11.6 C
València
Dilluns, 1 desembre, 2025

Dos detinguts i un agent ferit després d’un atac contra la Policia Local de Mislata

 

En la vesprada d’este dissabte, dos jóvens, un d’ells menor d’edat, han sigut detinguts en la localitat de Mislata, en la comarca de l’Horta (València) després de tirar pedres, botelles i petards contra la comissaria de la Policia Local del municipi. A demés, a conseqüència d’estos fets, un agent va acabar ferit.

 

Segons han explicat fonts policials, un grup d’uns 50 jóvens que consumien alcohol van començar a tirar carretons i a llançar objectes com a pedres, botelles i petards des del parc de la Canaleta a les dependències policials.

 

Immediatament, la Policia Nacional va rebre un avís procedent de la Policia Local de Mislata, en el que sol·licitava col·laboració, ja que un grup de 50 persones intentava assaltar la comissaria. Fins al lloc es va desplaçar una Unitat de Prevenció i Reacció (UPR) de la Policia Nacional.

 

Atemptat contra un agent

Els agents van ser rebuts a pedrades pels autors dels fets. Per este motiu, van procedir a la detenció d’un d’ells, que va ser traslladat a dependències policials per un delicte d’atemptat a agent de l’autoritat i posteriorment ha sigut entregat a la seua mare.

 

Al mateix temps, els policies van començar a desplaçar a la resta de jóvens que es trobaven en el parc a les dependències policials. En eixe moment van començar a tirar pedres i fins i tot alguns van intentar botar una tanca.

 

Un altre detingut

La Policia Local de Mislata, en col·laboració amb la Policia Nacional, van donar una batuda pel parc la Canaleta abans de procedir al seu tancament. En este instant, van ser rebuts amb pedres i botelles, uns fets pels que van detindre a un altre individu, en este cas major d’edat. Després dels incidents, els agents van conseguir dispersar a la resta.

 

L’Ajuntament de Mislata ha anunciat a través de les seues xarxes socials que el parc romandrà tancat a partir de les 17.30 hores fins al pròxim 19 de març. A demés, la Policia Local i Nacional investiguen els fets.

 

Últimes notícies

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.

Troben mort a un home de 75 anys en una vivenda de València després d’un incendi

Un home de 75 anys ha sigut trobat sense vida en un pis de València després de l'extinció d'un incendi. La Policia ha activat el protocol per a morts i manté oberta la investigació.

El cap de Gabinet de Mazón nega que es reclamara la presència del president en el Cecopi

José Manuel Cuenca va defendre davant la comissió del Congrés que el cap del Consell va estar informat durant la DANA i que ningú li va requerir acudir al Cecopi. L'oposició li va retraure no interrompre l'agenda d'eixe dia.

Arranca el juí del cas Aigües de Calp per anomalies en la xarxa d’aigua 21 anys després

L'Audiència d'Alacant ha iniciat la vista contra huit acusats per presumptes irregularitats en l'adjudicació i execució d'obres de l'aigua a Calp. El juí s'ha obert amb testimonis i les declaracions dels processaments s'han fixat per a mediats de setmana.

Rescaten el cadàver d’un home en el riu Segura a Orihuela

Bombers han recuperat el cos d'un home de 47 anys del riu Segura a Orihuela. La Policia Nacional ha obert una investigació sense signes aparents de violència.

Marcelino, nomenat millor entrenador de novembre en LaLiga

El tècnic del Vila-real ha sigut triat millor entrenador de novembre després d'un ple de victòries que ha impulsat a l'equip al tercer lloc, a dos punts del Barcelona. Es va imposar en la votació final a Simeone i Flic.

Salomé Pradas i Cayetano García compareixeran davant la comissió de la DANA el 15 de desembre

La Mesa de la comissió del Congrés ha fixat per al dia 15 les compareixences de Salomé Pradas (11.00) i Cayetano García (15.30) en la investigació sobre la DANA. Les sessions es desenrotllaran amb torns de preguntes de tots els grups.