Cinc detinguts per cultivar més de 1.000 plantes de marihuana en Torrent

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Torrent, en la comarca de l’Horta Oest (València), a cinc hòmens d’entre 20 i 49 anys, d’origen espanyol, com a presumptes autors d’un delicte de tràfic de drogues, desmantellant dos sofisticats laboratoris de cultiu de marihuana.

 

En l’operació, s’han intervingut més de 1000 plantes, 113 focus, 121 transformadors, 32 ventiladors, 11 aparells d’aire condicionat, 9 filtres, 16 extractors i 112 assecadors.

 

Tal com han confirmat fonts policials, les investigacions van començar fa aproximadament un mes, en tindre coneixement els agents que en un xalet de la localitat de Monserrat, podria haver-hi una gran plantació de marihuana

 

Durant les investigacions els policies van identificar a cinc integrants del grup criminal i van comprovar que els cinc estaven perfectament organitzats i jerarquitzats, sent un d’ells el que exercia labors de control i comandament sobre la resta del grup i tenint a un altre d’ells com la seua mà dreta.

 

Més de 1.000 plantes de marihuana descobertes

A conseqüència de les investigacions a principis de setmana es va fer un registre en el xalet investigat, a on van ser detinguts l’organitzador de la banda i la seua mà dreta i en el qual es va desmantellar un sofisticat laboratori per al cultiu de Marihuana que albergava més de 1000 plantes, distribuïdes en tres habitacles, que van ser intervingudes.

 

Una vegada detinguts els presumptes autors d’esta activitat il·legal i continuant amb les investigacions es van localitzar als altres tres integrants de l’organització, un empresari que facilitava la furgoneta i un electricista, que s’encarregava de dotar als laboratoris d’un engranatge elèctric molt sofisticat, i el cuidador de les plantacions que figurava com a arrendador de les cases a on es trobaven els laboratoris i s’encarregava de cuidar-les.

 

Dos d’ells comptaven amb antecedents policials

Arran de les detencions es va localitzar un altre xalet, a on ja no hi havia plantes, però estava tota la sofisticada instal·lació per al cultiu de marihuana. En total s’han intervingut 113 focus, 121 transformadors, 32 ventiladors, 11 aparells d’aire condicionat, 9 filtres, 16 extractors i 112 assecadors, a demés de les més de 1000 plantes de marihuana.

 

Els arrestats, dos d’ells amb antecedents policials, han passat a disposició judicial, mentres que els altres tres han sigut posats en llibertat no sense abans ser advertits de l’obligació de comparèixer davant l’autoritat judicial quan per a això foren requerits.

Últimes notícies

Castelló reforça la seguretat a les platges amb un dron de socorrisme este estiu

Castelló ha activat des de l’1 de juliol un dron de socorrisme per a reforçar la vigilància i accelerar la resposta davant emergències en les platges durant els mesos de màxima afluència.

Mónica Oltra planteja un espai comú neutre a València per a una candidatura que “salve el poble”

Mónica Oltra, que serà ratificada dissabte com a candidata a l’alcaldia de València per a 2027, ha defensat crear un espai comú neutre sobre la base de Compromís per a articular una candidatura ampla que priorise la vida humana i l’accés a una vivenda digna i assequible.

El Sindicat d’Estudiants denuncia que l’edil de Vox Juanma Badenas ha irromput en la seua seu a València

El Sindicat d’Estudiants ha denunciat que el regidor de Vox a València Juanma Badenas ha entrat il·legalment al seu local cedit per l’Ajuntament, ha trencat el pany i ha registrat les instal·lacions. L’organització parla de violació de drets fonamentals i anuncia accions legals i mobilitzacions.

Comença la neteja dels baixos incendiats a València després de desallotjar 90 veïns

L’Ajuntament de València ha reallotjat esta nit una norantena de persones desallotjades per un incendi als baixos d’un edifici del carrer Picayo, mentre este dissabte han començat els treballs de neteja i reparació.

Nit tòrrida a Sagunt amb una mínima de 24,6 graus i pujades generalitzades

La passada matinada s’han registrat novament nits tòrrides a la Comunitat Valenciana, amb Sagunt al capdavant amb 24,6 graus de mínima i avisos per calor extrema a l’interior de la província de València.

Temperatures màximes altes este primer dissabte de juliol a l’interior i prelitoral de València

L’interior i el prelitoral de la província de València afronten este primer dissabte de juliol amb cels poc nuvolosos i temperatures màximes elevades, segons Aemet, i vent fluix de component este i sud-est.

L’incendi de vegetació de Peníscola queda estabilitzat i els bombers continuen treballant a terra

L’incendi declarat divendres a la vesprada en una zona d’interfície de Peníscola ha quedat estabilitzat de matinada, però els mitjans terrestres continuen treballant en les tasques d’extinció.

Mor atropellat a l’A-70 a Alacant per un conductor begut i drogat en plena operació eixida

Una persona ha mort aquest divendres atropellada a l’A-70, a l’altura de Villafranqueza (Alacant), després d’una col·lisió per abast. El conductor que l’ha atropellat ha donat positiu en alcohol i drogues i s’enfronta a delictes greus contra la seguretat viària.