Dos detinguts i un agent ferit després d’un atac contra la Policia Local de Mislata

 

En la vesprada d’este dissabte, dos jóvens, un d’ells menor d’edat, han sigut detinguts en la localitat de Mislata, en la comarca de l’Horta (València) després de tirar pedres, botelles i petards contra la comissaria de la Policia Local del municipi. A demés, a conseqüència d’estos fets, un agent va acabar ferit.

 

Segons han explicat fonts policials, un grup d’uns 50 jóvens que consumien alcohol van començar a tirar carretons i a llançar objectes com a pedres, botelles i petards des del parc de la Canaleta a les dependències policials.

 

Immediatament, la Policia Nacional va rebre un avís procedent de la Policia Local de Mislata, en el que sol·licitava col·laboració, ja que un grup de 50 persones intentava assaltar la comissaria. Fins al lloc es va desplaçar una Unitat de Prevenció i Reacció (UPR) de la Policia Nacional.

 

Atemptat contra un agent

Els agents van ser rebuts a pedrades pels autors dels fets. Per este motiu, van procedir a la detenció d’un d’ells, que va ser traslladat a dependències policials per un delicte d’atemptat a agent de l’autoritat i posteriorment ha sigut entregat a la seua mare.

 

Al mateix temps, els policies van començar a desplaçar a la resta de jóvens que es trobaven en el parc a les dependències policials. En eixe moment van començar a tirar pedres i fins i tot alguns van intentar botar una tanca.

 

Un altre detingut

La Policia Local de Mislata, en col·laboració amb la Policia Nacional, van donar una batuda pel parc la Canaleta abans de procedir al seu tancament. En este instant, van ser rebuts amb pedres i botelles, uns fets pels que van detindre a un altre individu, en este cas major d’edat. Després dels incidents, els agents van conseguir dispersar a la resta.

 

L’Ajuntament de Mislata ha anunciat a través de les seues xarxes socials que el parc romandrà tancat a partir de les 17.30 hores fins al pròxim 19 de març. A demés, la Policia Local i Nacional investiguen els fets.

 

Últimes notícies

Els governs autonòmics del PP garantixen que compliran la llei amb els menors migrants de Ceuta

El vicesecretari de Política Autonòmica del PP, Elías Bendodo, assegura a Màlaga que els governs autonòmics del partit compliran la legislació amb els menors migrants de Ceuta i culpa el Govern central de la crisi migratòria. Reprova també l’actitud de Pedro Sánchez durant l’episodi i reclama explicacions urgents.

Sanitat reforça urgències i Oftalmologia davant l’eclipsi solar del 12 d’agost

La Conselleria de Sanitat ha activat un dispositiu especial amb més ambulàncies, centres de salut reforçats i atenció oftalmològica per l’eclipsi solar del 12 d’agost.

Un vaixell sense amarres afona una batea de clòtxines a València i fa perdre 24.000 quilos

Un vaixell de Grimaldi que va trencar amarres al Port de València ha destrossat dues batees de clòtxines i ha provocat la pèrdua de 24.000 quilos en plena campanya. Els productors reclamen uns 100.000 euros i alerten que podrien perdre fins a 100.000 quilos més la pròxima temporada si no cobrix l’assegurança.

Trànsit reforçarà la vigilància per l’eclipsi en les principals zones d’observació

La DGT ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi solar, amb més vigilància en carreteres cap a zones d’observació i recomanacions per evitar col·lapses i distraccions al volant.

182 bombers activats en la província de València pel gran eclipsi solar del 12 d’agost

El Consorci Provincial de Bombers de València activarà el 12 d’agost un dispositiu especial amb 182 efectius per l’eclipsi total de sol, amb especial vigilància en zones forestals i a Aras de los Olmos.

Investiguen un motorista per un xoc frontal a la CV-14 amb dos ferits greus

La Guàrdia Civil de Trànsit de Terol investiga un veí d'Alcorisa per un delicte de lesions per imprudència greu després d'un xoc frontal entre dos motos a la CV-14, a Zorita del Maestrazgo, que va deixar dos ferits greus.

Roig destaca la il·lusió del Villarreal per a la nova temporada

Fernando Roig assegura que el Villarreal afronta la temporada amb una plantilla reforçada, confiança en Íñigo Pérez i la meta d’estar en Europa i en la Champions.

Bioparc València observarà com reaccionen els animals davant l’eclipsi solar del 12 d’agost

Els Bioparc de València i Fuengirola analitzaran el 12 d’agost com afecta l’eclipsi solar al comportament de diverses espècies mitjançant observació directa i enregistraments.
FILMOTECA D'ESTIU