Detenen a un xic que va intentar utilitzar un revòlver simulat en Benifaió

 

La passada nit del 5 d’agost, la Guàrdia Civil va rebre un avís per part del Centre de Salut de Benifaió. Els agents van ser informats sobre una possible pertorbació de l’ordre. Pel que sembla, hi havia un home que no cessava d’entrar i eixir de l’ambulatori, de manera violenta, i sempre amb una actitud desafiadora davant el personal sanitari.

 

En pocs minuts van arribar al lloc tants agents de la Guàrdia Civil d’Almussafes com de la Policia Local de Benifaió. A l’instant van visualitzar a una persona vociferant en plena via pública, realitzant escarafalls i amb una constant actitud agressiva.

 

Els agents, en tot moment, van intentar calmar l’estat de nerviosisme que presentava l’individu, ja que continuava en la seua postura violenta, arribant fins i tot a insultar i amenaçar a les forces de l’ordre. En el moment que un dels guàrdies civils li va fer saber que s’anava a procedir a un escorcoll superficial, aquest home, sense mitjançar paraula va lliscar la seua mà dreta al cinturó buscant empunyar una pistola, amb la clara intenció de desenfundar-la.

 

Els agents, es van veure obligats a reduir al subjecte i procedir a la seua detenció per delictes d’atemptat, desobediència i resistència greu contra agents de l’autoritat. El detingut és un jove de 24 anys i de nacionalitat d’espanyola. Posteriorment, els agents van examinar l’arma. Es tractava d’una pistola d’aire comprimit amb una aparença externa idèntica a una arma de foc real. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 4 de Carlet (València).

Últimes notícies

Avís groc per calor extrema al litoral sud d’Alacant amb fins a 40 graus

Aemet ha activat per a la vesprada d’este dilluns l’avís groc per calor al litoral sud d’Alacant, on es poden arribar localment als 40 graus.

Un accident en la A-7 col·lapsa l’entrada a Torrent amb fins a quatre quilòmetres d’aturades

Un accident per abast en la A-7, en sentit Alacant i a l’altura de Torrent, ha obligat a tallar un carril i ha generat retencions que han arribat als quatre quilòmetres, ara reduïdes a uns dos.

Intervals nuvolosos i descens de les màximes a l’interior i nord d’Alacant este dilluns

El dilluns arribarà amb intervals nuvolosos a la Comunitat Valenciana i un descens de les màximes a l’extrem interior i nord d’Alacant, mentres que dimarts s’espera ambient més assolellat i un lleuger repunt tèrmic a l’interior.

Detinguda a Pilar de la Horadada per conduir en sentit contrari i mossegar un policia

Una dona ha sigut detinguda a Pilar de la Horadada després de conduir a gran velocitat en sentit contrari i agredir un policia local quan anava a sotmetre's a una prova d'alcoholèmia.

Detenen una conductora a Pilar de la Horadada per conducció temerària i mossegar un policia

Una dona ha sigut detinguda a Pilar de la Horadada després de conduir a gran velocitat en sentit contrari i mossegar un policia local quan l’anaven a sotmetre a una prova d’alcoholèmia.

Lesió de Bigas i De Santiago complica la pretemporada de l’Elx

Pedro Bigas i Yago de Santiago encara no han jugat cap minut amb l’Elx en esta pretemporada per problemes físics. Altres jugadors com Adam Boayar, Matías Dituro i Abiel Osorio també continuen fora de combat per lesió o tràmits burocràtics.

El Consell retreu al PSPV la precarietat del servici de bombers forestals en época del Botànic

La Generalitat ha acusat el PSPV-PSOE de cinisme polític i d’haver precaritzat el servici de bombers forestals durant els governs del Botànic, després que els socialistes denunciaran que el Consell del PP no va executar el 21 % del pressupost de contractació de 2025. L’Executiu actual defensa que ha impulsat la major transformació de la SGISE, amb més unitats operatives tot l’any i un augment de la plantilla.

Els bombers continuen refrescant Tales i Eslida després de l’incendi de la Vall d’Uixó

Cinc unitats de Bombers Forestals i diversos efectius del Consorci de Castelló treballen hui en la fase de refresc de l’incendi de la Vall d’Uixó, amb especial vigilància a Tales i Eslida després de cremar 9.568 hectàrees.
FILMOTECA D'ESTIU