Detingut un home per amenaçar i insultar a una persona per la seua condició sexual en València

Esta matinada de diumenge, 13 de setembre, cap a les 02.00 hores, diferents agents de la Policia Nacional han detingut en el carrer de Gregori Gea, en València, a un xic de 32 anys com a presumpte autor dels delictes de robatori amb violència o intimidació i amenaces.

 

Segons han informat fonts policials, l’acusat ha increpat i amenaçat a una persona per ser transsexual i ha acorralat a una altra que ha intentat intervindre en la baralla. No obstant això, l’acusat ha amenaçat a la tercera persona amb llevar-li el telèfon mòbil.

 

La Policia ha intentat que el sospitós es tranquil·litze, però el presumpte autor de l’agressió ha fet cas omís a les indicacions de les autoritats. Per este motiu, també se li ha imputat un delicte de resistència i desobediència.

 

Els agents van descobrir que mentres les dos víctimes parlaven, el xic de 32 anys presumptament se’ls havia acostat de manera agressiva i havia insultat greument a una de les persones afectades. A hores d’ara, l’acusat que té numerosos antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

El PP acusa el PSOE de viure de la corrupció i els pactes amb independentistes

El secretari general del PPCV, Carlos Gil, assegura que el PSOE només oferix un projecte basat en la corrupció i en pactes amb forces que volen trencar Espanya, i vincula a Diana Morant amb diversos casos sota sospita.

Morant crida a recompondre la majoria social que sustenta el projecte de Sánchez

Diana Morant defén que el Govern de Pedro Sánchez seguix recolzat per una majoria social i parlamentària i sosté que la dreta no oferix una alternativa política clara.

Un cigarret provoca l’incendi a l’hospital de Torrevieja i deixa dos ferits

L'incendi a l'hospital de Torrevieja es va originar quan un pacient va encendre un cigarret al costat d'una bombona d'oxigen, la qual cosa va causar una explosió, dos ferits i el desallotjament parcial del centre.

Pilar Bernabé arranca la seua carrera a l’alcaldia de València amb un compromís d’escolta i diàleg

Pilar Bernabé presenta la seua candidatura a l'alcaldia de València amb un projecte centrat en l'escolta veïnal, la defensa de l'educació pública i una ciutat oberta, diversa i pròxima.

Quinze detinguts per una estafa de 400.000 euros amb falses crides de bancs

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització que va estafar prop de 400.000 euros suplantant a bancs per telèfon i ha detingut a quinze persones en onze províncies.

El PP aplaudix que el Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre el cas Oltra

El PP en Les Corts valora que la Comissió de Peticions del Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre la gestió del cas d'abusos a una menor tutelada vinculat a l'entorn de Mónica Oltra mentres seguisca el procediment judicial a Espanya.

Paco Roca explora les relacions de parella en el seu nou còmic El viatge, que saltarà al cinema

El viatge, la nova novel·la gràfica de Paco Roca, indaga en les ruptures i les relacions de parella a llarg termini, ambientades a la Patagònia i amb adaptació al cinema en marxa.

Detingut a València per cobrar per empadronar il·legalment a estrangers

La Policia Nacional deté a València a un home de 42 anys acusat de falsedat documental i d'afavorir la immigració irregular mitjançant contractes de lloguer falsos per a empadronar a estrangers a canvi de diners.