Detingut un home per amenaçar i insultar a una persona per la seua condició sexual en València

Esta matinada de diumenge, 13 de setembre, cap a les 02.00 hores, diferents agents de la Policia Nacional han detingut en el carrer de Gregori Gea, en València, a un xic de 32 anys com a presumpte autor dels delictes de robatori amb violència o intimidació i amenaces.

 

Segons han informat fonts policials, l’acusat ha increpat i amenaçat a una persona per ser transsexual i ha acorralat a una altra que ha intentat intervindre en la baralla. No obstant això, l’acusat ha amenaçat a la tercera persona amb llevar-li el telèfon mòbil.

 

La Policia ha intentat que el sospitós es tranquil·litze, però el presumpte autor de l’agressió ha fet cas omís a les indicacions de les autoritats. Per este motiu, també se li ha imputat un delicte de resistència i desobediència.

 

Els agents van descobrir que mentres les dos víctimes parlaven, el xic de 32 anys presumptament se’ls havia acostat de manera agressiva i havia insultat greument a una de les persones afectades. A hores d’ara, l’acusat que té numerosos antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana rebrà 2,5 milions per a acollir xiquets migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2,59 milions d’euros del Govern central dins d’un fons de 35 milions per a reforçar l’acollida de menors migrants no acompanyats. Els diners es destinaran a informació, suport psicosocial, escolarització, inserció sociolaboral i ampliació de places d’acollida.

La matrícula universitària arranca amb preus congelats i més de 51 milions en beques

La Generalitat ha obert el període de matrícula universitària amb preus públics congelats per quart curs i un rècord de més de 51 milions en beques, amb noves ajudes per a premiar l’esforç i facilitar l’accés als estudis superiors.

Matrícula universitària 2026 amb preus congelats i més de 51 milions en beques al País Valencià

La matriculació universitària del curs 2026 al País Valencià arranca esta setmana amb els preus públics congelats per quart any seguit i un pressupost rècord de més de 51 milions en beques i ajudes.

L’Associació Futbolistes Valencia CF entrega a l’hospital tot el fons per al tractament de Lubo Penev

L’Associació Futbolistes Valencia CF ha transferit al seu hospital a Bulgària tots els diners recaptats per a col·laborar en el tractament contra el càncer de l’exdelanter Lubo Penev, ara entrenador del Lokomotiv de Sofia.

L’Aeroport de València arriba als 6 milions de passatgers en mig any amb rècord de vols

L’Aeroport de València ha tancat el primer semestre del 2026 amb més de 6 milions de passatgers, un increment del 8 % respecte del 2025, impulsat sobretot pel trànsit internacional.

L’aeroport d’Alacant supera els 10 milions de passatgers en només mig any

L’aeroport d’Alacant-Elx Miguel Hernández ha tancat el primer semestre de 2026 amb més de 10 milions de passatgers i un creixement pròxim al 10 %, impulsat sobretot pels vols internacionals, amb el Regne Unit al capdavant.

Emergències atribueix a la urgència del 29 d’octubre els errors en els informes de la DANA

La Conselleria de Emergencias ha explicat al jutjat que la rapidesa dels fets, la càrrega de treball i l’elaboració manual dels documents durant la DANA del 29 d’octubre van propiciar possibles errors i contradiccions en els informes de situació.

Emergències atribueix a la urgència del 29-O els errors en els informes de la DANA

Emergències ha explicat al jutjat que els errors i contradiccions en els informes de la DANA del 29 d’octubre de 2024 es deuen al ritme dels fets, la càrrega de treball i l’elaboració manual dels documents durant la jornada crítica.