valenciana han deixat fins a 35,3 litres per metre quadrat a Navarrés i han obligat a 21 intervencions de bombers a València i Alacant.
Anuncios