Detenen a un xic que va intentar utilitzar un revòlver simulat en Benifaió

 

La passada nit del 5 d’agost, la Guàrdia Civil va rebre un avís per part del Centre de Salut de Benifaió. Els agents van ser informats sobre una possible pertorbació de l’ordre. Pel que sembla, hi havia un home que no cessava d’entrar i eixir de l’ambulatori, de manera violenta, i sempre amb una actitud desafiadora davant el personal sanitari.

 

En pocs minuts van arribar al lloc tants agents de la Guàrdia Civil d’Almussafes com de la Policia Local de Benifaió. A l’instant van visualitzar a una persona vociferant en plena via pública, realitzant escarafalls i amb una constant actitud agressiva.

 

Els agents, en tot moment, van intentar calmar l’estat de nerviosisme que presentava l’individu, ja que continuava en la seua postura violenta, arribant fins i tot a insultar i amenaçar a les forces de l’ordre. En el moment que un dels guàrdies civils li va fer saber que s’anava a procedir a un escorcoll superficial, aquest home, sense mitjançar paraula va lliscar la seua mà dreta al cinturó buscant empunyar una pistola, amb la clara intenció de desenfundar-la.

 

Els agents, es van veure obligats a reduir al subjecte i procedir a la seua detenció per delictes d’atemptat, desobediència i resistència greu contra agents de l’autoritat. El detingut és un jove de 24 anys i de nacionalitat d’espanyola. Posteriorment, els agents van examinar l’arma. Es tractava d’una pistola d’aire comprimit amb una aparença externa idèntica a una arma de foc real. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 4 de Carlet (València).

Últimes notícies

Policia i Guàrdia Civil reforcen amb les autonomies la seguretat als museus per l’onada de robatoris

Policia Nacional i Guàrdia Civil han compartit amb les comunitats autònomes informació clau per reforçar la seguretat als museus després de tres robatoris recents, un d’ells al Museu de Villena. La Generalitat critica que el Ministeri de Cultura no haja presentat encara un pla de treball concret.

Desmantellen a Figueres un gran arsenal d’armes amb enviaments des de la Comunitat Valenciana

La Policia Nacional ha intervingut 644 armes en un traster de Figueres que funcionava com a taller clandestí, amb enviaments continuats des de la Comunitat Valenciana. L’operació, encara oberta, ha acabat de moment amb set detinguts i la confiscació de prop de 400 armes detonadores i milers de cartutxos.

Capturats més de 5.300 porcs senglars en el pla de xoc contra la sobrepoblació

El pla de xoc de la Generalitat contra la sobrepoblació de porcs senglars ha permés capturar 5.337 exemplars a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència a la província de València. El dispositiu combina batudes amb caçadors, gàbies de trampeig i ajudes econòmiques als participants.

Un estudi situa les primeres vinyes de la península fa 3.000 anys al Mediterrani oriental

Una investigació internacional liderada per la Universitat de València conclou que les primeres vides cultivades de la península ibèrica arribaren fa uns 3.000 anys del Mediterrani oriental i que el seu llinatge encara és present en varietats actuals com la passa valenciana.

Mor als 81 anys Artur Heras, referent de l’art contemporani valencià

L’artista Artur Heras, figura clau del nou realisme i el pop art valencià, ha mort als 81 anys. Xàtiva iniciarà els tràmits per a nomenar-lo fill predilecte.

Levante i Elx disparen el seu límit de gasto; Vila-real i València es mantenen

Levante i Elx han multiplicat el seu límit de cost de plantilla per a esta temporada, mentres Vila-real i València es mantenen en valors similars als del curs passat, segons les xifres fetes públiques per LaLiga.

La Conselleria de Cultura reclama al Ministeri un pla urgent contra els robatoris en museus

Educació, Cultura i Universitats ha tornat a exigir al Ministeri de Cultura un pla coordinat i una fulla de ruta per a reforçar la seguretat als museus després dels últims robatoris registrats a Espanya.

Extingit l’incendi forestal de Polop dos dies després de declarar-se

El Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha donat per extingit l’incendi forestal declarat dimarts en la partida de Bacorero, a Polop de la Marina, després de dos dies de treball intensiu. El foc ha afectat unes 36 hectàrees de terreny rural muntanyós.