Detenen a un xic que va intentar utilitzar un revòlver simulat en Benifaió

 

La passada nit del 5 d’agost, la Guàrdia Civil va rebre un avís per part del Centre de Salut de Benifaió. Els agents van ser informats sobre una possible pertorbació de l’ordre. Pel que sembla, hi havia un home que no cessava d’entrar i eixir de l’ambulatori, de manera violenta, i sempre amb una actitud desafiadora davant el personal sanitari.

 

En pocs minuts van arribar al lloc tants agents de la Guàrdia Civil d’Almussafes com de la Policia Local de Benifaió. A l’instant van visualitzar a una persona vociferant en plena via pública, realitzant escarafalls i amb una constant actitud agressiva.

 

Els agents, en tot moment, van intentar calmar l’estat de nerviosisme que presentava l’individu, ja que continuava en la seua postura violenta, arribant fins i tot a insultar i amenaçar a les forces de l’ordre. En el moment que un dels guàrdies civils li va fer saber que s’anava a procedir a un escorcoll superficial, aquest home, sense mitjançar paraula va lliscar la seua mà dreta al cinturó buscant empunyar una pistola, amb la clara intenció de desenfundar-la.

 

Els agents, es van veure obligats a reduir al subjecte i procedir a la seua detenció per delictes d’atemptat, desobediència i resistència greu contra agents de l’autoritat. El detingut és un jove de 24 anys i de nacionalitat d’espanyola. Posteriorment, els agents van examinar l’arma. Es tractava d’una pistola d’aire comprimit amb una aparença externa idèntica a una arma de foc real. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 4 de Carlet (València).

Últimes notícies

David Ferrer presenta la nova samarreta de la selecció espanyola de tenis

La selecció espanyola de tenis estrena samarreta per a les pròximes eliminatòries de la Copa Davis, un equipament roig i groc presentada pel capità David Ferrer, que confia en la nova generació de jugadors.

Sanitat reforça l’atenció 24 hores, la salut mental i les teràpies oncològiques en els pressupostos de 2026

La Conselleria de Sanitat destina 9.453 milions en 2026, un 3% més, amb focus en nous centres d'urgències 24 hores, reforç de salut mental i alta tecnologia contra el càncer.

Callosa de Segura es concentra en silenci per Patricia, víctima d’un assassinat masclista

Desenes de veïns de Callosa de Segura es concentren davant l'Ajuntament per a guardar un minut de silenci i condemnar l'assassinat masclista de Patricia a les mans de la seua parella.

El detingut per l’assassinat masclista de Callosa confessa que va escanyar a la seua parella després d’una discussió

L'home detingut per l'assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, a Callosa de Segura ha confessat que la va escanyar després d'una discussió i que ja tenia denúncies prèvies d'altres exparelles.

Iñigo Pérez es presenta al Vila-real: un desafiament clau en la seua carrera

Iñigo Pérez s'estrena com a entrenador del Vila-real i definix el repte com un desafiament important en la seua carrera, amb la mirada posada a mantindre el nivell de l'equip en LaLiga i en la Lliga de Campions.

Educació reduïx al 12,62% el seguiment de la vaga docent en el seu moment 17

La Conselleria d'Educació situa en el 12,62% el seguiment de la vaga indefinida del professorat valencià en el seu desseté dia, amb lleugeres diferències entre províncies i coincidència amb les proves d'accés a la universitat.

La Generalitat destina més de 26 milions a obres antiriuades per a blindar els polígons industrials

La Conselleria d'Indústria prioritza en els pressupostos de 2026 la recuperació després de la dana amb més de 26 milions per a obres antiriuades i ajudes a empreses, en un marc de retallada global del departament i crítiques de l'oposició.

Morales s’acomiada del Llevant després de tancar el seu espinita amb l’ascens a Burgos

José Luis Morales s'acomiada del Llevant després de deu temporades, 377 partits i 83 gols, i reconeix que l'ascens reeixit a Burgos li va permetre tancar la espinita del descens de 2022.