Cinc detinguts per cultivar més de 1.000 plantes de marihuana en Torrent

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Torrent, en la comarca de l’Horta Oest (València), a cinc hòmens d’entre 20 i 49 anys, d’origen espanyol, com a presumptes autors d’un delicte de tràfic de drogues, desmantellant dos sofisticats laboratoris de cultiu de marihuana.

 

En l’operació, s’han intervingut més de 1000 plantes, 113 focus, 121 transformadors, 32 ventiladors, 11 aparells d’aire condicionat, 9 filtres, 16 extractors i 112 assecadors.

 

Tal com han confirmat fonts policials, les investigacions van començar fa aproximadament un mes, en tindre coneixement els agents que en un xalet de la localitat de Monserrat, podria haver-hi una gran plantació de marihuana

 

Durant les investigacions els policies van identificar a cinc integrants del grup criminal i van comprovar que els cinc estaven perfectament organitzats i jerarquitzats, sent un d’ells el que exercia labors de control i comandament sobre la resta del grup i tenint a un altre d’ells com la seua mà dreta.

 

Més de 1.000 plantes de marihuana descobertes

A conseqüència de les investigacions a principis de setmana es va fer un registre en el xalet investigat, a on van ser detinguts l’organitzador de la banda i la seua mà dreta i en el qual es va desmantellar un sofisticat laboratori per al cultiu de Marihuana que albergava més de 1000 plantes, distribuïdes en tres habitacles, que van ser intervingudes.

 

Una vegada detinguts els presumptes autors d’esta activitat il·legal i continuant amb les investigacions es van localitzar als altres tres integrants de l’organització, un empresari que facilitava la furgoneta i un electricista, que s’encarregava de dotar als laboratoris d’un engranatge elèctric molt sofisticat, i el cuidador de les plantacions que figurava com a arrendador de les cases a on es trobaven els laboratoris i s’encarregava de cuidar-les.

 

Dos d’ells comptaven amb antecedents policials

Arran de les detencions es va localitzar un altre xalet, a on ja no hi havia plantes, però estava tota la sofisticada instal·lació per al cultiu de marihuana. En total s’han intervingut 113 focus, 121 transformadors, 32 ventiladors, 11 aparells d’aire condicionat, 9 filtres, 16 extractors i 112 assecadors, a demés de les més de 1000 plantes de marihuana.

 

Els arrestats, dos d’ells amb antecedents policials, han passat a disposició judicial, mentres que els altres tres han sigut posats en llibertat no sense abans ser advertits de l’obligació de comparèixer davant l’autoritat judicial quan per a això foren requerits.

Últimes notícies

Nala, la gossa bombera d’Alacant que busca supervivents al terratrémol de Veneçuela

Nala, una gossa de la Unitat Canina dels bombers d’Alacant, ha viatjat quasi 40 hores fins a Veneçuela amb l’ONG GEA per buscar supervivents i repartir ajuda humanitària després del doble terratrémol.

La jove apunyalada pel pare en un crim masclista a Alacant evoluciona fora de perill

La jove de 26 anys ferida pel pare en el crim masclista de Cañada del Fenollar continua ingressada a l’hospital d’Alacant, però la seua vida no corre perill.

Justin de Haas, nou central neerlandés per al Valencia CF i huité jugador dels Països Baixos al club

El central neerlandés Justin de Haas, fitxat des del FC Famalicao, s’ha convertit en el huité futbolista dels Països Baixos que defensa l’escut del Valencia CF i en el primer de clara vocació defensiva.

Rècord negatiu d’ofegaments en juny a Espanya amb huit morts a la Comunitat Valenciana

Juny ha tancat amb 92 morts per ofegament a Espanya, huit d’elles a la Comunitat Valenciana, el pitjor registre des de 2015 i amb un fort impacte en menors i majors.

Un minut de silenci al Palau per les víctimes de l’accident de Metrovalencia, 20 anys després

El Consell ha guardat un minut de silenci al Palau de la Generalitat en memòria de les 43 víctimes de l’accident de Metrovalencia, en el 20é aniversari del sinistre, en una jornada d’actes d’homenatge i record.

Les mínimes baixen fins a 5 graus menys però València encara patix una nit tropical amb 22,7 °C

Les mínimes han descendit fins a 5 graus en la Comunitat Valenciana, però en molts punts encara superen els 20, amb 22,7 °C a València.

Un conductor sembrà el pànic a València amb una fugida temerària de més d’onze quilòmetres

La Guàrdia Civil ha detingut un jove de 29 anys que ha fugit més d’onze quilòmetres per la V-30 i carrers de València, conduint en sentit contrari i provocant diversos sinistres vials fins a col·lidir al barri de Natzaret.

Detinguts quatre operaris per imprudència greu després d’un incendi en uns baixos a València

La Policia Nacional ha detingut quatre operaris per un presumpte delicte d’imprudència greu després d’un incendi en uns baixos als carrers Picayo 23 i 25 de Benicalap, que ha obligat a desallotjar uns 80 veïns sense causar ferits.