Anuncios

Detingut un home per amenaçar i insultar a una persona per la seua condició sexual en València

Esta matinada de diumenge, 13 de setembre, cap a les 02.00 hores, diferents agents de la Policia Nacional han detingut en el carrer de Gregori Gea, en València, a un xic de 32 anys com a presumpte autor dels delictes de robatori amb violència o intimidació i amenaces.

 

Segons han informat fonts policials, l’acusat ha increpat i amenaçat a una persona per ser transsexual i ha acorralat a una altra que ha intentat intervindre en la baralla. No obstant això, l’acusat ha amenaçat a la tercera persona amb llevar-li el telèfon mòbil.

Anuncios

 

La Policia ha intentat que el sospitós es tranquil·litze, però el presumpte autor de l’agressió ha fet cas omís a les indicacions de les autoritats. Per este motiu, també se li ha imputat un delicte de resistència i desobediència.

 

Els agents van descobrir que mentres les dos víctimes parlaven, el xic de 32 anys presumptament se’ls havia acostat de manera agressiva i havia insultat greument a una de les persones afectades. A hores d’ara, l’acusat que té numerosos antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.

La jutgessa que investiga la DANA reclama la gravació d’una trucada de l’alcalde d’Utiel a Emergències

La jutgessa que instruïx la causa per la gestió de la DANA sol·licita al Centre de Coordinació d'Emergències les gravacions de les trucades de l'alcalde i d'un regidor d'Utiel, així com el llistat de comunicacions rebudes pel regidor.

Mompó reclama no ser neutral davant l’explotació sexual i defén abolir la prostitució

Vicent Mompó reivindica que les institucions no poden ser neutrals enfront de l'explotació sexual de les dones i vincula l'abolició de la prostitució amb la dignitat democràtica.

La Diputació de València eleva a 1,22 milions la inversió per a reformar 37 casernes de la Guàrdia Civil

La Diputació de València amplia en 618.600 euros el seu programa de reformes en casernes de la Guàrdia Civil i eleva la inversió total a 1,22 milions per a actuar en 37 instal·lacions de la província.

Cessa petició pròpia la directora general del Sector Públic de la Generalitat, Mar González

El ple del Consell ha aprovat el cessament a petició pròpia de Mar González com a directora general del Sector Públic de la Generalitat i ha agraït la seua labor en el càrrec.
Anuncios