20.8 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

Detenen a un xic que va intentar utilitzar un revòlver simulat en Benifaió

 

La passada nit del 5 d’agost, la Guàrdia Civil va rebre un avís per part del Centre de Salut de Benifaió. Els agents van ser informats sobre una possible pertorbació de l’ordre. Pel que sembla, hi havia un home que no cessava d’entrar i eixir de l’ambulatori, de manera violenta, i sempre amb una actitud desafiadora davant el personal sanitari.

 

En pocs minuts van arribar al lloc tants agents de la Guàrdia Civil d’Almussafes com de la Policia Local de Benifaió. A l’instant van visualitzar a una persona vociferant en plena via pública, realitzant escarafalls i amb una constant actitud agressiva.

 

Els agents, en tot moment, van intentar calmar l’estat de nerviosisme que presentava l’individu, ja que continuava en la seua postura violenta, arribant fins i tot a insultar i amenaçar a les forces de l’ordre. En el moment que un dels guàrdies civils li va fer saber que s’anava a procedir a un escorcoll superficial, aquest home, sense mitjançar paraula va lliscar la seua mà dreta al cinturó buscant empunyar una pistola, amb la clara intenció de desenfundar-la.

 

Els agents, es van veure obligats a reduir al subjecte i procedir a la seua detenció per delictes d’atemptat, desobediència i resistència greu contra agents de l’autoritat. El detingut és un jove de 24 anys i de nacionalitat d’espanyola. Posteriorment, els agents van examinar l’arma. Es tractava d’una pistola d’aire comprimit amb una aparença externa idèntica a una arma de foc real. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 4 de Carlet (València).

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les tres diputacions de la Comunitat abordaran els servicis d’assistència a municipis

La Diputació d'Alacant celebrarà el divendres la primera trobada dels SAM amb Castelló i València per a compartir models, detectar millores i donar continuïtat amb un protocol.

Barcones acusa el PP de voler pervertir el sistema de Protecció Civil

La directora general ha defés al Senat que l'emergència d'interés nacional es declara per Interior a petició autonòmica i ha retret al PP intentar canviar les regles del sistema.

ACAIP denuncia indefensió dels funcionaris després d’una nova agressió a la presó de Picassent

ACAIP-UGT ha denunciat la indefensió dels funcionaris després de l'agressió a un treballador a Picassent, ocorreguda amb dos efectius en lloc de tres. El sindicat reclama protocol, reconeixement com a autoritat i reforços en mòduls conflictius.

Dos jóvens d’Elda creen una sabatilla 100% impresa en 3d i sacsegen el sector del calçat

Callnak Brand, fundada a l'agost a Elda, rep comandes del seu primer model fet íntegrament amb impressió 3d, reciclable i fabricat amb cadena local

La Generalitat detecta empadronats no beneficiaris en vivendes públiques d’Alacant

La Generalitat ha alertat al jutjat que en la promoció pública Els Naus hi ha persones empadronades que no van ser adjudicatàries. La conselleria ha reforçat el control i estudia exercir el dret de tanteig si es planteja una venda.

Un assessor sosté que va estar amb Mazón 25 minuts en el seu despatx abans d’anar al Cecopi

Josep Lanuza va declarar que el expresident va arribar al Palau entre les 19.32 i les 19.42, va romandre uns 25 minuts i va eixir a les 20.00 cap al Cecopi. La seua versió xoca amb la dels escortes i situa l'És-alert de les 20.11 quan ja anaven en ruta.

La setmana comença amb cel poc nuvolós i mínimes a l’alça en la Comunitat Valenciana

Cels poc nuvolosos i boires puntuals marquen l'inici de setmana en la Comunitat Valenciana. Les mínimes pugen lleugerament i les màximes es mantenen.

Les víctimes de la DANA lamenten en Les Corts que la descoordinació va agreujar la tragèdia

Associacions de víctimes han exposat en Les Corts que la falta d'avisos i la descoordinació van agreujar la DANA del 29-O. Reclamen responsabilitats i plans clars.