Dos detinguts i un agent ferit després d’un atac contra la Policia Local de Mislata

 

En la vesprada d’este dissabte, dos jóvens, un d’ells menor d’edat, han sigut detinguts en la localitat de Mislata, en la comarca de l’Horta (València) després de tirar pedres, botelles i petards contra la comissaria de la Policia Local del municipi. A demés, a conseqüència d’estos fets, un agent va acabar ferit.

 

Segons han explicat fonts policials, un grup d’uns 50 jóvens que consumien alcohol van començar a tirar carretons i a llançar objectes com a pedres, botelles i petards des del parc de la Canaleta a les dependències policials.

 

Immediatament, la Policia Nacional va rebre un avís procedent de la Policia Local de Mislata, en el que sol·licitava col·laboració, ja que un grup de 50 persones intentava assaltar la comissaria. Fins al lloc es va desplaçar una Unitat de Prevenció i Reacció (UPR) de la Policia Nacional.

 

Atemptat contra un agent

Els agents van ser rebuts a pedrades pels autors dels fets. Per este motiu, van procedir a la detenció d’un d’ells, que va ser traslladat a dependències policials per un delicte d’atemptat a agent de l’autoritat i posteriorment ha sigut entregat a la seua mare.

 

Al mateix temps, els policies van començar a desplaçar a la resta de jóvens que es trobaven en el parc a les dependències policials. En eixe moment van començar a tirar pedres i fins i tot alguns van intentar botar una tanca.

 

Un altre detingut

La Policia Local de Mislata, en col·laboració amb la Policia Nacional, van donar una batuda pel parc la Canaleta abans de procedir al seu tancament. En este instant, van ser rebuts amb pedres i botelles, uns fets pels que van detindre a un altre individu, en este cas major d’edat. Després dels incidents, els agents van conseguir dispersar a la resta.

 

L’Ajuntament de Mislata ha anunciat a través de les seues xarxes socials que el parc romandrà tancat a partir de les 17.30 hores fins al pròxim 19 de març. A demés, la Policia Local i Nacional investiguen els fets.

 

Últimes notícies

Els nous trens de Rodalia encenen el debat polític a la Comunitat Valenciana

L’enviament de trens més nous per a Rodalia en la Comunitat Valenciana ha obert una dura pugna política: el PSPV defensa la mesura mentre PP, Compromís i Vox la titllen d’insuficient o de burla.

Íñigo Pérez demana més agressivitat al Villarreal abans de visitar l’Atlético

L’entrenador del Villarreal assegura que l’equip ha de corregir la passivitat defensiva mostrada davant el Racing per competir al Metropolitano contra l’Atlético de Madrid.

L’habitatge del futur es flexiona: noves arquitectes replantegen com volem viure

Tres joves arquitectes plantegen models d’habitatge més flexibles, sostenibles i socials per a afrontar la crisi residencial i adaptar-se a noves formes de vida i treball.

Una bandera gegant celebrarà els 35 anys d’independència d’Ucraïna a Alacant

La comunitat ucraïnesa d’Alacant, la més nombrosa d’Espanya, commemorarà diumenge el 35 aniversari de la restauració de la independència amb una marxa solidària amb una bandera de 100 metres. Torrevella se sumarà dissabte amb una concentració, una marxa i una programació cultural fins a la nit.

L’eclipsi dispara un 14 % les compres de turistes estrangers a Espanya

Les compres presencials amb targetes estrangeres a Espanya han augmentat quasi un 14 % durant la setmana de l’eclipsi, especialment a Castelló i València, mentres el consum dels espanyols s’ha mantingut o ha baixat.

Suspés el presó per a l’home que va apunyalar un jove en un pub d’Ondara

La Audiencia d’Alacant ha imposat tres anys de presó a un home que va apunyalar el cosí d’un rival en un pub d’Ondara l’1 de gener de 2023. La pena queda suspesa perquè ha reparat el mal i està en tractament de deshabituació de drogues.

Així serà el primer gran campionat de truita de creïlles de la Comunitat Valenciana

Alicante Gastronómica ha posat en marxa el primer Campionat de Truita de Creïlles de la Comunitat Valenciana, que se celebrarà el 14 de setembre i donarà pas al certamen estatal d’octubre.

Les víctimes ateses per violència sexual als Centres de Crisi 24 h quasi es dupliquen

La xarxa de Centres de Crisi 24 hores de la Generalitat ha atés 211 dones víctimes de violència sexual en el primer semestre de 2026, quasi el doble que un any abans. La majoria d’agressions les han comés homes coneguts per les víctimes.