Cinc detinguts per cultivar més de 1.000 plantes de marihuana en Torrent

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Torrent, en la comarca de l’Horta Oest (València), a cinc hòmens d’entre 20 i 49 anys, d’origen espanyol, com a presumptes autors d’un delicte de tràfic de drogues, desmantellant dos sofisticats laboratoris de cultiu de marihuana.

 

En l’operació, s’han intervingut més de 1000 plantes, 113 focus, 121 transformadors, 32 ventiladors, 11 aparells d’aire condicionat, 9 filtres, 16 extractors i 112 assecadors.

 

Tal com han confirmat fonts policials, les investigacions van començar fa aproximadament un mes, en tindre coneixement els agents que en un xalet de la localitat de Monserrat, podria haver-hi una gran plantació de marihuana

 

Durant les investigacions els policies van identificar a cinc integrants del grup criminal i van comprovar que els cinc estaven perfectament organitzats i jerarquitzats, sent un d’ells el que exercia labors de control i comandament sobre la resta del grup i tenint a un altre d’ells com la seua mà dreta.

 

Més de 1.000 plantes de marihuana descobertes

A conseqüència de les investigacions a principis de setmana es va fer un registre en el xalet investigat, a on van ser detinguts l’organitzador de la banda i la seua mà dreta i en el qual es va desmantellar un sofisticat laboratori per al cultiu de Marihuana que albergava més de 1000 plantes, distribuïdes en tres habitacles, que van ser intervingudes.

 

Una vegada detinguts els presumptes autors d’esta activitat il·legal i continuant amb les investigacions es van localitzar als altres tres integrants de l’organització, un empresari que facilitava la furgoneta i un electricista, que s’encarregava de dotar als laboratoris d’un engranatge elèctric molt sofisticat, i el cuidador de les plantacions que figurava com a arrendador de les cases a on es trobaven els laboratoris i s’encarregava de cuidar-les.

 

Dos d’ells comptaven amb antecedents policials

Arran de les detencions es va localitzar un altre xalet, a on ja no hi havia plantes, però estava tota la sofisticada instal·lació per al cultiu de marihuana. En total s’han intervingut 113 focus, 121 transformadors, 32 ventiladors, 11 aparells d’aire condicionat, 9 filtres, 16 extractors i 112 assecadors, a demés de les més de 1000 plantes de marihuana.

 

Els arrestats, dos d’ells amb antecedents policials, han passat a disposició judicial, mentres que els altres tres han sigut posats en llibertat no sense abans ser advertits de l’obligació de comparèixer davant l’autoritat judicial quan per a això foren requerits.

Anuncios

Últimes notícies

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.