Detenen a un xic en Gandia per robar en la casa en la que havia fet uns treballs

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Gandia, en la comarca de la Safor (València), a un xic de 29 anys, com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb força en domicili. Pel que pareix, el sospitós havia dut a terme setmanes abans uns treballs en un xalet en el que va entrar amb clau falsa per a emportar-se diferents efectes de gran quantia.

 

Les investigacions es van iniciar en tindre coneixement els agents a principis de mes, del robatori produït en una casa d’una urbanització de Gandia. Entre altres coses, el xic va furtar gran quantitat de botelles de vi, un armari on els propietaris de la casa guarden el vi, un microones, així com figures artesanals de gran valor econòmic

 

Els investigadors van observar que el robatori s’havia produït sense cap classe de forçament pel que podia donar a sospitar que l’autor haguera sigut una persona que guardarà algun tipus de relació amb els habitants, així com van descobrir, gràcies a la col·laboració ciutadana, que una persona havia accedit a la casa i tret objectes del seu interior per a continuació carregar en un vehicle. 

 

El sospitós va agarrar una còpia de les claus de la casa

Les investigacions dels agents van permetre identificar al sospitós, que va resultar ser un treballador que havia estat anteriorment en la casa fent unes reparacions amb un altre company i aprofitant moments en els que es quedava sol es va apoderar d’una còpia de les claus amb les que va accedir a la casa posteriorment.

 

Finalment, els policies van localitzar i van detindre al xic com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb força i van recuperar 83 botelles de vi i la resta d’efectes furtats, que va ser entregat al seu propietari

 

El detingut, sense antecedents policials, va ser posat en llibertat, amb l’obligació de comparèixer davant l’autoritat judicial quan fora requerit per a això. 

Últimes notícies

Mor un home de 69 anys mentres es banyava a la platja de Daimús

Un home de 69 anys ha mort este diumenge a la platja de Daimús, a la Safor, després de ser rescatat de l'aigua i no superar les maniobres de reanimació practicades pel SAMU.

L’incendi de vegetació de Segart evoluciona de manera favorable i no arriba a ser forestal

Diverses dotacions del Consorci Provincial i de la Generalitat treballen esta vesprada en un incendi de vegetació a Segart, a la Calderona, que evoluciona de manera positiva i encara no s’ha convertit en incendi forestal.

Rescaten un motorista ferit d’una cuneta en un accident a Cortes de Pallás

Bombers del Consorci Provincial de València han rescatat este diumenge un motorista ferit que havia caigut al fons d’una cuneta després de xocar amb un cotxe a Cortes de Pallás. L’home ha sigut estabilitzat in situ i evacuat en helicòpter fins a l’Hospital La Fe.

Un banc de meduses obliga a alçar la bandera groga a la platja de la Goleta de Tavernes

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta de Tavernes de la Valldigna i ha obligat a hissar la bandera groga i l’avís específic de meduses mentre es revisa tot el litoral del municipi.

Castelló neteja més de 115 solars municipals i privats en la campanya 2025-2026

L'Ajuntament de Castelló ha impulsat la limpiesa de més de 115 solars municipals i privats entre 2025 i 2026, exigint als propietaris que complisquen amb el manteniment obligatori dels seus terrenys.

Europa reforça la lluita contra les noves plagues agràries amb un projecte liderat també per l’IVIA

L’Institut Valencià d’Investigacions Agràries participa en PhytoPRISM, un projecte europeu de 6 milions d’euros que vol millorar la defensa dels cultius davant noves plagues i patògens, amb especial impacte en sectors clau com els cítrics valencians.

Un veí de Sevilla perd 15.000 euros en una estafa d’inversió per internet destapada des d’Altea

La CiberComandancia de la Guardia Civil i l’Àrea d’Investigació del Post Principal d’Altea han aclarit una estafa d’inversió en línia en què un veí de Sevilla ha perdut 15.000 euros.

El calcer valencià exhibix el seu lideratge a la fira Expo Riva Schuh d’Itàlia

La consellera Marián Cano ha visitat la fira Expo Riva Schuh & Garda Bags, on el 70 % de les marques espanyoles són valencianes i majoritàriament d’Elx, i ha ressaltat el paper punter del sector del calcer de la Comunitat Valenciana en els mercats internacionals.