Detenen a un xic que va intentar utilitzar un revòlver simulat en Benifaió

 

La passada nit del 5 d’agost, la Guàrdia Civil va rebre un avís per part del Centre de Salut de Benifaió. Els agents van ser informats sobre una possible pertorbació de l’ordre. Pel que sembla, hi havia un home que no cessava d’entrar i eixir de l’ambulatori, de manera violenta, i sempre amb una actitud desafiadora davant el personal sanitari.

 

En pocs minuts van arribar al lloc tants agents de la Guàrdia Civil d’Almussafes com de la Policia Local de Benifaió. A l’instant van visualitzar a una persona vociferant en plena via pública, realitzant escarafalls i amb una constant actitud agressiva.

 

Els agents, en tot moment, van intentar calmar l’estat de nerviosisme que presentava l’individu, ja que continuava en la seua postura violenta, arribant fins i tot a insultar i amenaçar a les forces de l’ordre. En el moment que un dels guàrdies civils li va fer saber que s’anava a procedir a un escorcoll superficial, aquest home, sense mitjançar paraula va lliscar la seua mà dreta al cinturó buscant empunyar una pistola, amb la clara intenció de desenfundar-la.

 

Els agents, es van veure obligats a reduir al subjecte i procedir a la seua detenció per delictes d’atemptat, desobediència i resistència greu contra agents de l’autoritat. El detingut és un jove de 24 anys i de nacionalitat d’espanyola. Posteriorment, els agents van examinar l’arma. Es tractava d’una pistola d’aire comprimit amb una aparença externa idèntica a una arma de foc real. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 4 de Carlet (València).

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Un terratrémol de magnitud 2,6 sacseja Oliva i es deixa sentir a la Safor i la Marina Alta

Un terratrémol de magnitud 2,6 amb epicentre a Oliva es va registrar sobre les 21.53 hores i va ser percebut en nombroses localitats de la Safor i la Marina Alta, sense incidents ressenyables.

La ratxa de Carlos Espí manté viu al Llevant davant el Getafe

Un gol de Carlos Espí en el minut 83 va donar al Llevant una victòria agònica davant el Getafe després de fallar dos penals i li permet seguir a quatre punts de la salvació.

El travesser i el VAR frenen al Llevant davant un Getafe que seguix amb vida

El Llevant va acariciar el gol amb un tret al travesser de Kareem Tunde i va veure com el VAR anul·lava una expulsió i una miqueta en un 0-0 que manté viu al Getafe.

Juí en l’Audiència d’Alacant a un home per agressió sexual a una menor de 14 anys

L'Audiència d'Alacant jutja a un home acusat d'agredir sexualment a una menor de 14 anys en 2023, per la qual cosa la Fiscalia sol·licita deu anys de presó de manera provisional.

Defensa Animal critica la volta del tir i arrossegament a Nàquera després de dos dècades sense celebrar-se

La Plataforma Defensa Animal denuncia la recuperació del tir i arrossegament a Nàquera després de 20 anys sense celebrar-se i alerta del sofriment que, al seu juí, suporten els cavalls durant estes proves.

Imanol Arias i María Barranco porten al Teatre Principal d’Alacant la comèdia Millor no dir-ho

La comèdia Millor no dir-ho, escrita per Salomé Lelouch i dirigida per Claudio Tolcachir, es representarà els dies 25 i 26 d'abril en el Teatre Principal d'Alacant amb Imanol Arias i María Barranco com a matrimoni protagonista.

Facephi reforça la seua expansió internacional amb una nova filial al Canadà

Facephi amplia la seua presència internacional amb una nova filial al Canadà per a reforçar la seua proximitat al mercat i respondre a l'augment de la demanda de solucions d'identitat digital i antifrau basades en IA.

Asaja preveu una campanya de nispros a l’alça malgrat uns costos que considera inassumibles

Asaja Alacant preveu una campanya de nispros de Callosa d'en Sarrià amb al voltant de 10.000 tones, però advertix que el fort increment de costos posa en risc la viabilitat del cultiu.