Dos detinguts i un agent ferit després d’un atac contra la Policia Local de Mislata

 

En la vesprada d’este dissabte, dos jóvens, un d’ells menor d’edat, han sigut detinguts en la localitat de Mislata, en la comarca de l’Horta (València) després de tirar pedres, botelles i petards contra la comissaria de la Policia Local del municipi. A demés, a conseqüència d’estos fets, un agent va acabar ferit.

 

Segons han explicat fonts policials, un grup d’uns 50 jóvens que consumien alcohol van començar a tirar carretons i a llançar objectes com a pedres, botelles i petards des del parc de la Canaleta a les dependències policials.

 

Immediatament, la Policia Nacional va rebre un avís procedent de la Policia Local de Mislata, en el que sol·licitava col·laboració, ja que un grup de 50 persones intentava assaltar la comissaria. Fins al lloc es va desplaçar una Unitat de Prevenció i Reacció (UPR) de la Policia Nacional.

 

Atemptat contra un agent

Els agents van ser rebuts a pedrades pels autors dels fets. Per este motiu, van procedir a la detenció d’un d’ells, que va ser traslladat a dependències policials per un delicte d’atemptat a agent de l’autoritat i posteriorment ha sigut entregat a la seua mare.

 

Al mateix temps, els policies van començar a desplaçar a la resta de jóvens que es trobaven en el parc a les dependències policials. En eixe moment van començar a tirar pedres i fins i tot alguns van intentar botar una tanca.

 

Un altre detingut

La Policia Local de Mislata, en col·laboració amb la Policia Nacional, van donar una batuda pel parc la Canaleta abans de procedir al seu tancament. En este instant, van ser rebuts amb pedres i botelles, uns fets pels que van detindre a un altre individu, en este cas major d’edat. Després dels incidents, els agents van conseguir dispersar a la resta.

 

L’Ajuntament de Mislata ha anunciat a través de les seues xarxes socials que el parc romandrà tancat a partir de les 17.30 hores fins al pròxim 19 de març. A demés, la Policia Local i Nacional investiguen els fets.

 

Últimes notícies

Bioparc adapta la dieta i crea pluja artificial per a cuidar els animals davant l’onada de calor

Bioparc València ha reforçat el seu protocol d’estiu per l’alerta roja per calor amb gelats especials, sistemes de pluja artificial i seguiment dels animals més vulnerables.

Reforma integral a Pont de Fusta per a modernitzar la Policia de la Generalitat

La Conselleria d’Emergències i Interior està reformant íntegrament la comissaria de Pont de Fusta, seu central de la Policia de la Generalitat, amb una inversió de 2,13 milions i un termini de 16 mesos, per a millorar ús, seguretat, accessibilitat i eficiència energètica d’un edifici històric protegit.

Trobada una bossa amb ossos humans a l’albelló de València

La Policia Nacional investiga una bossa amb restes òssies, presumptament humanes, localitzada en la xarxa d’albellons de València, a prop de la bomba de Cantarranas, al barri de Natzaret.

Xavi Albert fixa el repte de connectar amb La Fonteta sense rebaixar les expectatives

El nou entrenador del Valencia Basket, Xavi Albert, vol que lafició es veja reflectida en el joc i els valors de lequip, sense caure en comparacions amb la temporada anterior però tampoc rebaixar les expectatives.

Diversos pobles valencians ja passen dels 40 graus a migdia

Les comarques de València i Alacant han superat ja els 40 graus a migdia i tenen activat l’avís roig per màximes que podrien arribar als 44 graus.

Detingut a València per gravar i assetjar set menors, entre elles la seua fillastra

La Policia Nacional ha detingut a València un home de 51 anys acusat de gravar i assetjar huit dones, set d’elles menors, inclosa la seua fillastra. Ha quedat en llibertat amb una ordre d’allunyament mentres es revisa el material intervingut.

Presó de 17 anys per agredir sexualment dues xiquetes amb qui convivia a Castelló

L’Audiència de Castelló ha condemnat a 17 anys i mig de presó un home per agredir sexualment dues germanes menors amb qui va conviure entre setembre i novembre de 2024. A més de la pena de presó, se li imposen indemnitzacions, prohibicions d’acostament i inhabilitació per a treballar amb menors.

Aemet activa l’avís taronja per fortes pluges i tronades dijous a València i Alacant

Aemet ha activat per a este dijous l’avís taronja per pluges de fins a 40 l/m2 i tronades en l’interior d’Alacant i el sud de València, amb avisos grocs per pluja i calor en la resta de la Comunitat Valenciana.