Detenen a un xic que va intentar utilitzar un revòlver simulat en Benifaió

 

La passada nit del 5 d’agost, la Guàrdia Civil va rebre un avís per part del Centre de Salut de Benifaió. Els agents van ser informats sobre una possible pertorbació de l’ordre. Pel que sembla, hi havia un home que no cessava d’entrar i eixir de l’ambulatori, de manera violenta, i sempre amb una actitud desafiadora davant el personal sanitari.

 

En pocs minuts van arribar al lloc tants agents de la Guàrdia Civil d’Almussafes com de la Policia Local de Benifaió. A l’instant van visualitzar a una persona vociferant en plena via pública, realitzant escarafalls i amb una constant actitud agressiva.

 

Els agents, en tot moment, van intentar calmar l’estat de nerviosisme que presentava l’individu, ja que continuava en la seua postura violenta, arribant fins i tot a insultar i amenaçar a les forces de l’ordre. En el moment que un dels guàrdies civils li va fer saber que s’anava a procedir a un escorcoll superficial, aquest home, sense mitjançar paraula va lliscar la seua mà dreta al cinturó buscant empunyar una pistola, amb la clara intenció de desenfundar-la.

 

Els agents, es van veure obligats a reduir al subjecte i procedir a la seua detenció per delictes d’atemptat, desobediència i resistència greu contra agents de l’autoritat. El detingut és un jove de 24 anys i de nacionalitat d’espanyola. Posteriorment, els agents van examinar l’arma. Es tractava d’una pistola d’aire comprimit amb una aparença externa idèntica a una arma de foc real. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 4 de Carlet (València).

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Consell reclama al Govern les obres hidràuliques pendents i un repartiment just de l’aigua

El Consell defén un model integral de gestió de l'aigua en la Comunitat Valenciana i reclama al Govern central que execute sense demora les obres hidràuliques compromeses i reforce el finançament.

El Govern demana al PP que deixe de protegir a Mazón malgrat no ser investigat per la DANA

L'Executiu respecta que el TSJCV no investigue a Carlos Mazón per la seua gestió de la DANA, però insistix que les seues responsabilitats polítiques són innegables i reclama al PP que deixe de blindar-li.

El temps es manté estable hui i empitjora des de demà amb més fred i vent en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà este dimarts una jornada de cel buidat i temperatures en ascens, abans d'un canvi de temps des de demà amb més núvols, descens de màximes, vent moderat en el litoral i possibles pluges en el nord de Castelló.

Catalá planteja més control de la mobilitat i sancions més dures en Falles

L'alcaldessa de València, María José Catalá, defén revisar l'organització de les Falles per a ordenar millor la mobilitat i endurir les sancions a les conductes incíviques davant el creixement de la festa.

L’Enforne EÓ Alacant fitxa el jove lateral egipci Hamza Abdalla fins a 2028

L'Enforne EÓ Alacant reforça la seua primera línia amb el lateral egipci Hamza Abdalla, internacional sub21, que firma fins a la temporada 2027-2028.

Un snack de carabassa de la Politècnica de València guanya el premi Ecotrophelia España 2026

Un equip de la Universitat Politècnica de València s'alça amb el premi Ecotrophelia España 2026 gràcies a CALÇ·LITOS, un aperitiu de carabassa que aposta per l'aprofitament integral de l'aliment i la reducció del desaprofitament.

Ingressada a l’hospital una dona de 65 anys després de ser atropellada en un carrer d’Alcoi

Una dona de 65 anys ha sigut ingressada a l'hospital Verge dels Lliris d'Alcoi després de ser atropellada per un turisme i patir un traumatisme craneoencefalico i dolor lumbar.

La CEV demana reforçar el suport a les empreses malgrat veure positiu el pla del Govern per l’Iran

La patronal CEV valora el paquet de mesures del Govern per a pal·liar l'impacte econòmic del conflicte a Orient Pròxim, però reclama un suport més intens i flexible per a les empreses, especialment les més dependents de l'energia.