Detenen a un xic en Gandia per robar en la casa en la que havia fet uns treballs

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Gandia, en la comarca de la Safor (València), a un xic de 29 anys, com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb força en domicili. Pel que pareix, el sospitós havia dut a terme setmanes abans uns treballs en un xalet en el que va entrar amb clau falsa per a emportar-se diferents efectes de gran quantia.

 

Les investigacions es van iniciar en tindre coneixement els agents a principis de mes, del robatori produït en una casa d’una urbanització de Gandia. Entre altres coses, el xic va furtar gran quantitat de botelles de vi, un armari on els propietaris de la casa guarden el vi, un microones, així com figures artesanals de gran valor econòmic

 

Els investigadors van observar que el robatori s’havia produït sense cap classe de forçament pel que podia donar a sospitar que l’autor haguera sigut una persona que guardarà algun tipus de relació amb els habitants, així com van descobrir, gràcies a la col·laboració ciutadana, que una persona havia accedit a la casa i tret objectes del seu interior per a continuació carregar en un vehicle. 

 

El sospitós va agarrar una còpia de les claus de la casa

Les investigacions dels agents van permetre identificar al sospitós, que va resultar ser un treballador que havia estat anteriorment en la casa fent unes reparacions amb un altre company i aprofitant moments en els que es quedava sol es va apoderar d’una còpia de les claus amb les que va accedir a la casa posteriorment.

 

Finalment, els policies van localitzar i van detindre al xic com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb força i van recuperar 83 botelles de vi i la resta d’efectes furtats, que va ser entregat al seu propietari

 

El detingut, sense antecedents policials, va ser posat en llibertat, amb l’obligació de comparèixer davant l’autoritat judicial quan fora requerit per a això. 

Últimes notícies

L’IVF reforça els avals per a la primera vivenda després de guanyar 18,4 milions en 2025

L’entitat tanca l’exercici amb més solvència, eleva el patrimoni net fins als 453 milions i prepara noves línies de finançament per a 2026

El Valencia CF inicia la pretemporada dijous pendent dels primers fitxatges

El Valencia CF començarà dijous la pretemporada a Paterna amb revisions mèdiques i sis amistosos programats, mentres espera tancar diverses incorporacions.

Nit sufocant a Oliva amb temperatures mínimes de fins a 27,2 graus

Diversos municipis valencians han patit una nit tòrrida, amb mínimes per damunt dels 25 graus i un registre màxim de 27,2 a Oliva.

L’incendi d’una nau industrial a Aspe seguix actiu però evoluciona de manera favorable

L’incendi declarat dimarts en una nau industrial d’Aspe, dedicada a plats de dutxa, seguix actiu este dimecres de matí, però els bombers indiquen que evoluciona de manera favorable.

Juliol comença amb núvols en l’interior i oratge estable a la Comunitat Valenciana

L’inici de juliol arriba a la Comunitat Valenciana amb núvols d’evolució en zones de l’interior, lleuger descens tèrmic al nord de Castelló i pocs canvis en la resta del territori.

El Levante començarà LaLiga amb dos desplaçaments i Betis i Barça com a primers rivals a Orriols

El Levante iniciarà LaLiga EA Sports 26-27 fora de casa contra l’Espanyol, encadenarà dos partits a domicili i estrenarà el Ciutat davant Betis i Barça. El derbi amb el València arribarà en gener a Orriols i es tancarà la Lliga contra el Celta.

L’Elx començarà la Lliga al camp del Deportivo, on va celebrar l’ascens fa un any

L’Elx iniciarà la Lliga 2026-27 al camp del Deportivo de La Coruña, escenari del seu ascens, i la tancarà al Martínez Valero davant el Racing de Santander.

El Valencia arrancarà la Lliga contra el Betis a Mestalla i s’acomiadarà de l’estadi davant l’Elx

El Valencia començarà la Lliga 2026-2027 a Mestalla contra el Betis el 15 o 16 d’agost i jugarà l’últim partit oficial a l’actual estadi davant l’Elx en la penúltima jornada, abans de tancar la competició a El Sadar.