16 C
València
Dimarts, 9 desembre, 2025

Detingut un home per amenaçar i insultar a una persona per la seua condició sexual en València

Esta matinada de diumenge, 13 de setembre, cap a les 02.00 hores, diferents agents de la Policia Nacional han detingut en el carrer de Gregori Gea, en València, a un xic de 32 anys com a presumpte autor dels delictes de robatori amb violència o intimidació i amenaces.

 

Segons han informat fonts policials, l’acusat ha increpat i amenaçat a una persona per ser transsexual i ha acorralat a una altra que ha intentat intervindre en la baralla. No obstant això, l’acusat ha amenaçat a la tercera persona amb llevar-li el telèfon mòbil.

 

La Policia ha intentat que el sospitós es tranquil·litze, però el presumpte autor de l’agressió ha fet cas omís a les indicacions de les autoritats. Per este motiu, també se li ha imputat un delicte de resistència i desobediència.

 

Els agents van descobrir que mentres les dos víctimes parlaven, el xic de 32 anys presumptament se’ls havia acostat de manera agressiva i havia insultat greument a una de les persones afectades. A hores d’ara, l’acusat que té numerosos antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Pérez Llorca demana esperar a la jutgessa de la dana abans de decidir sobre Mazón

El president ha advocat per esperar les conclusions judicials sobre la gestió de la dana abans de fixar el futur de Carlos Mazón. També ha defés el diàleg amb les víctimes i ha avançat que vol tancar el relleu del PPCV abans de Nadal.

El València mai ha guanyat en el Metropolità i no venç al Atleti a Madrid des de 2011

El València visita a l'Atlètic en la jornada 16 en un estadi en el qual mai ha guanyat. No venç a domicili a Madrid des de la temporada 2010-11.

El Llevant es queda sense gol: tres partits seguits sense marcar i Etta acumula cinc

El Llevant, cuer i a cinc punts de la permanència, encadena tres jornades sense marcar. Etta Eyong tampoc veu porta des del 26 d'octubre.

Baptista i Pedro Martínez entren en el quadre principal de l’Obert d’Austràlia

Baptista i Pedro Martínez accedixen per rànquing al quadre principal de l'Obert d'Austràlia, del 19 de gener a l'1 de febrer. En total, huit espanyols aconseguixen entrada directa.

CESM CV eleva al 90% el seguiment de la vaga de metges i Sanitat el situa en el 15%

La vaga de metges contra la reforma de l'Estatut Marc ha tingut en la Comunitat Valenciana un seguiment dispar: 90% per a CESM CV i 15% per a Sanitat. El sindicat denuncia servicis mínims 'abusius' i suma suports d'Atenció Primària i del Fòrum de la Professió.

Víctimes de la DANA demanen citar a Feijóo com a testimoni per estar informat ‘en temps real’

L'Associació de Víctimes Mortals Dana 29-O ha sol·licitat al jutjat que instruïx la causa penal per la gestió de la DANA del 29-O citar a Alberto Núñez Feijóo com a testimoni. La petició es recolza en una declaració del 31 d'octubre en la qual va afirmar que Carlos Mazón l'informava 'en temps real' i en el requeriment del vídeo d'RTVE.

Per l’Horta aconseguix que el Suprem torne a revisar el Pla de la ZAL del Port de València

El TSJCV ha admés a tràmit el recurs de cassació de Per l'Horta, la qual cosa permetrà que el Tribunal Suprem torne a revisar el Pla Especial de la ZAL. L'associació al·lega indefensió i vulneració de normativa europea en la legalització del pla de 2018.

Detingut un jove de 18 anys a Piles per maltractaments a la seua mare i tràfic de drogues

La Guàrdia Civil ha detingut a Piles a un jove de 18 anys després d'una denúncia per maltractaments a la seua mare i ha desarticulat un punt de venda de drogues. En el registre es van intervindre marihuana, dosi de cocaïna, una bàscula i diners en efectiu.