Dos detinguts i un agent ferit després d’un atac contra la Policia Local de Mislata

 

En la vesprada d’este dissabte, dos jóvens, un d’ells menor d’edat, han sigut detinguts en la localitat de Mislata, en la comarca de l’Horta (València) després de tirar pedres, botelles i petards contra la comissaria de la Policia Local del municipi. A demés, a conseqüència d’estos fets, un agent va acabar ferit.

 

Segons han explicat fonts policials, un grup d’uns 50 jóvens que consumien alcohol van començar a tirar carretons i a llançar objectes com a pedres, botelles i petards des del parc de la Canaleta a les dependències policials.

 

Immediatament, la Policia Nacional va rebre un avís procedent de la Policia Local de Mislata, en el que sol·licitava col·laboració, ja que un grup de 50 persones intentava assaltar la comissaria. Fins al lloc es va desplaçar una Unitat de Prevenció i Reacció (UPR) de la Policia Nacional.

 

Atemptat contra un agent

Els agents van ser rebuts a pedrades pels autors dels fets. Per este motiu, van procedir a la detenció d’un d’ells, que va ser traslladat a dependències policials per un delicte d’atemptat a agent de l’autoritat i posteriorment ha sigut entregat a la seua mare.

 

Al mateix temps, els policies van començar a desplaçar a la resta de jóvens que es trobaven en el parc a les dependències policials. En eixe moment van començar a tirar pedres i fins i tot alguns van intentar botar una tanca.

 

Un altre detingut

La Policia Local de Mislata, en col·laboració amb la Policia Nacional, van donar una batuda pel parc la Canaleta abans de procedir al seu tancament. En este instant, van ser rebuts amb pedres i botelles, uns fets pels que van detindre a un altre individu, en este cas major d’edat. Després dels incidents, els agents van conseguir dispersar a la resta.

 

L’Ajuntament de Mislata ha anunciat a través de les seues xarxes socials que el parc romandrà tancat a partir de les 17.30 hores fins al pròxim 19 de març. A demés, la Policia Local i Nacional investiguen els fets.

 

Últimes notícies

Un velatori-concentració a València reclama llevar l’aforament a Mazón per la dana

Centenars de persones s’han concentrat davant el Palau de la Generalitat, en un acte-velatori, per exigir que es retire l’aforament a Carlos Mazón per la seua gestió de la dana que va causar 231 morts fa 21 mesos.

Nit decisiva a la Vall d’Uixó: l’incendi continua actiu i manté el perímetre

L'incendi forestal de la Vall d'Uixó continua actiu però manté el perímetre de 82 quilòmetres i unes 9.300 hectàrees afectades, mentre els equips d'emergències es preparen per a una nit clau per a la seua possible estabilització. Es mantenen evacuacions, confinaments i recomanacions sanitàries en diversos municipis de Castelló.

Golejada del Vila-real en el seu debut en el Torneig de Como (3-0)

El Vila-real ha debutat en el Torneig de Como amb un contundent 3-0 davant l’Al-Ula Club, gràcies a un doblet d’Ayoze i un gol de Cardona en un duel de 45 minuts totalment dominat pels grocs.

Ajudes urgents de fins a 100.000 euros als pobles afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

La Diputació de Castelló ha activat una línia extraordinària d’ajudes de fins a 100.000 euros per a municipis amb terreny cremat i fins a 5.000 per a pobles que han assumit gastos per evacuacions arran de l’incendi forestal de la Vall d'Uixó.

Vox rebutja compareixences immediates i reclama centrar tots els esforços en l’incendi de la Vall d’Uixó

El portaveu de Vox en Les Corts, José María Llanos, defensa que ara toca prioritzar l’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó i respon les crítiques sobre una suposada retallada en prevenció d’incendis als pressupostos de la Generalitat.

Fer Niño reforça la davantera de lElx com a primer fitxatge

El davanter andalús Fer Niño sincorpora a lElx com a primer fitxatge per al retorn a Primera Divisió, amb contracte fins a juny de 2030.

Pastor nega que Morant puga aspirar a la Generalitat per avalar indults a afins al PSOE

Fernando Pastor assegura que Diana Morant, com a ministra que ha participat en indults a condemnats afins al Govern de Sánchez, no pot presidir la Generalitat Valenciana. El síndic del PP també critica el debat sobre la nova financació i acusa Compromís de falta de coherència pel seu paper en els incendis forestals.

Morant insta el PP a assumir el canvi climàtic i a pactar mesures d’Estat

La ministra Diana Morant defensa a València que existeixen eines per a frenar el canvi climàtic, reclama al PP que deixe de negar-lo i demana un pacte d’Estat mentre visita els afectats per l’incendi de la Vall d'Uixó.
FILMOTECA D'ESTIU