Cinc detinguts per cultivar més de 1.000 plantes de marihuana en Torrent

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Torrent, en la comarca de l’Horta Oest (València), a cinc hòmens d’entre 20 i 49 anys, d’origen espanyol, com a presumptes autors d’un delicte de tràfic de drogues, desmantellant dos sofisticats laboratoris de cultiu de marihuana.

 

En l’operació, s’han intervingut més de 1000 plantes, 113 focus, 121 transformadors, 32 ventiladors, 11 aparells d’aire condicionat, 9 filtres, 16 extractors i 112 assecadors.

 

Tal com han confirmat fonts policials, les investigacions van començar fa aproximadament un mes, en tindre coneixement els agents que en un xalet de la localitat de Monserrat, podria haver-hi una gran plantació de marihuana

 

Durant les investigacions els policies van identificar a cinc integrants del grup criminal i van comprovar que els cinc estaven perfectament organitzats i jerarquitzats, sent un d’ells el que exercia labors de control i comandament sobre la resta del grup i tenint a un altre d’ells com la seua mà dreta.

 

Més de 1.000 plantes de marihuana descobertes

A conseqüència de les investigacions a principis de setmana es va fer un registre en el xalet investigat, a on van ser detinguts l’organitzador de la banda i la seua mà dreta i en el qual es va desmantellar un sofisticat laboratori per al cultiu de Marihuana que albergava més de 1000 plantes, distribuïdes en tres habitacles, que van ser intervingudes.

 

Una vegada detinguts els presumptes autors d’esta activitat il·legal i continuant amb les investigacions es van localitzar als altres tres integrants de l’organització, un empresari que facilitava la furgoneta i un electricista, que s’encarregava de dotar als laboratoris d’un engranatge elèctric molt sofisticat, i el cuidador de les plantacions que figurava com a arrendador de les cases a on es trobaven els laboratoris i s’encarregava de cuidar-les.

 

Dos d’ells comptaven amb antecedents policials

Arran de les detencions es va localitzar un altre xalet, a on ja no hi havia plantes, però estava tota la sofisticada instal·lació per al cultiu de marihuana. En total s’han intervingut 113 focus, 121 transformadors, 32 ventiladors, 11 aparells d’aire condicionat, 9 filtres, 16 extractors i 112 assecadors, a demés de les més de 1000 plantes de marihuana.

 

Els arrestats, dos d’ells amb antecedents policials, han passat a disposició judicial, mentres que els altres tres han sigut posats en llibertat no sense abans ser advertits de l’obligació de comparèixer davant l’autoritat judicial quan per a això foren requerits.

Últimes notícies

La Malva-rosa s’atura per a viure l’eclipsi total de sol

Milers de persones han convertit la platja de la Malva-rosa en un amfiteatre a cel obert per a seguir l’eclipsi solar total, en un ambient de silenci, emoció i festa que s’ha estés fins a Alboraia i Port Saplaya.

El Valencia Basket incorpora l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit

El Valencia Basket ha tancat l’arribada de l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit per una campanya, ampliable fins a la temporada 2026-27 si es ratifica.

Una errada de Rivero castiga la unitat B del València contra el Terol

El València CF ha caigut 0-1 davant el CD Teruel en un amistós a Paterna, amb un equip ple de canterans, per una eixida en fals de Cristian Rivero.

Un incendi arrasa 34 vehicles a Peníscola i deixa diversos ferits

Un incendi iniciat en un cotxe a Peníscola ha acabat calcinant 34 vehicles i ha provocat diversos ferits, mentres els bombers han evitat que el foc afectara vivendes pròximes.

Un incendi originat en un cotxe mobilitza tres aeronaus a Peníscola

Tres mitjans aeris i diversos efectius terrestres combaten un incendi declarat en una zona d’interfície urbana-forestal de Peníscola, originat en un vehicle i que ha afectat altres cotxes i vegetació pròxima. El municipi és un dels nou punts oficials d’observació de l’eclipsi solar programat per a esta vesprada a la Comunitat Valenciana.

Mario Kempes tornarà a Mestalla al setembre per a celebrar 50 anys de la seua arribada

Mario Alberto Kempes ha anunciat que viatjarà a València els dies 25 i 26 de setembre per a celebrar els 50 anys de la seua arribada a Mestalla i ha agraït de nou l’afecte de l’afició, de la qual assegura que continua sent ‘hincha’.

Izpisúa reivindica envellir amb salut i no només allargar la vida

El científic Juan Carlos Izpisúa ha defensat a Benidorm que la recerca sobre envelliment ha de prioritzar viure millor, no només viure més anys. L’Ajuntament li ha entregat la Distinció Europa per la seua trajectòria en biologia regenerativa i medicina avançada.

Elx es prepara per a una Nit de l’Albà històrica amb rècord de pólvora i palmeres

Elx ultima la Nit de l'Albà d'este dijous 13 d'agost, amb 2,8 tones de pólvora, més de 88.000 unitats pirotècniques i 312 palmeres, i una Palmera de la Mare de Déu formada per 1.080 cohetons.