14.1 C
València
Dimarts, 24 febrer, 2026

Detenen a un xic en Gandia per robar en la casa en la que havia fet uns treballs

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Gandia, en la comarca de la Safor (València), a un xic de 29 anys, com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb força en domicili. Pel que pareix, el sospitós havia dut a terme setmanes abans uns treballs en un xalet en el que va entrar amb clau falsa per a emportar-se diferents efectes de gran quantia.

 

Les investigacions es van iniciar en tindre coneixement els agents a principis de mes, del robatori produït en una casa d’una urbanització de Gandia. Entre altres coses, el xic va furtar gran quantitat de botelles de vi, un armari on els propietaris de la casa guarden el vi, un microones, així com figures artesanals de gran valor econòmic

 

Els investigadors van observar que el robatori s’havia produït sense cap classe de forçament pel que podia donar a sospitar que l’autor haguera sigut una persona que guardarà algun tipus de relació amb els habitants, així com van descobrir, gràcies a la col·laboració ciutadana, que una persona havia accedit a la casa i tret objectes del seu interior per a continuació carregar en un vehicle. 

 

El sospitós va agarrar una còpia de les claus de la casa

Les investigacions dels agents van permetre identificar al sospitós, que va resultar ser un treballador que havia estat anteriorment en la casa fent unes reparacions amb un altre company i aprofitant moments en els que es quedava sol es va apoderar d’una còpia de les claus amb les que va accedir a la casa posteriorment.

 

Finalment, els policies van localitzar i van detindre al xic com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb força i van recuperar 83 botelles de vi i la resta d’efectes furtats, que va ser entregat al seu propietari

 

El detingut, sense antecedents policials, va ser posat en llibertat, amb l’obligació de comparèixer davant l’autoritat judicial quan fora requerit per a això. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers de València superen 1.100 servicis per vent en menys de dos mesos

El Consorci ha atés 1.110 actuacions per ratxes i objectes desplaçats en un període molt curt, quasi el triple de la mitjana anual. La cadena de huit borrasques ha forçat reforços operatius.

Rescatats quinze migrants d’una pastera a cinc quilòmetres de la costa alacantina

Salvament Marítim ha rescatat a quinze hòmens que viatjaven en una pastera a uns cinc quilòmetres d'Arenals del Sol. Van arribar al port d'Alacant i van ser atesos per Creu Roja.

Una bandera ucraïnesa de 100 metres recorre Alacant en el quart aniversari de la guerra

Una bandera d'Ucraïna de 100 metres ha encapçalat una marxa pacífica a Alacant, amb lectura de manifest i lemes contra l'oblit. La província concentra el 17% de la diàspora a Espanya.

La Generalitat amplia al 20% l’aval de vivenda i eleva a 30 milions el programa de l’IVF

El Consell reforça el programa de l'IVF fins a 30 milions i eleva l'aval al 20% perquè jóvens de 18 a 45 anys accedisquen a finançament del 100% en la seua primera vivenda. La nova convocatòria amplia el preu màxim a 311.000 € i flexibilitza l'edat en municipis afectats per la dana.

La jutgessa de la DANA centra en les víctimes 60 de les 109 pàgines del seu escrit contra Mazón

La instructora remet al TSJCV una exposició raonada sobre la gestió de la DANA i dedica 60 de 109 pàgines a relatar pel seu nom a 230 víctimes. Enlletgix les 'informacions falses' que van sumar morts inexistents i assenyala que un altre cas en estudi podria elevar el balanç a 231.

Pérez Llorca considera que PPCV i Mazón ja van assumir responsabilitats per la DANA

El president ha expressat un profund respecte per les víctimes i ha defés que el PPCV i Carlos Mazón ja van assumir la seua responsabilitat política. També ha evitat valorar les investigacions judicials i ha recordat les mesures adoptades després del temporal.

El PP evita pronunciar-se sobre la petició al TSJCV per a investigar a Carlos Mazón

El síndic popular Fernando Pastor ha reiterat que el partit no comenta decisions judicials. Ha evitat parlar de demanar l'acta a Carlos Mazón fins que es pronuncie el TSJCV.

Dimarts amb sol i lleuger ascens tèrmic en la Comunitat Valenciana

Dimarts amb cels poc nuvolosos o buidats i temperatures en lleuger ascens o sense canvis en la Comunitat Valenciana. Hi haurà boires i bancs de boira en el litoral.